Lūdz DP vērtēt ņirgāšanos par policistu

91

Komentāri (91)

bez4pieci 08.10.2010. 00.30

Aizkraukle Latgalē? Ministre droši vien tālāk par Rīgas vārtiem nav bijusi.
Vēl man patika “Šādos apstākļos policists Latgalē, kurš runā latviski, un vēl uzstāj uz valsts valodas lietošanu ir pelnījis uzslavu, nevis piezīmi,”
Ministrei tomēr taisnība, mēs šeit maz runājam latviešu valodā. Tas arī ir skaidrs, priekš kam mums runāt latviešu valodā, ja dzimtā ir cita.
Tos divus “attapīgus” jaunus cilvēkus vajadzēja ielikt busiņā un aizvest uz emigrācijas dienestu, tad tālāk pēc situācijas.
Man patīk šī virtuve, ir.lv ir Vienotības fanu kanāls, Mūrniece ir no Vienotības, materiāls pusgadu vecs izvilkt tieši pirms 2. oktobra. Provokācija.

0
0
Atbildēt

0

helis 07.10.2010. 15.35

andrejs judins ir eksperts? Vai viņš nav eksperts Krievijas, kur Ķīnas pierobežā runā kā grib, jo likumam nav spēka?
Likuma nepārprotamie pārkāpēji nenoliedzami ir pārkāpuši likumu un ir sodāmi. Pases šiem “varoņiem” ir jāatņem (ja tādas, protams, ir) un jāsoda. Tas ir mazākais ko PMLP un DP var darīt…

0
0
Atbildēt

0

helis 05.10.2010. 12.33

Šim indivīdam vajag atņemt pasi, kuru droši vien no tās sasodītās Eiženijas nopircis. Tādus izsūtīt uz roģinu, lai tur kvern savā mēlē cik uziet.
Kretinē man šādi krievi – urlas.

+1
0
Atbildēt

0

Māris Bluķis 05.10.2010. 12.15

Muļķīgs ir arguments, ka tie krieveļi nezin latviešu valodu, jo nav patiess.
No video skaidri redzams, ka vismaz blakussēdētājs ļoti labi saprata policista teikto un apzināti provocēja un uzjautrinājās. Tāpēc jau policists kļuva kreņķīgs, jo saprata, ka tiek čakarēts.
Uzskatu, ka tas ir valsts un policijas goda jautājums iztiesāt šo lietu līdz galam par ņirgāšanās faktu, pat, ja kaut kādu blakus apstākļu dēļ, policija zaudēs, piem. tiesas jēluma dēļ. Nacionālais jautājums te ir otršķirīgs, pamatā bija nepakļaušanās policijas likumīgajām prasībām.
Līdzīgi ir ar sab.transporta kontrolieriem, valsts nedrīkst pieļaut kaut kādas vaļības vai diskusijas, ja kāds švalis nepakļaujas tā prasībām.

+2
0
Atbildēt

0

_linda_krumina_ 04.10.2010. 18.15

Puisiem protams absoluti nav taisniba. Noteikumi, uzvediba ar policiju, “spelejot gudriniekus” ar advokatiem utt., un protams valodas nezinasana un konflika radisana uz si pamata.
Policistam protams taisniba runajot latviski, bet saasinat konfliktu “principa pec” nevajadzeja. izvairities no konflikta butu pareiza taktika.
Kas butu ja tie butu divi lietuviesi vai poli ? Policists drosi vien butu runajis krieviski vai angliski, pieprasija dokumentus un paskaidroja par ko ir sods. un lieta butu atrisinata.
Saja konflikta – abas puses ir emocionalas un ar principiem – rezultata konflikts.

es butu nosodijis jauniesus par pretosanu policijai (ko nevajag darit pat ja tu nesaprot neko), un kaut-ka nosodijis ari policistu par nespeju kontrolet konfliktsituaciju.

P.S. un liekas ka pirms video tika filmets jau bija kaut-kada komunikacijas vesture…

+2
0
Atbildēt

0

Anita Ozoliòa 04.10.2010. 18.12

Pats sliktākais, ka no šādām situācijām nemācamies. Viennozīmīgi, krievvalodīgie šmurguļi uzvedās izaicinoši un nicinoši. Bet arī ceļu policists nebija nekāds paraugs. Uz šādām cūcībām jāatbild psiholoģiski nosvērti t.i. bez emocijām un pārliecinoši likumā noteiktā kārtībā. Policists pats psiholoģiski “uzvilkās” un vairs nekontrolēja situāciju. Taisnība jau ir, kur ir otrs inspektors!?!? Policists jau arī iestājās āža pozā. Būtu stādījies priekšā latviski, uzrādījis žetonu. Palūdzis latviski uzrādīt dokumentus. Ja “ņepaņimaju”, izsaucam papidspēkus un “evakuējam” nesaprašas uz pilsētu personības noskaidrošanai un tulkam. Tulku varam sameklēt pēc 2.5h, lai var maksimāli izmantot 3h “limitu”. Tā teikt uz cūcībām atbildam ar mazām viltībām, bet likuma normās. Diemžēl, bet liela daļa CP ir ļoti vāji likumdošanas pārzināšanā un lūgumu, lai nosauc pēc kāda likuma punkta viņus aiztur uztver kā personisku “uzbraucienu”.

+2
0
Atbildēt

1

    _linda_krumina_ > Anita Ozoliòa 04.10.2010. 18.17

    piekritu “ceļu policists nebija nekāds paraugs”, kaut vinam bija taisniba pa lielam.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Kristina 02.10.2010. 15.42

Vai iespējams tagad pārliecināties, kā minētie kungi saņēmuši Latvijas pilsonību (ja ir saņēmuši), ka nesaprot pat vārdu “dokumenti”.

+1
0
Atbildēt

0

LAURIS 02.10.2010. 00.40

0
0
Atbildēt

0

Mīļš paldies! 01.10.2010. 23.41

Tie krievi kas ņirgājās par Latviešu valodu, mūsu valsti un tās likumiem ir pelnījši ne tikai piekaušanu ar steku, bet izsūtīšanu uz dzimnteni.

+5
0
Atbildēt

0

simpsons 01.10.2010. 23.23

Atrisinājums provokācijai ir vienkāršs. Skaidrā latviešu valodā paprasīt “Vai Jūs patiešām nesaprotat latviski?”, pēc tam to pašu krieviski. Ja saka, ka nesaprot, tad aizdomas par nelegālu imigrāciju.

Paprasa dokumentus, un ja uzrāda Krievijas pasi ar Krievijas reģistrāciju un Latvijas vīzu, laiž vaļā. Ja jebkuru citu dokumentu, tad ved uz iecirkni un skaidro personību un dokumenta, pat ja tā ir Latvijas pase, īstumu. Nav iespējams, ka Latvijā dzīvojošs cilvēks nesaprot neko latviski.

P.S. Par to, ka bez atļaujas izkāpa no auto un taisnā ceļā gāja pie policista, vajadzēja mirklī gāzt dubļos un likt rokudzelžus.

+8
0
Atbildēt

0

guna_sniedzina 01.10.2010. 21.29

Hm, izpratne komentētājiem par cilvēktiesības un elementārām juridiskām lietām ir ļoti savadāka. Man ir izveidojušās pilnīgi atšķirīgas domas.

Pirmkārt, ir vērts ieskatīties, ka tā bija jau otrā ekipāža. Cik noprotams, inspektors pirms videokamēras ieslēgšanas jau devis mājienus, ka “vajadzētu nedaudz samaksāt”. Jaunieši tam nepiekrita. Un tāpēc izmantoja savas tiesības pēc LAPK 260.p.4.d., kā arī Valsts valodas likuma 10.p.2.d. runāt dzimtajā valodā. Un šādā situācijā uz minēto likumu pamata policistam bija vai jāpāriet uz krievu valodu, vai jāsagādā tulku.

Ja šim policistam uz ceļa gadītos kāds kurš nesaprot nedz latviešu, nedz krievu, nedz angļu valodu, vai policistam būtu jāsit šo kadru tik ilgi, kamēr nesapratīs teikto?

Šādiem policistiem nav nekādas starpības, vai viņam jautāt latviski vai citā valodā stādīties priekšā, jo viņš to nedarīs. Un, par ASV runājot, ja kāds policists tur nepateiktu v.u., kad tiek par to vaicāts, domājams, ka sagādātu sev lielas nepatikšanas.

+1
-5
Atbildēt

7

    kkristaps > guna_sniedzina 01.10.2010. 21.45

    Par ASV runājot – ja urlaks iedrošinātos iesist policistam, viņš atrautos ar tāzeri tā, ka otrreiz vairs negribētu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > guna_sniedzina 01.10.2010. 22.02

    Es runāju par iemesliem! Ja policists neprot valodu, kurā runa aizturēta persona, tad viņš izsauc tulku!

    Un šinī gadījumā, kaut gan nav zināms, kas īsti noticis pirms filmēšanas uzsākšanas, ir aizdomas, ka jauniešu uzvedība ir savdabīga pretreakcija uz kādiem iepriekš izteiktiem policista pretlikumīgiem vai koruptīviem mājieniem. Un tad jau policists kļuvis pārāk emocionāls, jo pielietoja spēku neproporcionāli sabiedrības drošības reālajām apdraudējumam. Un tad tas pasažieris kļuvis pārāk emocionāls utt.

    Ir virkne LR pilsoņu, ar iemantoto no vecākiem Pirmās Republikas pilsonību, kuri nerunā latviski. Likums paredz viņiem tiesības skaidroties policistam dzimtā valodā. Ja tas policists neprastu runāt krieviski, tad tā būtu cita lieta, bet viņš vienkārši principiāli atteicās atbildēt krieviski, kas šajā situācijā ir nosodāma rīcība.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > guna_sniedzina 01.10.2010. 22.04

    Policists atteicās nosaukt savu v.u., kas ir tīšs CP iekšējo instrukciju pārkāpums. Cik novēroju labi, ja puse no CP inspektoriem, stādījās priekšā, tāpēc šī stāsta daļa izklausās pēc ļoti ticamās versijas.

    Un nedomāju, ka ASV policists dabūtu balvu par to ka atteicās nosaukt v.u., kad tika jautāts kaut ne valsts valodā, bet citā valodā, kuru viņš saprot.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    edmunds_miluns > guna_sniedzina 01.10.2010. 22.53

    Tiesam esi tik naivs vai izliecies? Sie “individi” loti labi saprot un RUNA latviski. Tas, ka tu esi tamlidziga persona ka sie minetie individi ir vairak skaidrs. Tas ir redzams, ka esi viens no sadiem individiem – ja parkap noteikumus, likumu, tad sanem attiecigu sodu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    kkristaps > guna_sniedzina 01.10.2010. 22.57

    Latvijas valsts policistam ir jāpārvalda valsts valoda, proti, latviešu valoda.Nepastāv obligāta prasība pārvaldīt krievu vai berberu valodu. Lai nodrošinātu tulku, urlakus vajadzēja nogādāt policijas iecirknī, kur viņiem nodrošinātu tulka pakalpojumus. Punkts. Un vēl piebilde: utaino vēlme kāpt visiem uz galvas ir jāpārcērt saknē. Vēlreiz punkts.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > guna_sniedzina 01.10.2010. 23.10

    Visticamāk tu esi naivs,ja uzskati, ka CP inspektori strādā vienīgi 250 Ls algu. CP ir viena no viskorumpētākajam valsts iestādēm Latvijā, jo , domājams, ka gandrīz 100% CP inspektoru ņem kukuļus, tikai vieni to dara katru dienu, bet citi dažreiz nedēļā.

    Tā kā agrāk nācās bieži braukt uz Tallinu vai Viļņu, tad arī mani bieži apstādināja ceļu policisti, vai ” ar pārbaudi masveida reida ietvaros” vai vienkārši tapāt. Atsevišķos gadījumos mēģināja piešūt pārkāpumus, kurus nebija. Šādos gadījumos parasti vieglāk samaksāt sodu, nevis cīnīties par tiesībām. Vienu reizi nokonstatēja alkoholu, pie apstākļiem, kad pēdējo reizi iedzēris 3 nedēļas atpakaļ. Šo lēmumus pārsūdzēju vairākas instancēs, un vinnēju.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > guna_sniedzina 01.10.2010. 23.49

    Cik noprotams, inspektors pirms videokamēras ieslēgšanas jau devis mājienus, ka “vajadzētu nedaudz samaksāt”.
    ——————
    Man prieks, ka viss ir tik viegli “noprotams”. Jo ari tev ir bijuši gadījumi. Tie tiešām ir būtiski fakti, kas pierāda policista pienākumu runāt ar uz ceļa aizturētiem svešvalodā…

    0
    0
    Atbildēt

    0

g 01.10.2010. 21.24

Krievu speciāli uztaisīta problēma. Provokācija. Domāta priekš vēlēšanām. Lai krieviskie balsotu par krieviskajiem. Risinājums: atzīt, ka tā ir krievu ņirgāšanās par Latvijas policiju un nepakļaušanās. Sekas: būs lielāks atbalsts Visu Latvijai… Jautājums: kas tā par prokuratūru, kas šajā izrādē saskatījusi 8 pārkāpumus?Ieteikums Reinikam: Iesniegt Saeimai vai prezidentam priekšlikumu palielināt policistu tiesības un pārkāpēju atbildību ne tikai par nepakļaušanos, bet pat par Latvijas policista goda un cieņas aizskaršanu ar nepiedienīgu rīcību.

+3
0
Atbildēt

0

reksa 01.10.2010. 21.23

Arī sodiem pa jebkādiem pārkāpumiem ir jābūt lieliem.
Sods nav samaksa par tiesībām kaut ko pārkāpt. (Citādi mums ir “maksas pagriezieni”, “maksas ātrumi” utt.)
Sodam ir jābūt tik lielam, lai cilvēks nekad mūžā vairs negribētu atkārtot pārkāpumu.

+2
-1
Atbildēt

0

reksa 01.10.2010. 21.19

Policija ir ļoti svarīga valsts drošībai, tāpēc:
– policistam ir jābūt labi izglītotam
– policistam ir jābūt labi atalgotam
– policistam ir jābūt plašām pilnvarām

Bez labas izglītības ir slikts policists.
Bez labas algas maz cilvēku gribēs kļūt par policistiem.
Bez plašām pilnvarām policists ir nulle.

+1
0
Atbildēt

0

eva_savele 01.10.2010. 21.05

Sagaidu no Mūrnieces konkrētu rīcību:
1) Sodīt amatpersonu, kas izteica šim policistam piezīmi.
2) Piešķirt kādu apbalvojumu vai labāk finansiālu pabalstu šim policistam.
3) Ierosināt krimināllietu pēc vairākiem pantiem (uzbrukums policistam (video redzams kā urla iesit policistam pa seju), nacionālā naida kurināšana).
Šādiem kropļiem nav vietas mūsu sabiedrībā. Ceru, ka Mūrnieces paustais viedoklis nav tikai latviešiem tīkama priekšvēlēšanu retorika, bet gan apliecinājums tam, ka viņa šo lietu novedīs līdz loģiskām beigām!

+7
-1
Atbildēt

0

reksa 01.10.2010. 20.58

Pēc šāda vīdeo noskatīšanas es atbalstītu likumu, kas piešķirtu policistiem tiesības šaut pārkāpējus uz vietas.

+3
-2
Atbildēt

0

edmunds_miluns 01.10.2010. 20.44

Žel, ka šos izdzimteņus neiedeva Zemessardzei. Latviski runātu pēc piecu minūšu apmācības.

Mūrniec, ar savu bremzēšanu no manis sen jau dabūsi mīnusu. Tu nekam neesi derīga. Piedod, bet neciešu tik neizdarīgus cilvēkus kā tu.

Tiešām esmu saniknots, ka kaut kas tāds notiek LATVIJĀ!

+4
-1
Atbildēt

0

LAURIS 01.10.2010. 20.34

Šmurguļus cietumā par nepakļāušanos un ņirgāšānos, mentiem kārtīgu rājienu, ka bija tikai viens.

+4
0
Atbildēt

0

Igors Daņiļēvičs 01.10.2010. 20.19

Visu cieņu tam policistam! Tam gan ir nervi un pacietība. Mūrniecei vajadzēja vienkārši iekāpt mašīna aizbraukt pie viņa uz dežūru un paspiest roku. Štrunts par birokrātiskām piezīmēm, politiku, vēlēšanu laiku un citām muļķībām. Vienkārši cilvēcīgi paspiest roku.
Te nekādā gadījuma nav runa ne par krieviem, latviešiem vai valodām. Vienkārši kāds kretīns iedomājas izrādīties un izmantoja par iemeslu valodu, kas nekādi nav vainīga pie viņa galējā stulbuma.
Visādi citādi esmu savaldīgs, bet policista vietā būtu iežvidzinājis pa ausi jau sen. Tā sirsnīgi.

+7
-1
Atbildēt

0

Elita Ļabe 01.10.2010. 20.10

Piekrītu par rietumeiropu..ja tur urlas pieprasītu runāt krieviski uzreiz jau pirmajās sekundēs dabūtu steku zobos.

+3
0
Atbildēt

0

Elita Ļabe 01.10.2010. 20.09

Pilnībā atbalstu policiju šajā gadījumā. Tā bija tīra provokācija no urlām. Stulbumam neesot tautības, bet mēs jau vēsturiski zinam un redzam, kuram mūsu kaimiņam stulbums un šovinisms ir tik ļoti izplatīts.

+6
0
Atbildēt

0

Marta Zariņa 01.10.2010. 19.06

Es nepretendēju uz īpaši intelektuālu vai argumentētu viedokli, taču mans iespaids ir – abi krieveļi uzvedās diezgan cūcīgi un arī es viņiem būtu iedevis pa bieti.

+4
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 01.10.2010. 18.47

Paskats riebīgs,un attiecīgi risināms.. bet kopš marta(!) gana laika pagājis. Dienā pirms vēlēšanām Mūrniece re atmodusies..:) Visai prasts burkāns galveno konkurentu SC latvisko balsotāju virzienā.Lai gan, kad jau tāds cīniņš,laikam der visi līdzekļi,ej nu saproti.

0
-2
Atbildēt

0

Oskars Cirsis 01.10.2010. 18.44

Kaut kādas šausmas. Policistam iesit pa degunu. Soda policistu.

0
0
Atbildēt

0

Life Quality Managem 01.10.2010. 18.08

Šitie divi ir čaļi no Ukrainas. Ir jau redzētas akcijas Krievijā, Ukrainā. Istenībā man par to ceļu policistu ir kauns. Ļotio neprofesionāls piegājiens.
Nevarēju noskatīties līdz galam.

+1
-8
Atbildēt

2

    animebloglv > Life Quality Managem 28.10.2010. 20.46

    un kāds būtu bijis profesionāls piegājiens?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Profesionāls piegājiens būtu nezaudēt pašcieņu. Ja policists būtu atbildējis krieviski tas noteikti būtu daudz profesionālāk. Mēs varētu būt lepni par tik inteliģentiem policistiem, kuri runā vairākās valodās, latviešu, krievu angļu. ;o) Vai tad nav feini, ja svešā zemē varas pārstāvis ar tevi var komunicēt kādā no valodām, kuru tu zini?

    0
    0
    Atbildēt

    0

photocom 01.10.2010. 17.56

Šitos urļikus ar steku
tad i māti sauktu
i paņimāķ sāktu !

+4
0
Atbildēt

0

raimonds02 01.10.2010. 17.35

stulbumam itin kā neesot tautības. tā runā.

0
0
Atbildēt

0

zita 01.10.2010. 17.03

Video redzamā persona atgādina kašķīgu tanti. Vēl tas komiskais balss tonis…

+2
-1
Atbildēt

1

    gundega_heiberga > zita 01.10.2010. 21.07

    Bals tonis
    ~~~~~~~~~~~~~~~
    Bals tembrs, kuru šajā portālā neapspriež…

    0
    0
    Atbildēt

    0

Vita Tērauda 01.10.2010. 16.08

Iešautu vienreiz kājā, tad arī latviski sāktu saprast.

+6
0
Atbildēt

2

    LR Aizsardzības mini > Vita Tērauda 01.10.2010. 17.06

    Cilvēki nav jāšauj, lai tie sāktu saprast valodas, ir vēl efektīvāki līdzekļi. :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > Vita Tērauda 01.10.2010. 21.06

    Esmu krievs un būtu ļoti priecīgs, ja tas policists tos mēslus nošautu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

karīna virse 01.10.2010. 15.53

Gadījumā, ja krieviski runājošie nesaprastu latviešu valodu, un ja policists zina krievu valodu, viņam tā jālieto.

Šajā gadījumā no atbildēm krieviski, var saprast perfekti, ka filmētājs saprot, ko viņam prasa, jo krieviski atbild uz latviski uzdotajiem jautājumiem.

даваите быдим жить дружно!

+1
-7
Atbildēt

4

dro 01.10.2010. 15.48

Šie divi IR no tiem, kuri 1991. gadā pēc dzera domām stāvēja uz barikādēm:))

+6
0
Atbildēt

2

    LR Aizsardzības mini > dro 01.10.2010. 15.58

    Dzeris domā, ka viņš vienīgais atceras tos laikus, un, ka nošaujot Zvaigzni un Slapiņu, noslīcinot Podnieku, Kostaņecku, pēkšņi visi tā laika liecinieki ir zuduši.. :) Vai dzeris vēl atminās, kā tauta priecājās, kad t.s. “baltās beretes” ņēma ciet Rubiku kubiku? :) Un vēl daudz, jo daudz dažādu notikumu. Vecrīgā nemaz tik viegli nebija sadzirdēt krievu valodu, varbūt, kaut kur, pa kādam bija aŗi , bet es viņus nemanīju daudz.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    qxamo > dro 01.10.2010. 21.17

    Varētubpadomāt, ka Kosteņecka vairs nav mūsu vidū. Vai es varbūt esmu palaidusi kaut ko garām?

    0
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 01.10.2010. 15.46

Varat iedomāties, kas notiks, ja krievu valodai piešķirs kaut visvisvismazāko oficiālo satusu?
p.s. Un vēl vajag atvieglot naturalizāciju

+9
0
Atbildēt

0

viktorija_tetere 01.10.2010. 15.46

diemžēl policija mums nav autoritāte, par to lindai mūrniecei vajadzētu uztraukties,
šis ir pretīgas uzvedības paraugs, par ko vadītāja apliecības vajadzētu ņemt nost, kā arī sodīt par nepakļaušanos c/p!

es gribētu redzēt kā mudaki pieprasītu francijā vai spanijš policistam “predstavitsa pu russki!”

te ir ES un, ja persona vada auto, viņai ir jāsaprot, ko no viņas grib c. policists
tiesa, policista uzvārdam (vai numuram pēc kura viņu identificē) ir jabūt skaidri redzamam uz apģērba, lasi nerastos nekādi pārspriedumi par to, vai tu vispār esi policists!

+6
0
Atbildēt

0

arturskaja 01.10.2010. 15.41

Ceru, ka šī godīgā policista mīkstais priekšnieks ir atlaists. Nez kāpēc man lieklas, ka tomēr nav.
Anyway, Mūrniecei no maniz izsvītrojums garantēts (tāpat kā 22. autobusa valodu spečukam Jaunpupam un ostu speciālistam Pulkam).

+6
0
Atbildēt

0

Driimeris 01.10.2010. 15.39

tas, ka izteica piezīmi policistam pareizi- neprofesionāls darbs nav jāatbalsta.
tomēr tas, ka jaunieši netika ātri un skarbi pārmācīti arī par daudz ko liecina- kaut vai par to, ka paši policisti nav tik balti un pūkaini- savādāk būtu izsaucis palīdzību un neformējis zēniņiem nepakļaušanos.

+2
-1
Atbildēt

0

astra_ozo 01.10.2010. 15.38

līdz kādai nekaunības pakāpei mēs esam pieļāvuši kolonistu uzdarbošanos, ja nevis policija, bet viņi filmē un ievieto netā materiālu par to, kā CSN pārkāpēji! ne tikai nerunā latviski, bet pēc tam turpina ignorēt noteikumus – izkāpj no auto mašīnas, kas ir aizliegts, nepakļaujas policista likumīgiem rīkojumiem, pat IESIT policistam. Man būtu bail iedomāties, kas notiktu ar šiem likumu “zinātājiem” ASV vai Vācijā.
Davai, rīt visi par SC!

+5
-1
Atbildēt

0

buchamona 01.10.2010. 15.27

Tas urla taču iesita latviešu policistam par to, ka viņš runāja latviski un ne tikai iesita, bet, cik nu vien spēja, centās pazemot LR varas pārstāvi tādēļ, ka viņš ir latvietis un runāja ar aizturēto mūsu valsts valodā. Bet “jūtūbī” ievietoto materiālu nekā citādi nevar uztvert, kā šī migranta aicinājumu saviem tautiešiem sekot viņa piemēram. Nesen Baiba Strautmane vienā no saviem rakstiem pieminēja gadijumu, kur nu jau krieviski runājoši policisti izņirgājās par latviešu meiteni, kura nerunāja ar viņiem krieviski. Iztikšu tālāk bez “morāles” un secinājuma :))

+9
-1
Atbildēt

0

IneseT 01.10.2010. 15.24

ironiski, ka video beigās ‘po latišskomu ņepoņemaju’ ielicis uzrakstu ‘pārkāptas viņa PILSOŅA tiesības’ – pats tak policim sacīja ka nav LV pilsonis, kā var pārkāpt to, kā nav?

+12
-1
Atbildēt

2

    disassociative > IneseT 01.10.2010. 15.43

    Nu, ja pilsonis, tad jājautā, kur, nezinot valsts valodu, pilsonību nopircis. Oficiāli taču nevar iegūt bez valodas zināšanām.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > IneseT 01.10.2010. 15.59

    @alias
    Nav taisnība. Pilna Latvija tādu. Pirmskara Latvijā pilsonību deva visiem. Tajā skaitā Latgales un Rīgas krieviem, kas nekad latviski nav runājuši. Un viņu pēcteči pie pilsonības tika mantojuma ceļā tāpat kā latvieši. Un arī nekad nav runājuši latviski. Es pazīstu bariem tādus jāņus ivanovus, ar ko pilnīgi bezjēgā runāt latviski- kā pret sienu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Eliks 01.10.2010. 15.16

Pat tad, ja šie divi iznireļi latviski nesaprot /esmu pārliecināta, ka saprot gan/, vārds “dokuments” gluži tāpat skan arī krievu valodā. Un ko gan citu ceļu policists varētu prasīt, ja ne dokumentu – taču ne jau pavārgrāmatu. Ja jau autovadītāja tiesības šiem fruktiem ir, tad taču satiksmes noteikumi jāpārzina. Te nu skaidrāks par skaidru – tā ir tīša provokācija ar mērķi pazemot vispirms kaut vai šo vienu latvieti, pēc tam, ieliekot šo materiālu internetā, mērķi jau ir vairāki – pirmkārt, parādīt saviem tautiešiem kā vajag sarunāties ar latviešiem. Otrkārt, lai latvieši paskatās, ka šie te nepakļausies un neatzīs latviešu valodu. Tikai nez kāpēc beigās ir uzrakstiņš, ka netiekot ievērotas šī krievu patriota PILSOŅA tiesības. Ja jau pilsonis, tad VALSTS valoda jāzina.

+13
-1
Atbildēt

2

    astra_ozo > Eliks 01.10.2010. 15.42

    80 gadu beigās bija gadījums, kada mana kolēģe zvanīja savai draudzenei uz darbu, un dzirdot, ka atbild cits cilvēks, prasa “Daci Bērziņu, lūdzu!”.
    Atbilde “Po russki, požalusta!’,
    Kolēģe:”Daci Bērziņu….”
    Atbilde”Govorīķe po russki!…”

    0
    0
    Atbildēt

    0

    eva_o > Eliks 01.10.2010. 16.20

    Anekdote:
    “Hallo, labdien, man, lūdzu, Andri Bērziņu!”
    “Ņet jego!”
    “Bet kur viņš ir?”
    “A Kurviņš voobšche zdesj ņe rabotajet!”

    0
    0
    Atbildēt

    0

eva_o 01.10.2010. 15.08

Nebija patikas skatīties līdz galam, kā divi auni badās. Auns ar kinokameru ir labi izglītots, pašpārliecināts un ciniski augstprātīgs. Auns formā ir nelaimīgs, apjucis un aizvainots. Ir arī trešais auns – tas, kurš šādas ainas ieliek internetā ne aprīlī, ne maijā, bet gaida vienu dienu pirms vēlēšanām, lai uzkurinātu emocijas. Nu, un kas tālāk? Latviet’ nepadodies? Krievi nāk? Mans jautājums – vai latviešu nekauņas (valsts izzadzēji) ir mazāk bīstami vēlētājam? Uz šī klipiņa fona izskatās, ka izzadzēji ir mīļi un jauki. NEPĀRPROTAMI, ka filmas autors nav latviešu patriots. Kāpēc tāda nelabvēļa provokāciju tik labprāt izmanto “IR” un Vienotība? Tas liecina, ka balsis jādabū dajebkādiem līdzekļiem… Mērķis (vara) attaisno naida kurināšanu. KAM JUMS VARA SANAIDOTĀ VALSTĪ? Vajadzīgs aizsegs un attaisnojums savai varas nespējai?

+5
-33
Atbildēt

9

    Tamāra Nolmane > eva_o 01.10.2010. 15.32

    Bet vai tad notikums ir inscenēts? Nē. Nu tad ar to arī vajag apstāties. Šādus imigrantu jauniešus jāsūta tur no kurienes viņi ir nākuši. http://www.nemvaru.org

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > eva_o 01.10.2010. 15.38

    viesīt, tu esi traumēts, iespējamas, ka tava trauma ir radusies tad, kad tevi, uzreiz pēc seržantskolas aizsūtīja uz vienību. Zinu, zinu, nevienā vienībā necieta jaunākos seržantus – iznireļus. Jā, piekrītu tev, ka šis materiāls ir ilgi glabāts un gatavots vēlēšanām, bet pats par sevi viņš ir pazemojošs. Es, kā likumpaklausīgs pilsonis, nekad nerunāšu pretī valsts varas pārstāvim, pie tam, kāpēc kukuļa prasīšanas faksts nav “dokumentēts” šajā materiālā? Viss bija jauki, tikai policistu izprovocēja, tāpēc viņa reakcija bija salīdzinoši adekvāta. Protams, mana mentalitāte un speciālās sagatavošanas līmenis atšķiras no šī policista līmeņa, tāpēc, iespējams, šis jauneklis un viņa draugs nevienam neko vairs nerakstītu, nekad!

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > eva_o 01.10.2010. 15.38

    Kādēļ sarežģīt vienkāršas lietas? Latvijā saziņā ar valsts amatpersonām ir jāizmanto valsts valoda. Ja nu kāds cilvēks valodu nepārvalda, bet patiešām vēlas saprasties ar policistu, tad problēmas parasti nerodas – ne reizi vien Latvijas šoferiem pārbaudīti dokumenti, piemēram, Polijā.

    Mēdz arī gadīties, ka ļaudis nevēlas saprasties un ievērot civilizētas uzvešanās normas – kuram reizēm negadās būt nogurušam, saērcinātam, augstprātīgam pret kādu līdzcilvēku? To var saprast un piedot – un ne jau katrs sadzīvisks strīds jākar pie lielā zvana. Bet ir pilnīgi patoloģiski, ja kāds cilvēks demonstrē nevēlēšanos saprasties ar īpašu nolūku, filmē un pats priecājas par to. Mamikina šovs, kura vadītājs pēkšņi nespēja saprasties ar ministru K.Gerhardu, ir no tās pašas operas. Šādi patoloģiskie gadījumi ir jānovērš vienalga, kad tie notiek – pirms vēlēšanām, ziemā, vasarā vai rudenī.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    arturskaja > eva_o 01.10.2010. 15.44

    Lai nu mums būt vairāk tādu ‘aunu formās’, snobiskais moron!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    eva_o > eva_o 01.10.2010. 16.13

    Ak Dievs==> Draudziņ, es Tevi ar visu fizisko sagatavotību neņemtu komandā sarežgītu uzdevumu veikšanai, jo Tev nemaz “netur bremzes”. Politikā jāiet ar stipriem nerviem. Tas pats attiecas uz policista darbu. Man 1990. gada beigās bija laba mācība, kad kādā Rīgas zinātniskās pētniecības institūtā rīkota pasākumā tikos ar kaut kādu Vladimiru Žirinovski, kurš solīja Latvijā sprādzienus, masu nekārtības un stingras likumīgās kārtības ieviešanu. No dzirdētās nekaunības man acis sprāga no pieres ārā – tiešā klātbūtnē runāt ar DZĪVU, REĀLU, NEKAUNĪGU, PĀRLIECINĀTU FAŠISTU, kurš tracina, iedveš riebumu un šausmas! NEKAVĒJOTIES jāskrien uz kādu Latvijas laikraksta redakciju, lai izstāstītu sabiedrībai par šiem draudiem! Bet… laikus sapratu, ka “fašista” mērķis bija sabiedrības iebaidīšana. Tāpēc noturējos un NEKUR negāju, lai bloķētu šo provokāciju.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > eva_o 01.10.2010. 16.40

    viesturs 007
    nesaspringsti, atslābinies:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > eva_o 01.10.2010. 16.49

    viesi, es arī neietu komandā ar tādiem cilvēkiem, kā tu. :) Esmu pārliecināts, ka spēju izpildīt uzdevumus profesionāli, par ko arī esmu saņēmis “apstiprinājumus”. Man gluži vienalga, ka V.Ž. ir bijis tavā redzeslokā. Mans ikdienas darbs ir gana stresains un pārsteigumu pilns, tāpēc augsta stresa noturība ir garants tam, lai es spētu pildīt man uzticētos pienākumus. Latvija ir mana pirmā mīlestība, mana kaislība, mana dzimtene, mana nāktone, tāpēc jebkuri tīkojumi tās suverenitātes, valodas, likumīgās varas u.c. apdraudējumiem ir tiešs izaicinājums man un maniem līdzgaitniekiem.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > eva_o 01.10.2010. 16.50

    Ko nonievā jauniešu veikumu? Šie patrioti ir kā radīti Единая Россия Latvijas filiāles – SC jauniešu organizācijai, un šīs akcijas politiskais vēstījums ne ar ko neatšķiras no jūsu jauniešu kurpes mešanas akcijas. Agrāk domāju, ka esi vienkārši Stokholmas sindroma un PSRS ekonomiskā sabrukuma upuris, bet tagad, zinot, ka esi viens no viņiem, nav divu domu – nodevējs.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > eva_o 01.10.2010. 16.54

    Pie tam, es nedomāju, ka “skriešana” uz redakcijām ir risinājums, risinājumiem ir jābūt savādākiem. :) Starp citu, viens no mūsu “drosības” iestāžu “profesionālisma” paraugiem bija 2008. gada ~ vasaras nogalē, kad kāds uzņēmums saņēma vēstuli, kuru bija paraksījis U B Ladens, tikai pēc tam, kad biju apzvanījis VP, DP, MP, MIDD, tikai pēc vairāku stundu zvanīšanās, man izdevās pievērst MIDD darbinieka uzmanību faktam, ka šāda vēstule ir. Jautrākā atbilde bija no VP darbiniekiem, ņemat vēstuli un vedat uz VP, rakstat iesniegumu un rosināsim lietu – lūk tādi “profi” strādā mūsu “iestādēs”.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 01.10.2010. 14.53

Divi nekaunīgi krievi (vai “krieviski runājošie”) un nevisai profesionāla policistu rīcība. Vienīgais, ko ieteiktu – neizdarīt vispārinošus secinājumus saistībā ar šo konfliktu.

+6
-4
Atbildēt

2

    anita_meistere > putekliic 01.10.2010. 15.28

    tieši tā, tie nav krevi..tie krevvalodīgie latvieši (atsevišķa škira…gopņikuss balticus). paši krievi šadus te varoņu sauc par “bidlo”. visparināt nevajag nekad, bet tas ka tā ir kļuvusi par tendenci, tad gan ir fakts! nožēlojami!

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    qxamo > putekliic 01.10.2010. 21.03

    Un kāda šinī gdījumā būtu bijusi policista profesionāla rīcība, gudriniek?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Ziiime 01.10.2010. 14.53

Tak tiem policistiem tos jampampiņus vajadzēja aizvest uz daļu un pārmācīt. Un te nav runa par tautību, visus aunus ir jāmāca, un tas notiek ļoti bieži, tikai par to neviens nerunā.

+9
-1
Atbildēt

0

mxblack 01.10.2010. 14.51

Tas tikai velreiz apliecina ka IeM ir jāvada šīs nozares profesionālim, bet Mūrniece par nekompetenci un bezdarbību aizstāvot savējos ir jāsvītro no biļetena. Vēl jau nav aizmirsta arī Bauskas slimnīca, tapat nihilistiskā attieksme pret mūsu kopīpašumu, valsts līdzekļiem.

+4
-8
Atbildēt

0

daina_tabuna 01.10.2010. 14.48

Sākumam Mūrniece varēja pastudēt ģeogrāfiju. Aizkraukle nav Latgalē un neviens no bijušā Aizkraukles rajona pagastiem nekad nav bijis Latgalē.

Tas gan, protams, nenozīmē, ka kādam varas pārstāvim pēkšņi būtu jāsāk runāt svešvalodā.

+1
-7
Atbildēt

0

mxblack 01.10.2010. 14.47

Ja šāds gadījums notiktu kaut kur Vācijā, vai Lielbritānijā, tad nedomāju ka tur šiem zēniņiem kāds būtu saucis tulku. Drīzāk viņi ņokļūtu aiz restēm par nepakļaušanos policistam un miesas bojājumu nodarīšanu tam, kad iesita tam pa degunu. Te tiešām policists ir absolūti neaizsargāts, viņu arī pietiekoši nesargā likums, tāpēc tiem nav nekādas autoritātes pildot dienesta pienākumus. Viņi tikai ir vareni, ja aiztur iereibušu personu. Pret šādiem gudrajiem skaidrā tie ir bezspēcīgi. Policistus ir jāgatavo, jāļauj tiem iegūt pieredzi, bet šeit jau tiem pat nemaksā normālas algas. Tas prokurors droši vien bija viņu tautietis un iestājās par savējiem. Ko īsti tas CP pārkāpa? Viņš tikai neļāva tiem balamutēm par sevi ņirgāties. Pie kam tas aizturētais šoferis nemaz nezina CSN, jo bļaustījās par pārbrauktu ceļa nomales apzīmējumu.

+22
-2
Atbildēt

0

Alise Balode 01.10.2010. 14.44

nja, bēdīgi ir mūsu sūnu ciemā. nacionālo tikumu policisti… kāda jēga rīkoties šādi, vēl nākt klajā publiskajā telpā ar šādiem sīkumiem un nejēdzībām — divu idiotu nevajadzīgiem strīdiem un neprofessionālo rīcību?

+1
-16
Atbildēt

0

kkristaps 01.10.2010. 14.38

Interesanti – vai tad, ja divi bandjugāni būtu mēģinājuši panākt, lai ceļu policists runā čukču valodā, šis policists arī būtu saņēmis sodu par atteikšanos izpildīt šo prasību? Ar ko krievu valodas statuss Latvijā atšķiras no čukču valodas statusa?

+24
-2
Atbildēt

1

    Aivars Krauklis > kkristaps 01.10.2010. 17.10

    Neapvainosim čukčus – viņi ne reizi nav iebrukuši Latvijā.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 01.10.2010. 14.35

ko es varētu teikt par šito? neejiet balsot, vēl ne to redzēsiet. šie jau ies

+31
-4
Atbildēt

0

rrRasa 01.10.2010. 14.33

Ja pēc vēlēšanām “Okupācijas centrs” nokļūs valdībā, tad šādi notikumi būs ikdiena…

+44
-2
Atbildēt

1

mary75 01.10.2010. 14.32

Un kurš bija tas, kas sodīja to ceļa policistu ar piezīmi?
Ar kādu pamatojumu?
Pirmais, kas pelnījis sodu, ir šis te viņa priekšnieks.
Vai tad pašas Mūrnieces kompetencē nav noskaidrot, uz kāda pamata tas tika izdarīts?
Un šos te klaunus nevar sodīt par policijas rīkojumu nepildīšanu, vai par pretošanos?
šitas jāaptur pašā iedīglī, ja negrib, lai sāktos anarhija.

+36
-6
Atbildēt

0

disassociative 01.10.2010. 14.25

Koknese nav Latgale, Mūrnieces kundze. Pēc pēdējās absurdās novadu dalīšanas Koknese Zemgalē skaitās. Pirms tam bija Vidzemē…
Bet par šo situāciju kopumā runājot – sods šim policistam un tas, ka abi urlas nav apcietinājumā, liecina tikai par to, ka Mūrnieces kundzei nopietni jāpārskata sava saimniecība, it sevišķi vadošajā galā.

+11
-3
Atbildēt

1

    Guncītis > disassociative 01.10.2010. 14.38

    par nepakļaušanos policistam draud nopietns sods. Policistam bez Latviešu valodas IR jābūt speciāliem līdzekļiem, lai viņam pakļautos. Un tā noteikti nav krievu valoda.

    +23
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam