Ar strauju lēcienu šogad savas pozīcijas zīmolu sarakstā uzlabojis tehnoloģiju uzņēmums “Samsung”
Pasaules labāko zīmolu Top10 dominē tehnoloģiju uzņēmumi, liecina starptautiskā zīmolu konsultāciju uzņēmuma “Interbrand” veidotais pasaules labāko zīmolu saraksts.
Šogad pasaules labāko zīmolu saraksta pirmajā vietā tāpat kā pērn ir dzērienu ražotājs “Coca-Cola”. “Interbrand” eksperti šo zīmolu uzskata par 77,839 miljonu ASV dolāru (42,34 miljonu latu) vērtu, raksta “Nozare.lv”.
Savukārt pasaules labāko zīmolu sarakstā no astotās vietās pagājušajā gadā uz otro vietu šogad pakāpies tehnoloģiju uzņēmums “Apple”, kura zīmols ir 76,568 miljonu ASV dolāru (41,65 miljonu latu) vērts.
“IBM”, kas biznesam piedāvā tehnoloģiskos risinājumus, no otrās vietas pērn šogad noslīdējis uz trešo vietu. Tā zīmola vērtība ir 75,532 miljoni ASV dolāru (41,09 miljoni latu).
Ceturtajā vietā tāpat kā pagājušajā gadā arī šogad ir tehnoloģiju uzņēmums “Google”, kura zīmola vērtība ir 69,726 miljoni ASV dolāru (37,93 miljoni latu).
Savukārt pasaules labāko zīmolu saraksta piektajā vietā ir tehnoloģiju uzņēmums “Microsoft”, kas pagājušajā gadā bija trešajā vietā. Šogad tā zīmola vērtība ir 57,853 miljoni ASV dolāru (31,47 miljoni latu).
No piektās vietas pērn uz sesto vietu šogad noslīdējis starptautiskais koncerns “General Electric” – tā zīmola vērtība mērāma 43,682 miljonos ASV dolāru (23,76 miljonos latu).
Ātrās ēdināšanas restorānu uzņēmums “McDonald’s”, kura zīmola vērtība ir 40,062 miljoni ASV dolāru (21,79 miljoni latu) no sestās vietas pērn šogad noslīdējis uz septīto vietu.
Tehnoloģiju uzņēmums “Intel” pasaules labāko zīmolu sarakstā no septītās vietas pērn šogad noslīdējis uz astoto vietu. “Intel” zīmola vērtība ir 39,385 miljoni ASV dolāru (21,42 miljoni latu).
Ar strauju lēcienu – no 17.vietas pērn uz devīto vietu šogad savas pozīcijas pasaules labāko zīmolu sarakstā uzlabojis tehnoloģiju uzņēmums “Samsung”. Tā zīmola vērtība ir 32,893 miljoni ASV dolāru (17,89 miljoni latu).
Savukārt pasaulē desmit labāko zīmolu sarakstu noslēdz auto biznesa pārstāvis “Toyota”, kas no 11.vietas pērn šogad pakāpies uz desmito vietu. Uzņēmuma zīmola vērtība ir 30,280 miljoni ASV dolāru (16,47 miljoni latu).
Ar pasaules labāko zīmolu sarakstu pilnā apjomā var iepazīties “Interbrand” mājaslapā. “Interbrand”, veidojot pasaules labāko zīmolu sarakstu, vērtē pastāvīgās investīcijas zīmolā un tā pārvaldību.
Zīmolu konsultāciju uzņēmums “Interbrand” ir dibināts 1974.gadā. Uzņēmumam ir gandrīz 40 biroji 27 valstīs.
Komentāri (36)