Nesen iedarbinātais nodokļu maksātāju reitings ir rīks, ar kuru uzņēmums var uzzināt, kādā gaismā to redz Valsts ieņēmumu dienests
Reitingam ir trīs galvenie uzdevumi. «Pirmais — ļaut nodokļu maksātājam paskatīties uz sevi ar nodokļu administrācijas acīm. Otrs uzdevums ir motivēt nodokļu maksātājus uzlabot sniegumu. Trešais mērķis, ko mums ilgstoši prasīja sadarbības partneri, — radīt uzņēmumiem rīku, ar kuru viņi varētu savu nodokļu maksāšanas disciplīnu prezentēt partneriem, proti, kredītiestādēm, publiskajos iepirkumos, profesionālajām asociācijām un citiem,» skaidro Natālija Fiļipoviča, VID Nodokļu maksātāju uzvedības analīzes un prognozēšanas pārvaldes direktora vietniece.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.