Lato Lapsa saņēmis draudus un uz laiku pametīs Latviju

78

Komentāri (78)

Hospes_ 13.09.2010. 22.27

Veidojam totalizātoru

No kā nomirs Lato Lapsa?

1. Dabīgā nāvē ar sirdskaiti
2. Tiks noindēts
3. Nošauts braucot no (uz) darba
4. izdarīs pašnāvību dēļ nelaimīgas mīlestības
5. Notrieks automašīna
6. paudīs bez vēsts un pēc desmit gadiem pasludināts par mirušu

0
0
Atbildēt

1

    marta1313 > Hospes_ 13.09.2010. 23.54

    Lauri Galin, Tev nenāktu par ļaunu, ja padomātu par sava mūža galu. Tas vismaz būtu taisnīgi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

rīt sapratīšu 13.09.2010. 19.33

Vai tiešām vēlētāji vēl nav sapratuši, ka nosvītrojot pat visus šī saraksta kandidātus, vienalga nobalsosiet “PAR” šo sarakstu, jo aploksnē taču būs šis saraksts!!! Jo vairāk būs šādu balsotāju, jo lielākas izredzes apvienībai iekļūt Saeimā!
Apbrīnoju potenciālo vēlētāju “grūtās galvas”!

+1
0
Atbildēt

0

agra_liege 13.09.2010. 14.08

@alekss
Vai tu tiešām domā, ka draudētāji draudēja atklāti, nevis anonīmi?

+1
0
Atbildēt

0

Edzs 13.09.2010. 13.26

@alekss
_…uzskatu, ka Lato Lapsai ir pienākums atklāt sabiedrībai kurš politiķis tas ir…_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
nekas vinjam nav jaatklaj, pashlaik vinsh to nedrikst darit.
tas bija viens no nosacijumiem, pirmie divi bija – aizvert interneta lapas un izbraukt no valsts lidz 3.oktobrim.
draudi ir vertejami nopietni, par emocionalo faktoru kas pastav bez racionala pareizi spriezh Laukakmens 02:52. nopietni, svarigi cilveki atbild par saviem vardiem jo no ta atkariga vinju reputacija tatad respekts, tukshi solit vai blefot solidas aprindas ir “v padlu”.

0
0
Atbildēt

0

Edzs 13.09.2010. 12.52

piektdienas rita e-pasta sanjemu vestijumu ar subjektu “Vēstule no Aināra Šlesera” un biju aizkustinata.
mans vaicajums – vai tadas jau ir sanjemushi visi IR lasitaji?
ja vel ne, tad te ir pilns teksts, publiceju jo ta neizskatas privata:

0
0
Atbildēt

1

    Edzs > Edzs 13.09.2010. 12.53

    Sveicināti!

    Uzrunāju Jūs kā apvienības „Par Labu Latviju!“ premjera amata kandidāts, Latvijas pilsonis, ģimenes cilvēks.

    Vispirms es vienkārši novēlu veiksmi, veselību un sirdsmieru Jums un Jūsu tuviniekiem. Vēl vairāk. Veiksme, veselība un sirdsmiers nepieciešams visai mūsu valstij, un ir tikai viens ceļš, kā to panākt. Cieti aizstāvēt Latvijas intereses.

    Es esmu radis smagi strādāt un esmu radis turēt doto vārdu. Un ar Jūsu uzticību es to turpināšu darīt kā Latvijas premjers.

    Mums ir labākā komanda Latvijas vēsturē. Šiem ļaudīm piemīt prāts, sirds un mugurkauls aizstāvēt ikviena Latvijas iedzīvotāja intereses. Neatkarīgi no tautības, sociālā statusa vai ticības.

    Mums ir labākā programma Latvijas vēsturē. Atvērta, interaktīva, cilvēciska. Ar Jūsu atbalstu mēs to īstenosim.

    Latvija atkal būs brīva no parādiem. Latvija būs vesela, izglītota, pasaulē cienīta, ģimenei draudzīga un, galu galā, – turīga valsts.

    Patiesā cieņā –
    Ainārs Šlesers

    0
    0
    Atbildēt

    0

agra_liege 13.09.2010. 11.07

Izskatās, ka latvieši ir dikten imūni, pret jebkāda veida diktatūrām un mafiozām valdības elitēm. Tiešām, tā vien šķiet, ka latvietis ir pieradis būt vergs, un tas brīvprātīgi izvēlas palikt vergs uz mūžu. Vienīgais, kam esam spējīgi, ir lietussargu revolūcija. Un pārēja tauta sēž pie tv un citi izsaka komentārus vai savu nepatiku virtuāli – un VISS…
Nemaz nevēlos zināt, kam vēl jānotiek, lai latvietim ar biezo ādu, PIELEKTU, kas notiek šajā valstī??!!! Kam jānotiek, lai latvietis beidzot sāktu RĪKOTIES?? Vai tiešām padomju mantojums tik dziļi sēž? Vai tiešām amerikanizācija jau tik tālu aizvedusi, ka tauta ir pārstāvēta tikai vēl no bezviedokļu un pasivitātes pārņemtiem kaut kādiem?
Un tie, kas riskē ar savu dzīvību – aizbrauc. Un mēs pārējie – noskatāmies. AAAAAAAAAAAAHhhhhhhh. Kas te notiek?

+1
-1
Atbildēt

4

    snjuu > agra_liege 13.09.2010. 11.50

    =latvietis ir pieradis būt vergs, un tas brīvprātīgi izvēlas palikt vergs uz mūžu=
    ===
    Nīdēt gan nav nekādas jēgas, tas tikai padara minēto mantru patiesāku. Katliņš vārījās normāli, bija lietussargi un bija izdauzīti Saeimas logi, nomainījās pāris valdību, šo konkrēto nomest nav izdevīgi nevienam. Politika ir apstājusies līdz vēlēšanām, pēc tam ausīs jauns rīts. Turpmāka rīcība ir atkarīga no apstākļiem.
    ===
    Par Lapsas gadījumu: 1) šis vēl ir dzīvs, 2) ir pienācīgi informējis kompetentās iestādes un 3) (kas nelāgi) nedaudz padevies spiedienam.

    Šobrīd vēl nav īpaša pamata uzskatīt, ka policija nedara savu darbu un nav arī īsti skaidrs, pret ko vienādi vai otrādi vērsties (kaut gan iespējamo kaitnieku skaits ir ierobežots).

    Ziņa pa lielam ir uzskatāma par jaunu, jo publicēta vakar vakarā.

    Visādi savādāk: saglabājiet paniku!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    agra_liege > agra_liege 13.09.2010. 12.14

    “Šobrīd vēl nav īpaša pamata uzskatīt, ka policija nedara savu darbu un nav arī īsti skaidrs, pret ko vienādi vai otrādi vērsties (kaut gan iespējamo kaitnieku skaits ir ierobežots).”
    ….

    Nezinu, ko domāt. Tas, ka LL pa lielam ir viens pret vējdzirnavām, it kā ir skaidrs. Tas, ka draudi izteikti arī KNAB’am, pēc tam kad šie sākuši tiešākā veidā pildīt savu darbu: arī vērtīga informācija. Mani personīgi māc lielas šaubas par velēšanu pasākumu kā tādu. Ja šamie ir gatavi uz šādām rīcībām, tad man ir zudusi jebkāda uzticēšanās citām varas iestādēm vai kaut kādam taisnīguma pārpalikumam par labu demokrātiskai iekārtai. Cik skatos, tad pie mums nevalda demokrātija.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > agra_liege 13.09.2010. 12.34

    Nez, draudi KNAB bija tieši (atlaidīsim!!!), bet pamatā atspoguļoja Šlesera (ne)izpratni par mūsdienīgas valsts uzbūvi u. tml. lietām (līdzīgi kā ar Konkurences padomi un lidostas atlaižu sistēmu) un paranoidālas aizdomas, ka valdība diktē KNAB darbu. Jebkurā gadījumā KNAB noreaģēja un diez vai šis ir pamatīgākais vēziens šo virzienā.
    ===
    Par vēlēšanu iznākumu: vēlēšanu viltošana, protams, būtu pamatīga šaize. Pseidoviltošana/smadzeņu skalošana (LIepnieks + Stendža iepriekšējās) ir viena lieta, bet reāla viltošana būtu pamatīgi par traku…
    ===
    Par ticību iestādēm – būtībā jau žurnālisti tās pa lielam pieskata un izvērsties vairs spēj tikai ļoti nekaunīgi indivīdi, ko ātri vien nodod šo padotie…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    agra_liege > agra_liege 13.09.2010. 14.04

    “pamatā atspoguļoja Šlesera (ne)izpratni par mūsdienīgas valsts uzbūvi u. tml. lietām”
    ……..

    Jā, jautājums ir, kādēļ šis kungs joprojām izturās tik privātīpašnieciski, gluži it kā viņam piederētu monopols uz LV valsts pārvaldi.
    KNAB gan noreaģēja – bet vai tad tas ir viss? Kādēļ visiem, kaut vai LL dienasgaismā izvilktajiem materiāliem neseko kāda rīcība?
    Un kādēļ tauta to tik mierīgi norij? Un par vēlēšanām, par farsu vai arī nē – galu galā jau ir arī pietiekami daudzi, kas viņus reāli ievēlē – tie pa lielam ir pensionāri un es nezinu kādi vēl pārstāvji, kas tādas vēstules tekstu, kādu to iekopēja TanteSidra ņem par baltu patiesību.

    Un vispārībā piekrītu, ka izsakoties negatīvi, nav līdzēts. Bet mani diezgan tracina notiekošais. Un tad tas citreiz diemžēl izsprūk arī rakstītajā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

lailabidzane 13.09.2010. 10.53

.
Apskatītajā sāgā aizķer pāris lietas.
Pirmā – it kā pragmatiski bāzēta, bet emocionāli vērtējama. LL: “..ceru, ka respektēsiet manu motivāciju..”. Viss taču mudināja domāt, ka “respektēšanu” konkrētā persona ir atmetusi kā sen nevajadzīgu rudimentu. Bet tagad aicinājums respektēt. Savādi. Pavisam savādi. Vai dubultmorāle parastā?
Otrā – kam tas ir izdevīgi? Kas gribēja, uzzināja ko gribēja. Bet, kas gribēja pārdot, vēl ne štrunta nepārdeva. Tās grāmatas.

+1
-6
Atbildēt

0

snjuu 13.09.2010. 10.20

=oligarhiem un politiķiem tādu robežu nav!? =
===
Vecais stāsts par to, ka muļķiem likumi nav rakstīti… Otrs variants – džeki ir fragmentāri lasījuši Makiavelli…

+2
0
Atbildēt

0

Santa Vanga 13.09.2010. 10.13

Ja tā ir taisnība, tad Latvijas Žurnālistu savienībai būtu jārosina, lai Lapsas materiāli vienlaicīgi tiktu publicēti visu savienības biedru mājas lapās. Līdzīgi kā dāņiem ar to Muhameda karikatūru.

+8
0
Atbildēt

0

mxblack 13.09.2010. 10.00

Ja jau darbā tiek laistas bandītu metodes, ja mafija sāk draudēt ar fizisku izrēķināšanos žurnālistam, kurš nepārtraukti viņus atmasko, tad tā ir zīme ka tā ir nopietni nobijusies par savu nākotni. Tomēr nebūsim naivi, tā šeit ir tik stipra, ka mēs to pat savos visļaunākajos murgos nevarētu stādīties priekšā, jo pa 20 varas gadiem ir uzaudzējusi varenus muskuļus. Šajās vēlēšanās tiks likti lietā visi, arī bandītu paņēmieni, lai iegūtu varu. Ja tas tiem neizdosies, tad viņi visādi graus valsti, lai kaitētu pie varas nonākušajiem. Cīņa ir nonākusi citā fāzē, kad mafijai traucē demokrātija un to ir jāneitralizē. Gan Šlesera draudi KNABam, gan draudi Lato Lapsam par viņa uzdrīkstēšanos, ir tikai pirmie ziediņi. L.Lapsu un KNAB laikam tomēr nevar nopirkt par viņu lielo naudu, kā vienu otru citu, tāpēc tiek liktas lietā bandītu metodes. Kas notiks tālāk? Vai pietiekami savlaicīgi tiks atmaskoti draudētāji, lai tie atkal nenonāktu pie varas? Tad jau būs par vēlu.

+8
0
Atbildēt

3

    Edzs > mxblack 13.09.2010. 11.34

    @opis555
    _…Vai pietiekami savlaicīgi tiks atmaskoti draudētāji, lai tie atkal nenonāktu pie varas?…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    visam piekritu.
    vai tiks atmaskoti, – labs jautajums, domaju ka netiks. mes pashi uzturam aparatu kas strada pret mums.
    neko labu pateikt shoreiz nemaku.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    agra_liege > mxblack 13.09.2010. 11.39

    “Kas notiks tālāk? Vai pietiekami savlaicīgi tiks atmaskoti draudētāji, lai tie atkal nenonāktu pie varas? Tad jau būs par vēlu.”
    ….

    Tad iesaki kaut ko, opi555, KMTD. Lai ir vismaz jēga no tā, ka te ir daži, kas domā līdzi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > mxblack 13.09.2010. 12.04

    @opis555
    _…Gan Šlesera draudi KNABam, gan draudi Lato Lapsam par viņa uzdrīkstēšanos, ir tikai pirmie ziediņi…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    viss attistas.
    mes zinam kas vada NDP, varam minet kam ir lielakais iespaids DP.
    labi jau butu ja varetu radit ar pirkstiem tikai viena virziena bet ari Linda lika lieta visu sev pieejamo resursu lai dzitu grida mazo Naglu.
    valsts tiek notereta, bet tieshi shada izlietojama ta ir erta daudziem kam ir ietekme, kam nauda un vara ir apmajusi pratus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

alisesenberga 13.09.2010. 09.56

Katrā gadījumā es vēlos izteikt Lapsam atbalstu. Nezinu, kā var palīdzēt (grāmatu jau nopirku), ja zinātu, palīdzētu.

+6
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 13.09.2010. 02.30

ja mafija atkaartoti tiks pie varas , tad valsts ekonomikas atkopšanoes nav ko gaidiit , jo tagad teju puse ekonomikas ir melna no kuras valstij iet garaam turpat veel viens budžets , padomaajiet pirms biļetena aktivizeešanas…

+12
0
Atbildēt

0

baiba_kacena 13.09.2010. 01.51

Ja Lato skarbā veidā mēģinājis atklāt taisnību un dēļ tā tagad viņam (kā arī viņa ģimenei) sāk nopietni piedraudēt, kā rezultātā viņam nākas bēgt no valsts, tad mums, tautiešiem, atliek tikai viens – noslaucīt PLL partiju no zemes virsas, izsvītrojot pilnīgi visus dalībniekus no saraksta. Kurš ar mani?

+5
-10
Atbildēt

7

    Edzs > baiba_kacena 13.09.2010. 02.03

    @Kristaps Ķēdis
    _…noslaucīt PLL partiju no zemes virsas, izsvītrojot pilnīgi visus dalībniekus no saraksta…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    tu ierosini balsot par PLL sarakstu?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    cii sprīdža students > baiba_kacena 13.09.2010. 03.04

    Tu te muļķus ķer, vai pats tāds esi?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    baiba_kacena > baiba_kacena 13.09.2010. 10.02

    Doh, neierosinu balsot par, bet gan pret… un vispār, kā jau katru reizi – neredzu vispār jēgu uz vēlēšanām iet.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    anete_raugule > baiba_kacena 13.09.2010. 11.08

    Kristapam. Sakidrs, tad tu esi no tiem, kas ar skaļiem saukļiem mudina citus rīkoties, pats paliekot aizkrāsnē un lamājot politiķus.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > baiba_kacena 13.09.2010. 11.16

    @Kristaps Ķēdis
    _…neierosinu balsot par, bet gan pret…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    tu neatbildeji Laukakmenim uz jautajumu – pats muļķis esi vai tadus te ķer?
    liels viltnieks sev liecies, vai ne?
    pastasti kas tevi te ar uzdevumu iesutija,- Guntis Ulmanis, vai ne?
    runa kamer mes vel labi esam.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    baiba_kacena > baiba_kacena 13.09.2010. 23.28

    Laukakmenim atbildot, muļķis neesmu, lai gan no malas varbūt tā izskatās ;) Par to, kurš mani te iesūtījis, neticēsi, bet teikšu, ka it neviens – tās ir manas personīgās domas šinī sakarā.

    Par bļaustīšanos diezvai to nosauksi, taču, ja godīgi, pats vēl īsti nezinu – vai ņemt konkrēti izstrīpot šo sarakstu laukā, vai arī paņemt un nobalsot par pilnīgi citu partiju, galarezultāts arī būs it kā viens un tas pats, ka būšu nostādījis savu attieksmi “pret PLL”… laikam jau tomēr jāizvēlās būs tas otrs variants – jāapsver tikai visi plusi/mīnusi pārējām partijām :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    cii sprīdža students > baiba_kacena 14.09.2010. 00.20

    Ja nu tu patiešām nezini – pat ja izstrīposi visus PLL sarakstā, un iemetīsi tādu biļetenu, tu joprojām būsi atdevis balsi par šo partiju kā tādu. Ja gribi šādā veidā protestēt, tad tev tas biļetens jāpārplēš uz pusēm, jāsaķēpā vai tamlīdzīgi – tad CVK atzīs to par nederīgu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Jānis 13.09.2010. 01.46

Vispār nedaudz skumīgi – ka aiz Lapsas lecīguma, izrādās, slēpjas prasts gļēvums. Ja jau esi tāds cīnītājs par taisnību, tad ej uz priekšu, nevis laidies lapās, asti kājstarpē iežmiedzis.

Šai ziņā žēl, ka Latvijā mums nav vairāk tādu cilvēku kā Šlesers – kas nepadodas.

0
-13
Atbildēt

3

    Edzs > Jānis 13.09.2010. 01.50

    nu tu jau ari nepadodies.
    bet tagad gan ej gulet – rit skola.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis > Jānis 13.09.2010. 02.20

    Nu ja, būs jau jāiet, atkal režīms sāk nojukt.

    Vēl pēdējais – ja Lapsa ar māsas ģimeni ietu pa ielu un kaut kādi urļiki viņiem piesietos, sāktu draudēt… tad jau arī droši vien (spriežot pēc analoģijas) māsas ģimene tiktu pamesta, bet pats Lapsa pazustu tālēs zilajās. Es tad labāk izvēlos pa ielu iet kopā ar Šleseru, nevis Lapsu.

    P.S. TanteSidra, viss jau nav melnbalts, ja man nepatīk PLL politika un vēl daudz kas cits pie viņiem, kamdēļ balsošu par Vienotību, tad tas jau nenozīmē, ka kādreiz nedrīkstu paslavēt Šleseru ;)

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    agra_liege > Jānis 13.09.2010. 11.33

    Tev gan viegla spriešana. Kamōn, par kādu asti kājstarpā var būt runa, ja tagad ir runa nevis par LL bet par bērnu dzīvībām?
    Draudu izteikšana nozīmē arī to, ka LL izraktajā akā, ir ko atklāt vēl un vēl.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Edzs 12.09.2010. 23.59

jebkura gadijuma apdraudejums ir nopietni njemams. gan Shleseram pasham jumts var aizbraukt, gan neaicinati izpalidzigi var izradities solncevieshi kas radushi lietas kartot sava maniere. vinji visi ir kjede saistiti – Shlesers, Shkele, Sheflers u.t.t.. to velreiz apliecinaja nesenie interesantie PLL spices viru pazinjojumi – mums nevajag skatities uz Rietumiem un nevajag skatities uz Austrumiem, tas ir uz Kremli ar Putinu ari nevajag.

+8
0
Atbildēt

4

    vilmar1964 > Edzs 13.09.2010. 00.34

    Vispār, ja skatāmies no “kam tas ir izdevīgi”, tad tiešām oligarhi nav pirmajās rindās, jo saprotams, ka ēna krīt uz viņiem. Ja viņi paši tiešām sankcionējuši šādu draudēšanu, tas neko labu neliecina par prāta spējām. Tātad, vai nu draudi ir kāda individuāla trakā, vai “mazāku gariņu”, kam cēloņsakarību izpratne nav starp spēcīgajām pusēm, iniciatīva. Nezinu, vai solncevieši ir palikuši 90-to līmenī, ar tik prastām izdarībām.
    Bet tie visi ir virspusēji spriedumi, kas balstās uz skopo šī raksta info. Noteikti nianses atklāj vairāk un dod iespēju jēdzīgākiem pieņēmumiem.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > Edzs 13.09.2010. 00.44

    Man atkal šķiet, ka būsi pārkombinējies. Neredzu iemesla, kāpēc lai kāds no mūsu abiem š nevarētu piedraudēt. Nu un, ka uz viņiem kritīs aizdomas? Kāpēc lai viņi par to uztrauktos? Viņi teiks to pašu ko parasti – tiesa neko nav pierādījusi, neko nezinām, knapi par tādu Lapsu esam dzirdējuši. Skaidrs, ka neviens no viņiem pats personīgi Lapsam nezvanīja. Tik zemu jau nolaisties neies, bet kāds izpalīdzīgs draugs noteikti neatteiktu. Mūsu varenajiem jūra līdz ceļiem. Te jau tika pieminēti Šlesera draudi KNAB. Tā arī tiešā tekstā pateica – ja “iesaistīsieties politikā, tad pēc vēlēšanām var nākties nožēlot”. Pateica un nekas. Vai tad tas kaut kā Šleseram ir kaitējis? Nav dzirdēts.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    vilmar1964 > Edzs 13.09.2010. 01.01

    Es jau arī pilnībā neizslēdzu, bet tēze par prāta spējām paliek spēkā. Un tad raugām, kurš mums šai ziņā ir visapdāvinātākais. Tak jau laikam tas, kuru salīdzina ar traktortehniku.
    Ai, versijas tiešām var būt dažādas, spriedelēšana vien sanāk.
    Starp citu, vienmēr esmu uzskatījis, ka konkrētais personāžs tiek vadīts. Jā, jau no paša sākuma, 90-to sākuma. 80to beigās paņemts aiz .. vārīgas vietas un pašlo, pajehalo. Ne jau tā, ka katru dienu saņem instrukcijas, nē – stratēģiskās līnijās. Un pamazām virza LV tur, kur vadītājiem gribas. Vērtīgs diezgan assets.
    Bet arī tas, protams, ir tikai pieņēmums. Sazvērestības teorija.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 13.09.2010. 01.26

    Lapsa zina vairak par mums tapec labi saprot ka realu palidzibu no valsts strukturam vinjam nevajadzetu gaidit, paljauties pashlaik vinsh var vienigi uz sevi.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

marta1313 12.09.2010. 23.49

Interesanti, kā LL paziņojumu komentēs NDP un Jaundžeikars??? Vai meklēs draudētājus? Vai izliksies “par beigtu” ???

+14
0
Atbildēt

1

    cii sprīdža students > marta1313 13.09.2010. 02.58

    Jā, jo īpaši – pēc nesenās Jaundžeikara uzstāšanās kā mediju brīvības garantam Gailīša gadījumā :D Medijiem, t.sk. “Ir” vajadzētu tagad Jaundžeikaru (kurš, manuprāt, ir pats netalantīgākais orators un politiķis LV) tincināt ne pa jokam :)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

marta1313 12.09.2010. 23.43

Man liekas, augstākā mērā muļķīgi apcerēt LL paziņojumu par draudiem kā viņa PR gājienu. Tādus murgus var izplatīt tikai draudētāji paši.

Atcerēsimies, cik nepārprotamus draudus Šlesers izteica KNAB(am)!
Tas tiešām bija bandītiski!
Tad rēķinieties, ka ar tieši tādām pat metodēm tiks vadīta arī valsts ekonomika, ja šis cilvēks nokļūs pie valdības stūres!!!

+25
-3
Atbildēt

2

    Iveta Ķelle > marta1313 13.09.2010. 00.22

    Vari atgādināt par Šlesera draudiem KNAB’am? Būšu palaidis garām… :/

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    marta1313 > marta1313 13.09.2010. 00.25

    Sameklē TVNetā “Politiķis draud KNAB; birojs pieļauj iespēju vērsties tiesā”

    +8
    0
    Atbildēt

    0

Jānis 12.09.2010. 23.28

Godīgi sakot, es daudz vairāk ticu Šlesera asarām nekā tam, ka šis nav Lapsas paša ieplānots PR triks. Un ja arī nē, tad lielas līdzjūtības man nav, jo kaut kādu ētikas līniju ar savu pēdējo ražojumu Lapsa tiešām pārkāpa.

+4
-23
Atbildēt

7

    snjuu > Jānis 12.09.2010. 23.42

    “kaut kādu ētikas līniju ar savu pēdējo ražojumu Lapsa tiešām pārkāpa”
    ===
    :) inčīgi, kas tad nu atkal par “līnijām”… Liekas, ka šāda veida “ētikas līnijas” visparastākā dzeltenā prese un arī izdevumi, kas sevi šim segmentam nepieskaita, pārkāpj visu laiku. Piekrītu, ka bišķi dzelteni ar tiem Aināra radurakstiem un ka Bībeles citāts aiz matiem pievilkts, bet nekā īpaša un no ikdienas atšķirīga, neliels dzeltens triepiens.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis > Jānis 13.09.2010. 00.08

    Šis konkrētais Lapsas daiļdarbs gan no tā ētiskāks nepaliek, ka dzeltenā prese nav labāka.

    Nu bet netiks jau Šlesers pie stūres (un es par to nemaz neskumšu), bet labāk jau nu lai būtu bijis Šlesers nekā Urbanovičs (jo SC būtībā ir bijušās interfrontes paliekas – ne viņi ir “jaunie”, ne “godīgie”). Bet šķiet, ka šis latviešu kārtējās muļķības kauss – balsot par SC – mums visiem būs jāizdzer līdz galam un Dievs vien zina, kādas tam būs sekas.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > Jānis 13.09.2010. 00.38

    Bet varbūt esi tik laipns un precizē, tieši kāda “ētikas līnija” ir pārkāpta? Es, protams, nejautāju par krāsu. Par to jau dzirdējām tūdaļ pēc Šlesera akcijas ar mutautiņu.
    Jautāju arī tāpēc, ka pats Lapsas grāmatu lasījis neesmu un no Šlesera teiktā tā arī nesapratu, tieši kurš fragments ir neētisks. Galu galā faktus par Šlesera tēvu nevarētu atļauties apiet neviena Šlesera biogrāfija. Tātad jautājums ir – kā tas ir ticis pasniegts šajā gadījumā? Un ja jau tu runā par ētiku, tad, pieņemu, ka zini, ko saki. Tad, lūdzu, padalies!

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > Jānis 13.09.2010. 09.43

    Kā tas nākas, ka žurnālistiem un visiem pārējiem ir novilktas robežas (ētikas un neētikas un visādas citādas robežas), bet oligarhiem un politiķiem tādu robežu nav!?

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    anete_raugule > Jānis 13.09.2010. 11.03

    PLL pati gan nekautrējas Bībeli un reliģiju maksimāli izmantot priekšvēlēšanu kampaņā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    agra_liege > Jānis 13.09.2010. 11.23

    “Kā tas nākas, ka žurnālistiem un visiem pārējiem ir novilktas robežas (ētikas un neētikas un visādas citādas robežas), bet oligarhiem un politiķiem tādu robežu nav!?”
    ….

    Ļoti labi pateikts!!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > Jānis 13.09.2010. 11.33

    Runāt par Lapsu kontekstā ar ētiku ir bērnišķīgi un naivi … :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Igors Daņiļēvičs 12.09.2010. 23.17

Lato Lapsa (…) uz laiku pametīs Latviju … ?

Lato, mūsu laiks vēl pienāks. Es jau esmu atgriezies un Tu tālu nebrauc. Pietiks baidīties.

+5
0
Atbildēt

0

photocom 12.09.2010. 23.16

Klauns lapsis darbu padarījis
nu brīvs
lai saglabātu feisu nu
fleitē da kam viņs vajadzīgs
personne très importante !

+4
-8
Atbildēt

0

Pēteris Justovičs 12.09.2010. 23.00

Ir daži jautājumi.
Tā kā pēc Lapsas paša informācijas Stendzenieks jau iepriekš nācis un piedāvājis naudu grāmatu neizdot, vai būtu jebkāda jēga darīt Lapsam gauži tad, kad grāmata jau ārā?
Tas pats jaut. arī attiecībā uz Lemberga iespējamo draudēšanu Lapsam.
Šeit vienīgā loģika būtu, ka draud Ēlerte, kurai Lapsa apsolījis nākamo grāmatu. Tomēr grūti iedomāties Sarmīti pasūtam killerus.
Kas vēl varētu draudēt?
Varbūt, kāds trakais… bet vai trako dēļ kāds pamet valsti un slēdz interneta lapas?
Kaut kā sāk izskatīties pēc nelielas pārspēles.

+11
-3
Atbildēt

11

    zita > Pēteris Justovičs 12.09.2010. 23.05

    Es arī nesaprotu, kāda jēga draudēt tagad, kad grāmatas jau ir izdotas, visi, kas vēlējās, Lapsas lapas jau ir apskatījuši? Ja draudi ir tik nopietni, ka bija jāslēdz pat Interneta lapas, vai arī grāmatas no tirdzniecības tiks izņemtas. Laikam nē. Man tā bilde kaut kā galīgi nelīmējas kopā. Varbūt Lapsam vēl kādas aktivitātes bija padomā, par ko mēs nezinām?

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    vilmar1964 > Pēteris Justovičs 12.09.2010. 23.06

    Sarmītes gadījumā kāda jēga ir lapas slēgt? Tur ir kaut kas par viņu?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    vilmar1964 > Pēteris Justovičs 12.09.2010. 23.11

    Internetā var lasīt neierobežots skaits, grāmatas tirāža ir daži tūkstoši un to pašu var izpirkt pa lielam.
    Bet tas nu tā. Varianti ir vairāki – tiešām reāli draudi, sankcionēti no “augšām”; “mazāku gariņu” pašdarbība, neatkarīga trakā izdarības, konkurentu operatīvā operācija, paša Lato spēlītes.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > Pēteris Justovičs 12.09.2010. 23.38

    Ja runa ir par lapām, tad laikam tomēr Aiviņš sanāks – grāmatā ir tikai daļa materiālu, lapā laikam bija paredzēts izlikt ko nedaudz vairāk. Šlesers nederēs, jo konkrētā relatīvā “sīkpirža” ((C) Lapsa) “materiāls” pa lielam jau ir grāmatā apkopots.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Lapas bija gan jēga pieprasīt slēgt, jo Lapsa tur solīja publicēt līdz vēlēšanām vēl ļoti interesantas lietas par Lembi – neatceros gan vairs precīzi, ko, bet atceros, ka domāju – būs vērtīgi palasīt.
    Tomēr es lieku uzsvaru uz Šleseru. Jūs te spriežat baigi racionāli – kāda vairs jēga pēc grāmatas iznākšanas – bet nevajag tomēr aizmirst par emocionālo faktoru, īpaši tāda Šlesera gadījumā. Ja tik nopietni aizskarts mafiozo pašlepnums, tad pēc visiem mafiozo uzvedības priekšrakstiem ir jāreaģē. No sākuma tas gadījums ar pārkrāsoto lapsu man likās 50/50 – sakritība vai zīme, tagad skaidrs, ka tā bija zīme.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Pēteris Justovičs 13.09.2010. 12.14

    @Laukakmens
    _…Ja tik nopietni aizskarts mafiozo pašlepnums, tad pēc visiem mafiozo uzvedības priekšrakstiem ir jāreaģē. No sākuma tas gadījums ar pārkrāsoto lapsu man likās 50/50 – sakritība vai zīme, tagad skaidrs, ka tā bija zīme._
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    es piekritu.
    nesapratu ko domaji ar parkrasotu lapsu, pastasti ludzu ko vairak.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Pēteris Justovičs 13.09.2010. 15.55

    @Laukakmens
    nezinaju kur tevi sameklet tapec rakstu te par citu lietu. tu 13.09.10 cita resursa biji ierakstijis “…šis bija vērtīgi…”.
    velos pateikt ka es to gabalu izlasiju un nokritu no kresla, secinaju ka tas sastav no tendencioziem apmelojumiem ko tie dabus atsaukt. nesaprotu kas ar sho firmu notiek, ja shie ta turpinas atri zaudes uzticamibu.
    1. paragrafs ir vieni meli, 2. ir galigi garam jo nekadi neattiecas uz subjektu, 3. var apceret ka butu ja butu, vienigi 4. ir kads pamats, to var turpinat zelet.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    īstenībā pirmajam un otrajam punktam es tik būtisku nozīmi pat nepievērsu, jo likās, ka kaut kas nav tur īsti pamatots. Bet par tendenciozo atbalstu Šķēlem jau ir fakts. Un tas, kā viņa tur attaisnojusies par to virsraksta maiņu, ir vienkārši smieklīgi, tā ir nevis brīvas un objektīvas preses, bet gan NRA cienīga rīcība. Un par ceturto – ja tā ir taisnība, ka noprihvatizēja par 9500 latiem, tad kāda atšķirība ar Šķēles darbībām, kurš arī, kā tajā pašā Kampēja grāmatā smalki aprakstīts, noalgoja “vajadzīgās” auditorkompānijas, kuras par kapeikām novērtēja rūpnīcu iekārtas, un tad par sviestmaizi uzņēmumus savāca.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Pēteris Justovičs 13.09.2010. 21.42

    @Laukakmens
    ar Shkeli daudzi tad aizravas, vinsh sevi vel nebija atklajis. uz Latvijas Celja fona likas ka beidzot valsti ir normala vadiba.
    vinja nebija ta kas privatizacijas planu iznesaja, bet nu labi – rezultata vinja bija viena no ieguvejam.
    OK.

    0
    0
    Atbildēt

    0

LAURIS 12.09.2010. 22.46

Par Labu Deviņdesmito Gadu Latviju

+18
0
Atbildēt

0

Vineta Ungailo 12.09.2010. 22.40

ta nevienam viņš nav vajadzīgs, lai draudētu. puisis vienkārši ceļ savus reitingus

+4
-20
Atbildēt

0

snjuu 12.09.2010. 22.36

Savādi, ka tikai tagad. Varētu pat secināt, ka līdz šim ar vārda brīvību LV tomēr pa lielam viss ir bijis OK, ja neskaita, piem., Selecka “Ēnas pār Ventspili”, kas gan arī tika apkarotas vairāk ar naudu – pārpirkts viss, var pārpirkt.

+10
0
Atbildēt

0

Janis 12.09.2010. 22.11

Ventspils mafija, “Rīgas grupējums” vai abi kopā?

+8
0
Atbildēt

5

    andrisskrastins > Janis 12.09.2010. 22.17

    Atvainojos par izteiksmes veidu, bet Lembergam man šķiet ir po. Lielākais vairums cilvēku, kas viņu atbalsta, atbalsta viņu ar saukli “viņš zog, bet mums atlec”. Pārējais noskaidrosies kriminālprocesā.

    Ar Šleseru gan ir citādāk. Turklāt LL izdarīja sitienu zem jostas vietas attiecībā uz viņa paša slēpto pagātni. Ja viņš to būtu izdarījis jau gadus atpakaļ, nekādas asaras un nekādi sašutumi nebūtu jātēlo. Praktiski Šlesers bija pēdējā kārts, ar kuru aizsniegt līdz 5%, un LL to ļoti smuki nogrāva. Turklāt ne ar grāmatā pieminētajām valsts apnešanas lietām, bet gan tieši ar tēva pieminēšanu. Asaras varbūt būs īstas, bet cilvēki Latvijā ir ciniski un atcerēsies šo faktu ne tajā griezienā, kurā vēlētos Stendža.

    Tā kā izmisums…

    +24
    -1
    Atbildēt

    0

    vilmar1964 > Janis 12.09.2010. 22.56

    Jā, drīzāk tiešām PLL zēni, Buldozera tiešumā. Hūte viltīgāks + viņam nedraud palikšana zem 5%.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > Janis 12.09.2010. 23.18

    Es gan domāju, ka uzsvars uz traģisko epizodi ar Šlesera tēvu ir Stendzenieka dūmu aizsegs, lai novērstu uzmanību no nopietnākām lietām un parādītu Lapsu nelabvēlīgā gaismā, ka cinisku un necilvēcīgu žurnālistu, kurš izmanto nelietīgas metodes.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    marta1313 > Janis 12.09.2010. 23.38

    pecisk
    Ja grāmata būtu iznākusi pirms gada, šodien visi par to jau būtu aizmirsuši.
    Tāpēc jāatzīst, ka LL publicēšanas laiku izvēlējies ļoti sensitīvu.
    Savukārt bērnības ainiņas Šlesers pats licis priekšplānā, sarīkojot veselu raudāšanas konferenci. Kā sapratu no komentāriem, tad lielāko daļu grāmatas aizņem citas “ainiņas” no Šlesera dzīves.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    putekliic > Janis 13.09.2010. 09.46

    Lai iespaidotu Šlesera reitingu, LL principā nevajadzēja tik daudz pūlēties un rakstīt veselu grāmatu par Šlesera “biznesiem”. Tas nekādā ziņā nesabojā Aināra tēlu viņu acīs. Iespējams pat tieši otrādi. Principā būtu pieticis ar dokumentu, kas paliecinātu, ka viņa tēvs izdarīja to, ko izdarīja un kas vēl būtiskāk – bija psihenē. Iedzimtību, kā zināms, neviens nav apšaubījis. Un tas var likt dažiem apjūsmotājiem nedaudz aizdomāties.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam