Budžetu griezīs uz pusi mazāk
53Saistītie raksti
Viedoklis /
19. novembris
Pensiju iemaksas būs zemākas – kā rīkoties strādājošajiem?
Redaktores sleja /
3. novembris
Drošībā
Instrumenti /
3. novembris
Digitālās cūciņas
Izziņa /
3. novembris
Savas naudas saimnieks
Viedoklis /
14. oktobris
Vai pensionāriem jau atkal ir jāglābj valsts?
Komentāri (53)
murnieks112233 05.05.2010. 22.48
Nu tad jau Rīgas parazītu bari var neuztraukties…varēs visi mierīgi turpināt lielām mutēm notiesāt to aizdevumu. Izskatās, ka muļķu, parazītu, zagļu, korumpantu un bandītu valstī viss pa vecam…tikai lauki izmirst, cilvēki aizbrauc, ceļi sabrūk, lauki aizaug, mežus izgriež, purvus izpārdod…grimstam arvien dziļākā purvā…
0
ievuliitis 05.05.2010. 15.40
Nu jau tu mani ta ieintreģēji, pat ar kopējiem pazīstāmiem feisiem. Tik jauns un jau tik taktiski pieredzējis. Ja runa par ābolu vīnu, tad man ir aplamās audzināšanas izveidojušies principi – nedzert uz svešu vīriešu rēķina.:)))
0
Kristaps_ 05.05.2010. 14.01
Žēl politiķu(godīgo). Prasa, lai viņi teiktu godīgi, kas sagaida valsti un sociumu. Man patika, ka Vienotības mājaslapā Kristovskis saka: “Nevienam neizdosies piekopt strausa politiku…”, es arī gribu, lai man saka, kā tiešām ir – tas vismaz parāda cieņu pret vēlētāju. Bet, ja patiesība ir vēlētājiem nesagremojama? 2012.gadā Latvijai sākšoties ekonomiskā izaugsme. Nez, uz kāda pamata :)
5
mary75 > Kristaps_ 05.05.2010. 14.57
Pirmkārt, Kristovskis pats nevar būt pārliecināts, vai tās pensijas vispār būs jāmazina, kas viņu vilka aiz mēles, it sevišķi, zinot Latvijas vēlētāju, kurš tic tam, kam grib ticēt, nevis realitātei.
Otrkārt, politikā melot nedrīkst, jā, bet, drīkst neteikt visu taisnību, vai arī taisnību jāsaka diplomatiskā veidā, nevis, kā ar mietu pa pieri, tad vienmēr būsi zaudētājos, jo kritisku cilvēku vienmēr būs mazāk, kā nekritisku.
0
Kristaps_ > Kristaps_ 05.05.2010. 15.01
saprotu, ka Tev taisnība. Bet tad iznāk, ka cilvji patiesībā grib, lai viņiem melo.
0
ievuliitis > Kristaps_ 05.05.2010. 15.17
Nē, cilvēkiem patīk ticēt labajam. Tā ir liela atšķirība.
0
Kristaps_ > Kristaps_ 05.05.2010. 15.24
OK. Šodien metu mieru, eju uz lekcijām. Es tikai(lai cik tas jokaini nebūtu) patiesībā pazīstu pāris feisus, kur uzvārdi arī Tev būtu ļoti:) labi pazīstami. Un esmu dzirdējis, ka šitādi stāsti kā šis konkrētais Lācīša ir tīrā smadzeņpūderēšana. Ja bēniņos man būs žāvēta šķiņķa krājumi, vītinātas cūku ciskas, kur iecirrrrrrrrrrrrrst zobus, paaugstināsies manas izredzes izdzīvot. Bet Tevi, Betij, es arī noteikti aicināšu. (Ābolu vīns ar’ būs dabūjams). Chau, eju izglītoties.
0
garausiitis > Kristaps_ 05.05.2010. 16.45
Tīģeri – par to ,ka budžets būs jākonsolidē par 200 mio. es dzirdēju jau kādu mēnesi atpakaļ, pateicu to arī ululiņam , ka ir tāda info , tapēc man šis stāsts īpaši neizbrīna un neliekas , ka tā ir smadzeņu pūderēšana. Ja jautā ,kas tam pamatā , tad vienkārši – budžets rēķināts uz sliktāko scenāriju , bet izskatās ,ka ekonomika sāk atkopties ātrāk un nodokļu ieņēmumi pārsniedz plānu. Galvenais tagad nenotrallināt lieki.
0
Kristaps_ 05.05.2010. 13.37
Vienotība būs spiesta blefot līdzi oligarhiem+SC. Tie jau blefos pilnīgi pa melno. Patiesības teikšanu – ka BŪS jāgriež pensijas, mūsu sociums nenovērtēs.
8
ievuliitis > Kristaps_ 05.05.2010. 14.30
Vai rakstu izlasīji? Ir reāla varbūtība, ka pie pensiju griešanas nebūs jāķeras, nesēj paniku svārstīgo prātos:)
0
Kristaps_ > Kristaps_ 05.05.2010. 14.38
Betij, kurš tad mani klausīs, esmu paškritisks zvērs :))))
0
Kristaps_ > Kristaps_ 05.05.2010. 14.42
ja zin, kas draud, var sākt žāvēt sausiņus :) Šķiņķus sakarināt žāvēties bēniņos. Un tad, ja nevajag, iestājas Leiputrija, nu, tad var izmest. Bet optimisms noved pie sliktiem lēmumiem! Man čomam 630ls lati mēnesī kredīts – par visām fīčām kopā. Un vēl uz gadiem. Reklāmists bija arī.
0
ievuliitis > Kristaps_ 05.05.2010. 14.44
Ko tad izpaudies, ja nedomā, ka kāds tevī klausās, paškritiskais mans:)))
Es tak, kā sieviete gados, drīkstu tā teikt, nebaidoties, ka kāds to pārpratīs?
0
Kristaps_ > Kristaps_ 05.05.2010. 14.59
Betij, man pret Tevi ir dziļas simpātijas! Mazliet pieredzējušākas sievietes mani vienmēr aizrāvušas! Bez tam redzu, ka Tev tuva sarkanā krāsa – tas liecina par Tavu ugunīgo dabu. Izpaužos, lai saņemtu saviem jautājumiem prātīgu cilvēku(kā Tevis, klusā, Parastā, ZanEs, u.c.) atbildes, un rezultātā pieņemtos tīģeriskā gudrībā! Citādi palikšu mocīdamies šaubās un aiz drosmes trūkuma uzdot jautājumu, varu izvēlēt sev sev sliktu pārstāvi parlamentā! :) Bet par to, ka man piemistu spēks kādu iespaidot – oi, nava jau neviens te tik nenosvērts :) nez, vai nu kādu iespaido kurmis/zvirbulis/drakons vai olivers. Freedom of speech!
0
ievuliitis > Kristaps_ 05.05.2010. 15.13
Esam jau, esam dzirdējuši par tavām simpātijām:) Ar nožēlu apbēdinu tevi – attiecībā uz mani formulējums “mazliet pieredzējušākas” ir stipri pārspīlēts. Un sarkanā krāsa bija man topā pagājuš-aizpagājušgad. Šogad man šausmīgi patīk pelēkā.
0
Kristaps_ > Kristaps_ 05.05.2010. 15.18
mani valdzina Tavs atvērtais un spožais prāts.
0
ievuliitis > Kristaps_ 05.05.2010. 15.44
Taktika pareiza, bet man tavi pārspīlētie komplimenti liek saglabāt modrību.
0
mary75 05.05.2010. 10.29
Un, tik un tā, Vienotība, ar visu Kristovski un saviem trūkumiem ir vienīgais spēks, par ko var balsot.
Balsot par AŠ nozīmē balsot par SC.
Nebalsot vispār – arī nozīmē balsot par SC, to gan tiem, kas taisās nebalsot, derēja apjēgt, jo SC ir stabils elektorāts.
ZZS pārmetisies pie stiprākajiem, kā vienmēr.
Ja kāds grib pateikt, ka man nav taisnība, tad lūdzu sakiet.
9
ievuliitis > mary75 05.05.2010. 10.42
Piekrītu. Esmu jau nolēmusi vēlēšanu dienā braukt uz savām lauku mājām. Ja mašīnā būs brīva vieta, padošu ziņu.
0
daina_tabuna > mary75 05.05.2010. 12.55
Daļēji ir taisnība. Par to cik ļoti ir/nav taisnība varēs pateikt tad, kad būs zināmi visi saraksti. Vēl jau var galvu pacelt arī kādi, kas nav paspējuši neko izbojāt, bet ir pierādījuši, ka kaut ko var arī paveikt.
0
maziks > mary75 05.05.2010. 13.21
Zēzēesisti jau tagad lietas saskņo ar tautas partijas iipašnieku , tas jau redzams kaa šie tiecaas peec RAPALM ministra portfeļa , skaidrs ka tur vajadziigs kretiins , kurš nemaisiitos teepistiem pa kaajaam , jo reģionaalaas attiistiibas aģentuura jau ir teepistu valdiijumaa , taapat teepisti pretii apsoliijuši bloķeet jebkuru tiesl ministra kandidaatu , kurš nebuus patiikams Lembem…. vecaa kliķe vaalee pinos abgriezienos.
0
Kristaps_ > mary75 05.05.2010. 13.40
nevari man, lūdzu, apskaidrot, kāpēc brauksi uz lauku mājām – t.i., kas labāk no tā, ka balsosi laukos??
0
ievuliitis > mary75 05.05.2010. 14.24
Pieļauju, ka naivi, bet negribu balsot par Kristovski. Tāpēc aizbraukšu uz laukiem, kur ir cits kandidāts.
Vai tu pats neuzdevi jautājumu – kur tu vari nobalsot Par Ēlerti?
0
Kristaps_ > mary75 05.05.2010. 14.35
Ā, protams! es tik’ tā padomāju, varbūt tur kaut kā mainās balss “smagums” :) Man vienīgi likās simpātiski, ka Kristovskis centās pastāstīt patiesību par pensijām. Pat viņa reitings(mans) pacēlās par drosmīgu un godīgu soli. Bet nu viņu spiež melot :(
0
garausiitis > mary75 05.05.2010. 14.42
Tu ir bišķi naivs – pensijas nedrīkst vienkārši aiztikt , jo ir Satversmes tiesas spriedums. Tas , ko izpildīja Kristovskis parāda ,ka viņš vienkārši peld šajos jautājumos un nedraudzējas ar galvu.
0
mary75 > mary75 05.05.2010. 14.50
Nepatīk Kristovskis – liec tam mīnusu, es domāju, tādi būs daudz.
Te jau tā viens otrs izkrita, pat tādi, kas bija priekšā, Jaundžeikars, piemēram, kas tur vēl.
Un kristovskim būs daudz mīnusi.
0
Kristaps_ > mary75 05.05.2010. 15.12
Jā. Bet, ja būs defolts, kam vairs kāds Satversmes tiesas spriedums interesēs? Mums jau Satversmi var pamainīt, kā vajag – atceros, rakstīja Satversmē, ka laulība esot starp Vīrieti un Sievieti :)))))))))) starp Tīģeri un Tīģerieni:))))))))) Kas tad ko nopietnā jautājumā nepamainīt Satversmi, ja dēļ šitādām blēņām to var darīt? Kāpēc neuzcept, teiksim – lai glābtu valsti no bankrota, šajā punktā tiesiskās paļāvības princips tiek, hmmm…. neitralizēts?:)))))))
0
ievuliitis 05.05.2010. 10.23
Un tevi tas apbēdina?
0
austrisv 05.05.2010. 10.21
Tas gan tiesa, ka ikviens Pasaules bankas ieteikums soc.budžeta samazināšanai ietekmējis un satraucis lielu daļu pensionāru, kuri izdzirdot katru priekšlikumu, gatavi negulēt naktīs no bailēm, kas tik nu notiks ar viņu mazajām pensijām, it sevišķi par to 80 Ls neapliekamo minimumu!!!
Es domāju, ka to nu noteikti izmantos un pensionārus tracinās tā sauktā “labā Latvija” un tie, kas atkal muldēs par solītājiem un nevis lielajiem darītājiem!Taču priekšlikumi par soc budžeta konsolidāciju būs jābūt jūnijā un priekšlikumi būs. Re, kā Grieķijā pieņems pensijas vecuma paaugstināšanu, liekas , ka pat uz 67.gadiem.
Galvenais jau tomēr Latvijā ir ražošanas attīstīšana: būs ražošana būs arī soc iemaksas budžetā, bez tam jāizskauž kontrabanda un aplokšņu algas it sevišķi tiem no “labās Latvijas”!
3
daina_tabuna > austrisv 05.05.2010. 12.18
Grieķi ar saviem 79,5 (77,1 vīriešiem) gadiem vidējo paredzamo mūža ilgumu var atļauties celt uz 67 gadiem. Bet mums pie mūsu 72,7 (67,3 vīriešiem)? Nē, nu no valsts viedokļa jau feini, ja vairāk kā puse potenciālo pensijas saņēmēju nemaz līdz pensionēšanās vecumam neizdzīvo.
0
austrisv > austrisv 05.05.2010. 13.57
Liela daļa Latvijas vīriešu ir netikumu pārņemta! Te dzeršana, te smēķēšana un alus vēderiņu uzaudzināšana. Dievs pasarg, ka tik kaut kur nav ar kājām jāaizstaigā! Tik daudz bomžu parādījušies ielās, kas ķer pīles uzkošanai un guļ nodzērušies autobusu pieturās! Viss dzeršanas dēļ. Nu gluži kā Krievijā: dzer bez mēra un sajūtas. Tāpēc jau arī vīrieši nenodzīvo līdz 70 gadiem, protams, ir arī izņēmumi un paldies Dievam.
0
ilmisimo > austrisv 05.05.2010. 22.31
Tāpēc jau arī vīrieši nenodzīvo līdz 70 gadiem, protams, ir arī izņēmumi un paldies Dievam.””
Ir gan viens otrs izņēmums.. Dzer kā zirgs un dzīvo pāri 90.
0
disassociative 05.05.2010. 09.09
Vienreiz jau to solīja. Un tieši JL. Līdz vēlēšanu rezultātu paziņošanai. Nākamajā dienā solījumi jau bija aizmirsušies.
8
austrisv > disassociative 05.05.2010. 10.23
Re, jau pirmās tracinātāju bezdelīgas no labās Latvijas parādījušās! Vēl nekas nav noticis , bet jau bļauj, ka ūdens smeļas mutē!
0
ievuliitis > disassociative 05.05.2010. 10.26
Vai gribi lai uzskaitam te Šlesakovu un citu solījumus un darbus?
0
andrisskrastins > disassociative 05.05.2010. 10.44
Ja nemaldos, JL nav solījis ne pirmajā reizē (Dienu PIRMS vēlēšanām Dombrovskis pateica, ka pensijas griezīsim pēdējās. Nākamajā dienā pēc vēlēšanām, kad tikai nedēļa līdz budžetam palikusi, TP/ZZS nostāda JL fakta priekšā, ka tās nav nekādus samazinājumus ministrijās veikušas), ne arī tagad solītu ko citu, kas nebūtu iepriekš teikts. Dombrovskis pēdējos divus mēnešus kā papagalis kladzināja – gaidīsim prognozes, gaidīsim prognozes. Visi tik skandināja – pensijas būs jāaiztiek, būs pasaules gals. Tagad ir klāt gaidītais maijs, ir solītās prognozes, un izrādās ir tikai 200 milijoni jāgriež. Nu JL atkal melo.
Kritizēt politiķus ir laba un svēta lieta demokrātijā, bet lūdzu, par lietu, nevis “a man likās, ka viņš tik labi neizskatījās tajā svītrainajā uzvalkā.” Jo tas ir bērnu līmenis.
0
andrisskrastins > disassociative 05.05.2010. 10.48
Un ja nemaldos, nozares atbildīgais ministrs nāk no ZZS.
0
disassociative > disassociative 05.05.2010. 10.53
Nav man nekā kopīga ne ar Šlesakovu, ne ar Labo Latviju, ne ar prezidentālo Grūtupu. Un ar citiem arī ne. Esmu vēlētājs parastais, kurš mēģina saprast, kas ir kas un neapmaldīties piecās priedēs nākamajās vēlēšanās. Negribu emigrēt. Gribu dzīvot šeit, savā valstī. 20 gadus atpakaļ biju krastmalā un biju uz barikādēm, kad to vajadzēja. Un iešu vēlreiz, ja vajadzēs. Es gribu godīgu valsti un mēģinu saskatīt, par ko atdot savu balsi vēlēšanās, lai šī godīgā valsts būtu. Ja ne šodien, tad tuvā nākotnē. Un, lai cik skumji nebūti, Vienotība nav godīgas valsts celt gribētāji. A reiz bija cerības.
0
andrisskrastins > disassociative 05.05.2010. 11.34
Nu muļķības, ir :) Tikai tu negribi to redzēt, jo esi izvēlējies – es vairs neaplauzīšos, es nevilšos nevienā – pozu. Nevajag uztvert politiku kā emociju jomu, bet gan tīri praktiski – kurš kandidāts uz darbu ir labākais. Jo arī reālajā dzīvē tu ideālu nekad neiegūsti.
0
austrisv > disassociative 05.05.2010. 13.52
Ak, jā, jā! Vecā dziesma jaunās skaņās…
Es esmu barikāžu dalībnieks, es esmu cīnījies par Latvijas neatkarību un…. tāpēc man pienākas! Kas Tev pienākas, tas jau Tev ir, bet, ja gribi vairāk, tad ej un cīnies par to!
Kā man patīk šie secinājumi, ko uzzināju radio intervijā ar vienu gudru dāmu, kura bija ceļojusi pa Indiju! indijā kats cilvēks zina šo teicienu un nežēlojas par likteni, jo, ja gribi vairāk, tad ej un dari kaut ko!
0
disassociative > disassociative 05.05.2010. 14.10
Tas, ka kādam kaut kas pienākas, nāk no Jūsu mutes. Es neko tādu neteicu. Es saku, ka mēģinu visā šajā politiskajā miskastē orientēties.
0
mary75 05.05.2010. 09.06
Neko politiski stulbāku, kā pirms vēlēšanām paziņot par gaidāmu pensiju samazināšanu Kristovskis izdarīt nevarēja, dabīgi, lai ko tagad neteiktu Dombrovskis, Kristovska dēļ vienotība pazaudēs daudzas balsis.
Reizēm nevar saprast, kā cilvēks, kas 20 gadus ir politikā, var nesaprast tik elementāras lietas, izskatās, cilvēkam nepārvarama tieksme pievērst sev uzmanību jebkādā veidā.
4
disassociative > mary75 05.05.2010. 09.11
Neizmetot Kristovski no partijas pēc krāpšanās ar pabalstiem, JL publiski ir paziņojis, ka atbalsta krāpšanu. Šobrīd nodēvējot Kristovski par vienu no vēlēšanu lokomotīvēm, JL ir zaudējis vēl lielu daļu savu vēlētāju. Nu un ar Kristovska paziņojumiem par pensiju samazināšanu ir nākamie spieķi riteņos.
0
ievuliitis > mary75 05.05.2010. 10.20
Diemžēl alias ir taisnība. Te tev pierādījums, ka + liek ne tikai V atbalstītājiem. Tikai formulējums par izmešanu te neder – “izmešana”, “uzmešana” un “kažoka pārmešana uz otru pusi” ir “Par nozagto Latviju” piekritēju leksika un politiskas cīņas metodes. Ceru, ka Kristovskis pārvērtēs gan savas politiķa kvalitātes, gan nepārdomātus izteicienus un apzināsies, ka būdams pirmais numurs Rīgā viņš nes apvienībai zaudējumus.
0
andrisskrastins > mary75 05.05.2010. 10.40
Nedomāju dzeri, ka viss ir tik ļauni. Kristovskis bija atklāts un tiešs – tas var daudziem nepatikt, bet daudziem pensionāriem tikpat labi tas varētu patikt (jo daudzi pensionāri teica, ka ir gatavi aizdot valstij uz procentiem, ja tas ir nepieciešams). Tevi atkal vada dziļās jūtas pret viņu kā politiķi :) Tas ir tāpat diskutēt vai Repšes aiziešana atņems vai neatņems balsis – nedomāju, ka ja viss notiks pareizajās sliedēs kampaņu jomā, tas ļoti ietekmēs vēlētājus. Paskatoties apgabalu sarakstu galvgala izsējumu, viss ir korekti un Repše tajā shēmā kā deputāts laikam neietilptu (ļoti gribētu, lai viņš sevi pozicionētu kā partijas/apvienības labo “pelēko” kardinālu, kas izstrādā politiskās nostādnes finanšu jomā). Turklāt par Kristovski Rīgā balso pavisam cita – nacionālā jautājuma dēļ.
0
Kristaps_ > mary75 05.05.2010. 13.45
rītdien 13 00 Vienotības mājaslapā būs videočats ar Kristovski. Varēs uzdot savus jautājumus.
0
Maris 05.05.2010. 08.47
Pensijas nesamazinās,tikai daļu izdos valsts obligācijās un noņems piemaksu
par nokalpotiem gadiem.
2
dace_ampermane > Maris 05.05.2010. 09.04
Sakiet lūdzu, un kā tad Jūs TO ziniet?
0
::Vai cis :: > Maris 05.05.2010. 09.44
Pats izdomāji vai kustības “Par izzagtu Latviju” PR speciālisti ieteica?
0
Reinis Lazda 05.05.2010. 08.37
200 miljoni tiešām neizklausās tik draudīgi. Labas reformas Veselības un Izglītības nozarē, pakāpeniska pensiju vecuma paaugstināšana un mērķis varētu būt sasniegts. Ja jau cipari tik labi izskatās, tad šī varētu būt pēdējā samazināšana un 2012.gadā jau bezdeficīta budžets būtu panākams tikai uz IKP pieauguma rēķina.
0
garausiitis 05.05.2010. 08.22
Esmu dzirdējis, ka varētu būt pat 200 milj. konsolidācija, bet visu noteiks kā ies gada otro pusi.
0