15. novembris
LĪDERA HARISMAS FORMULA. Darbnīca ar Olgu Kazaku
15. novembris
LĪDERA HARISMAS FORMULA. Darbnīca ar Olgu Kazaku

LĪDERA HARISMAS FORMULA. Darbnīca ar Olgu Kazaku

Pētījumi liecina, ka pastāv noteiktas uztveres likumības, ko harismātiski līderi intuitīvi satausta un veiksmīgi izmanto savas organizācijas darbības labā.
Darbnīcā jūs uzzināsit ne tikai šīs likumības, bet arī praktiskus padomus kontekstā ar to, kā sevi pasniedz harismātiski līderi, sākot no izskata līdz komunikācijai.
Pasākums ir paredzēts visiem profesionāļiem, kas komunicē ar cilvēkiem, bet it sevišķi tiem, kuri strādā ar komandu.

Darbnīcu vadīs Olga Kazaka.
15 gadu vecumā Olga sāka strādāt komunikācijas jomā, 20 gadu vecumā nodibināja sabiedrisko attiecību aģentūru, 30 gadu vecumā aizstāvēja doktores disertāciju komunikācijas zinātnē, 35 gados ir izdevusi grāmatu “Pirmā PR grāmata”. Tagad viņa pasniedz kursus, kas ir saistīti ar korporatīvo komunikāciju un kultūru, Latvijas Universitātē. Viņa ir komunikācijas aģentūras A. W. Olsen & Partners līdzīpašniece un vadītāja. Uzsākusi darbību no nullpunkta, tagad aģentūra ir viena no ievērojamākajām Latvijā. Olgas komandas izstrādātās un īstenotās idejas ir saņēmušas visprestižākās balvas: IPRA Golden World Awards, European Excellence Award, Baltic PR Awards, Baltic Communication Awards. Latvijas Asociācija sabiedrisko attiecību profesionāļiem ir apbalvojusi viņu par ieguldījumu sabiedrisko attiecību jomas attīstību. Par izciliem sasniegumiem un ieguldījumu sabiedrības attīstībā viņa ir saņēmusi arī „Ten Outstanding Young Persons” (TOYP) balvu.

Dalības maksa 65 EUR (ar PVN).
Piedāvājam vēl šādu darbnīcu ar Olgu Kazaku.

13. decembrī plkst. 10.00-13.00: Klientu izvēles arhitektūra

Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi. 
Piesakieties abonēt šeit: https://ir.lv/abonesana, rakstiet: [email protected] vai zvaniet - 27734907.

Ja vēlaties pieteikt vairākus dalībniekus no viena uzņēmuma vai jums rodas jautājumi, sazinieties ar mums: [email protected], 29447030

Olgas Kazakas darbnīcas dalībnieku vērtējumā:

Ļoti labi - zinoša, profesionāla, pārliecinoša.        
Saistoši, interesanti, atbilstoši ekspektācijām.

Izcila profesionāle          
Novērtēju, ka ir atlasīti paši jaunākie piemēri, kas parāda tendences gan Latvijā, gan ārpus Latvijas.
Lieliski, ka trīs stundās var gūt tik labu aktualitāšu kopsavilkumu, kas lektorei prasījis pastāvīgi veltīt laiku kampaņu, reklāmu, pētījumu (statistikas) izsekošanai LV un ārpus LV un izdarīt par to secinājumus un prognozēt tendences.
Ļoti zinoša, daudz piemēru.        
Labs, daudz ko var pārnest arī uz valsts pārvaldi.

Vienmēr saturiski interesanti un noderīgi. Jūtams kolēģa plecs.   
Darbam ikdienā un kopējam redzējumam nozarē noderīgi.

Apbrīnojama strukturētība un spēja secīgi un, iekļaujoties laikā, iet cauri tēmām.
Lai arī nebija auditorijas iesaistes, kas it kā ir labais stils, ne mirkli arī nebija garlaicīgi un patiesībā pat novērtēju, jo laiks bija ļoti vērtīgi piepildīts.    
Patīkami, ka daudz informācijas no svaigiem pētījumiem, ļoti laba esence par būtiskāko, labi praktiskie piemēri.

Ļoti labi,  ka padalījās ar savu pieredzi, jo pieredze un praktiskā daļa ir krietni nozīmīgāka nekā teorija :)   Ok

Ļoti labi. Enerģiska saistoša runa.             
Ļoti labi.
Tā turpināt, interesanti, aizraujoši, konstruktīvi un strukturēti        
Man ļoti patika. Daudz informācijas, kas pasniegta viegli uztveramā formā.
Ļoti superīgi.
Izcila.    
Vērtīgs, noderīgs un aktuāls.

Dalībnieku vidējais vērtējums Olgas Kazakas darbnīcām (1-10) – 9,45.

7. decembris
23 IEDARBĪGAS E-PASTA SARAKSTES IETEIKUMI. Darbnīca ar Aigu Veckalni
23 IEDARBĪGAS E-PASTA SARAKSTES IETEIKUMI. Darbnīca ar Aigu Veckalni
8. decembris
ATTĪSTĪBAS UN NOVĒRTĒŠANAS PĀRRUNAS. Darbnīca ar Katrīnu Ošleju
ATTĪSTĪBAS UN NOVĒRTĒŠANAS PĀRRUNAS. Darbnīca ar Katrīnu Ošleju
9. decembris
EFEKTĪVA ZĪMOLU UN UZŅĒMUMU KOMUNIKĀCIJA SOCIĀLAJOS TĪKLOS
EFEKTĪVA ZĪMOLU UN UZŅĒMUMU KOMUNIKĀCIJA SOCIĀLAJOS TĪKLOS
16. decembris
KĀ PLĀNOT UN VEIDOT EFEKTĪVU REKLĀMU MĀKSLĪGĀ INTELEKTA UN METAVERSE LAIKMETĀ
KĀ PLĀNOT UN VEIDOT EFEKTĪVU REKLĀMU MĀKSLĪGĀ INTELEKTA UN METAVERSE LAIKMETĀ
9. janvāris 2023
B2B MĀRKETINGS DIGITĀLAJĀ LAIKMETĀ. Seminārs ar Artūru Medni
B2B MĀRKETINGS DIGITĀLAJĀ LAIKMETĀ. Seminārs ar Artūru Medni

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu