Grieķijā demonstrācijās trīs bojāgājušie

43

Komentāri (43)

www.vecamate.lv 06.05.2010. 17.48

Ir tāda zinātniski pamatota fiška, ka teiksim ūdens daudzums pasaulē ir nemainīga kostantants jau simtiem miljonu gadu.Visiem šeit, uz lodes dzīvojošajiem- pilnīgi pietiekams daudzums. Un tikai dažu deģenerātu alkatība, pasakas par augļošanas skaistumu, miljonus 3 škiras pasaules ( vai tad tāds dalījums nepastāv, ja paskatās kaut vai uz LV zemnieku subsīdijām ) ļaužu atstāj bez ūdens,.. slāpju nāvē.. Un mierīgi.Ar smaidu, un pasaku grāmatu rokā.

0
0
Atbildēt

0

kristineim 06.05.2010. 16.40

Vecākais puika strādā Grieķijā. Pēc viņa teiktā, sū%us taisa Atēnās, citās vietās ir PRET šīm nekārtībām, jo tas tieši ietekmē tūrisma biznesu.
Un paši Grieķu anarhisti jūtot, ka “pāršāvuši pār strīpu”, drīz mainīšot savas domas.
Lai veicas, citādi tiešām Grieķijai vāks.

0
0
Atbildēt

1

    Aivars Krauklis > kristineim 06.05.2010. 18.46

    Ne visi jūt, ka pāršāvuši pār strīpu. Arodbiedrības šodiena aicinājušas protestu (tas ir – nekārtības un slepkavības) turpināt. Atceramies, ko Reigans izdarīja ar aviadispečeru arodbandu par daudzkārt sīkākiem grēkiem. Šoreiz gan ar iztrenkāšanu vien nepietiek – kameras bija jāpiepilda jau tad , kad tautas draugi aizdedzināja policistu. Tātad kaut kāds „vāks Grieķijai” ir diezgan ticams, bet tā nebūs vienīgā nelaime, mēris ir lipīgs. Diemžēl pie mums slepkavas par paraugu ceļ ne tikai daži komiski vietējā neta personāži.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 06.05.2010. 14.59

Šodien Eiroņūzis rāda, ka vakar grieķu kreisie manifestanti aizdedzinājuši banku tieši tāpēc, ka tur bijuši cilvēki. Grozies kā gribi, tas vairs nav parastais sarkanais huligānisms, bet slepkavība ar iepriekšēju nodomu vainu pastiprinošos apstākļos. Ka dedzinātājiem jāsēž, tas pat ežam skaidrs, bet rodas jautājums par arodbiedrību vadoņu un manifestāciju (precīzāk – masu nekārtību) organizētāju atbildību. Gan jau pat Grieķijas krimināllikumā kaut kas teikts paar līdzdalību, kūdīšanu, organizēšanu un neziņošanu. Kreiso vadoņiem vietas kamerās kopā ar citiem slepkavām. Ja tādus laikus nepatur, sekas zināmas.

0
0
Atbildēt

1

    garausiitis > Aivars Krauklis 06.05.2010. 15.15

    Vakar pa SAT1 teica,ka viena no bojāgājušām bijusi stāvoklī. Vienkārši bandīti un nekas vairāk. Varbūt Lelli ar Mārtiņu jāaizsūta paprotestēt.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

garausiitis 06.05.2010. 10.08

Merkele varen dusmīga uz Grieķiju – saka , ka , ka tādam grēciniekam jāatņem balss tiesības EP vai arī jāatņem EP palīdzība ( acīmredzot dažādu fondu un maksājumu veidā ).

+1
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 06.05.2010. 02.18

Varbūt derētu sākt ar pasaku par fiskalitāti, sabalnsētību,u.c.mītu kliedēšanu? :) Mana sajūta- paga,paga, Latvijas lats ir smuks un spēcīgs, un kāpēc gan kautkādu tur norēķinu ērtību labad vajadzīdzīgs tas bezformīgais tukšpapīrs eiro? Pat makā viņu neērti ielikt..

0
0
Atbildēt

1

    ::Vai cis :: > www.vecamate.lv 06.05.2010. 07.36

    Atgādināšu vecumvecu patiesību: sabiedrības dzīvē, tajā skaitā ekonomikā jeb tautsaimniecībā, gluži tāpat kā dabā, valda objektīvas likumsakarības, kuras darbojas neatkarīgi no cilvēka gribas un cilvēkam nav kontrolējamas. Viena no šīm likumsakarībām varētu būt fakts, ka nav iespējams iztērēt vairāk par nopelnīto, tātad ienākumi ir jāsabalansē ar izdevumiem. un ir pilnīgi vienalga, kādā valūtā tiek izteikti šie izdevumi un ienākumi.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

peterisr 05.05.2010. 22.42

Jūs aizmirstat,ka galvenā grieķu prasība ir lai krīzes galveno slogu nes bagātie…

+1
-1
Atbildēt

3

    andrisskrastins > peterisr 06.05.2010. 00.04

    Tās ir muļķības, nevis prasība – visi to zin, ka nav tik daudz bagāto, lai sakasītu 20 milijardus, kas jārefinansē pēc 14 dienām. Ir skaidrs, ka viņi lepni dzīvo – salīdzinot ar viņu prasībām mūsu cilvēku vēlmes ir nu ļoti piezemētas. Grieķi ir satikuši savu ienaidnieku un tie ir viņi paši. Šie grautiņi ir tipiski kreiso ārdīšanās, sak, izmantojam apstākļus. Tā ir psiholoģiski izprotama rīcība – vainīgi ir citi, NEVIS ES PATS. Tā domā gan elite, gan paši grieķi.

    Vācieši laikam tagad reāli lomkās ir, ka atļāva grieķiem uz safabricētiem papīriem Eirozonā iebraukt. Tā varētu ļaut nosprāgt un saņemt mācību, bet tagad – jāvelk ārā laikā, ka paši negrib, lai vilktu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > peterisr 06.05.2010. 00.46

    Tie ”citi”, starp citu, ir valsts vadītāji, kas ir galvenie plānu stādītāji un resursu dalītāji. Kad jāsāk atbildēt par sekām, tad nu studenti un anarhisti vainīgi par pieļauto kredītu izsniegšanu vai izsaimniekošanu ?
    Baigi foršā taktika – par to jau Valsts Kontroles vadītāja bieži stāsta un tiesājas (ar 1 AŠ ).

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > peterisr 06.05.2010. 02.24

    Kā gudram pilsonim, ieteiktu Jums painteresēties par naudas, un viņas izcelsmes, īpaši jau šodienas seguma situāciju.. Pieņemu, ka Andersena pasakas izrādīsies vājāks sižets ;)..

    0
    0
    Atbildēt

    0

maris 05.05.2010. 22.00

Grieķus patreiz vada emocijas, intelekts ir sekundārs. Tāds temperaments.

+2
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > maris 05.05.2010. 22.49

    Kas vada, kādi motīvi virzīja un virza gan Grieķijas, gan Portugāles, Spānijas, Itālijas ( PIIGS valstu ) politiskās elites ? Kas notiek ar R-Eiropas intelektuāļiem, ar viņu uzvedību un sajēgu par pasaulē notiekošajiem procesiem ?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

ugis.rotbergs 05.05.2010. 18.29

Visai interesanti skatīties ziņas no Grieķijas pa CNN, mūsu bāleliņiem no rīta nesanāca pasekot, bet ticu, ka mūsu “ziņu žurnālisti” sauc grieķu rīcību par drosmi. Nezinu vai to trīs bankas darbinieku radinieki piekristu.
Grieķiem pašiem naudas smagi pietrūkst, pašu kļūdu un ŠMAUKŠANĀS dēļ. Naudas, kas nepieciešama ikdienas tēriņiem: algām, pensijām, pabalstiem, infrastruktūrai u.t.t. Esošie grieķu protestētāji savā loģikā pārspēj pat vietējos populistus. Viņi nevēlas ne valdības piedāvāto taupības režīmu, kas samazina algas un “sociālās garantijas” (no 50.gadiem pensijā?!) Tāpat arī nevēlas IMF iesaisti, kas dod naudu un prasa reformas, līdzīgi kā pie mums. No kurienes protestētāji plāno iegūt naudu, lai finansētu savas prasības?! Klasiski destruktīva rīcība, perspektīvā mērķis šiem protestētājiem var būt nezinu, nogāzt eiro?! Jo ar šādiem lozungiem un prasībām lielākais, ko viņi panāks ir vēl vairāk mirušo, nodedzinātas ēkas un ko tālāk?

+11
0
Atbildēt

4

    Signija Aizpuriete > ugis.rotbergs 05.05.2010. 22.51

    Kas ir ‘šmaukšanās’ neo-liberālās ideoloģijas (vai new age) pārstāvju izpratnē ? ‘Likumīgā zagšana’ jau Latvijā ir vispārpieņemta un akceptēta padarīšana – nekādas ‘šmaukšanas’, tikai moderns bizness ?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ampetersons > ugis.rotbergs 06.05.2010. 01.22

    ”grieķu šmaukšanās ”ir tas pats kas latviešu trekno gadu uzdzīve. Esiet taču apdomīgi piedēvējot kautkādas darbības visai tautai.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ugis.rotbergs > ugis.rotbergs 06.05.2010. 13.25

    Drīzāk grieķu kļūdas ir līdzīgas mūsējām, par šmaukšanos es saucu grieķu atklāto melošanu ES vairāku gadu garumā par savu budžeta deficītu (tas no kā panesās aforisms “ir lieli meli ir mazi meli un ir griķu statistika”), kas cita starpā palīdzēja ieviest eiro.
    Likumīga zagšana vai likumīgie zagļi ir tāda kriminālo aprindu terminoloģija ar savu saturu. Valsts līmenī tā saukt to nevar, jo pats nosaukums “likumīga zagšana” nonāk pretrunā pats ar sevi. Tas par piesiešanos pie viena vārda.
    Taču pēc būtības argumentam par tik ilgi kamēr likumīgi tikmēr viss kārtībā es piekrītu. Tādā pasaulē nu mēs dzīvojam. Taču runa ir par otro pusi, kā reaģēt pārējām valstīm uz šādu griķu valdības rīcību un sabiedrības attieksmi? Mana atbilde stingri uzstāt uz reformām, pirms jebkāda finansējuma piešķiršanas. Tā pat kā LV.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    sdbirojs > ugis.rotbergs 06.05.2010. 20.52

    Nesaprotu kāds labums viņiem no tā???
    var jau bišķi paprotestēt, bet kāds labums to darīt tik traki???
    zaudē jau paši, garām iet nodokļi (ja protestē arī strādājošie) tie ir zaudējumi (policija visu laiku jābūt gatavai) utt.
    tas jau sāk ietekmēt arī mūs jo ja EURo krīt tad USD kāpj, un līdz ar to pie mums viss kur tiek lietota USD nauda paliek dārgāks, kaut vai ar to pašu degvielu.
    Sakiet ko gribiet, bet es tādus protestus neatbalstu…
    P.S. kā jau sākumā teicu biški jau var papurināt to valdību, kā Latvijā…, bet kas par daudz tas par skādi…

    0
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 05.05.2010. 16.55

klusais “Manuprāt šie streiki, dedzināšanas absolūti neko nedos….”
Gribētos jau piekrist, bet nevaru. Dos, dos, jo vienmēr tā bijis.
Tiesa gan – nevis to, ko bļāvēji cer, bet atbilstoši prasītajam. 3 jau nogalināti, kaut nu ar to beigtos, bet saimniecības sabrukums pēc tautiskās saimniekošanas neizbēgams. Jautājums tikai par formu – vienkārša nabadzība uz gadiņiem 20-30 vai tomēr drupas un asinis.
Egoists būdams, vairāk domāju par grieķu kreiso huligānu un dedzinātāju gara radiniekiem tepat mūsu Latvijā. Kaut nu šie izrādītos tikai mutes varoņi….

+9
0
Atbildēt

6

    garausiitis > Aivars Krauklis 05.05.2010. 16.59

    Ar teroristiem ar nav pieņemts tirgoties – tos iznīcina. Sadedzināt trīs nevainīgus cilvēkus ir slepkavība , nevis streikošana.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 05.05.2010. 17.02

    Vēlreiz gribu piekrist un atkal nevaru. Ar teroristiem humāni-progresīvajā rietumu sabiedrībā tieši ir pieņemts tirgoties, reizēm demokrātiskā prese un kreisā sabiedrība to pat iztēlo kā civilizācijas prasību.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > Aivars Krauklis 05.05.2010. 17.05

    …Jautājums tikai par formu… ++++ Lūk tev forma :) …Komunistu demonstranti rītausmā ieņēma antīko citadeli, piestiprināja pie tās milzīgu plakātu ar uzrakstu “Eiropas tautas – celieties kājās!” .

    Citāts no vakardiensas raksta par Grieķiju

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > Aivars Krauklis 05.05.2010. 17.18

    Jā, mani vakar arī tas plakats uzjautrināja! Jo ja, piemēram, vācieši paklausīsies grieķus un sacelsies pret savu valdību, grieķi naudu nu noteikti nedabūs un viņu budžetniekiem nāksies kādu gadu vispār strādāt bez algas.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Aivars Krauklis 05.05.2010. 17.31

    Ar teroristiem ar nav pieņemts tirgoties – tos iznīcina …..”‘

    pēc viena rakstiņa atstāstījuma izteiksmē tik radikāli secinājumi…..sakārojās močīt sorķīrā?

    Just relax.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 05.05.2010. 17.35

    Lūk arī viens slepkavu aizstāvis pieteicās

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

mary75 05.05.2010. 16.53

Cik es lasīju, tur spēcīgi kreisie, un tā dzīvošana pāri līdzekļiem grieķiem jau no 80 -iem gadiem, viņi tā pieraduši pie haļavas, ka citu dzīvi nespēj iedomāties, īpaši jau valsts sektors.

+9
0
Atbildēt

0

reiznieks 05.05.2010. 16.52

Cerams, ka “IR” pasekos līdzi notikumiem Grieķijā – viņi ir līdzīgā situācijā kā mēs pagājušogad. Gribētos vairāk zināt par viņu valstvīru un analītiķu nostāju pret konkrētiem taupības pasākumiem, lai var salīdzināt ar mūsējiem.
Kaut gan, jau tagad ir skaidrs, ja viņiem algas nogrieztu par 20%-50%, tur būtu revolūcija.

+6
0
Atbildēt

1

    ARNO > reiznieks 05.05.2010. 22.28

    Galvenais atcereeties ko vinji tagad sola kad pec paris gadiem tur buus bankrots tik un taa. Taadaa nekauniiba kaa grieki shmaucas paaudzeem ilgi tik aatri neizgaisiis bez krasa pagrieziena. Vajadzeja ljaut bankrotet citiem par maaciibu. Butibaa pashlaik tiek aizdota EU/SVF nauda lai izglaabtu franchu un vaacu bankas kas tur spieda gaazi griidaa. Bieziee notiisies offshoros un tautas masa paliks ar paraadu ko nekad nevarees nomaksaat. Vispar lidziigi ka LV.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

photocom 05.05.2010. 16.50

Grieķu variants
Ja bardaks ievilksies – būs melnie pulkveži divi !

+2
0
Atbildēt

0

garausiitis 05.05.2010. 16.48

Šitais labi raksturo lietas būtību – “Kā informēja ugunsdzēsēju pārstāvis, ugunī dzīvības zaudēja divas sievietes un vīrietis, kad jaunieši izdauzīja bankas filiāles logu un sameta ēkā pudeles ar degmaisījumu.” Kas tas ir – sodāms pasākums vai nevainīga demonstrācija?

+13
0
Atbildēt

0

mary75 05.05.2010. 16.27

Organizējot jau visu kreisie un kompartija, kas Grieķijā spēcīga.
Un viņiem jau pat neiet runa par kādu algu mazināšanu, tikai iesaldēšanu un prēmiju atcelšanu.
Cik dzirdēts, pat Latvijas birokrātijas trekno gadu privilēģijas un izšķērdība salīdzinot ar grieķiem nobāl.
Pensija no 53 gadiem, algas lielumā, utt.
Daži jau domā, ka eirozonas un pat ES eksistence apdraudēta.

+13
0
Atbildēt

3

    garausiitis > mary75 05.05.2010. 16.31

    Valsts darboņi varēja iet pensijā pat nesasniedzot 50 gadu robežu – 53 gadi ir vidējais pensionēšanās vecums. Es brīvdienās parevideju vācu presi ,kur tagad daudz par grieķiju raksta.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    reiznieks > mary75 05.05.2010. 17.03

    Mani jau ilgāku laiku nepamet doma, ka Latvijā eiro nekad neieviesīs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > mary75 05.05.2010. 18.50

    :) Mjā, ja Grieķijas izlieto ūdeni nesavāks, tad drīz nebūs, ko ieviest.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 05.05.2010. 16.24

No rīta mūsu LTV-1 dziedāja slavas dziesmu grieķiem un apsveica šos ar drosmi. Esot labi, ka „protestētāji aizstāv savas tiesības” (interesanti – kādas?!).
Nu ko, ņemam piemēru? Atcerējos – tā taču skaitās „sabiedriskā televīzija”, tautas dziļāko domu paudēja, kas man stāda kārtējo bieti ausī par manu paša naudu.

+8
-2
Atbildēt

6

    garausiitis > Aivars Krauklis 05.05.2010. 16.30

    Manuprāt šie streiki, dedzināšanas absolūti neko nedos. Par to viņiem neviens naudu nedāvās. Var just ,ka grieķi uzvedas kā izlutināti vecāku bērni ,kas grib to rotaļlietu vai konfekti , bet nesaprot , ka vecākiem vienkārši nav naudas. Iesaku kādam uzrakstīt par iemesliem kapēc grieķiem ir tik dziļa bedre , tas ir interesants lasāmgabals . Domāju pēc tāda izlasīšanas daudziem domas mainīsies – tā kā tas ir noticis jau ar daudziem vāciešiem.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Aivars Krauklis 05.05.2010. 17.44

    Par grieķiem pārāk satraukties nevajaga – galu galā Grieķijā ir silts visu gadu un demokrātijas pieredze >2000 gadu sena. Der vairāk padomāt par Latvijas nākotnes ainām 2030.g. mūsu premjera teiktā sakarā:
    Dombrovskis: Politiskā elite spilgti demonstrē Latvijas nākotnei bīstamu attīstības modeli
    – ŠODIEN Grieķijā tiek dedzinātas bankas, rīt…. ?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    snjuu > Aivars Krauklis 05.05.2010. 18.02

    Demokrātijas pieredze 2K gadu sena? Liekas, ka tai pieredzei ir šādi tādi pārrāvumi, un mūsdienās sengrieķu demokrātija gluži nekvalificēsies “demokrātijas” jēdzienam.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    unitedintimacy > Aivars Krauklis 05.05.2010. 18.53

    Varu ieteikt 1. maija NYT/IHT rakstu —

    http://www.nytimes.com/2010/05/02/world/europe/02evasion.html

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Aivars Krauklis 05.05.2010. 19.53

    Nekvalificēs – piekrītu, ne kāds Aristotelis, ne Platons mūsdienu ”demokrātijā” nevarētu ”ierakstīties”. Vēl mazāk – mūsdienīgajā (lasi – amerikanizētajā ) Latvijas politiskajā elitē, kuras domāšanas līmeni (IQ) labi raksturo lokālie dižķibeles apmēri (premjers piezīmi der pārdomāt – ne tikai ne-pozitīvo ekonomisko rādītāju āpskatu laikā).

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    snjuu > Aivars Krauklis 06.05.2010. 14.12

    Ja runa ir par (sen)grieķu demokrātiju, tad tomēr tieši par tobrīd pastāvējušu iekārtu, kur konkrētais “dēmoss”/”pilsoņi” reizēm bija tikai kādi 20% no iedzīvotājiem.
    ==
    Platona “Valsts” nav nekāda “demokrātijas” rokasgrāmata, drīzāk velk uz meritokrātiju. Aristoteli par demokrātu arī droši vien nenosauksi (viņš gan to analizē no “ohlokrātijas” viedokļa), šis par labāko uzskata aristokrātiju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam