Pauls nepiedalīsies koncertā, kurā vilina ar ātro kredītu • IR.lv

Pauls nepiedalīsies koncertā, kurā vilina ar ātro kredītu

31
Raimonds Pauls. Foto: Gints Ivuškāns, F64

Mūziķis pārmet – sākotnējās sarunās nav minēts, ka cilvēkiem būs jāaizņemas, lai nokļūtu koncertā

Aizņemies 150 latu un saņem divas biļetes uz koncertu! Aptuveni tā skan vilinošais aicinājums „SMScredit.lv” reklāmā, kas gandrīz ik vakaru izstaro no TV ekrāniem un ielūdz Arēnā „Rīga” rīkotajā koncertā. Maestro Raimonds Pauls, kurš šajā reklāmā arī uzrunā skatītājus, jau paziņojis, ka ar viņu nav saskaņota šāda reklāma un noslēgts līgums. “Es principā jau esmu pateicis, ka es tur nepiedalīšos,” avīzei „Diena” saka Pauls.

„Diena” otrdien vēsta, ka ātro kredītu devējs „SMScredit.lv” 18. februārī Arēnā „Rīga” rīko koncertu „Mīlestība īstajā brīdī”. Bažas radījis fakts, ka ielūgumi uz koncertu ir dāvana, veicot aizņēmumu.

Bez Paula uz koncertu reklāmā aicina arī citi Latvijā pazīstami mūziķi – Intars Busulis, Aija Andrejeva, grupa „Musiqq”, Lauris Reiniks un citi. Avīze raksta, ka mūziķi sākotnēji nav bijuši pilnībā informēti par veidu, kādā cilvēki tiks aicināti uz koncertu. Tā Raimonds Pauls norāda, ka sākotnējās sarunās viņam nav minēts, ka cilvēkiem būs jāaizņemas, lai nokļūtu koncertā. Tāpat pārsteigusi ar viņu nesaskaņotā reklāma televīzijā.

“Šis koncerts ir viens no mūsu pateicības žestiem klientiem par to, ka viņi izmanto mūsu pakalpojumus,” avīzei skaidro Toms Jurjevs, a/s „4finance” izpilddirektors. Viņš pasākumu salīdzina ar banku sektora piedāvātajiem labumiem par lojalitāti.

Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve Ilze Žunde teic, ka dāvanu solīšana, lai saņemtu patēriņa kredītu, varētu nebūt tā labākā reklāmas prakse, jo var tikt veicināta bezatbildīga aizņemšanās. Savukārt Andrejs Vanags no Latvijas Patērētāju interešu aizsatāvības asociācijas teic, ka šāda prakse uzskatāma par negodīgu. Viņš arī uzsver, ka reklāmās ātro kredītu firma ne tikai nav norādījusi, ka jāaizņemas atbildīgi, bet tieši pretēji – ir izcēlusi iespēju iegūt koncerta biļetes aizņemoties, turklāt pieminot, ka biļešu skaits ir ierobežots.

Svētdien raidījums „de facto” jau ziņoja, kādu postu sabiedrībai nodara ātrie kredīti un nekontrolēta, bezatbildīga aizņemšanās.

Lai nodrošinātu stingrāku ātro kredītu jomas regulējumu un efektīvāku patērētāju interešu aizsardzību, ekonomikas ministrs Daniels Pavļuts ir izveidojis darba grupu, kuras uzdevums būs sagatavot grozījumus normatīvajos aktos. Pavļuts norādīja, ka reklāmas un mārketinga kampaņas nozarē nereti ir manipulatīvas un maldinošas, piemēram, “pirmais kredīts bez maksas” vai “ņem kredītu un pica par brīvu”. Publiskajā telpā arī izskanējis viedoklis, ka ātro kredītu reklāmas vajadzētu ierobežot.

 

Komentāri (31)

Kaspars 05.02.2013. 08.54

“”Šis koncerts ir viens no mūsu pateicības žestiem klientiem par to, ka viņi izmanto mūsu pakalpojumus,” avīzei skaidro Toms Jurjevs, a/s „4finance” izpilddirektors. Viņš pasākumu salīdzina ar banku sektora piedāvātajiem labumiem par lojalitāti.”

Tā būtu, ja koncerts būtu esošajiem klientiem nevis jaunajiem. :)

+15
0
Atbildēt

2

    Kaspars > Kaspars 05.02.2013. 17.18

    Tas ir skaidrs. Es vairāk par to SMS Credit atbildi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Kaspars 05.02.2013. 09.56

    edzuslv
    “Tā būtu, ja koncerts būtu esošajiem klientiem nevis jaunajiem. :)”

    Jocīgais!!!
    Kazino kokteiļus pienes kamēr Tu spēlē. Kad pēdējais tūkstotis nospēlēts, vairs ūdens glāzi nevari dabūt.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 05.02.2013. 10.05

Šiem kantoriem jāuzliek par pienākumu savās reklāmās vienmēr uzrādīt procentu likmes – Kredīts 15 minūtēs, tikai 900% gadā! Sanāk, sanāk!

+14
0
Atbildēt

0

Sandris Maziks 05.02.2013. 08.57

Pēc saņemtās kļizmas no draugiem, Antonova un Priedīša, Pauls ar žuļikiem vairs ni un ni.

+13
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu