Milda KM valdes loceklis un direktors Edijs Vegners.
Viens no nedaudziem Latvijas pārtikas ražotājiem, kas nepieder ārzemniekiem, - Milda KM - savu biznesu balsta gan uz vietējo kapitālu, gan uz pašmājās audzētiem lauku labumiem
Latvijas zemē auguši kartupeļi, kāposti, burkāni, sīpoli pārtop gluži kā mājās gatavotos ēdienos. «Jā, Milda vienmēr visas galvenās izejvielas, kas pieejamas Latvijā, iepirkusi šeit - no vietējiem zemniekiem un ražotājiem,» tiekoties uzņēmuma ražotnē Kocēnos, uzsver valdes loceklis un direktors Edijs Vegners.
Lai gan preču zīme Milda vairāk asociējas ar tomātu mērcēm, kečupiem un pastām, uzņēmums ražo vairāk nekā 130 dažādu produktu veidu - arī ātri pagatavojamās zupas un pamatēdienus, sīrupus, majonēzes, kā arī daudzas citas ēdamlietas un to piedevas. Tirgus gan Mildu KM īpaši nav saudzējis, tāpēc ik pa laikam tai nācies atbildēt uz liktenīgo jautājumu - būt vai nebūt? Tomēr, ik reizi atbildot ar «būt» un pārvarot kārtējās grūtības, uzņēmums kļuvis tikai spēcīgāks. Pašlaik tajā strādā 53 darbinieki, pērn apgrozījums sasniedzis 2,2 miljonus latu, bet šogad Milda KM atkal gatava uzņemties jaunas pārmaiņas un straujāk audzēt muskuļus.