Valdība nolēmusi par 571 miljonu eiro samazināt nacionālās aviokompānijas airBaltic pamatkapitālu. Ko tas nozīmē?
Es tā nedramatizētu, saka satiksmes ministrs Kaspars Briškens (Progresīvie), vaicāts par savulaik bankrotējušās lidsabiedrības Estonian Air vadītāja Tomasa Petersona izteikumiem nupat augustā. Petersons norādīja, ka airBaltic draud finansiāls sabrukums. Pavasarī lidsabiedrība emitēja obligācijas 340 miljonu eiro vērtībā, piedāvājot 14,5% likmi. Tā bija augstākā likme Eiropā, rēķināja Bloomberg. Procentos vien uzņēmums apņēmās maksāt 50 miljonus gadā. Tikmēr pirmā pusgada finanšu dati nupat rādīja milzu caurumu — 89 miljonu eiro zaudējumus. Kompānijas vadība to skaidroja ar dzinēju deficītu un iepriekšējo obligāciju dzēšanu.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.