„Melnie rekordi” uz Latvijas ceļiem pieder BMW un Lexus

23

Komentāri (23)

Lidija Apsīte 19.11.2010. 21.31

Vainīgs! Mana doma – Cepums! Bet tas tiešām ir dīvaini!!!
bija par Dolāra komentāru:
…vēl interesantāk- ka pa tādas kvalitātes ceļiem cilvēki pamanās sasniegt ātrumus, pie kuriem lidmašīnas spēj pacelties gaisā.
Kas attiecas uz cēloņiem un sekām, tad Edmunds Zālīte jau ir pateicis; skat iepriekš.

+2
0
Atbildēt

0

Lidija Apsīte 19.11.2010. 21.11

Cepums! Bet tas tiešām ir dīvaini!!!

0
0
Atbildēt

0

Kārlis Dūmiņš 19.11.2010. 19.38

Pareizi jau vien ir – igauņi ar BMW slēgtajās trasēs sacenšās, bet latvietim… (tfu!) priekš kam latvietim tās slēgtās trases? Viņam taču lielceļi! ((: Un ja vēl tagad ir tādi radari, drīz sāksies sava veida kontests, kurš ar lielāko garām panesies… krāniem mērīšanās, jeb, kuram vairāk naudiņas biezajos maciņos, tā teikt :)

0
0
Atbildēt

0

oskaar 19.11.2010. 01.42

Jautājums- vai radars bija novietots kaut kāda gara, taisna ceļa posma vidū, jeb tomēr kaut cik bīstamākos ceļa posmos, kur ir apgrūtināta redzamība, līkumi u.tml.?
Pirmajā gadījumā- nu, protams, ašais vadītājs apdraud sevi un savus pasažierus- gadījumā, ja viņa mašīnai piepeši gadītos kāda tehniska kļūme. Bet tas laikam nav galvenais rādītājs, kādēļ uz Latvijas ceļiem iet bojā ļaudis. Tad kamdēļ tur būtu novietots šis radars?
Otrajā gadījumā- vai tiešām bīstamā ceļa posmā ar apgrūtinātu redzamību kāds “nesās” ar 194 km/h? Jeb tomēr tādās vietās radarus neizvieto?
Kāda tad ir radaru jēga? Ķert taisnos, labi pārredzamos posmos “ātros braucējus”?
Piebildīšu, ka pats es jau krietnu laiku vairāk vai mazāk pieturos pie atļautā atruma- pat uz taisniem un labi pārredzamiem ceļiem. Bet neredzu iemeslu “ķert” taisnos un labi pārredzamos ceļos braucošus “lidotājus”.

+2
-1
Atbildēt

1

    archoftriumph > oskaar 19.11.2010. 10.25

    celju policijas riiciiba ir veersta nevis uz negadiijumu samazinaasanu bet gan uz iekaseeto sodu un kukulju palielinasanu vai vismaz saglabaasanu esosajaa liimenii. deputaatu uzdevums buutu mainiit esoso situaaciju bet diemzeel izskataas ka nepietiek sapratnes un drosmes, jo iekaseetajaas naudaas un blatu sisteemaa ir ieintereseeti lielaakaa dalja no deputaatiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Tane-Dane 18.11.2010. 16.47

Ātrie mocīši laikam visi jau apsitušies:(.

0
0
Atbildēt

0

Ilze Meirupska 18.11.2010. 14.25

Motociklistiem, kuri lido, parasti numurs ir pieliekts gandrīz horizontālā lenķī, vai arī tā nav vispār.

0
0
Atbildēt

1

    daina_tabuna > Ilze Meirupska 18.11.2010. 17.54

    Radari visbiežāk tomēr fočē pret plūsmu, nevis pa. Līdz ar to motociklisti vispār var laist droši- numura leņķim nav nozīmes.

    0
    0
    Atbildēt

    0

kirils Kirasirovs 18.11.2010. 12.45

varbūt ar BMW 7 uz 90 bija jābrauc? smieklīgi..

+2
-7
Atbildēt

3

    Aivars Krauklis > kirils Kirasirovs 18.11.2010. 12.51

    Līdz šim neticēju zināmajam teicienam par to, ka BMW ir diagnoze, tagad pārliecināji, paldies.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    pallo > kirils Kirasirovs 18.11.2010. 14.30

    Eu, c’mon, ne jau ar 730. Saprastu kā trešās vietas laureāts ar 745 vai respektablie cilvēki ar 750, 760..
    Nopirkt 730 (nevis 750) ir tas pats, kas mēteli bez pogām, it kā viss ir, bet tomēr pietrūkst lai būtu pilnīgs auto.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > kirils Kirasirovs 18.11.2010. 17.53

    @Ruufoff
    Ņemot vērā vietu, kur tas fiksēts, tas 730 varētu būt kaut kas no 80-to beigām vai 90-to sākuma. Tā ka tas nav pat mētelis bez pogām, bet vecātēva lidotāju fufaika no kaŗa laika. Ar tādām izrādās daudz vairāk kā ar 760 Li, kam tas autiņš ir nevis krāna pagarinātājs, bet ērts un kvalitatīvs vāģis, kur viņš aizmugures sēdeklī var ērti iekārtoties, kamēr šoferis rullē.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

archoftriumph 18.11.2010. 12.05

pielajuju ka ir vietas un laiks kad aatruma paarsniegsana nav sabiedriski biistama. interesanti kaq celju policija parasti tieshi taadus apstaakljus arii izveelas lai kjertu paarkaapeejus.
buutu laiks paariet no sodu plaana izpildes uz drosiibas plaana izpildi.

+3
-2
Atbildēt

0

daina_tabuna 18.11.2010. 11.45

Interesanti, ka fotoradari ir bijuši izmantoti uz kaut kādiem sīkceliņiem, bet vēl interesantāk- ka pa tādas kvalitātes ceļiem cilvēki pamanās sasniegt ātrumus, pie kuriem lidmašīnas spēj pacelties gaisā.

+4
0
Atbildēt

1

    pallo > daina_tabuna 18.11.2010. 14.24

    Autoceļš Kuldīga-Talsi, manuprāt, ir daudz labāks nekā, piemēram, “autostrāde”, kas iet gar Latvijas piekrasti. Kaut gan nedaudz vājprātīgam jābūt, lai riskētu ar savu un stirnas dzīvību, apzinoties Kurzemes mežu pārapdzīvotību.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

LAURIS 18.11.2010. 11.32

Renault Kangoo nav kravas automašīna

+6
0
Atbildēt

0

rv 18.11.2010. 11.29

Eu, motociklisti, kas par lietu? Saņemās!

+4
0
Atbildēt

1

    daina_tabuna > rv 18.11.2010. 11.43

    Vienkārši nav pietiekami bieži bijuši fotoradari uz Jūrmalenes un Jelgavas šosejas, tad būtu arī 240 km/h.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam