6. oktobris
LABS UX, KAS NAV DĀRGS UN SAREŽĢĪTS. Darbnīca ar Albertu Pumpuru
6. oktobris
LABS UX, KAS NAV DĀRGS UN SAREŽĢĪTS. Darbnīca ar Albertu Pumpuru

LABS UX, KAS NAV DĀRGS UN SAREŽĢĪTS. Darbnīca ar Albertu Pumpuru

Laba UX esamības efekts ir šķietami pašsaprotams - tas rada apmierinātu klientu, kas savukārt ienes uzņēmumam peļņu. Taču tiklīdz tiek runāts par labas lietojamības ieviešanu vai tās uzlabošanu uzņēmumā, nereti šī iniciatīva tiek apstādināta tās procesa sarežģītības, termiņa un izcenojuma dēļ.

Tomēr atliekot produkta lietojamības uzlabošanu un digitalizāciju, uzņēmumi sev rada zaudējumus. Pandēmija ir parādījusi, cik svarīgi uzņēmumam ir tā produktu un pakalpojumu ērta digitāla pieejamība. Protams, visu digitalizēt nav iespējams, bet tas ir mērķis uz ko mūsdienās ir jātiecas.

Patiesībā lielākai daļai uzņēmumu nemaz nevajag pat uz pusi tik daudz sarežģītu UX atribūtu, kurus konsultanti un aģentūras piedāvā. Daudz ko uzņēmums var izdarīt pašu spēkiem izmantojot tā iekšējos resursus rezultātā iegūstot labāku UX un tādejādi lojālāku un pirkt gatavāku klientu.

Šī ir uz praktiskām zināšanām balstīta darbnīca maziem un vidējiem uz patērētājiem orientētu uzņēmumu īpašniekiem. Tādiem, kas rūpējās par sava produkta esamību digitālajā vidē un kas vēlās uzlabot tā pasniegšanas metodes potenciālajiem klientiem.
Noderīga informācija būs arī vidēji lielo uzņēmumu produktu speciālistiem un attīstītājiem, kuru uzdevums ir veicināt UX, bet budžeta ierobežojumi neļauj algot lielu aģentūru, kas to izdara viņu vietā.

Alberts Pumpurs - UX konsultants un topošais IT doktorants, kas pēta, kā izveidot personalizētu UX, izzinot cilvēka kongnitīvos un psihogrāfiskos faktorus.

Ar piecu gadu pieredzi finanšu dizaina aģentūrā UXDA, kur veidojis un vadījis lietoja pieredzes implementēšanu banku servisos un citu finanšu pakalpojumu sniedzēju risinājumos.
Praktiskajā UX darbībā veic pētījumus RTU par un ap UX nozīmi, sadarbojas ar vietējiem un ārzemju klientiem palīdzot viņiem izveidot reprezentatīvas produktu pārdodošas mājas lapas, aplikācijas, kā arī daudzfunkcionālus tiešsaistes portālus ar lielu lietotāju skaitu.

Darbnīcas dalības maksa 50 EUR (ar PVN).  Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.  Lai kļūtu par abonentu, nāc te: https://ir.lv/abonesana,  raksti uz [email protected] vai zvani - 27734907.

Vairāk informācijas: [email protected], 27734907.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
2. augusts
Vasaras akadēmija pusaudžiem “Aktīvs domātājs” (2.-13. augusts) VIETU NAV
Vasaras akadēmija pusaudžiem “Aktīvs domātājs” (2.-13. augusts) VIETU NAV
2. augusts
PILSĒTNIEKS UN ZINĀTNE (Āgenskalns 2.-13. augusts) VIETU NAV
PILSĒTNIEKS UN ZINĀTNE (Āgenskalns 2.-13. augusts) VIETU NAV
17. septembris
ILGTSPĒJĪGAS UN IEKĻAUJOŠAS ORGANIZĀCIJAS KULTŪRAS VEIDOŠANA. Darbnīca ar Ievu Jākobsoni Bellomi
ILGTSPĒJĪGAS UN IEKĻAUJOŠAS ORGANIZĀCIJAS KULTŪRAS VEIDOŠANA. Darbnīca ar Ievu Jākobsoni Bellomi
23. septembris
PĀRDOŠANA KĀ SADARBĪBA AR PIRCĒJU. Darbnīca ar Edmundu Apsalonu
PĀRDOŠANA KĀ SADARBĪBA AR PIRCĒJU. Darbnīca ar Edmundu Apsalonu
28. septembris
KĀ BŪVĒT TURĪGUMU. Seminārs ar Kasparu Peisenieku
KĀ BŪVĒT TURĪGUMU. Seminārs ar Kasparu Peisenieku

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu