No juristiem līdz grāmatvežiem un reklāmistiem — pēdējos gados Latvijā apņēmīgi audzis «balto apkaklīšu» pakalpojumu eksports. Līdzīgi kā ražošanas uzņēmumiem, arī šajā gadījumā eksports ir ne tikai attīstības, bet arī izdzīvošanas faktors. It īpaši laikā, kad nāksies atgūties pēc koronavīrusa izraisītā negantā drebuļa
Tas nav nedz Latvijā ražots piens, nedz bērza saplāksnis, baļķi vai medikamenti — produkti, ar ko parasti asociējas vārdu savienojums «Latvijas eksports». Šoreiz runa ir par biznesa pakalpojumiem — reklāmas, grāmatvedības, personāla atlases, dažādu biznesa konsultāciju, zvanu centru un citās jomās —, kas pērn Latvijas eksporta apjomu ir papildinājuši par vairāk nekā miljardu eiro.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.