Pa naža asmeni • IR.lv

Pa naža asmeni

Viena no pēdējā laika asprātīgākajām ir Vision Express reklāma, kurā izmantota A-Eiropas dziesmas Tālu, tālumā pārveidota versija. Ekrānuzņēmums
Ilze Šķietniece

Reklāma ar labu humoru var būtiski palielināt produkta noietu, bet ledus ir plāns. Lēti un vulgāri joki to spēj pat iznīcināt

Anton, alu dzersi?! Saukli no lustīgās Aldara gaišā alus reklāmas, kurā lauku puisis, spēlējot dīķa hokeju, dabū ar ripu pa galvu, visticamāk, atceras ikviens, kas ap 2009. gadu skatījies televīziju. Sākotnēji tā bija paredzēta zīmolam Lāčplēsis, stāsta scenārija līdzautors Aivars Čivželis jeb Papa Chi. Viņš iesaistījies daudzu augsti novērtētu un apbalvotu reklāmu tapšanā, 90. gados radījis scenārijus klientiem arī ārzemēs, brīžiem pat vairākus dienā. 

Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!


Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu