"Latvijas Valsts ceļu" peļņa divreiz lielāka

22

Komentāri (22)

girts_gansons 02.06.2010. 15.51

Valsts akciju sabiedrība „Latvijas Valsts ceļi” pārvalda valsts autoceļu tīklu, administrē tam piešķirto finansējumu, plāno un vada valsts autoceļu tīkla uzturēšanu un attīstību, u.t.t.
—————–
Viņi neveic saimniecisku darbību, bet pārvalda (izmaksā citiem) piešķirto naudu. Kāpēc viņi nav bezpeļņas organizācija? Varbūt kāds var paskaidrot, no kā tur rodas peļņa? Ja samaksā vairāk, kā nepieciešams funkciju veikšanai, vai tā nav nelietderīga kopējo līdzekļu izlietošana?

+6
0
Atbildēt

0

Sandra Lāce 02.06.2010. 14.22

Tas tāpēc, ka uzņēmuma vadībā ir atkal tie superprofesionālie teiksmainie topmenedžeri, kuriem ir milzu alga, lai konkurenti viņus nesavāktu – bet vienīgā viņu menedžēšanas prasme ir samenedžēt sev to milzu algu. Bet atbildību par darbiem nav, kas pieprasa…..Vārdu sakot, visas nodokļu maksātāju naudas tik vien bija, kā vadības algai, nepietika ne ceļu remontiem, ne strādniekiem, kas tos veiktu :(((((

+4
0
Atbildēt

0

lailabidzane 02.06.2010. 12.57

.
Ziņa ir nekāda, bet tās virsrakstu varēja izdomāt tikai pilnīgs idiots, vai talantīgs provokators.
Toties “idejas apsūkātājas” ir parastās.

+1
-1
Atbildēt

1

    elza aleksandra > lailabidzane 06.09.2010. 00.25

    Redzi, šim projektam (ir.lv domāts) nav īsti skaidras nišas tirgū, tādejādi viņi izmisīgi ķer skaļās tēmas. Aptuveni kā slīkonis salmiņu. Pa manam, projekts ir daudzmaz lasāms, bet… Bet es lasu arī citus līdzīgus blogus, ko parasti taisa uz wordpress.com bāzes. Šis arī vairāk pēc bloga izskatās. Attiecīgi nesaredzu šim pasākumam iespēju dzīvot finansiāli patstāvīgi.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

austrisv 02.06.2010. 12.30

Mani atkal izbrīna, kā LVC izdevies strādāt ar peļņu, ja ceļi ir drausmīgi, kā nekur eiropā!
Kādēl netiek piesaistīta ES nauda ceļu būvei, kā tas ir Slovākijā!
Man kauns, ka mūsu valstī pie LVC vadības ir galīgs nespējnieks, kurš neprot saimniekot! Jāmaina vadība LVC!

+3
-1
Atbildēt

6

    Evija Zauere > austrisv 02.06.2010. 12.37

    Nenoliedzot, ka ceļi mums ir slikti.

    Es nevarētu teikt, ka Lietuvā vai Polijā tie būtu daudz labāki. Iesaku nobraukt no lielās šosejas… Nevajag kultivēt mītu par sliktākajiem ceļiem Eiropā. Par šo titulu var sacensties Moldova ar Rumāniju un Ukrainu.

    Un par ES finansējumu nav taisnība. Man liekas, ka pēdējo desmit gadu laikā bez ES atbalsta nav kapitāli izremontēts vai uzbūvēt neviens metrs ceļa. Ikdienas bedrīšu lāpīšanu gan ES neapmaksā.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 02.06.2010. 12.41

    Man reizēm liekas, ka strādā mistiskie kaitnieki. Pēc principa – jo sliktāk, jo labāk! Lai stāvokli padarītu vēl sliktāku un visu 2o gadu bardaku un zagšanu uzgrūstu Dombrovskim.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 02.06.2010. 12.45

    Vai tad nu pats , Latwent, nezini, cik no ES fondu līdzekļiem mūsu ministrijas % izmanto! Tur lūk ir jautājums, jo skaitļi ir mazi, salīdzinot ar Slovākiju! No Slovākijas arī vajadzētu tiem LVC pamācītiesw, kā piesaistīt līdzekļus jaunu ceļu būvei!
    Nu nevajag! Par Lietuvas ceļiem- šosejām, protams, varam tikai sapņot!Tāpat arī par Polijas šoseju būvi!
    Un nevajg te jaukt iekšā Ukrainu un Moldāviju, jo tās nav ES valstis, kuras var saņemt līdzfinansējumu!
    Varbūt pateiksi, kur šogad mums taisa kaut nelielu šoseju seguma uzlabojumu? Nu jā, līdzfinansējumu iztranžierēja Kalvītis un nu valstij patiešām nav vairs savas naudas!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 02.06.2010. 12.47

    Protams, Betij, ka tā ir!
    Bet nokārt degunu nevajag! Viņi ir redzami un tas ir labāk!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Evija Zauere > austrisv 02.06.2010. 13.02

    es būšu pateicīgs, ja padalīsies ar skaitļiem – cik tad no ES finansējuma mēs esam izmantojuši. Un pie viena arī par to Slovākiju derētu kādi skaitļi. Man tiešām būs interesanti palasīt un, iespējams, atzīt savu maldīšanos.

    p.s labās Lietuvas šosejas… viņu divjoslu maģistrāles ir uzbūvētas pirms tŗisdesmit gadiem. Šajā gadsimtā viņi tās ir tikai remontējuši. Tieši tāpat kā mēs.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    elza aleksandra > austrisv 06.09.2010. 00.21

    > Varbūt pateiksi, kur šogad mums taisa kaut nelielu šoseju seguma uzlabojumu?

    Biju tik čakls, iegāju Ceļu mājas lapā un iekopēšu. Nepatīk man šeit esošais 98% visai dumjo cilvēku īpatsvars. Lai gan neticu iespējais, ka tik dumji cilvēki spēj apskatīties kaut vai uz paplātes pasniegtus linkus.

    http://www.lvceli.lv/LV/?i=969
    http://www.lvceli.lv/LV/?i=648
    http://www.lvceli.lv/LV/?i=110

    0
    -1
    Atbildēt

    0

markonimarkoni 02.06.2010. 12.23

Kaut kāda aizspogulija.
Apgriež izdevumus, atlaiž darbiniekus…. -,lai darītu ko!? Palielinātu peļņu!? Vai šī peļņai nav jāiegulda Latvijas autoceļos!?
Vai Latvijas Valsts Ceļu uzdevums nav uzturēt ceļus braucamā kārtībā!?
Laikam jau nav gan – jo tikai pārvalda, plāno, administrē un pasūta:
no LVC mājas lapas: “Valsts akciju sabiedrība „Latvijas Valsts ceļi” pārvalda valsts autoceļu tīklu, administrē tam piešķirto finansējumu, plāno un vada valsts autoceļu tīkla uzturēšanu un attīstību, organizē valsts pasūtījumu valsts autoceļu tīklā veicamajiem darbiem un pakalpojumiem, pasūta un vada valsts autoceļu tīkla standartu un tehnisko noteikumu projektu izstrādi, uztur un pilnveido valsts un pašvaldību autoceļu reģistru, kā arī pārrauga pašvaldību autoceļu tīklu.”

P.S. izvēlētais fotoattēls baiss pretstats LVC peļņai.

+2
-1
Atbildēt

0

Elīna Melngaile 02.06.2010. 12.17

Samazinoties apjomiem ir panākta vēl lielāka izmaksu optimizācija. Tas taču ir perfektas vadības paraugs! Kaut valsti šādi kāds mācētu vadīt.

+1
-1
Atbildēt

1

    ievuliitis > Elīna Melngaile 02.06.2010. 12.32

    “Perfektas vadības paraugs” būtu kaut cik pieņemamā kārtībā uzturēti Latvijas ceļi. Citādi izklausās, ka ceļi atsevišķi un iestāde – arī atsevišķi, ne ar ko nesaistīti. Beidziet sev uz pleca sist, nav tam iemesla.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

ievuliitis 02.06.2010. 12.12

Gribētu vēl saprast, ko ar to peļņu tālāk darīs – ieskaitīs budžetā, ieguldīs ceļu stāvokļa uzlabošanā?

+3
0
Atbildēt

3

    Kristīne Rigerte > ievuliitis 02.06.2010. 12.23

    tiem 37000Ls ar ātrumu 100km/h var pārbaukt pāri – nu, ļoti īsā laikā :)
    no tās naudas neko daudz uztaisīt nevarēs, ja nu kādas tehnikas vienības salabot un nokrāsot vārtus :).

    raksta virsraksts ir graujošs, es sagaidīju, ka peļņa būs vismaz pāris mio, tad varētu satraukties, bet 0.5% (pats nerēķināju, paļaujos, ka latweets ir sarēķinājis) no apgrozījuma.. tad jau tiešām jāsāk strādāt ar zaudējumiem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 02.06.2010. 12.36

    Cik var, tik arī iegulda. Un nav jau obligāti tas uz Jūrmalas šosejas jādara. Kur vēl Latvijā tas 100km/stundā ir atļauts?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Kristīne Rigerte > ievuliitis 02.06.2010. 13.02

    rakstā runa ir par ārprātīgi lielo 37000 latu peļņu. tie ir apmēram 3000 lati mēnesī un tas, pie ~500’000 apgrozījuma mēnesī nav ļoti daudz. tas, ka LVC nav pratis piesaistīt eurōpas finansējumus, utt, ir cits stāsts un tur noteikti ir vieta uzlabojumiem.

    par tiem 37kLs neko daudz sataisīt nevar tāpat, nav tās lietas tik lētas, kā varētu domāt. nesenīt runājos ar vācijas kolēģiem, cita starpā arī par ceļiem, un viņi teica, ka jā – bāņus uzturot +- kārtībā, toties mazie ceļi kļūstot jo gadus, jo bēdīgāki. es nesaku, ka tas ir attaisnojums situācijai Latvijā. es saku, ka liela brēkšana par ārprātīgo peļņu ir lieka.

    ja Latvijā būtu tik vien problēmu kā ceļu stāvoklis un uzturētāja 0.5% peļņa, es priecātos, ka dzīvoju tik sakārtotā valstī.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Evija Zauere 02.06.2010. 12.04

Tas ir šausmīgi! Peļņa 37000 latu. kas ir 0.5% no gada apgrozījuma!!! Kā viņi uzdrošinās tā pelnīt!

p.s es nesapratu raksta jēgu. vai autoraprāt 37000 peļņa ir pārāk liela? Ja tā, tad varbūt vajag ieteikt LVC turpmāk strādāt ar zaudējumiem?

+1
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam