Kā ekonomikas ministri ZZS varētu izvirzīt Danu Reiznieci-Ozolu
Zaļo un zemnieku savienības (ZZS) valde pirmdien vienojusies uzņemties pārraudzīt arī Ekonomikas un Veselības ministriju, sacīja ZZS Saeimas frakcijas priekšsēdētājs Augusts Brigmanis.
Vēl ZZS pārziņā nonāks Aizsardzības, Labklājības un Zemkopības ministrija. Ministru prezidenta amata kandidāte Laimdota Straujuma (Vienotība) tam esot piekritusi.
ZZS ir piekritusi strādāt Straujumas valdībā un kā aizsardzības ministru politiskais spēks virza Raimondu Vējoni, kā labklājības ministru Uldi Auguli un kā ekonomikas ministri Danu Reiznieci-Ozolu. Veselības ministra amatam politiskais spēks virza Gunti Belēviču un zemkopības ministra postenim Jāni Dūklavu. Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas parlamentārā sekretāra amatam tiek virzīts Edgars Tavars.
Lai novērstu iespējamo interešu konfliktu, ja ekonomikas ministra amatā tiks apstiprināta Reizniece-Ozola, Ministru prezidente Straujuma varētu pieņemt lēmumus par Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) vadītāju Andri Ozolu.
Ozols ir Reiznieces-Ozolas vīrs, un, lai novērstu iespējamo interešu konfliktu, ar Straujumu par šo modeli indikatīvi ir runāts un viņa ir piekritusi, ka tāds modelis varētu būt, skaidroja Reizniece-Ozola.
Ekonomikas ministra amata kandidāte norādīja, ka tas bija viens no priekšnosacījumiem, lai uzņemtos šo posteni – saņemt skaidru atbildi no premjerministres, ka viņa ir gatava pieņemt lēmumus, kas attieksies uz LIAA vadītāju.
Saskaņā ar normatīvajiem aktiem LIAA atrodas ekonomikas ministra padotībā.
ZZS Saeimas priekšsēdētāja biedra amatam plāno virzīt Gundaru Daudzi, un šajā jautājumā būs jāuzzina partneru vērtējums, norādīja Brigmanis.
Jau ziņots, ka ZZS piekāpjoties, partijas ir spējušas pārkāpt pāri individuālajām interesēm un ultimātiem, lai vienotos kopīgam darbam. Šādu viedokli šorīt Latvijas Radio pauda “Vienotības” līdere, nākamajā Saeimā pašlaik neiekļuvusī Solvita Āboltiņa.
Āboltiņa gan atzīmēja, ka ZZS vēl pirmdien jāpieņem gala lēmums, tomēr viņa cer, ka rīt plkst.16 paredzētajā partiju tikšanās reizē būs skaidrība par nākamo valdības sastāvu, savukārt vēl pēc stundas notiks sarunas par valdības deklarāciju, vēsta LETA.
Vaicāts, vai tiešām veselības ministra amatu nākamajā valdībā uzņemsies ZZS pārstāvis Guntis Belēvičs, Āboltiņa teica, ka šāds kandidāts ir dzirdēts, taču sīkāki komentāri par izvēli jāprasa pašai ZZS. Āboltiņa atzīmēja, ka veselība ir viena no prioritātēm, kuru pirms vēlēšanām solīja sakārtot visas partijas. Politiķe solīja, ka veselības nozarei tiks piešķirti papildus līdzekļi, lai risinātu problēmas.
Āboltiņa nedomā, ka Augstākās tiesas spriedums pēc “Saskaņas” sūdzības par vēlēšanu rezultātiem Latgalē būtiski ietekmēs topošo koalīciju, jo tai pašlaik ir 61 balss, tātad tā ir stabila un rīcībspējīga.
ZZS ir gatava uzņemties atbildību par Veselības vai Izglītības un zinātnes ministrijām, tādējādi Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (VARAM) paliktu Nacionālās apvienības “Visu Latvijai!”-“Tēvzemei un brīvībai”/LNNK (VL-TB/LNNK) pārziņā, aģentūrai LETA sacīja ZZS saeimas frakcijas priekšsēdētājs Augusts Brigmanis. Par šādu uzskatu svētdien vienojušies ZZS ietilpstošo un ar līgumu saistīto partiju līderi vai pārstāvji.
Pie šāda uzskata ZZS pārstāvji nonāca, ņemot vērā “Vienotības” un VL-TB/LNNK izvirzītās “sarkanās līnijas” un ultimātus gadījumā, ja ZZS neuzņemtos Veselības ministrijas vai Izglītības un zinātnes ministrijas vadīšanu, jo tad partneri esot solījuši, ka pašlaik topošā valdība tāda nebūšot un, ka taps jauns veidojums. Līdz ar to situācija tiktu ievilkta un tas varētu radīt apdraudējumu valstij, uz partneru pausto atsaucās ZZS Saeimas frakcijas priekšsēdētājs.
Taujāts, vai ZZS ir atteikušies no VARAM vadīšanas, Brigmanis atbildēja noraidoši. Viņš skaidroja, ka pēc kāda laika politiskais spēks to atkal vadīs. ZZS ir vēlme ieņemt VARAM parlamentārā sekretāra amatu, kam ir saistība ar ministrijas vadību.
Taujāts, vai tas nozīmē, ka ZZS pienāksies ekonomikas ministra amats un uz to varētu tikt virzīta Saeimas deputāte Dana Reizniece-Ozola, politiķis atbildēja apstiprinoši un piebilda, ka līdz ZZS valdes sēdei vēl varētu notikt konsultācijas ar koalīcijas partneriem.
Kā ziņots, ZZS kā iespējamo kompromisa variantu varētu izvērtēt uzņemties Ekonomikas ministrijas (EM) vadību, savukārt ietekme VARAM varētu tikt nodrošināta ar parlamentārā sekretāra atmatu, kuru varētu uzņemties politiķis Edgars Tavars. Ja Tavars saņemtu piedāvājumu ieņemt VARAM parlamentārā sekretāra amatu un partijas biedri tam piekristu, viņš, visticamāk, neatteiktos izvērtēt šo iespēju, apliecināja politiķis.
(papildināta no sākuma)
Komentāri (39)
traductrice 27.10.2014. 08.59
Šajā pr/vēlēšanu kampaņā Gunča bišku pierāvās (varbūt netika laists pie šprices). katrā ziņā nebija diez ko pamanāms. Bet lieliski atceros viņa prātulas, cīnoties par rīdzinieku sirdīm. Riktīgs Minhauzens. Ir jau, protams, forši tie stāstiņi, kā kolorītais stāsta varonis sevi esot izvilcis aiz matiem ārā no purva… Bet vai veselības nozarei klāt pie visām problēmām vēl vajag arī Minhauzenu par priekšnieku?
0
lno 27.10.2014. 12.53
Jāatzīst, ka ar kopīgām pūlēm izdevies izveidot īstu Kirhenšteina komandu. Kas palicis magazīnā no Vienotības? Straujuma, Rinkēvičs, Kozlovskis, Matīss jaunpienācēji no kampējiem vai tankistiem. NA arī deleģējusi labāko no labākajiem – Gerhardu:)
16
dzeris49 > lno 27.10.2014. 17.35
Tipisks NA ministrs, vai tad pārējie viņiem ir savādāki, nu nav viņiem citu kandidātu, kā vecum vecie TBLNNK blēži.
0
andrejs > lno 27.10.2014. 13.47
nav pelnījis pēc visām, tām cūcībām ko savulaik sastrādājis ministrējot gan EM, SM, ka sbija tas kurš tos Pasažieru vilcienu iepirkumu sāgu uzsāka.
—————————————-
un kas tieši tur bija slikts? Vienotība Tautas partijas Štokenbergam vēlāk uzdeva to visu turpināt, bet viņš pat to nespēja…
0
dzeris49 > lno 27.10.2014. 21.46
Lai nesaprastu, ka NA no TBLNNK ne ar ko neatšķiras, jābūt izcili naivam vai NA elektorātam.
0
v_rostins > lno 27.10.2014. 22.47
Bet
kauns NA vadošajiem, kas virza tādu cilvēku par ministru!
_______________
Kurš nu te pļūtītu, kad pašiem Kozlovskis, Rinkēvičs un Matīss? Par tādiem visu ZRP(v) var droši laist uz pārstrādi.
0
lno > lno 27.10.2014. 17.52
zanE. Vai tagad varētu palūgt arī par pārējiem ministriem? Ja tie ir balti kā miera baloži, tad nav ko uztraukties – gan jau visi vienu savaldīs:):):)
0
Bet > lno 27.10.2014. 16.52
Zane, paldies. Ļoti izsmeļoši. kauns NA vadošajiem, kas virza tādu cilvēku par ministru! Žēl Straujumas, jo gan jau vainu atkal uzliks viņai un Gerhards atkal varēs ministrēt, kad nacionāliem būs aizmirsies, kāds mēsls ir Gerhards!
Kaut kas traks.
0
Bet > lno 27.10.2014. 13.10
Tad jau Lembergam būs prieki, ja gerhards amatā no NA un vēl lemberga parlamentārais sekretārs! Viss štokos un lembis zirgā atkal pie pilnas siles.
Vienīgā cerība, ka Gerhards nedabūs pielaidi no SAB, jo to nav pelnījis pēc visām, tām cūcībām ko savulaik sastrādājis ministrējot gan EM, SM, ka sbija tas kurš tos Pasažieru vilcienu iepirkumu sāgu uzsāka. Kā tur bija ar Air Baltic .
0
zanE. > lno 27.10.2014. 15.27
….vēl viena ģeniālā Gerharda ideja:
“Pašreizējos ekonomiskajos apstākļos,jādomā par pievienotās vērtības nodokļa (PVN) likmes pārtikai palielināšanu,nevis samazināšanu,intervijā laikrakstam “Biznes&Baltija norāda ekonomikas ministrs Kaspars Gerhards.
Viņš uzsver,ka priekšlikums pārtikai piemērot samazināto 5%PVN likmi ir vērtējams ļoti neviennozīmīgi.
Atsevišķi eksperti uzskata,ka šādā gadījumā pārtikas cenas samazinātos,,bet citi norāda ka cenas nemainīsies,ja ju patērētāji ir gatvi maksāt pašreizējo maksu par produktiem. Kas garantē,ka PVN samazināšans rezultātā samazināsies arī cenas? Kurš iegūs starpību starp jauno un iepriekšējo likmi? Tirgotāji vai ražotāji? Drīzāk ir jēga palielināt PVN,norāda ministrs.
Kā skaidro Gerhards,palielinot PVN pārtikai,atsevišķiem sabiedrības slāņiem varētu kompensēt starpību,piemēram,maksājot pabalstus. Šādā gadījumā maznodrošinātie nesajustu izmaiņas nodokļa likmēs pārtikai,bet cenu pieaugums ļaus izņemt vairāk naudas no apgrozījuma un samazināt inflācijas spiedienu.
Ekonomikas ministrs norāda,ka ikvienam varētu izmaksāt,piemēram,10 latu pabalstu. Maznodrošinātajiem tā būtu būtiska summa,bet tiem,kas tā jau ēd katru dienu melnos ikrus,tā būtu nenozīmīga un paradumus nemainītu.”
Skat.”Gerhards: jādomā par PVN likmes pārtikai palielināšanu,nevis samazināšanu”,LETA Trešdiena,13.februāris (2008)
0
Normunds > lno 27.10.2014. 20.16
Izskatās, ka mana balss par NA ir izmesta miskastē. Vajadzēja balsot par Sudrabu.
0
zanE. > lno 27.10.2014. 15.23
Gerharda ģeniālā ideja pārrakt Daugavu,jau vien ir zelta vērtē!
“Staļinisko Daugavas kaskādes projektu,apvienojumā ar murgaino Krievijas impērijas sapni par militāro kanālu no Melnās jūras līdz Ķīšezeram,neviena atbildīga amatpersona neuzdrošinājās izvērtēt nopietni. Būtisks lūzums oficiālajā attieksmē notika pavisam nesen,2010.gada 4.martā,kad Latvijas Republikas satiksmes ministrs Kaspars Gerhards parakstīja rīkojumu izveidot darba grupu”Latvijas un Baltkrievijas sadarbībai,izmantojot Daugavu transporta pakalpojumu sniegšanai.”
Skat.”Pieci kaķi sadomāja putru vārīt vakarā”,Dainis Īvāns,Vides Vēstis.
0
zanE. > lno 27.10.2014. 15.20
2009.gada vasarā publiski izskanēja bažas par krāpšanas pazīmēm K.Gerharda vadītās Ekonomikas ministrijas pārraudzībā esošās Būvniecības, enerģētikas un mājokļu valsts aģentūra (BEMVA) slēgtajos vērienīgajos līgumos ar nelielu uzņēmumu par valsts degvielas rezervju glabāšanu. Eiropas Savienības direktīva nosaka, ka katrai dalībvalstij ir jābūt degvielas rezervēm 90 patēriņa dienu apmērā. Par 36 dienu rezervēm atbildīgi tirgus dalībnieki, par 54 dienu — valsts. Par valsts degvielas rezervju glabāšanas nodrošināšanu, konkursu rīkošanu un abu līgumu slēgšanu atbildīga bija BEMVA. 2008.gada decembrī, kad BEMVA vadīja TB/LNNK biedrs Normunds Pēterkops, aģentūra noslēdza aptuveni 200 000 latu vērtu līgumu par 27 000 tonnu benzīna rezervju glabāšanas nodrošināšanu, 2009.gada martā – 1,4 miljonu latu vērtu līgumu par dīzeļdegvielas glabāšanu. Abi līgumi bija slēgti ar nelielu Līgatnes pagastā reģistrētu uzņēmumu „Vigo”, kas apsaimniekoja vienu benzīntanku. Uzņēmums bija vienīgais pretendents abos BEMVA izsludinātajos konkursos. Iepirkumu uzraudzības birojs atzina, ka normatīvie akti un iepirkumu procedūras šajā gadījumā nav pārkāptas. Vēlāk TV3 raidījums „Nekā personīga” ziņoja, ka konkursa komisiju veidojuši galvenokārt TB/LNNK biedri un atbalstītāji. Raidījums arī ziņoja, ka var noprast „Vigo” īpašnieces Ināras Višņevskas netiešu saistību ar TB/LNNK. I.Višņevska piedalījusies TB/LNNK saraksta veidošanā Līgatnē pirms 2009.gada pašvaldību vēlēšanām, tomēr pēdējā brīdī no kandidēšanas atteikusies. I.Višņevskas advokātes juridiskā adrese sakrīt ar advokāta, bijušajā tieslietu ministra Gaida Bērziņa (TB/LNNK) izmantotā biroja adresi. Tādēļ „Nekā personīga” izteica pieņēmumu, ka Ekonomikas ministrijas līgumi ar „Vigo” rada aizdomas, ka tādā veidā tiek nodrošināti finanšu līdzekļi TB/LNNK.
Tika konstatēts, ka „Vigo” nav pildījis noslēgtos līgumus, jo vispār neglabāja līgumā noteikto degvielas apjomu. Uzņēmuma vadītāja apgalvoja, ka „Vigo” ir noslēgti līgumi ar Lietuvas uzņēmumiem par degvielas rezervēšanu, jo iepirkums esot nevis par glabāšanu, bet gan par rezervju nodrošināšanu. Tomēr Lietuvas Enerģētikas ministrija šo informāciju neapstiprināja. 2009.gada vasarā ekonomikas ministrs A.Kampars lūdza Ģenerālprokuratūrai uzsākt pārbaudi par līgumiem ar „Vigo”, kā arī uzsāka līgumu laušanu. Ģenerālprokuratūra nosūtīja dokumentus KNAB, kas joprojām turpina izmeklēšanu. Vienlaikus „Vigo” ir vērsusies tiesā ar prasību pret EM par 311 000 latu zaudējumu un parāda piedziņu, savukārt EM ir iesniegusi pretprasību, lūdzot no “Vigo” piedzīt 231 235 latus. Šī tiesvedība joprojām turpinās. /LETA/
0
zanE. > lno 27.10.2014. 15.18
Laikā, kad K.Gerhards vadīja Ekonomikas un Satiksmes ministrijas, vairāki ar TB/LNNK cieši saistīti cilvēki tika iecelti šo ministriju pārziņā esošo uzņēmumu – AS “Pasažieru vilciens”, Latvijas Jūras administrācijas, lidostas “Rīga”, “Latvijas Gaisa satiksmes”, “Latvijas Dzelzceļš”, “Rīgas Siltums” valdēs. Piemēram, 2009.gada jūlijā lidostas “Rīga” valdē tika iecelts TB/LNNK priekšvēlēšanu kampaņu veidotājs Jānis Ķuzulis, un AS “Pasažieru vilciens” valdē – A.Požarnovs (TB/LNNK). Vislielākos protestus izsauca Latvijas Jūras administrācijas vadības nomaiņa. 2009.gada nogalē no amata tika atcelts Latvijas Jūras administrācijas vadītājs, jūrniecības speciālists Artūrs Brokovskis-Vaivods, viņa vietā ieceļot līdzšinējo Satiksmes ministrijas valsts sekretāru Nilu Freivaldu (LPP/LC), kurš atkāpās no amata pēc “Latvijas Pasta” valdes atlaišanas. Bija noprotams, ka N.Freivaldam šis amats piedāvāts kā kompensācija par valsts sekretāra amata zaudēšanu. Vairākas jūrniecības nevalstiskās organizācijas atklāti iebilda pret nepamatoto A.Brokovska-Vaivoda atcelšanu, norādot, ka N.Freivaldam neesot atbilstošas izglītības un pieredzes, lai profesionāli vadītu Jūras administrāciju. /LETA, Diena/
0
zanE. > lno 27.10.2014. 15.15
….”goda” vīrs Gerhards….noderīgs gan Lembergam, gan nacionāļiem:
2010.gada augustā atklātībā nonāca informācija par to, ka valstij daļēji piederošās aviosabiedrības “Air Baltic” preču zīme, kā arī zīmoli “airBaltic.com”, “airBaltic Travel.com”, “airBaltic Hotels”, “Baltic Miles” un “Baltic Taxi” 2009.gada decembrī ir pārdoti “Air Baltic” vadītāja un mazākuma akcionāra Bertolda Flika uzņēmumam SIA “Baltijas aviācijas sistēmas” (BAS). “Air Baltic” skaidroja, ka preču zīmes pārdotas, lai piesaistītu papildu finansējumu, un šis darījums nesamazina uzņēmuma vērtību. “Air Baltic” iepriekšējā gada pārskatā noteiktā preču zīmju vērtība bija vairāk nekā 9 miljoni latu. BAS bija pārskaitījis “Air Baltic” 3,6 miljonus latu, pārējā summa bija jāsamaksā līdz 2010.gada beigām. Šo darījumu kritizēja valsts augstākās amatpersonas, norādot ka tādējādi valsts uzņēmums ir zaudējis daļu no savas vērtības. Ministru prezidents V.Dombrovskis (JL) uzdeva Satiksmes ministrijai izvērtēt “Air Baltic” preču zīmju pārdošanas darījumu un atgriezt preču zīmes valsts īpašumā. Ar satiksmes ministru un B.Fliku tikās Valsts prezidents V.Zatlers norādot, ka zīmolus nepieciešams atgriezt valsts īpašumā.
Sākotnēji satiksmes ministrs K.Gerhards apgalvoja, ka neesot infomēts par darījumu. Viņš izveidoja izmeklēšanas komisiju, kā arī atstādināja no amata trīs valsts pārstāvjus “Air Baltic” padomē. Savukārt B.Fliks vēlāk paziņoja, ka jautājumi par “Air Baltic” zīmolu pārdošanu ir vairākkārt pārrunāti ar ministru. Pēc tikšanās ar B.Fliku arī K.Gerhards atzina, ka ir iepriekš pārrunājis jautājumus par aviosabiedrības preču zīmju “sakārtošanu”, tomēr viņš neesot zinājis par konkrētiem darījuma aspektiem. Satiksmes ministrs un “Air Baltic” vadītājs skandālu ar preču zīmju pārdošanu nodēvēja par “vētru ūdensglāzē” un skaidroja ar problēmām komunikācijā starp akcionāriem.
Uzreiz pēc darījuma publiskošanas augusta sākumā K.Gerhards bija solījis, ka jautājums par preču zīmes atgriešanu valsts īpašumā tiks atrisināts tuvākajā laikā, tomēr vēl līdz augusta beigām Satiksmes ministrija nav panākusi vienošanos ar B.Fliku par preču zīmes atgriešanu. Tikai pēc mēneša, 2010.gada 6.septembrī, tika apstiprināti jaunie valsts pārstāvji “Air Baltic” padomē. Viens no viņiem, S.Bulmanis, ir K.Gerharda partijas TB/LNNK deputāta kandidātes vīrs, bet U.Martinsons – ‘Jaunā laika’ domes loceklis. /LETA/
0
v_rostins > lno 27.10.2014. 13.21
Bet
ka sbija tas kurš tos Pasažieru vilcienu iepirkumu sāgu uzsāka.
______________
Vai tas nebija čekistu piesmietais izdzimtenis, Dombrovskis, kam kopā ar Roni, Freivaldu un “severstaļ” nojuka PV afēra, kad EK atteica zagļiem finansējumu?
0
zanE. > lno 27.10.2014. 15.17
….”veiklā” Gerharda darbības par kurām mēs visi maksājam, bet daži indivīdi to vēlas pierakstīt Kamparam:
Labvēlīgi noteikumi ar politķiem saistītiem zaļās enerģijas ražotājiem
2009.gada sākumā, I.Godmaņa (LPP/LC) valdības pēdējās dienās, tika apstiprināti K.Gerharda vadītās Ekonomikas ministrijas sagatavotie Ministru kabineta noteikumi “Par elektroenerģijas ražošanu, izmantojot atjaunojamos energoresursus, un cenu noteikšanas kārtību”. Tie tika pieņemti bez plašas publicitātes un izskaidrošanas. Eksperti izteica bažas, ka tādējādi tiek radīti īpaši labvēlīgi apstākļi atsevišķiem ar politiķiem saistītiem uzņēmējiem, kas ražo alternatīvo jeb zaļo elektroenerģiju no atjaunojamiem energoresursiem. Mazo HES ražotās elektroenerģijas obligātā valsts iepirkuma cenai tika piemērota formula, kas palielināja šīs elektroenerģijas cenu par aptuveni 30%. Lielākās mazās HES pieder Aigara Kalvīša sievai Kristīnei, biznesa partnerim Edgaram Kārklam un medību biedram Jānim Sprinovskim.
Līdz ar jauno noteikumu spēkā stāšanos tika atcelts 2008.gadā izsludinātais vēja enerģijas iepirkuma konkurss. Jaunajos noteikumos bija uz pusi palielināta obligātā iepirkuma cena, bet nebija noteikti kritēriji, pēc kādiem valsts izvēlas vēja piegādātājus. Pieteikumus Ekonomikas ministrija izskatīja iesniegšanas kārtībā, tādēļ 70% no visa valsts iepirkuma apjoma tika SIA “Rapsoil”, kas bija pieteikusies pirmā. Uzņēmuma īpašnieks līdz 2006.gadam bija ar A.Kalvīti un Tautas partiju saistītais J.Sprinovskis.
Jaunie noteikumi palielināja valsts iepirkuma cenu arī biogāzes ražotājiem. Arī biogāzes ražotāju pieteikumi tika izskatīti iesniegšanas kārtībā. 97% no visām biogāzes kvotām bija saņēmuši vairāki ar Liepājas uzņēmēju Andri Griģi saistīti uzņēmumi, kuriem nav pieredzes biogāzes jomā, bez atbalsta atstājot daudzus uzņēmumus, tajā skaitā zemnieku saimniecības, kas jau bija ieguldījuši līdzekļus biogāzes projektos.
V.Dombrovska valdība 2009.gada maijā par aptuveni 30% samazināja vēja enerģijas cenu, kā arī palielināja biogāzes kvotas, dodot iespēju ražošanu sākt arī citiem pretendentiem. Bijušais ekonomikas ministrs Kaspars Gerhards (TB/LNNK) vēlāk apgalvoja, ka jaunos noteikumus sagatavoja EM ierēdņi, norādot uz ministrijas Enerģētikas departamenta direktora Uģa Sarmas atbildību. Uģis Sarma 2009.gada augustā tika atlaists no ministrijas, bet 2009.gada nogalē sāka strādāt par K.Gerharda vadītās Satiksmes ministrijas Sakaru departamenta direktoru. /LETA,Diena/
0
Normunds > lno 27.10.2014. 20.15
Gerhards ir viens no tiem mērgļiem, kuru dēļ TB/LNNK kļuva par latviešu tautas ienaidniekiem, tieši dēļ tādiem, kā Gerhards latvieši pārtrauca balsot par TB/LNNK un pārgāja Visu Latvijai atbalstītājos. Tagad es gribu prasīt Raivim Dzintaram un Imantam Parādniekam, vai jūs esat nodevuši latviešu tautu?
0
klusais 27.10.2014. 08.45
Nabaga ārsti un pacienti :) Belēvičs Veselības ministrs … Manuprāt ZZS šauj sev kājā :)
4
Bet > klusais 27.10.2014. 12.59
Tā jau ir- prasīs naudu čupām un , ja nedos, tad pateiks, ka vainīga ir premjere un Vienotība sfinašu ministrs.
0
dzeris49 > klusais 27.10.2014. 14.38
“Nolaits uz grunti” viss ir jau sen, to darīja visas iepriekšējās valdības un visi ministri, kaut, protams, nolaist vēl vairāk vienmēr ir iespējams, tur robežas nav.
0
Normunds > klusais 27.10.2014. 20.02
Nolaidīs uz grunti un pārdos sev par kapeikām.
0
Lauris Grâvelis > klusais 27.10.2014. 09.35
Ko tur šauj kājā? Mērķis ir vēl vairāk nolaist uz grunti un pēc tam pateikt, ka vainīga ir premjerministre un finanšu ministrs.
0