Repše: nekvalitatīvu likumu Saeimā nesniegšu

72

Komentāri (72)

mary75 27.05.2010. 06.47

Tikai nevajag iekarst un pāriet uz personībām.
Ja jau runā par troikām – cik zināms, abi lielākie noziedznieki, gan Staļins, gan Hitlers, pie varas nākuši pilnīgi likumīgi.
Un, sekojot tavai loģikai, mēs, tātad, nedrīkstam ne mirkli apšaubīt ne viņu lēmumus, ne rīcību?
Es tikai gribu teikt, ka katrai lietai vairākas puses, juridiskā puse ir tikai viena no tām.
Un, ne vienmēr tas, kas ir juridiski korekti un formali pareizi, ir labi un pareizi arī pēc būtības un no citiem aspektiem, un ir gadījumi, kad pareizāk būtu šos juridiski it kā korektos lēmumus nevis pildīt, bet nepildīt.

+2
0
Atbildēt

0

Juris Millers 26.05.2010. 22.23

Repšem ir taisnība tajā, ka 1. septembrī kvalitatīvu budžetu izveidot šobrīd nav iespējams, jo tad vēl nevarēs paredzēt nākošā gada ekonomisko situāciju. Daudz prātīgāk ir gatavot budžetu mērķējot uz tā pieņemšanu Novembrī vai Decembrī, jo tad būs vairāk laika, lai novērtētu to kā reāli šogad ekonomika Latvijā un pasaulē uzvedās.

Tas ir kā pieņemt likumu, ka policijai jābūt nozieguma vietā vismaz 15 minūtes pirms izsaukuma.

+6
0
Atbildēt

3

    lailabidzane > Juris Millers 26.05.2010. 22.32

    .
    Sekojot tavai loģikai vislabāk 2011. budžetu būtu pieņemt 2012. ap jāņiem, jo tad arī statistiķi būs visu paspējuši!! ha-ha-ha…

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > Juris Millers 26.05.2010. 22.43

    Principā – jā. Tad būtu iespējams sastādīt visprecīzāko budžetu. Diemžēl tad jau būtu par vēlu to pildīt, līdz ar to ir jāatrod līdzsvars starp par-agru budžetu, kad nākotne vēl nav skaidra, un par-vēlu budžetu, kad gads jau ir sācies bez budžeta.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Juris Millers 26.05.2010. 22.49

    .
    Vai 2011. gada 30. decembrī Tu esi gatavs pavisam skaidri pateikt kādi būs Ņujorkas biržas indeksi pirmajā 2012. darba dienā?
    Pareizi!!!
    Tad nemuldi par lietām, kurās ne štrunta nesajēdz! Atvainojos par izteiksmes formu!

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

mary75 26.05.2010. 22.21

“Ko tad dara opozīcija? Ko? Cenšas paralizēt pozīcijas administratīvā resursa izmantošanu priekšvēlēšanu batālijās.”.
—————————————
Un tikai? Tik nevainīgi? Nevis ciniski un nekaunīgi grauj valsts gan tiesiskos, gan ekonomiskos pamatus?
Un viss ir OK, notiek parasta cīņa par varu, un nekas vairāk, tā tekt, visi vienādi?
Nu, ja tu to uztver tā, tad man tava pozīcija šķiet izprotama.

+3
-2
Atbildēt

3

    lailabidzane > mary75 26.05.2010. 22.35

    .
    Un kā tad Tu to uztver?
    Tu savos gados joprojām tici pasakām? Par to, ka vieni ir balti un pūkaini, bet otri ir melni un spļauj piķi?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 26.05.2010. 22.45

    Ne tik primitīvi, bet neredzēt ko dara vieni, ko otri, un, ka viņi, tomēr, stpri atšķiras, var tikai aklais vai tāds, kas nevēlas neko redzēt.
    Pozīcija – “visi vienādi slikti” izklausās nedaudz bērnišķīga.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 26.05.2010. 22.51

    .
    Ak tā?
    Un Tu esi tas, kurš redz neprimitīvi un ļoti pareizi?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

a_oleinika 26.05.2010. 21.42

Man prieks, ka Vienotības apjūsmošanas noskaņas izjauc arī patiesa diskusija! Kvalitatīva! :)

Par juridisko pusi, protams, jāpiekrīt Repšes kritiķiem. Tomēr jāņem vērā arī džera arguments, ka varas atzari ne vienmēr atrodas savos teorētiski iedeālajos rāmjos.
Par Repši – viņš viennozīmīgi ir audzis PR kategorijās. Diemžēl reitingu izteiksmē tā tautas daļa, kas apzinās nepopulāro lēmumu neizbēgamību, ir nepietiekama, lai neļautu izrauties kontrproduktīvajiem “darītājiem-kapračiem”. Tikai šajā kontekstā es spēju Repši attaisnot.
Tas, ko dara opozīcija būtībā ir pielīdzināms valsts nodevībai – tiešai un ciniskai. Tādēļ atsaukšanās uz kara laika likumu nav pilnīgs pārspīlējums. Opozīcija jau atklāti ņirgājas par likumdošanu un tiesu varu! Repše, lai arī nebalsī, tomēr dzied ar viņiem korī.

+3
-2
Atbildēt

7

    lailabidzane > a_oleinika 26.05.2010. 22.07

    .
    Kas ir varas atzaru teorētiski ideālie rāmji?
    Kas var būt ciniskāks par klerka piedraudēšanu nepakļauties augstākā likumdevēja lēmumiem, bet nedemisionēt?
    Ko tad dara opozīcija? Ko? Cenšas paralizēt pozīcijas administratīvā resursa izmantošanu priekšvēlēšanu batālijās.
    Un ko dara pozīcija? Nu? Cenšas saglabāt iespējas izmantot administratīvo resursu elektorāta apstrādāšanai.
    Vai ir kāda atšķirība? Par valsti un sabiedrību jau labu brīdi nedomā ne vieni ne otri!

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > a_oleinika 26.05.2010. 22.10

    Kaspar! Man pēdējais teikums izraisa šaubas. Vai viņš tomēr nav cita kora dalībnieks?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > a_oleinika 26.05.2010. 22.14

    .
    ‘Koris’ ir ne tikai dalībnieku kopums, bet gan arī muzicēšanas forma. ;)))

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > a_oleinika 26.05.2010. 23.04

    Betij, tas tipiņš tukši blefo! TP rupors! Tas skaidri redzams, jo ir demagogs! Palasi, ko raksta un redzēsi nav vērts! Viņi te ierodas pa diviem un viens otru atbalsta, lai drošāk!

    varbūt ka tā .
    “Sekojot tavai loģikai vislabāk 2011. budžetu būtu pieņemt 2012. ap jāņiem, jo tad arī statistiķi būs visu paspējuši!! ha-ha-ha…”

    Nu vai tā ir diskusija! Tā kā nav vērts! Viņš tīšuprāt visu vulgarizē!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > a_oleinika 26.05.2010. 23.11

    To fruktiņu es jau pirms dažām dienām atkodu.
    Mana piezīme šoreiz bija domāta Kasparam Gasūnam. Ja neskaita priekšvārdu un pēdējo teikumu pārējais man likās uzklausīšanas cienīgs.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > a_oleinika 26.05.2010. 23.18

    .
    Saukt oponentu par demagogu ir izcilākais no argumentiem, kad argumentu nav! ;)))

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > a_oleinika 27.05.2010. 10.48

    “paralizēt pozīcijas administratīvā resursa izmantošanu”

    Tas nav tikai pozīcijas, bet arī VALSTS administratīvais aparāts. Nu nav jau tā, ka ministrijas tukšgaitā darbojas vai arī kalpo tīri kā partiju izsūtāmie zēni.

    Par varas atzariem – es uzskatu, ka ST, piemēram, pašlaik lien izpildvaras laukā ar saviem “budžeta grozījumiem”. Sevišķi spilgti tas parādās tiesniešu atalgojuma lietā, bet arī pensiju lieta ir interesanta.

    Par cinisma līmeņiem tas ir subjektīvi. Tas, ko dara opozīcija, manuprāt, ir ņirgāšanās par valsti un likumu, kaut likuma ietvaros.

    0
    0
    Atbildēt

    0

aivars_silins 26.05.2010. 19.44

Piekrītu Mārītei Maršānei – cik var pieminēt un rādīt tos POPULISTUS noTP un LPP? Vienreiz vajag beigt to popularizēšanu. Intervējiet labāk Vienotības cilvēkus.

+3
0
Atbildēt

0

murnieks112233 26.05.2010. 17.44

Viens brāķis vairāk vai mazāk, kāda gan tam nozīme…daudzi likumi ir pilnīgi ar pakaļām izdomāti, kas cilvēkiem dzīvi sarežģī…

+1
-1
Atbildēt

0

lailabidzane 26.05.2010. 16.37

.
Principiālam klerkam, pat tad, ja viņš ir ministrs, ir tikai viena GODPRĀTĪGA iespēja nepildīt parlamentā pieņemtus lēmumus. TIKAI VIENA – DEMISIONĒT.
Spriedelēt par jebkādu citu iespēju ir stulbi! Atvainojos, ja kāds to uztvers personīgi, bet citādi to pateikt nevar.

+2
-4
Atbildēt

15

    mary75 > lailabidzane 26.05.2010. 17.18

    Pie nosacījuma, ka ir normāls parlaments, kas strādā iedzīvotāju interesēs, nevis atklāti balso noziedzīgu grupējumu un korumpētu personu, nevis valsts labā.
    Un šie korumpētie cilvēki, kuriem, faktiski, pieder parlamentārais vairākums, tikai to vien gaida, lai Repše atkāptos.
    “Netradicionalā” valstī – netradicionāla rīcība.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 26.05.2010. 19.17

    .
    Nākošreiz varbūt tomēr pakustini kādu domāšanai piemērotu orgānu, pirms gvelz tādus niekus. Jo:
    nenormālu parlamentu nevar ievēlēt normāls elektorāts, tātad, Tu nupat nosauci balstiesīgo iedzīvotāju vairākumu par nenormāliem;
    korumpētiem cilvēkiem tā īpaši nekas nevar piederēt, pirmkārt jau tāpēc, ka viņi paši kādam ” pieder”;
    sekojot tavai loģikai ” cars” ir svarīgāks par likumu.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > lailabidzane 26.05.2010. 19.49

    Ja neesi informēts – šis te vairākums, kas tagad diktē te noteikumus, faktiski nav leģitīms, jo ievēlēts, pārkāpjot visus aģitācijas likumus.
    Tā ka pirms šo te parlamentu fetišizēt un iecelt par vienīgajiem likumīgajiem sabiedrības pārstāvjiem un sabiedrības viedokļa paudējiem, nedaudz ieslēdz to savu “domāšanas orgānu”, pie reizes apskaties, kāds kopējs reitings ir šīm te partijām, kas pieņem valstij kaitīgus lēmumus, kurus nu visiem būtu uz vietas jāpilda.
    Nevajag man stāstīt ābeces patiesības par parlamenta lomu, bez aritmētikas pastāv arī algebra, ja neesi lietas kursā.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > lailabidzane 26.05.2010. 19.57

    Vai tavuprāt atstāt FM krēslu tukšu??? Vai to Tu gribi, jo tā noziedzīgā opozīcija jau nedomā vairs par valsti, bet tikai, kā apvārdot tautas stulbāko daļu, lai iekļūtu saeimā. Dievs vien zin ar cik netīrām metodēm, jo tagadējā saeimā jau iekļuva pavisam netīri, bet tas jau Tevi gan laikam neuztrauc, cik leģetīma ir šī saeima???

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 26.05.2010. 20.03

    .
    Vai Tu, dzeris49, nepateiktu ar kādu likumdošanai atbilstošu aktu ir apstiprināta parlamenta NEleģitimitāte?
    Vai Satversmē proklamētā parlamentārā republika ir likumdevēja fetišižēšana?
    Vai reitingi ir likumiem, vai, varbūt MK noteikumiem pielīdzināmi akti?
    Jā, algebra, Un vēl analītiskā ģeometrija, trigonometrija, matemātiskā loģika, statistiskā analīze, grāfu analīze, speciālo funkciju analīze, utt.
    Un tad???

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    v-auto > lailabidzane 26.05.2010. 20.34

    Neatbildees:) dz49 uz konkreetiem jautaajumiem neatbild, principaa neatbild, vinam labaak patiik peldeet demagonijas seklajaas upees.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > lailabidzane 26.05.2010. 21.59

    Ja kas nav apstiprināts likumdošanas aktā, tad tas dabā nepastāv?
    Kurš tad to var apstiprināt – tas pats neleģitīmais parlaments?
    Ja tu redzēsi, kau ko melnu, bet,pēc papīriem tas būs balts, tu kam ticēsi – papīram vai savām acīm?
    Nepieļauj situācijas, kad ir jāvadās vienkārši pēc veselā saprāta un acīmredzamiem faktiem?
    Atsevišķās situācijās, izņemumu gadījumos, nevis ikdienā?
    Ikdienā jā, protams, likumi, normastīvie akti, utt.

    Tam ralfs – uz kādu konkrētu jautājumu konkrēti tev es neesmu atbildējis, nevarētu atgādināt?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 26.05.2010. 22.21

    .
    Ja Tu, dzeris49, būtu padarījis līgumā paredzēto darbu, par kuru tajā pašā līgumā ir paredzēts Tev samaksāt. Bet ņem, un nesamaksā. Un pat netaisās maksāt!
    Vai tas nozīmē, ka dabā nauda nepastāv???

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > lailabidzane 26.05.2010. 22.24

    Man šis te piemērs nešķiet atbilstošs situācijai, bet, paliksim katrs pie sava viedokļa, nedomāju, ka ir kāda nozīme turpināt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 26.05.2010. 22.28

    .
    Un kurš būs tas, kurš sijās ordināro no neordinārā?
    Kuram tad ir tā kvēlā revolucionāra sirdsapziņa, lai bez šaubīšanās pateiktu, kuru nošaut, un kuram ļaut dzīvot?
    Demokrātiskā vairākuma vietā čekas troikas???

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 26.05.2010. 22.29

    .
    Protams, protams, dzeris49! Paliec pie sava viedokļa. Tu jau sen to biji pelnījis!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > lailabidzane 26.05.2010. 22.49

    Kurš te runā par troikām un nošaušanām?
    Bet, situācijas novešana līdz absurdam ir viens no diskusijas elementiem, tas saprotams.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > lailabidzane 26.05.2010. 22.58

    Nu gan uzradušies divi demagogi! Viss tik pareizi ko abi saka, bet palasi un tukšs!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 26.05.2010. 23.05

    .
    Tu, dzeris49, runā par troikām, TU!!!
    Tu runā par izņēmuma situācijām, par pretlikumīgas rīcības attaisnojamību, un citām absolūti nedemokrātiskām lietām.
    Kā jau te teica, ” domubiedrisko” sarunu uzturētāji vienkārši neprot vai nespēj paskatīties no 0 punkta. Visu un visus dalot savējos-pareizajos un citos-nepareizajos.
    Zināmā attīstības līmenī tas ir saprotami un akceptējami. Zināmā līmenī.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > lailabidzane 27.05.2010. 06.50

    Atbildi skat. zemāk.

    0
    0
    Atbildēt

    0

rence_linda 26.05.2010. 15.37

Izskatās smieklīgi. “Es par spīti nesagatovušu budžetu.”
Būtu jau labāk mēģinājuši – pierādītu savu godīgumu, kā arī, ja visu darītu apdomīgi, uzturot konstruktīvu dialogu ar sabiedrību, tad arī AŠ2 tā nopietni varētu mutes aizlikt ciet, kamēr šobrīd viņi varēs turpināt kliegt, cik bezatbildīga ir “Vienotība” utt.
Uzskatu, ka vēlētāji novērtētu faktu, ka budžets tiek veidots, lai arī tas ir skarbs. Domāju, ka tauta arī pamazām sāk saprast situācijas nopietnību, kā arī to, ka viss šis laiks kkā jau ir jāpārdzīvo – labāk stabila viduvējība, nekā nestabila ekonomikas raustīšana.

+1
-5
Atbildēt

1

    dro > rence_linda 26.05.2010. 16.23

    Varbūt daudz stulbāk ir mainīt likumu pēc valsts izsaimniekotāju populisma interesēs? Dombrovskis ir apsolījis, ka tiks sastādīts nākošā budžeta skelets vai rāmis, lai sabiedrībai būtu saprotams, no kādos izdevumu posteņos notiks izdevumu samazināšana.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

girts_gansons 26.05.2010. 14.55

No Vienotības oponentiem sagaidāma “brēkšana” par pensiju “vēsturi” pirms vēlēšanām, noklusējot ka tās bija pašvaldību vēlēšanas, kurām ar Valsts budžeta veidošanu nav tieša sakara. Ceru, ka vēlētājiem Vienotības jaunā budžeta redzējums tiks darīts zināms laikus.
Vēlos lai visu sarakstu pārstāvji piedāvā vēlētājiem izvēles iespējas starp dažādiem, konkrētiem, budžeta variantiem.
Interesanti no kā baidās AŠ2 Vienotības budžetā, ja paši vēlas kļūt par “valdošiem” jaunā sasaukumā?

+2
0
Atbildēt

2

    ievuliitis > girts_gansons 26.05.2010. 15.05

    Kvadrāts nekad – pasvītroju – nekad nav pildījis un pat nav taisījies pildīt savus priekšvēlēšanu solījumus.
    Kāds mums pamats domāt, ka šoreiz vini piekops citu taktiku?
    Kur tur ir pamats diskusijai par “saviem budžeta variantiem”?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > girts_gansons 26.05.2010. 19.53

    Tev taisnība, ka oponenti vazās to pensiju lietu.
    Viņi vēlas arī Pensiju likuma grozījumu pieņemšanu, kuri it kā jāveicot līdz 1.jūnijam! protams, ka oponenti vainos tikai JL, ne ZZS, kuri vada LM.
    Šaubos gan, vai tauta saprastu budžeta izdevumu samazināšanu atkal par 400 milj, lai gan budžets pildās labi, un Dombrovskis ir izteicies tikai par 200 milj, bet kam tad atkal ņems nost. Ja pārdotu Pareksu, tad , protams ieņēmumi būtu lielāki, bet opozīcija un K&K jau neļaus to darīt!
    Varbūt Hipotēku banku pārdodot var dabūt tos 400 milj, un tad tik taisa budžetu augšā!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

mary75 26.05.2010. 14.19

Sedzace:
“Bet Repše kā jau parasti savā karstgalvībā gatavs ar pliku krūti lekt uz ambrazaūras”.
———————————————————–
Es to nosauktu par spēju uzņemties atbildību un spēju uz un konkrētu rīcību valsts interesēs.

+10
-1
Atbildēt

7

    shefere > mary75 26.05.2010. 14.34

    Nja, es tiešām neesmu Repšes fane. Pārāk labi atceros viņa spējas un atbildību uzņemties konkrētu rīcību valsts interesēs, par nieka miljons tautas saziedotiem dālderiem. Mani vienmēr izbrīnījis, kāpēc toreiz tika pieprasīti tieši dolāri, nevis paša izveidotais lats? Laikam aiz pieticības. Par to JL mukšanu no atbildības un valdības vadīšanas vienā no iepriekšējiem sasaukumiem arī neviens vairs neatminas, ne? Zinu, zinu, šeit pārsvarā Vienotības fani, un kritika pret kādu no tās dalībniekiem nav populāra, bet Repše noteikti nav mans varonis. Kaut gan par Vienotību nāksies balsot arī man, kaut vai tāpēc, ka nekā labāka jau nav, kaut galīgi nevaru pievienoties tam visai nekritiski noskaņotajam karsēju pulciņam šeit.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 26.05.2010. 14.57

    Par to miļjonu – cilvēks godīgi pateica, ka partiju bez naudas izveidot nevar, lai katrs ziedo, cik var, kas tur tāds sevišķs?
    Vai tad labāk, kad tā nauda nāk no kādiem Andrīšiem, kuriem partija vēlāk, faktiski, pieder, un strādā to, nevis valsts labā?
    Un pirmā Repšes valdība sadarīja diezgan daudz kļūdu, bet, atšķirībā no citiem, ne ļaunprātību, un atmosfēra valstī kļuva daudz gaišāka.
    Un kur tur bija mukšana no atbildības?
    Tā aiziešana no valdības, kurā sēdēja jūrmalgeitas figuranti, kas neuzskatīja par vajadzīgu pat nožēlot savu rīcību, bija principiāla lieta, tikai šinī valstī principi nekotējas un korupcija tiek uzskatīta par normu, to pierādīja arī iepr. Saeimas vēlēšanas.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    shefere > mary75 26.05.2010. 15.08

    Cik man zināms no medijiem, tad ne jau partijas veidošanai tā nauda tikai prasīta, bet personīgām vajadzībām. Un tā arī tika izlietota. Netici, atsvaidzini atmiņu, parocies avīžu arhīvos. Tā ka valsts interešu stādīšana augstāk par savējām un nesavtīga kalpošana uz Repši nav attiecināma. Un nevajag salīdzināt ar lielākiem kretīniem, no tā jau viņs labāks nekļūst.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 26.05.2010. 16.09

    Varētu piekrist, ka Repšem nav izdevies izpildīt to, ko viņš solīja. Tomēr par viņa atbildības izpratni gribētos pastrīdēties. Jau tad, kad viņš dibināja JL, daudzi labi informēti cilvēki teica, ka viņš ir traks, jo viņu vienkārši novāks. Tā kā Repše neieguva saeimā 51 balsi, tad ar kopējiem pūliņiem izdevās pataisīt viņu par muļķi. Lētticīgajiem latviešiem galvenais ir to šķīstums, kuri grib kaut ko darīt valsts labā, toties pilnīgi vienaldzīga to morāle, kuri strādā savā labuma dēļ, jo vairums no vēlētājiem rīkotos gluži tāpat.
    Vai kāds vēl būtu uzdrīkstējies izcelt drēbnieku no VID priekšnieka krēsla? Rezultātā Finanšu policija arestēja augstākstāvošās instances – VID amatpersonu. Vai pirms Repšes kaut kas tads būtu iedomājams?
    Ja kritizē Repši par “honorāru”, tad vismaz vajadzētu izprast atšķirību starp ubagu un laupītāju.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 26.05.2010. 19.44

    Repše naudu prasīja saziedot! ja kāds ziedoja, tad tā ir ziedotāju problēma. gribu ziedoju, gribu , nē!Te runā, it kā kāds būtu ar varu piespiests ziedot!
    Es arī tagad esmu ziedojusi partijām, gan sīkas summiņas, jo neesmu miljonāre, bet pensionāre! nevienam neko nepārmetīšu, ja nevarēs izdarīt, kā vēlos, jo zinu, ka saeimā visu nosaka matemātika!
    Repše tiešām ir ideālists, bet valsti viiņš izzadzis nav, kā to izdarījuši trīs oligarhi kļūstot par miljonāriem tieši esot pie varas un pakārtojot sev likumus. Nu tieši kā tagad: sāk ar likumu pakārtošanu tā, lai grautu konkurentus!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    shefere > mary75 26.05.2010. 23.39

    oi, nu nevajag tagad dubultmorāli propogandēt, nu ja mīlat to Repši , tad mīlat, bet nevajag tagad melnu par baltu mālēt, tas ir necienīgi.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dagne7 > mary75 27.05.2010. 10.59

    Attiecībā uz Repši ir maz vienaldzīgo, bet netrūkst piekritēju un noliedzēju.
    Viņa darbība vienmēr ir bijusi valsts interesēs, taču viņš pats devis nedraugiem pietiekoši daudz iemeslu runāt par viņa personīgajām interesēm.
    Bez Repšes Latvijas politika noteikti kļūtu garlaicīgāka.

    0
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 26.05.2010. 13.36

Klau, bet gluži manas domas. Mēnesi pirms vēlēšanām tāpat valdību nenometīs.

+1
0
Atbildēt

0

v-auto 26.05.2010. 12.57

Ar shaadu pazinojumu Repshe faktiski pazino par demisiju un aizieshanu. Nevar viens cilveeks, lai cik labi buutu vina nodomi, staaveet paari valsts iekaartai un likumiem.

0
-11
Atbildēt

4

    mary75 > v-auto 26.05.2010. 13.03

    Repše teica, ka nesniegs NEKVALITATĪVU likumu.
    Kvalitatīvu sniegs.
    Repše atsakās pildīt ĀŠ un SC rīkojumus, kas sagraus valsts finanses, tātad, atsakās veikt sabotāžu.
    Noziedzīgus rīkojumus drīkst nepildīt pat armijā.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    v-auto > v-auto 26.05.2010. 15.20

    Ja likumu pildiishana tiek saukta par sabotaazhu, tad jautaajumu nav. Un kur Repshe teica, ka iesniegs kvalitatiivu b. projektu? Varbuut paskataties pa logu, dzeris49 kungs, ieraudziisit, ka dabaa ir kas vairaak par melno un balto, ka arii miilotajiem politikiem pa retam nav taisniiba, bet pretinieki kaadreiz arii pasaka ko veertiigu. Iespeejams dziive kluus sarezhgiitaaka, toties intresantaaka noteikti.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > v-auto 26.05.2010. 19.28

    Vai Tev, Ralf, nešķiet, ka šis opozīcijas virzītais likuma grozījums ir kārtējais šī likuma izmaiņu veikšanai pret vienu partiju- nīstamo JL!
    Kad valdību vadīja Kalvītis ar FM Spurdziņu, tad atkal veica likumu grozījumus TP par labu, ka vēlēšanu gadā budzets nav jāiesniedz saeimā pirms vēlēšanām!
    Tad ko tad atkal grozīs likumu, ja uzvarēs patreizējā opozīcija??? jau kuro reizi grozīs, kā tiem tirliņiem un valsts kaitniekiem tik vajag. Acīmredzot Maskavas roka to liek un visi promaskaviskie spēki sakopojušies!
    Bez tam, izdarot likuma grozījumus par budžeta iesniegšanu vēlēšanu gadā- tas nevar attiekties uz šo periodu, bet vajadzīgs pārejas periods. Tāpat kā par saeimas atlaišanu, taču pieņēma tikai uz nākamo saeimu to likumu!
    Ko tad mēs mainīsim tik likumus A+Š interesēs?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    v-auto > v-auto 26.05.2010. 19.50

    Blaa, blaa, blaa….. Es par maati, a juus man tik par meitu. Tak neesmu es nekaads 2AS aizstaavis, paskatieties kaadreiz uz lietaam no 0 punkta. Ja gribas savaa chupinaa pachubinaaties Vienotibas pulcinam, tad dariet to tik taalaak, bet vismaz kluseejiet tad, kad nav argumentu. Gribat pieraadiit, ka amatpersonas nepaklaushanaas suvereenas valsts likumiigi ieveeleta likumdeveeja izdotajam likumam ir norma? Uz priekshu, meeginiet, tikai bez lirikas un pieneemumiem.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

mary75 26.05.2010. 12.48

Nu tagad gaidīsim riešanu no ĀŠ un SC puses par šo Repšes paziņojumu, kas ir pilnībā loģiskas un atbalstāms.
ĀŠ un SC atkal varēs pasmilkstēt par to, kā viņi stāv vienkāršo darbaļaužu interešu sardzē, un kā ļaunā Dombrovska valdība tos pārdod riebīgajiem Rietumu kapitalistiem SVF un EK izskatā.
Žēl, ka Vienotības valdē neatradās vieta Repšem, toties atradās…, labi, neturpināšu.

+15
-2
Atbildēt

0

shefere 26.05.2010. 12.45

Abi nav īsti riktīgi- gan parlaments, kurš ir gatavs mainīt likumus, lai tikai ieriebtu un “atmaskotu” savus politiskos oponentus pirms vēlēšanām, gan ministrs, kuram tomēr kā izpildvaras pārstāvim parlamenta pieņemtie likumi būtu jāpilda bez liekas čivināšanas.

+4
-9
Atbildēt

5

    mary75 > shefere 26.05.2010. 12.59

    Un tomēr, parlaments (lasi ĀŠ + SC) rīkojas absolūti neloģiski, Repše rīkojas loģiski, atsakoties pildīt absurdus rīkojumus, ko drīkst nedarīt pat armijā.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    shefere > shefere 26.05.2010. 13.35

    Kā teica Parastais, šī ir demokrātijas vājā vieta. Izpildvara ir izpildvara, kā jau to norāda nosaukums. Negribi pildīt šefa (parlamenta) uzdevumus, vari būt brīvs. Un neloģiski šie rīkojumi liekas ne jau visiem, bet pašreizējai pozīcijai, opozīcijai tie šķiet ļoti pat pareizi, tādēļ jau bīda. Tāpēc jau tā ir demokrātija, ļoti starp citu smaga, nepateicīga un nepilnīga valsts iekārta. Bet kā sen atpakaļ kāds gudrinieks teicis ,lai arī demokrātija ir struntīga padarīšana, nekas labāks par to vēl nav izdomāts:)

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    shefere > shefere 26.05.2010. 13.35

    Kara laika likumus šajā gadījumā gan nav īsti vietā pieminēt, manuprāt. Arī sabotāža tā gluži nav, ja pareizi sapratu, tad budžetam ir jābūt sagatavotam, nevis pieņemtam līdz tam 1.septembrim, tā ka praktiski tas vienkārši ir lieks darbs, jo nākamā valdība tur gribēs veikt savas korekcijas šā kā tā. Tas ka opozīcija cer tādā veidā pazemot un “atmaskot” pašreizējo valdību, tas ir fakts, bet tas arī nav nekas ārkārtējs, parasta politiskā cīņa pirmsvēlēšanu gadā ar sev pieejamo varas resursu palīdzību. Bet Repše kā jau parasti savā karstgalvībā gatavs ar pliku krūti lekt uz ambrazaūras.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > shefere 26.05.2010. 14.05

    Nu, es visu to varu dalīšanu tā neabsolutizētu, kaut vai Satv. tiesas jaukšanaš budžeta lietās un naudas dalīšana pa labi un pa kreisi – tā nav jaukšanās izpildvaras funkcijās?
    Parlaments ir parlaments, ne tikai Latvijā tas ir bezatbildīgs, un, reizēm, izpildvarai nedaudz tas jāpiebremzē, vienalga, kādām metodēm, protems, ne jau tādām, kas saistītas ar spēka lietošanu.
    Un es šo Repšes paziņojumu, drīzāk, vērtētu kā brīdinājumu SC un ĀS, lai nedaudz atslābst un piebremzē to savu populistisko reytoriku.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    shefere > shefere 26.05.2010. 14.13

    Nu protams, ka tā visa tagad ir pirmsvēlēšanu gaisotnes uzkarsēta spēle publikai, pie kam no abām pusēm, jo loģiski, ka arī valdība nevar pazemīgi pieņemt visus opozīcijas absurda gājienus. Es to uztveru tikai un vienīgi kā pirmsvēlēšanu cīņu. Un līdz oktobrim ne to vien piedzīvosim, vasara būs ļoti karsta. Šoreiz tiešām būs nopietna cīņa par varu, jo dažam sāk slīdēt groži no rokām laukā, un tas padara ļoti nervozu un spiež izdarīt visādus stulbus gājienus.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

Marija 26.05.2010. 12.43

Demokrātijas vājā vieta – kā pareizi jārīkojas, ja likumdevējs likumīgi pieņem pēc būtības aplamu (muļķīgu, stulbu, neizpildāmu, utt.) likumu?

+8
0
Atbildēt

3

    ilmisimo > Marija 26.05.2010. 13.45

    kā pareizi jārīkojas, ja likumdevējs likumīgi pieņem pēc būtības aplamu (muļķīgu, stulbu, neizpildāmu, utt.) likumu?
    ++++++++++++++++++++++++++++++++==
    ja likums kļūst bīstams valsts pastāvēšanai.
    tad šādam likumdevēja jāiet.Ar labu. Ja iespējams.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Marija 26.05.2010. 13.50

    Parastais, aizmirsi vel vienu kategoriju – valstij kaitīgu.

    Lama, vēlos izteikt apbrīnu par īsi un skaidri izteiktu domu:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > Marija 26.05.2010. 22.12

    Pārsūdzēt Satversmes Tiesā. Pec pāris gadiem, kad tiesa dos savu spriedumu, būs jau par vēlu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 26.05.2010. 12.35

Nekvalitatīvu nesniegs.
Kvalitatīvu neļaus.

+1
-1
Atbildēt

1

    v-auto > ilmisimo 26.05.2010. 12.46

    Iesniedz, Einar, kvalitatiivu.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

andris 26.05.2010. 12.35

Labi ka kādam ir mugurkauls :)

+20
-2
Atbildēt

1

    ilmisimo > andris 26.05.2010. 12.37

    Tas tik reti, ka visi tie mugurkaulnieku jāieraksta Sarkanajā(kghmmm) grāmatā

    +4
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam