fbpx
8. maijs
PĀRPRASTĀS UN IGNORĒTĀS AUDITORIJAS – SENIORI UN JAUNIEŠI LATVIJĀ. Darbnīca ar Edgaru Pētersonu un Alisu Smirnovu
8. maijs
PĀRPRASTĀS UN IGNORĒTĀS AUDITORIJAS – SENIORI UN JAUNIEŠI LATVIJĀ. Darbnīca ar Edgaru Pētersonu un Alisu Smirnovu

PĀRPRASTĀS UN IGNORĒTĀS AUDITORIJAS – SENIORI UN JAUNIEŠI LATVIJĀ. Darbnīca ar Edgaru Pētersonu un Alisu Smirnovu

Viens no uzņēmumu veiksmes faktoriem ir sekmīga auditorijas atrašana, uzrunāšana, atbilstošu produktu radīšana auditorijas vajadzībām. Taču praksē nereti uzņēmumi izvēlas plašas un garlaicīgas auditorijas, par kuru uzmanību konkurē visi.
Šīs darbnīcas mērķis ir pievērst uzmanību divām auditorijām, kuras uzņēmumi nereti ignorē - jauniešiem un senioriem.

Pašlaik pastāv mīts, ka seniori Latvijā ir auditorija ar zemiem ienākumiem, kas internetu un datorus nemaz nelieto. Taču tendences un izpēte sāk parādīt pretējo – senioru patērētāju grupa nav viena homogēna masa. Pattern veiktajā pētījumā un tendenču apkopojumā atklājas, ka auditorijā pastāv dažādas tipoloģijas, kuras labāk izprotot, var uzlabot sava uzņēmuma mārketinga komunikāciju un stratēģiju.

Daudziem uzņēmējiem Latvijā aktuāls jautājums ir jauniešu auditorijas uzrunāšana. Darbnīcas ietvaros dalīsimies ar saviem secinājumiem no šīs auditorijas tendenču apskata.
Turklāt dalīsimies arī ar atziņām no izpētes projekta, kurš fokusējās uz krievvalodīgajiem jauniešiem, viņu attieksmi pret aktualitātēm sabiedrībā un mediju lietojumu.

Darbnīca uzņēmumu vadītājiem un mārketinga speciālistiem.

Darbnīcu vadīs Edgars Pētersons un Alisa Smirnova.

Edgars Pētersons jau vairāk nekā 13 gadu strādā ar vadošiem zīmoliem Baltijā, nodrošinot stratēģisko plānošanu, konsultācijas un padziļinātu ieskatu patērētāju vēlmēs un vajadzībās. Turklāt palīdzējis šiem zīmoliem ne tikai vietējā, bet arī starptautiskos tirgos, izprotot Rietumeiropas un ASV patērētājus. Edgars ir uzņēmējs, vadošais konsultants un partneris biznesa un mārketinga konsultāciju aģentūrā Pattern, kā arī vienā no vadošajām reklāmas aģentūrām WKND.
Alisai Smirnovai ir plašas akadēmiskas zināšanas mārketingā, kas apgūtas Skandināvijas augstskolās. To papildina praktiskās prasmes patērētāju uzvedības izpētē, kā arī starptautiska pieredze mārketinga un projektu vadībā tādās nozarēs kā enerģētika, ziņas un izklaide, augstākā izglītība un māksla. Alisa ir konsultāciju aģentūras Pattern stratēģe un strādā ar projektiem gan Baltijā, gan arī Rietumeiropā un Āzijā.

Piedāvājam trīs darbnīcas ar Edgaru Pētersonu:

  • 6. martā plkst. 10.00-13.00: Patērētāju kultūra un tendences 2020. gadam.
  • 7. aprīlī plkst. 10.00-13.00: Izpētes metodes un to jaunie virzieni – lokāli un globāli.
  • 8. maijā plkst. 10.00-13.00: Pārprastās un ignorētās auditorijas – seniori un jaunieši Latvijā.

Vienas darbnīcas dalības maksa 75 EUR (ar PVN). Piedaloties visās trijās darbnīcās, cena 195 EUR (ar PVN). Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi. Atlaides nesummējas.

Lai kļūtu par abonentu, nāc te: https://ir.lv/abonesana,  raksti uz [email protected] vai zvani - 27734907.

Informācijai: Pasākums var tikt fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.

Vairāk informācijas: [email protected], 27734907.

Print Friendly, PDF & Email
28. janvāris
KĀ AIZSARGĀT SEVI UN SAVU UZŅĒMUMU KIBERTELPĀ. Darbnīca ar Kirilu Solovjovu
KĀ AIZSARGĀT SEVI UN SAVU UZŅĒMUMU KIBERTELPĀ. Darbnīca ar Kirilu Solovjovu
30. janvāris
Švarcvaldes ziemas pasaka un Jonass Kaufmans – PĀRDOTS!
Švarcvaldes ziemas pasaka un Jonass Kaufmans – PĀRDOTS!
4. februāris
PIECI SOĻI PRETĪ SPOŽAM UZŅĒMUMA NOSAUKUMAM. Darbnīca ar Solvitu Pošeiko
PIECI SOĻI PRETĪ SPOŽAM UZŅĒMUMA NOSAUKUMAM. Darbnīca ar Solvitu Pošeiko
6. februāris
KĀ DOMĀT PAR VIRTUALITĀTI? Darbnīca ar Gunitu Kuļikovsku
KĀ DOMĀT PAR VIRTUALITĀTI? Darbnīca ar Gunitu Kuļikovsku
7. februāris
Venēcijas karnevāls un Milānas dārgumi – PĀRDOTS!
Venēcijas karnevāls un Milānas dārgumi – PĀRDOTS!

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu