Tas taču skan tik vienkārši – labākais piedāvājums, pareizajā brīdī, vispiemērotākajā kanālā. Bet kas aiz tā slēpjas? Kā mārketinga kampaņas tiek organizētas uzņēmumā? Ir jauns produkts vai izveidota pārdošanas akcija. Mārketinga departaments saņem uzdevumu to skaisti iepakot un komunicēt tirgum ar mērķi palielināt pārdošanas apjomu. Tai pat laikā jāpārdod arī citi produkti! Kur vēl ielikt komunikāciju par līguma izmaiņām? Kā to visu koordinēt un realizēt? Vai tas atnesīs gaidītos rezultātus?
Šajā darbnīcā mēs piedāvāsim citu pieeju. Apskatīsim, kādas sastāvdaļas veido mūsdienīgu mārketinga kampaņas procesu, lai mārketinga kampaņa un komunikācija ar klientu sasniegtu vislabākos rezultātus.
- Ar ko sākt?
- Kādas ir biznesa vajadzības? Ko vēlas bizness?
- Kādas ir mārketinga kampaņas un komunikācijas vadības procesa sastāvdaļas?
- IDEJA:
- Mērķa definēšana
- Mērķauditorija, kanāls
- ANALĪTIKA:
- Mērķauditorijas noteikšana
- Analītikas loma
- PROCESA SOĻI:
- Klientu atlase
- Uzņēmuma komunikāciju principu izveidošana vai noteikšana
- Komunikācijas prioritizēšana
- Pareizā komunikācijas kanāla izvēle
- Teksta un vizuālā materiāla sagatavošana
- Kampaņu novērtēšana
- Atgriezeniskā saite (clicl rates, open rates, parakstītie līgumi uc.)
- Secinājumi pēc kampaņas. Kas strādāja/nestrādāja un kāpēc. Vērtīgākā informācija nākamajām kampaņām
- ZINĀŠANU UZKRĀŠANA
- DATU GLABĀŠANA UN UZTURĒŠANA
Darbnīcu vadīs Leons Mednis, analītikas eksperts, konsultants un pasniedzējs ar vairāk kā 10 gadu pieredzi analītikas, prognozējošās analītikas, kampaņu vadības un citu biznesa izaicinājumu risināšanā. Ir pārliecināts, ka ciparu, algoritmu un līdz ar to arī analītikas nozīme nākotnē tikai pieaugs. Leona karjera aizsākās Swedbank, kur dažādos amatos iegūta neatsverama pieredze, bet kā viena no nozīmīgākajām, ar ko pats lepojas, ir analītikas kompetenču centra izveide un tā vadīšana. Šobrīd kā PEDAB Latvija vecākais analītikas eksperts Leons konsultē uzņēmumus, palīdz tiem risināt dažādos biznesa izaicinājumus un atrast pareizos rīkus situācijas uzlabošanai. Konsultē, apmāca darbiniekus un ja nepieciešams, pats iejūtas analītiķa lomā.
Dalības maksa 65 EUR (ar PVN).
Žurnāla “Ir Nauda” gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: https://ir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani – 67281588.
Informācijai: Pasākums tiks fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli tiks izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.
Vairāk informācijas: [email protected], 67281588.
Slēpt pilno aprakstu