Manuprāt, katrā uzņēmumā jābūt nelielai latviešu valodas lietpratēju komandai, kaut vai vienas personas sastāvā, kas atbild par zīmola blogu, reklāmu, darba sludinājumu, sociālo tīklu un citu publisko tekstu labskaņu latviešu valodā
Lasot Baltijas zīmolu topa favorītu mājaslapas un mārketinga kampaņas internetā, pārsteidz, ka Latvijā radītiem zīmoliem ir grūtības par sevi rakstīt latviski. Rodas iespaids, ka latviešu valodas rakstītprasme mūsdienu Latvijas zīmoliem attīstās kā skolā: kamēr jaunuzņēmumi jaunākajās klasītēs iepazīst ābeci, «lielie» uzņēmumi raksta «smukiem teikumiem».
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.