23. septembris
UX PIEEJA – BIZNESS, LIETOTĀJS, PRODUKTS. Darbnīca ar Albertu Pumpuru
23. septembris
UX PIEEJA – BIZNESS, LIETOTĀJS, PRODUKTS. Darbnīca ar Albertu Pumpuru

UX PIEEJA – BIZNESS, LIETOTĀJS, PRODUKTS. Darbnīca ar Albertu Pumpuru

Kā pārliecināties, ka uzņēmums būs veiksmīgs un produkts pieprasīts, pat pirms tas ir izveidots?

Šajā Alberta Pumpura vadītajā IR darbnīcā, praktiski pielietojot UX un dizaina domāšanas rīkus, varēsiet:

  • identificēt sava produkta stiprās un vājās puses;
  • izprast, kas jūsu produkta lietotājiem ir vajadzīgs;
  • ko lietotāji sagaida;
  • kā sākt radīt patiesu pievienoto vērtību jau nākamajā dienā pēc darbnīcas.

Lietotāju centrēta (UX) domāšana izpētes procesā ļauj skaidri definēt produkta lietotāju vēlmes un vajadzības, kā arī identificēt sarežģījumus, ko klientiem rada tirgū šobrīd jau pieejamie risinājumi. Gūtā izpratne dod iespēju izstrādāt risinājumu, kas mērķtiecīgi risina lietotāju problēmas, atvieglo viņu dzīvi, un rada patiesi patīkamas emocijas. Rezultātā pat nav vajadzīgs mārketings, jo produkta unikālajai vērtībai un radītajai pieredzei nav konkurentu. Rodas tā sauktais “word-of-mouth” efekts, kad lietotāji paši aktīvi rekomendē produktu citiem. 

Alberts Pumpurs ir banku un finanšu tehnoloģiju lietojamības (usability) un lietotāju pieredzes (User Experience) arhitekts. Viņš ir komercdirektors Latvijā dibinātā uzņēmumā “UX Design Agency”, kas pēdējo četru gadu laikā izveidojuši vairāk nekā 60 lietotāj-centrētu risinājumu pasaules lielākajām finanšu kompānijām no 23 valstīm, un saņēmuši vairākus prestižus, globāli pazīstamus dizaina un finanšu apbalvojumus.
UXDA izdevies kļūt par atzītu viedokļu līderi (
influencer) finanšu dizaina risinājumu veidošanas jomā, kopējai auditorijai sasniedzot 200 000 finanšu un dizaina nozares speciālistu no 127 pasaules valstīm.
Alberts ieguvis maģistra grādu IT nozarē, kas dod nepieciešamās zināšanas un ekspertīzi tehnoloģisko izaicinājumu izprašanā un pielāgošanā lietotāju vēlmēm un vajadzībām. Ikdienā Alberts atbild par UXDA unikālās Finanšu Dizaina metodoloģijas implementēšanu UXDA projektētajos finanšu risinājumos, un rūpējas par sadarbības veidošanu un stiprināšanu ar finanšu industrijas pārstāvjiem visā pasaulē. 

Dalības maksa: 60 EUR (ar PVN)

Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: https://ir.lv/abonesana,  raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.
Informācijai: Pasākums var tikt fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli var tikt izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.
Vairāk informācijas: [email protected], 67281588

Print Friendly, PDF & Email
27. septembris
EMOCIONĀLĀ INTELIĢENCE. Darbnīca ar Aritu Featherstoni
EMOCIONĀLĀ INTELIĢENCE. Darbnīca ar Aritu Featherstoni
2. oktobris
ATTĪSTĪBAS UN NOVĒRTĒŠANAS PĀRRUNAS: KĀ TO DARĪT AR JĒGU? Darbnīca ar Katrīnu Ošleju
ATTĪSTĪBAS UN NOVĒRTĒŠANAS PĀRRUNAS: KĀ TO DARĪT AR JĒGU? Darbnīca ar Katrīnu Ošleju
4. oktobris
DATU VIZUALIZĀCIJA. Darbnīca ar Niku Aleksejevu
DATU VIZUALIZĀCIJA. Darbnīca ar Niku Aleksejevu
8. oktobris
KĀ VEIKSMĪGĀK SAVIENOT SOCIĀLO TĪKLU KOMUNIKĀCIJU AR REKLĀMU? Darbnīca ar Irbi Katrīnu Zolneroviču
KĀ VEIKSMĪGĀK SAVIENOT SOCIĀLO TĪKLU KOMUNIKĀCIJU AR REKLĀMU? Darbnīca ar Irbi Katrīnu Zolneroviču
11. oktobris
MĒRĶU DARBNĪCA. Darbnīca ar Olgu Kotovu
MĒRĶU DARBNĪCA. Darbnīca ar Olgu Kotovu

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu