23. maijs
SITUATĪVĀS LĪDERĪBAS MODELIS. Darbnīca ar Katrīnu Ošleju. 1. daļa
23. maijs
SITUATĪVĀS LĪDERĪBAS MODELIS. Darbnīca ar Katrīnu Ošleju. 1. daļa

SITUATĪVĀS LĪDERĪBAS MODELIS. Darbnīca ar Katrīnu Ošleju. 1. daļa

Situatīvās līderības modelis darbinieku attīstībā, motivācijā un mērķu vadībā. I daļa
Modeļa apguvei nepieciešama dalība abās daļās!

Katrs vadītājs savā pieredzē ir sastapies ar situācijām, kad ierastais vadības stils, kas lieliski strādāja ar vieniem darbiniekiem, izrādās neefektīvs ar citiem. Situatīvās līderības modelis sniedz iespēju vadītājam apzināti izvēlēties atšķirīgas pieejas ar atšķirīgiem darbiniekiem, lai panāktu uzlabojumus darba sniegumā un viņu kompetenču attīstībā.

Situatīvās līderības modeli laika posmā no 60-iem līdz 80-iem gadiem izveidoja Pauls Hersijs (Paul Hersey) un Kens Blančards (Ken Blanchard). Mūsdienās tas ir viens no populārākajiem līderības modeļiem, kuru bieži iekļauj līderības mācību programmās, un vadītāji pielieto savā ikdienas darbā.

Modelis ļauj izprast konkrētā darbinieka attīstības vajadzības un viņa mērķu specifiku, lai izvēlētos piemērotāko līderības stilu un reaģētu uz šīm vajadzībām. Šī pieeja ir pielietojama  gan darbinieku attīstībā, gan darba snieguma rezultātu uzlabošanā.

Darbinieku motivācija un attīstība.
Balanss starp organizācijas un darbinieka vajadzībām. Darbinieka 5 pamatvajadzības. Kā es apmierinu savu padoto vajadzības? Kur rodas motivācija?

4 Darbinieku attīstības tipi situatīvās līderības modelī.

1.Modelis: autori, asis Commitment un Kompetence;

2. Grupu darbs – savas pieredzes gadījumu analīze:

  • Katra darbinieku tipa spēcīgās un vājās puses;
  • Potenciālās problēmas un riski;

Katra darbinieku tipa vajadzības, ko viņi gaida no vadības?

3. Individuālais darbs: izvēlies 3 galvenās darba snieguma jomas savā nodaļā un analizē, kurš attīstības tips ir katram no Taviem darbiniekiem katrā jomā.

4 Vadības stili atbilstoši darbinieka attīstības tipam.

4. Grupu darbs: Kāds vadības stils nepieciešams katram darbinieku attīstības tipam:

  • Kāda veida mērķus jāuzstāda (ilgtermiņa/ īstermiņa)?
  • Cik cieša kontrole un pārraudzība nepieciešama?

Caur ko vadītājam būtu jāmotivē konkrētais darbinieku tips?

5. Vadības stili: direktīvais/ atbalstošais; matrica.

Modeļa apguvei ieteicama dalība abās daļās!

Vienas darbnīcas cena 60 EUR (ar PVN).
Žurnāla “Ir Nauda” gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
 Lai kļūtu par abonentu, nāc te: https://ir.lv/abonesana,  raksti uz [email protected] vai zvani – 27734907.

Ja vēlaties pieteikt lielāku dalībnieku skaitu - mēs izveidosim jums speciālu cenas piedāvājumu. Vairāk informācijas: [email protected], + 371 29447030.

Katrīna Ošleja ir uzņēmēja, vadības koučs, supervizors, līderības trenere un arī KBT terapijas speciāliste. Viņa strādā ar daudziem Latvijas lielākajiem uzņēmumiem – gan individuāli ar vadītājiem, gan komandām, gan uzņēmēju grupām.
Katrīna ir ieguvusi Starptautiskās kouču federācijas profesionālās akreditācijas PCC (Professional Certified Coach) līmeni un sasniegusi vairāk kā 2700 koučinga prakses stundu pieredzi. Viņa ir arī Marchall Goldsmith Stakeholder Centred Coaching pieejas sertificēts koučs, sertificēts supervizors un apguvusi GENOS International emocionālās inteliģences novērtēšanas rīku programmu.
Katrīna ir apguvusi Kognitīvi biheiviorālo psihoterapiju un strādā arī kā terapijas speciālists. Dažkārt terapijas laukā apgūtais ir noderīgs, strādājot ar organizācijām un otrādi, tādēļ Katrīna labprāt dalās ar savu pieredzi terapeitisko pieeju izmantošanā organizācijās.
Katrīna ir ieguvusi Maģistra grādu organizāciju psiholoģijā un Maģistra grādu filozofijā – abus Latvijas Universitātē.
Katrīnas viedoklis par personāla vadības un darba tirgus jautājumiem ir augstu novērtēts un bieži tiek atspoguļots sabiedriskajos medijos.

4. jūlijs
IR VASARAS SKOLA BĒRNIEM (4.-15. jūlijs)
IR VASARAS SKOLA BĒRNIEM (4.-15. jūlijs)
11. jūlijs
IR TEHNOLOĢIJU SKOLA (11. -15. jūlijs) – VIETU NAV
IR TEHNOLOĢIJU SKOLA (11. -15. jūlijs) – VIETU NAV
1. augusts
Vasaras akadēmija pusaudžiem “Aktīvs domātājs” VIETU NAV
Vasaras akadēmija pusaudžiem “Aktīvs domātājs” VIETU NAV
1. augusts
IR VASARAS SKOLA BĒRNIEM (1.-12. augusts)
IR VASARAS SKOLA BĒRNIEM (1.-12. augusts)

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu