23. septembris
PĀRDOŠANA KĀ SADARBĪBA AR PIRCĒJU. Darbnīca ar Edmundu Apsalonu
23. septembris
PĀRDOŠANA KĀ SADARBĪBA AR PIRCĒJU. Darbnīca ar Edmundu Apsalonu

PĀRDOŠANA KĀ SADARBĪBA AR PIRCĒJU. Darbnīca ar Edmundu Apsalonu

Vai ir iespējams kaut ko pārdot manipulējot, mānoties, strīdoties, kaulējoties un uzspiežot pircējam savas vēlmes? Īstermiņā (vienu reizi) – noteikti. Bet, ja vēlamies pārdot atkal un atkal, ja gribam veidot ilgtermiņa sadarbību un pat stratēģisku partnerību ar pircēju?

Kā strukturēt pārdošanas procesu kā divu līdzvērtīgu partneru sarunu, ar uzdevumu abām pusēm saprasties par atšķirīgajām, taču savstarpēji saistītajām interesēm un mērķi kopīgi sadarboties kopēja, abpusēji izdevīga (win-win) darījuma izveidē? Kā pārdevējam un pircējam kļūt par īsteniem darījuma partneriem?

Darbnīcu ciklā “Pārdošana kā sadarbība” piedāvājam 3 darbnīcas par attiecību kvalitātē un konstruktīvā komunikācijā balstīta B2B (bet arī B2C jomā adaptējama) pārdošanas modeļa iespējām ilgtermiņa attiecību veidošanas procesā ar pircējiem:

  • 23. septembrī plkst. 10.00-13.00: PĀRDOŠANA KĀ SADARBĪBA AR PIRCĒJU. Kas raksturo attiecību kvalitātē balstītu pārdošanu un atšķir to no ierastiem pārdošanas modeļiem?
  • 21. oktobrī plkst. 10.00-13.00: KONSTRUKTĪVA SAZIŅA AR PIRCĒJU. Kā saprasties ar pircēju un vienoties par abpusēji pieņemamu (win-win) darījumu?
  • 25. novembrī plkst. 10.00-13.00: KONSTRUKTĪVA SASKARSME AR PIRCĒJU. Kā veidot ar pircēju ilgtermiņa partnerības attiecības?

    Darbnīcas ir paredzētas visiem, kuri:

  • pārdošanu vērtē kā būtisku ikdienas darba sastāvdaļu un tamdēļ vēlas pilnveidot savas zināšanas un iemaņas pārdošanā, kā arī gūt alternatīvu redzējumu uz ierastām lietām;
  • vada lielākas vai mazākas pārdošanas struktūrvienības un vēlas būtiski uzlabot attiecības ar saviem pircējiem, sistemātiski audzēt pārdošanas rezultātus;
  • vēlas reorganizēt vai uzlabot pašreizējos pārdošanas procesus, lai darbs ar pircējiem kļūtu strukturētāks, efektīvāks un produktīvāks;
  • ir pārliecināti, ka esošo pircēju lojalitātes stiprināšana un attiecību attīstīšana sniedz labāku rezultātu nekā regulāra pircēju nomaiņa un izmisīgi jaunu pircēju meklējumi;
  • ir gatavi iedziļināties pārdošanas kā starppersonu komunikācijas procesos, lai noskaidrotu pārdevēja un pircēja savstarpējo attiecību loģiku;
  • grib attīstīt savas prasmes konstruktīvi sarunāties, saprasties un veidot konstruktīvas sadarbības attiecības ar saviem pircējiem (un arī ar kolēģiem un darbiniekiem).

IEGUVUMI

  • Padziļināta izpratne par attiecību kvalitātē balstītas pārdošanas principiem un prasībām.
  • Metodiski paraugi konstruktīvas komunikācijas veidošanā ar pircējiem.
  • Praktiskas iemaņas pārdošanas sarunu vadīšanā un sadarbības attiecību veidošanā.
  • Pamatota pārliecība par savām pārdošanas un konstruktīvas komunikācijas spējām.

Darbnīcas vadīs Edmunds Apsalons

  • pārdevējs ar filozofa izglītību un komunikācijas teorijā balstītu pārdošanas procesa izpratni;
  • vadītājs ar 20 gadu praktisko pieredzi atšķirīgās pārdošanas organizācijās, dažādās nozarēs;
  • konsultants un treneris pārdošanas vadības un starppersonu komunikācijas jautājumos ar vairāk kā 10 gadu praktisko pieredzi pieaugušo izglītībā;
  • Brēmenes Universitātes un Latvijas Universitātes doktors filozofijā, autors monogrāfijām Valodas lietojuma loģika (2011, Zvaigzne ABC), Komunikācijas kompetence: kā sarunāties un veidot attiecības (2013, Zvaigzne ABC).

1.darbnīca: PĀRDOŠANA KĀ SADARBĪBA AR PIRCĒJU

Kas raksturo attiecību kvalitātē balstītu pārdošanu un kvalitatīvās pārdošanas modeli?

  • Kā noris pārdošana kā sociāla mijiedarbība starp pircēju un pārdevēju? Kāpēc pārdošana ir attiecību veidošanas process un attiecību kvalitāte ar pircējiem ir galvenā pārdevēja atbildība? Kā savstarpēji atšķiras HARD SELLING un SMART SELLING kā divas attiecību stratēģijas pārdošanā? Kādi ir galvenie nosacījumi uzņēmumam piemērotākā pārdošanas modeļa izvēlei? Kas raksturo KVALITATĪVO PĀRDOŠANU un kādas prasmes ir nepieciešamas pārdevējam, lai strādātu šī modeļa ietvaros?
  • Kā veidojas mūsu saistības ar pircējiem PROFESIONĀLAJĀ līmenī un mūsu attiecības ar konkrētajām kontaktpersonām PERSONISKAJĀ līmenī? Kādas ir mūsu un pircēja pārstāvju profesionālās lomas savstarpējā saskarsmē un kādas psiholoģiskās pozīcijas mēs mēdzam ieņemt? Kā attiecību kvalitāte ietekmē pārdošanas rezultātus?
  • Kāpēc pircēja VAJADZĪBAS ir galvenais viņa raksturojums un pircēja vajadzību pārzināšana – svarīgākais pārdevēja pienākums? Kā nodalīt KONTAKTPERSONAS vajadzības un vēlmes no viņa pārstāvētā UZŅĒMUMA vajadzībām? Kā atšķirt pircēja objektīvās vajadzības no viņa subjektīvajām vēlmēm? Kā izveidot izvērstu pircēja vajadzību aprakstu, nosakot viņa FUNKCIONĀLĀS, SAIMNIECISKĀS un EMOCIONĀLĀS vajadzības?

Vienas darbnīcas dalības maksa 60 EUR (ar PVN). Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: https://ir.lv/abonesana,  raksti uz [email protected] vai zvani - 27734907.

Piesakoties visām cikla darbnīcām, vienas darbnīcas dalības maksa - 55 EUR (ar PVN).
Atlaides nesummējas!

Vairāk informācijas: [email protected], 29447030.

Print Friendly, PDF & Email
5. jūlijs
IR TEHNOLOĢIJU SKOLA 2021. (5.-9. jūlijs)
IR TEHNOLOĢIJU SKOLA 2021. (5.-9. jūlijs)
5. jūlijs
PILSĒTNIEKS UN DABA (Āgenskalns 5.-16. jūlijs)
PILSĒTNIEKS UN DABA (Āgenskalns 5.-16. jūlijs)
2. augusts
Vasaras akadēmija pusaudžiem “Aktīvs domātājs” (2.-13. augusts) VIETU NAV
Vasaras akadēmija pusaudžiem “Aktīvs domātājs” (2.-13. augusts) VIETU NAV
2. augusts
PILSĒTNIEKS UN ZINĀTNE (Āgenskalns 2.-13. augusts)
PILSĒTNIEKS UN ZINĀTNE (Āgenskalns 2.-13. augusts)
2. augusts
PILSĒTNIEKS UN ZINĀTNE (Centrs 2.-13. augusts)
PILSĒTNIEKS UN ZINĀTNE (Centrs 2.-13. augusts)

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu