Kalpot sievietei • IR.lv

Kalpot sievietei

Ingrīda Arāja, Pixie Won’t Play dibinātāja. Foto — Kristīne Madjare
Alise Zita Zeidaka

Pirms desmit gadiem Ingrīda Arāja ar meitu Gopiku Kalēju radīja zīmolu Pixie Won’t Play, kura mērķis ir atvieglot sievietes ikdienu, gādājot, lai vienmēr būtu, ko vilkt. Toreiz par kapsulas garderobi bija dzirdējis retais

Apģērbs ir ārkārtīgi nozīmīgs, uzskata Pixie Won’t Play dibinātāja Ingrīda Arāja. Tam ir jānodrošina nēsātāja ērtība ikdienā, nevis jājauc galva, piepildot skapi ar lieko, kas savstarpēji nesaskan, apgrūtina un sagādā raizes. Tas var ietekmēt garastāvokli un pašapziņu. Kā bruņas tas var palīdzēt ar pārliecību iziet cauri kādam nozīmīgam vai sarežģītam dzīves posmam. Un, galu galā, tas piekļaujas mūsu lielākajam orgānam — ādai. Ir nozīme tam, vai ar ādu saskaras ar nezināmām krāsvielām krāsota sintētika vai organiska kokvilna, uzsver Ingrīda. «Kā var neatšķirt, vai pīrāgus cepusi tava omīte, vai esi nopircis lielveikalā? Protams, omītes pīrāgiem ir cita garša.»

Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!


Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu