Divas dažādas neveiksmes

39

Komentāri (39)

Kaskadieris 07.10.2010. 18.43

Žēl, ka Rasnačs nepalika kopā ar dobeli un tabūnu… Man VL! puišu vienkārši žēl: nepaies nemaz ilgs laiks, kad būs “ievadīti parlamentārismā” un jaunības trauksme pārvērtīsies trakā vēlmē ātrāk apaugt ar financiāliem taukiem. Protams, žēl. Bet diemžēl Latvijā pavisam maz cilvēku, kas iztur pārbaudi ar naudu un varu…

+3
0
Atbildēt

0

mary75 06.10.2010. 07.22

Jā, latvieši paši 20 gadu garumā daudz izdarīja, lai atstumtu lojālus krievus, tur es piekrītu, un tādi iesākumā bija vairākumā.
Un sākās viss ar to pilsonības likumu, kad viņiem solīja pilsonību, bet, vienkārši “uzmeta”.
Var jau būt, politiski bija pareizi, bet, nēetiski ļoti, un, kā zināms, neētiskas rīcības sekas atspēlējās visilgākā laika periodā, un, vispragmātiskāka politika, galu galā, ir ētiska politika.
Un krievi to ilgi neaizmirsīs.
īstenībā, tas, ka viņi atradās Latvijā, nebija viņu, bet, tolaiku iekārtas vaina, un, nobalsot par Latvijas neatkarību, kā vairums krievu nobalsoja referendumā, un, pēc tam tev atnem par to pilsonību – kā tu izturētos pret to valsti?

+1
-6
Atbildēt

7

    buchamona > mary75 06.10.2010. 08.25

    Un sākās viss ar to pilsonības likumu, kad viņiem solīja pilsonību, bet, vienkārši “uzmeta”.+++ ja nebūtu pilsonības likums tāds, kāds viņš ir – tad mēs šobrīd būtu NVS, nevis ES un NATO dalībvalsts. Pilsonības likums – tāds, kāds viņš ir šobrīd, izglāba Latviju no pārkrievošanas seku nostiprināšanas LV un nevajag stāstīt pasakas par referendumu, barikādēm utt. Es visās šajās lietās esmu bijis klāt un zinu, kā tas toreiz bija. Piedod, Dzeri, bet tu ik pa laikam lidinies savā sapņu pasaulē, kur ir maz kas no realitātes.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 06.10.2010. 08.39

    Neesmu tik pārliecināts, ka būtu tik traģiski.
    Tik slikti par vietējiem krieviem nedomāju.
    Un arī saku – politiski, tas, iespējams, bija pareizi, bet, pat politiski pareizi, bet, neētiski lēmumi tālākā perspektīvā bieži nodara ļaunumu.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 06.10.2010. 09.02

    Politiski pareizi, bet ne ētitski – ko tas nozīmē? :) Neetiski ir cīnīties par savas tautas izdzīvošanu? Manu prāt neetiski ir atbraukt svešā zemē un tur ar savu “masu” uzpiest sevi. Arī PSRS kontekstā tā tas bija. Piemēram, kad es nokļuvu kaut kādā uzbeku aulā, vai vienalga kur – Kaukāzā,piemēram, es vienmēr, pirms sāku runāt ar vietējiem, atvainojos, ka neprotu viņu dzimto valodu un palūdzu atļauju runāt ar viņiem krieviski un pēc šādas uzrunas man vienmēr visas durvis bija vaļā. Un tas ir saprotami, jo es parādīju, ka cienu viņus viņu mājās, bet nevis tā vienkārši – ar kirzeviku durvis vaļā un viss notiek :)

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mary75 06.10.2010. 10.49

    Par barikāžu dalībnieku tautībām noteikti zināmu skaidrību varētu sniegt Īpašo kārtības sargu reģistrācijas žurnāls. 1991. gada janvārī Jēkaba ielā bija štābs, kurā izsniedza šīs apliecības un dalībniekus arī reģistrēja žurnālā. Ja žurnāls ir saglabāts (nesaprotu, kāpēc tas būtu jāiznīcina?), tad uzvārdus var palasīt. Palasot uzvārdus būs aptuveni skaidrs – latvietis, krievs, lietuvietis…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 06.10.2010. 13.56

    Neētiski ir ko solīt, un pēc tam “uzmest”, ko izdarīja ar daudziem lojāliem krieviem.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 06.10.2010. 16.17

    to dzeris49
    Lojālie krievi jau sen ir integrēti, tie fašistu lopi, kurus interfronte pulcēja ASK stadionā un tagad lasās 9. maijā Uzvaras laukumā, sit sev ar pēdu pie krūtīm un apgalvo, ka stāvējuši kopā ar latviešiem uz barikādēm, tagad pieprasa sev privilēģijas.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaskadieris > mary75 07.10.2010. 18.46

    Ja dzeri nebūtu novērsušies no PK stratēģijas, neviens “lojālais krievs” nejustos sarūgtināts: viniem bija iespēja kļūt par pilsonu kandidātiem. Un daudzi arī par tādiem pieteicās.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 06.10.2010. 01.02

Taņas pctvl relikti aiztecēja mēslainē,roku rokā ar kartotēkas “patriotiem” dobeļiem,tabūniem..- tāds ir vēlēšanu iznākums,par ko runa!? Krievu jaunatne labprāt runā,un prot, latviski…pat neskatoties uz pilnīgi idiotisko, kompleksaino,visādu kastēnu papjēmašē saucamo integrāciju”..Vai kādam ,saiknē ar reālo dzīvi ir sapratne, ka vairums šeit ” okupantu” mātuškā Krievijā tiek uzskatīti par nodevējiem,tiem pašiem gansiem?Sliktākiem par latviešiem -fašistiem? Varbūt, ir aizmirsts,ka barikādēs 1/3 daļa bija krievu, kas nerunāja latviski, bet teica-es atdošu dzīvību par Latviju,jo esmu te dzimis,mani bērni, te ir mana dzimtene?Nav tā kā kauns?

+3
-6
Atbildēt

4

    Edzs > www.vecamate.lv 06.10.2010. 02.14

    @Karamba
    _…Varbūt, ir aizmirsts,ka barikādēs 1/3 daļa bija krievu, kas nerunāja latviski, bet teica-es atdošu dzīvību par Latviju…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    tas ir mits, tu parspile.
    es biju daudzas naktis Doma laukuma. neskaitiju precizi bet vareja but katrs divdesmitais, 5% ne vairak. pienjemu ka starp tiem vareja but ari tadi kadus te apraksti.
    prasi kam gribi, nebija tur uz diviem latvieshiem viens krievs, nu tu dod, pagaidam tas izraisa smaidu.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 06.10.2010. 03.20

    Var jau visādi, dažādās vietās… Par barikādēm netaisos strīdēties.. zem goda līnijas par procentiem runāt…piedodiet.. Šodienas fakts,ka Buldozeru atbalstošie krievi pievīlās, saprata, ka vien tukšs pļāpa- pustozvons saucās.. un arī tas daļēji noteica pll rezultātu.Nevajag domāt, ka visi krieviņi tikai trikoliros un par mātušku…Kosteņecka to pašu- latvji(politiskie, pieņemu faktiskā kremlinu katrotēka ) vnk savlaik pārmeta lojālos krievus.Un tas ir reāls fakts.Tāpat kā gauži ērti ,jau 20 gadus visas ķezas novērst zem jostas, nacionālā virzienā.. Pa smuko :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > www.vecamate.lv 06.10.2010. 10.36

    Arī esmu stāvējis barikādēs, turklāt nebiju ierindas dalībnieks. Tāpēc situāciju zinu ļoti labi – krievi un cittautieši piedalījās, bet ļoti mazā skaitā. 5%…10% bija. Ja nemaldos 1991. gada 17. janvārī uz Rīgu bija atsūtīts kāds Padomju Armijas pulkvedis,(ne no Rīgas, bet Maskavas), vēl bija arī zemāka ranga virsnieki.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > www.vecamate.lv 06.10.2010. 10.36

    Viņa uzdevums bija noskaidrot – vai latvieši nekurina nacionālo naidu, vai barikāžu dalībnieki nav bruņoti utt. Viņi apstaigāja daudzas vietas Vecrīgā, redz viss mierīgi, cilvēki nav ne agresīvi, ne arī bruņoti. Kādā no vietām viņš apstājās pie pulciņa vīru un uzsāka sarunu. Apkārt sastājās liels skaits barikāžu dalībnieku – 40 cilvēki noteikti. Viņš jautā – vai starp jums ir arī krievi, vīri atbild – jā! Viņš prasa kurš? Iestājas zināma pauze, tad viens puisis atbild – es, bet ar tādu latvisku akcentu. Pulkvedis – tiešām? Puisis izvelk pasi, Pulkvedis skatās, jā, krievisks uzvārds, tautība krievs. Pulkvedis jautā – ir vēl kāds? Vīri – jā, protams…, bet nav tuvumā… :)
    Vēlāk piegāju pie šī krieva parunātiies, vinš smējās – esot polis, Latvijas Republikas pilsonis, bet tautību “krievs” viņam uzspieduši Pasu galdā….

    +7
    0
    Atbildēt

    0

nils_josts 06.10.2010. 00.43

Domāju, ka liela daļa vēlētāju nav pietiekami informēta par deputātu kandidātu svītrošanas un plusiņu likšanas ietekmi uz gala rezultātu (kandidātu iekļūšanu Saeimā nosaka tikai plusiņu un svītrojumu skaits; biļetens bez plusiņiem/svītrojumiem nepiedalās deputātu kandidātu sacensībā). VL-TB/LNNK gadījums ļauj domāt, ka vēlētāji, kuriem šajā apvienībā vairāk patikusi TB/LNNK politika, ir bijuši mazāk enerģiski un balsojuši par sarakstu kopumā. VL atbalstoši vēlētāji, šķiet, ir bijuši enerģiski VL kandidātu atbalstītāji un citu kandidātu svītrotāji, kas rezultātā deva iespēju tikai dažiem tūkstošiem VL atbalstītāju katrā apgabalā “ieplusot” savus kandidātus Saeimā un TB/LNNK atstāt aiz borta.

+4
-1
Atbildēt

2

    nils_josts > nils_josts 06.10.2010. 00.43

    Un vēl.. Interesanti, kādi būtu vēlēšanu rezultāti, ja Vienotība savā paspārnē būtu paņēmusi VL. Tā kā arī liela daļa Vienotības vēlētāju ir bijuši pasīvi plusiņu un svītrojumu vilcēji visiem kandidātiem, tad VL ar aktīvu savu vēlētāju atbalstu būtu varējuši paņemt kādas 15 vietas Saeimā.

    Mūsdienu Trojas zirdziņš..

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaskadieris > nils_josts 07.10.2010. 18.55

    Manuprāt, visus gadus TB/LNNK inerti atsēdēja Saeimā laiku un paklausīgi balsoja par Latvijai un latviešiem kaitīgiem lēmumiem. Viņus, manuprāt, svītroja tikai tāpēc.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

mary75 05.10.2010. 21.33

VL jāatsakās no zināmām radikalām ksenofobiskām, homofobiskām, antiliberalām idejām, kā arī no mīlestības uz dažādām militarizētām izrādēm, un jākļust ideoloģiski līdzīgai kaut vai tai pašai TB, tikai, bez TB “grēciņiem”.
Tad tā kļus par normālu nacionalistu partiju, nevis marginālu organizāciju.
Patreiz iet koalīcijā ar VL jebkuram spēkam ir liela problēma.

+4
-14
Atbildēt

10

    buchamona > mary75 05.10.2010. 21.56

    ar miltarizētām izrādēm tu domā Z/S mācības un jaunsargu apmācības?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.10.2010. 22.08

    Mīl tur viņi visas tādas lietas, fotografēties formās ar ieročiem, tuvcīņu, lāpu gājienus, utt.
    Tas tā puiciski priekš nopietnas partijas.
    Lai nodarbojas, bet, tas nav jāreklamē kā partijas seja, tas bojā tēlu.
    Man personīgi pret tiem puikām nekas nav, bet, viņiem jārevidē sava ideoloģija.
    Nu,varbūt biedri no TB tiem varēs nedaudz pakoriģēt un pamācīt, kas ir un kas nav pieņemams Eiropā.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > mary75 05.10.2010. 22.19

    Ja vēlies labu ksenofobijas paraugu, piemini ko SC elektorāts svītrojis !

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 05.10.2010. 22.46

    Deviņdesmito gadu sākumā es arī piedalījos vienā Z/S rīkotā lāpu gājienā no centra līdz Brāļu kapiem – tās bija labas sajūtas,bataljons pēc bataljona no visas Latvijas, katrā ziņā milzu gandarījums par to, kas mums tagad ir. Neredzu nekā slikta. Arī jaunsargi, kurus esmu redzējis – sakarīgi puikas un meitenes. Šaubos, ka no tādiem kādreiz iznāktu tādi plānā galdiņa urbēji, kādi pirms vēlēšanām dibināja Pēdējo partiju :) Un starp citu, šajā kontekstā atceries Cēsu kaujas un skolas bērnus, kuri gāja patiesā kaujā par vēl nebijušu Latviju

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.10.2010. 22.48

    Vai tad to irāni, kas zināja latviešu valodu, un bija lieliski integrējies, neizsvītroja Vienotības elektorāts, ar 8000 mīnusiem?
    Ksenofobija šinī valstī vispār ir izplatīta, bet, izņemot VL, to, vismaz, neviens atklāti nedeklarē.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 05.10.2010. 23.08

    Tu domā Hosamu Abu Meri? Viņš ir libānietis :) Es viņam pieliku + par to, ka viņš iemācijās latviešu valodu tādā līmenī, ka spēj šeit strādāt par ārstu, bet tanī pašā laikā es nejūtu kaut kādu žēlumu, pret tiem migrantiem, kuri aiz vīzdegunīgas augstprātības latviski nerunā. Tas ir pirmais kritērijs, pēc kura es vērtēju citautieti, bet tāpēc es sevi par ksenofobu neuzskatu. Par tiem, kuri svītroja Meri. Vnk cilvēki, kuri to darīja, nebija iepazinušies ar visiem kandidātiem. Protams, tā ir nolaidība, bet ne ksenofobija.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mary75 05.10.2010. 23.15

    Abu Meri nav irānis, bet libānietis… Tik daudz mīnusu…
    Mana sieva viņam ielika plusu, lai gan nedomāju, ka jaukajam cilvēkam un dakterim ir vieta Latvijas likumdevejā.
    Piemēram, es neesmu pārāk augstās domās par tiem ZZS vēlētājiem, kas 9. Saeimā no saraksta lejasgala uz augšu uzbīdīja svarcēlāju Ščerbatihu…
    Kā Tu domā, Dzeri? Ščerbatiham bija jābūt Saeimā tikai tāpēc, ka viņš prot latviešu valodu un ir ar labi pazīstamu uzvārdu?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 06.10.2010. 07.10

    Vai tad Ščerbatihs vispār tika, manuprāt, nē?
    Nē, es tā nedomāju, ka tikai latviešu valodas zināšanas ir pietiekams iemesls, lai kādam vilktu plusiņu vai lai būtu Saeimā.
    Bet, tam libānim jau arī nebija nekāda iemesla likt mīnusus, man tā liekas, tas tika darīts viņa etniskās izcelsmes dēļ, vienkārši nevaru iedomāties citu iemeslu.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mary75 06.10.2010. 10.39

    ->dzeris
    Ščerbatihu ievēlēja 9.Saeimā.
    Tagad viņš izgāzās ar lielu blīkšķi.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Kaskadieris > mary75 07.10.2010. 18.52

    Vai tad tas, kā runā latviski Ščerbatihs, uzskatāms par VALODAS PRAŠANU?!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 05.10.2010. 21.28

Buzajeva mums trūks, labi ka saprāta brālis Šlesers varēs viņu aizstāt.

+10
0
Atbildēt

0

astra_ozo 05.10.2010. 19.40

NA astoņas vietas Saeimā – visos apgabalos pārliecinoši pārsniegta 5 % barjera.Izņemot padomju laikā kolonizēto Latgali. Tas noticis neraugoties uz nomelnošanas kampaņu, kuru pret patriotiskiem spēkiem bija izvērsuši mediji. Turklāt daudzi TB atbalstītāji nobalsoja par V, lai nepieļautu SC uzvaru. Drīzāk NA rezultāts ir veiksme, nevis neveiksme.
Par PCTVL piekrītu riņķī_apkārt – interfronte atkal vienā masā. Ja daži dēvēja pctvl vēlētājus par radikāļiem, tad šogad šie radikāļi, kā paklausīgi ierindnieki nobalsoja par to ko Kremlis lika – par SC. Nekas jau nav mainījies…

+21
-1
Atbildēt

4

    Sanšains > astra_ozo 05.10.2010. 20.46

    Tas noticis neraugoties uz nomelnošanas kampaņu, kuru pret patriotiskiem spēkiem bija izvērsuši mediji.
    =============================
    Nevaru piekrist. “Latvijas Avīze” nepārprotami izrādīja simpātijas “Nacionālajai apvienībai”, apmēram tādā pašā intensitātē kā “Ir” (un “Nekā personīga”) – “Vienotībai”.

    Domāju, ka diemžēl bez “Latvijas Avīzes” atbalsta NA varētu arī nepārvarēt 5% barjeru. Neaizmirsīsim, ka starp latviski iznākošajām avīzēm “Latvijas Avīzei” ir vislielākais abonentu skaits. Jā, tradicionālajiem medijiem joprojām ir liela nozīme.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > astra_ozo 05.10.2010. 21.30

    to Haris
    Latvijas avīze un IR tiešām neapmētāja ar dubļiem nacionālpatriotiskos spēkus, VL.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > astra_ozo 05.10.2010. 22.47

    Nu, piemēram, Ozoliņš tikai cietās, lai neapmētātu, un īsti nemaz nenocietās – skat. viņa rakstu “Pret ko balsot?” http://www.ir.lv/2010/10/1/pret-ko-balsot-2

    Nebrīnīšos, pat sagaidu, ka tagad, sajutis jaunās vēsmas (“Vienotības” iespaidīgo uzvaru un lielākās daļas koķetēšanu ar SC), Ozoliņš beidzot ļaus vaļu savai totalitārā liberāļa žultainajai nepatikai pret nacionālistiem.

    “Latvijas Avīze” savukārt atbalstīja “Visu Latvijai”: Krustiņa atzīšanās, ka balsos par VL, tad vēl vairākas nozīmīgas intervijas tieši pirms vēlēšanām, kur intervētie izsakās par atbalstu VL.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 05.10.2010. 23.25

    Biju piemirsis par LA – cerēsim, ka sadarbība turpināsies un patriotiem būs laba vieta, kur paust savas idejas, jāmodina cilvēkos pašapaziņa, varbūt arī Daugavpils vēl nav pilnībā zudusi…
    LA reizēm pašķirstu, tur tiešām aizstāv domu par nacionālas valsts pastāvēšanu. Diemžēl LA pozīcija gan vairāk aprobežojas ar rakstiem par sliktajiem krieviem, konkrētām situācijām.
    Vairāk būtu jāstrādā pie tiesību pamatojuma – jāatgādina par okupācijas un PSRS koloniālās politikas seku likvidācijas nepieciešamību, par to, kāpēc būtu jāpārtrauc naturalizācija.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 05.10.2010. 19.22

Nopietns pārbaudījums gaida arī Jēkaba ielas nama apsardzi – kad nāksies dabūt ārā Buzajevu.

+20
-1
Atbildēt

0

buchamona 05.10.2010. 19.05

Krievalodīgā spārna saturā nekā jauna arī pēc šīm vēlēšanām – valoda un pilsonība, un cīņu par “tiesībām” nekur nav pazudusi. Tas, ka viņi no divām partijām pārtapa vienā – vnk atgriezās pie sāktonējās pastāvēšanas formas.

Par VL turpmāko likteni. Domāju, viss ir atkarīgs, kur šī partija nonāks, veidojoties valdošajai koalīcijai. Ja opozīcijā, tad var gadīties, ka bez politiskas pieredzes, viņi tā arī opozīcijā pazudīs, sevi “neiezīmējuši”. Tas būtu žēl, jo nav jau mums tik daudz to jauniešu ar stingri nacionālu stāju.
Ja nonāks pozicijā, ir tāda lieta, kā koalīcijas līgums, caur kuru tad var viņus “ievadīt” :) parlamentārajā darbā. Visas šīs Āboltiņas pļāpas par “nezināmajiem puišiem” nav nopietnas, ja ir vēlēšanās strādāt, tad var sastrādāties ar jeb kuru, tā vismaz par sadarbību ar VL vēlēšanu naktī teica Dolgopolovs :)

+23
-3
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam