15. decembris 2017
Satura mārketings: no “kas tas ir” līdz “tips & tricks” – 2. daļa
15. decembris 2017
Satura mārketings: no “kas tas ir” līdz “tips & tricks” – 2. daļa

Satura mārketings: no “kas tas ir” līdz “tips & tricks” – 2. daļa

  • Kāpēc cilvēki dalās ar informāciju?
  • Kā zīmoliem veidot atbilstošu saturu, lai cilvēki gribētu ar to dalīties?
  • Kas to veicina un kas tam traucē?
  • Kāds saturs “strādā” labāk?
  • Kā uzņēmumi un organizācijas to var izmantot savā labā?

Cilvēki dalās ar informāciju nevis tāpēc, ka viņiem patīk jūsu zīmols, bet gan tāpēc, ka tiem patīk viņu draugi. Arī preces un pakalpojumus mēs biežāk iegādājamies no tiem, kurus mēs zinām, kas mums patīk un kam mēs uzticamies. 

Klātienē apgūsim dažādas jaunas satura mārketinga metodes un idejas par to, kā veicināt zīmola atpazīstamību un piešķirt vērtību uzņēmuma radītājam saturam.

Darbnīca uzņēmumu mārketinga, pārdošanas un PR nodaļu vadītājiem, pašvaldību un valsts iestāžu komunikāciju speciālistiem, mediju, PR un reklāmas aģentūru darbiniekiem, satura menedžeriem un kopīraiteriem.

Darbnīcu vadīs Artūrs Mednis, jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists ar 15 gadu pieredzi komunikāciju nozarē. 2009. gadā Artūrs nodibināja un 6 gadus attīstīja sociālo mediju aģentūru Inspired Digital, taču kopš šī gada jūnija vada 26 cilvēku kolektīvu digitālā satura mārketinga aģentūrā New Black.
Kopš 2005. gada Artūrs un viņa komanda ir vairākkārt saņēmuši apbalvojumus par labākajām un efektīvākajām mārketinga kampaņām tādos reklāmas festivālos kā Password, Adwards, Golden Hammer, Baltic PR Awards, u.c.

Dalības maksa: 90 EUR.
BlueOrange bankas klienti un žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irir.lv/abonesana, raksti uz abonesana@irir.lv vai zvani - 67281588.
Lai kļūtu par “BlueOrange” klientu nāc šeit: www.blueorangebank.com/lv, raksti uz info@blueorangebank.com vai zvani – 67 031 333.

Vairāk informācijas: info@irir.lv, 67281588

Print Friendly, PDF & Email
20. februāris
IR DOMUBIEDRI: Zenta Mauriņa. Dokumentālie sapņi. Izrāde un tikšanās ar radošo grupu. PĀRDOTS!
IR DOMUBIEDRI: Zenta Mauriņa. Dokumentālie sapņi. Izrāde un tikšanās ar radošo grupu. PĀRDOTS!
20. februāris
Eksports B2B tirgos: stratēģija un digitālais mārketings
Eksports B2B tirgos: stratēģija un digitālais mārketings
23. februāris
Iveta Apkalna un koris “Latvija” Elbas filharmonijā. PĀRDOTS
Iveta Apkalna un koris “Latvija” Elbas filharmonijā. PĀRDOTS
26. februāris
Industrijas digitālajā reklāmā
Industrijas digitālajā reklāmā
27. februāris
Mērķu darbnīca
Mērķu darbnīca

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu