9. marts 2018
Kultūra ēd stratēģiju brokastīs un talantus vakariņās- PĀRDOTS
9. marts 2018
Kultūra ēd stratēģiju brokastīs un talantus vakariņās- PĀRDOTS

Kultūra ēd stratēģiju brokastīs un talantus vakariņās- PĀRDOTS

Tendences iekšējās komunikācijas jomā

Teiciens "Kultūra ēd stratēģiju brokastīs" (ko uzskata par Peter Drucker citātu) patiešām atbilst mūsdienu patiesībai. Darbinieku attieksme var uzņēmumu celt un gremdēt.
Kultūra spēj palīdzēt vai traucēt uzņēmumam ar (ne)piemērotu kandidātu piesaisti, (ne)motivētiem darbiniekiem un (ne)vienotu izpratni par lēmumu pieņemšanu.
Kā atrast sava uzņēmuma patieso kultūru un definēt īstās vērtības?
Kā radīt iedvesmojošu ilgtermiņa misiju un vīziju?
Kā piesaistīt un attīstīt uzņēmuma kultūrai atbilstošus talantus?
Un kā ar kultūras palīdzību sasniegt rezultātus?

Darbnīca paredzēta vadītājiem, kā arī personāla vadības un komunikācijas speciālistiem.

Darbnīcu vadīs Zane Čulkstēna. Zane Čulkstēna ir darba devēja tēla un stratēģiskās komunikācijas uzņēmuma ERDA dibinātāja un vadītāja, kā arī Kim? Laikmetīgās mākslas centra dibinātāja. Zanes iepriekšējā pieredze ir saistīta ar vadošajiem Baltijas valstu uzņēmumiem kā stratēģiskajai direktorei reklāmas aģentūrās DDB un TBWA. Zane ir pabeigusi Rīgas Ekonomikas augstskolu un ieguvusi maģistra grādu Saseksas universitātē (University of Sussex) un Kolumbijas universitātē (Columbia University in the City of New York). 

BlueOrange klienti un žurnāla Ir Nauda gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irir.lv/abonesana, raksti uz abonesana@irir.lv vai zvani - 67281588.
Lai kļūtu par BlueOrange klientu nāc šeit: www.blueorangebank.com/lv, raksti uz info@blueorangebank.com vai zvani – 67 031 333.

Vairāk informācijas: notikumi@irir.lv, 67281588

PIETEIKŠANĀS SLĒGTA

Print Friendly, PDF & Email
20. februāris
IR DOMUBIEDRI: Zenta Mauriņa. Dokumentālie sapņi. Izrāde un tikšanās ar radošo grupu. PĀRDOTS!
IR DOMUBIEDRI: Zenta Mauriņa. Dokumentālie sapņi. Izrāde un tikšanās ar radošo grupu. PĀRDOTS!
20. februāris
Eksports B2B tirgos: stratēģija un digitālais mārketings
Eksports B2B tirgos: stratēģija un digitālais mārketings
23. februāris
Iveta Apkalna un koris “Latvija” Elbas filharmonijā. PĀRDOTS
Iveta Apkalna un koris “Latvija” Elbas filharmonijā. PĀRDOTS
26. februāris
Industrijas digitālajā reklāmā
Industrijas digitālajā reklāmā
27. februāris
Mērķu darbnīca
Mērķu darbnīca

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu