Rīgas dome palielina izdevumus par 10 miljoniem • IR.lv

Rīgas dome palielina izdevumus par 10 miljoniem

25
Lauris Vīksne, F64

Slidotavas iekārtošanai tērēs tuvu 80 tūkstošus, Rīgas popularizēšanai papildus 300 000

Ar 36 balsīm par un 17 pret Rīgas domes deputāti atbalstīja šī gada budžeta grozījumus, pašvaldības tēriņus palielinot par gandrīz desmit miljoniem latu. Ar šo balsojumu budžeta deficīts palielināts par 4,4 miljoniem latu jeb līdz 9% no ieņēmumiem. Opozīcija tēriņu palielināšanu kritizēja.

Šī gada Rīgas pašvaldības budžeta deficīts ir 37,8 miljoni latu. No iepriekšējiem gadiem pašvaldībā izveidojies 86 miljonu latu uzkrājums, no kura deficīts tiks segts.

Kā ziņo LETA, opozīcijā esošā Baiba Brigmane no Jaunā laika sacīja, ka nav lietderīgi izmantot iepriekšējo gadu uzkrājumus šī gada budžeta deficīta segšanai grozījumos paredzētajiem mērķiem. Juris Viņķelis no “Pilsoniskās savienības “ kritizēja, ka ik gadu pašvaldībai jālemj par neskaidriem naudas pieprasījumiem bez tāmes atšifrējuma, arī patlaban, piemēram, par slidotavas izveidošanu un naudu tūrismam.

Rīgas slidotavas izveidei līdz ar budžeta grozījumiem paredzēti 80 tūkstoši latu. Opozīcijas deputāti rosināja šos līdzekļus drīzāk izmantot, lai slidotavas ierīkotu pie 40 skolām, vēsta BNS. Tāpat Viņķelis sacīja, ka summa, kas paredzēta Rīgas slidotavas izveidei, ir par augstu un nav izvēlēts lētākais piedāvājums. Uz to reaģēja Rīgas mērs Nils Ušakovs ("Saskaņas centrs"), pārskatot tāmes un pierādot, ka tiks izmantots par septiņiem tūkstošiem latu lētāks piedāvājums.

300 000 latu tiks Rīgas Tūrisma attīstības birojam (RTAB) galvaspilsētas reklāmas pasākumiem astoņās valstīs.  Kā vēsta LETA, bukletu un ceļvežu izdošanai paredzēts tērēt 38 500 latu, suvenīru līnijai ar "Live Rīga" preču zīmi – 41 000 latu, "Meet Rīga" zīmola attīstībai – 75 000 latu, jauna 20 kvadrātmetru plaša tūrisma un informācijas centra izveidošanai Mihaila Čehova Rīgas Krievu drāmas teātra ēkā, Kaļķu un Kalēju ielas stūrī, – 23 500 latu, Rīgas kā 2014.gada Eiropas kultūras galvaspilsētas reklāmas kampaņas realizēšanai – 110 000 latu, ārvalstu mediju vizīšu organizēšanai saistībā ar Rīgas kā Ziemassvētku eglītes dzimtenes popularizēšanu – 12 000 latu.

Komentāri (25)

agris_plavins 13.11.2010. 10.20

Nav māksla būt “labam” un veikt populārus tēriņus uz budžeta deficīta rēķina. Nākamais sasaukums saņems pūrā lielas finanšu problēmas un nevarēs turpināt tādā pašā garā attiecīgi nopelnot pūļa kritiku. Novēlu SC būt pie varas Rīgā arī nākamajā sasaukumā, kad paša sataisītās ziepes nāksies izstrēbt…

+2
-1
Atbildēt

0

lebronj2356 12.11.2010. 18.43

Varbūt pēc 4iem gadiem SC kvēlais piekritēju pulks noplaks līdz ar dzēlīgajiem ”latviešu zagļi 20 gadus pie varas” bļāvējiem. Katrā ziņā ir skaidrs, ka īsti normāli šis RD sasaukums, precīzāk pozīcija, nefunkcionē, ko diemžēl ar laiku jutīs visi – nu kaut vai nākamo RS biļešu cenas paaugstinājumu, kurš vismaz nākamgad cerams, ka nebūs.

+1
-1
Atbildēt

0

13kid37 13.11.2010. 10.49

Toties visi pensionāri pateicas klanīdamies par bezmaksas braukšanu transportā. tas ir sociālisma princips: aiz ideoloģiskiem apsvērumiem noteikti iedot, nemeklējot, kā to reāli ekonomiski segt.
Sliktāku visu padara tas, ka te īstenais dzinējspēks ir politiski ideoloģisks.

0
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu