Norises laiks: 22. februāris plkst. 15.00-18.00
Norises vieta: Āgenskalna tirgus Jauniešu stacija
Plānota kafijas pauze
Zīmols ietver pilnīgi visu uzņēmuma būtību.
Tas skar visu no produkta līdz izplatīšanai, līdz iekšējai kultūrai. Izaicinājums ir visu šo daudzveidību koncentrētā un konsekventā veidā definēt un nodot visām iesaistītajām pusēm.
Darbnīcā aplūkosim modeļus un metodes, kā arī labo praksi un praktiskus soļus, kā nonākt pie zīmola platformas.
Edgars Pētersons kopš 2007. gada strādā ar vadošajiem zīmoliem Baltijā, nodrošinot komunikācijas stratēģisko plānošanu, mārketinga un vadības konsultācijas, kā arī padziļinātu ieskatu patērētāju vēlmēs un vajadzībās. Pieredze aptver gan vietējo, gan starptautiskos tirgus – Skandināvijā, Rietumeiropā un ASV. Edgars ir uzņēmējs, vadošais konsultants un partneris vienā no vadošajām reklāmas aģentūrām WKND, kā arī biznesa un mārketinga konsultāciju aģentūrā Pattern.
Piedāvājam 2 darbnīcas ar Edgaru Pētersonu:
Abas darbnīcas notiks klātienē - Āgenskalna tirgus Jauniešu stacijā.
Dalības maksa vienā darbnīcā 75 EUR, abās - 130 EUR.
Žurnāla "Ir Nauda" gada abonentiem vienmēr 20% atlaide - 60 EUR un 120 EUR.
Visas cenas ar PVN, atlaides nesummējas.
Ja vēlaties abonēt: https://ir.lv/abonesana.
Ja vēlaties pieteikt vairākus dalībniekus vai rodas kādi jautājumi, sazinieties ar mums: [email protected], + 371 29447030
Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu