fbpx
7. aprīlis
IZPĒTES METODES UN TO JAUNIE VIRZIENI – LOKĀLI UN GLOBĀLI. Darbnīca ar Edgaru Pētersonu un Annu Ivuškāni
7. aprīlis
IZPĒTES METODES UN TO JAUNIE VIRZIENI – LOKĀLI UN GLOBĀLI. Darbnīca ar Edgaru Pētersonu un Annu Ivuškāni

IZPĒTES METODES UN TO JAUNIE VIRZIENI – LOKĀLI UN GLOBĀLI. Darbnīca ar Edgaru Pētersonu un Annu Ivuškāni

Pareizai izpētes veikšanai ir būtiska loma. Tā var sniegt idejas kā atsvaidzināt zīmolu, veiksmīgi palaist jaunu produktu, izprast auditoriju un uzrunāt tās vajadzības, kā arī izcelties uz konkurentu fona.

Darbnīcas mērķis ir iepazīstināt ar izpētes veikšanas soļiem, kā arī parādīt jaunākās tendences un metodes kā digitālā etnogrāfija, kuras izmanto uzņēmumi visā pasaulē. Jautājumi, kurus aplūkosim, aptver:

  • Kā izprast savu esošo vai potenciālo klientu, tirgu un produktu tendences?
  • Kā savienot kvalitatīvās un kvantitatīvās izpētes metodes?
  • Ko var paveikt pašu spēkiem un kur jāmeklē palīdzību no malas?
  • Kā izmantot digitālos rīkus izpētes veikšanai un kas ir jaunākās izpētes iespējas?

Darbnīcu vadīs Edgars Pētersons un Anna Ivuškāne.

Edgars Pētersons jau vairāk nekā 13 gadu strādā ar vadošiem zīmoliem Baltijā, nodrošinot stratēģisko plānošanu, konsultācijas un padziļinātu ieskatu patērētāju vēlmēs un vajadzībās. Turklāt palīdzējis šiem zīmoliem ne tikai vietējā, bet arī starptautiskos tirgos, izprotot Rietumeiropas un ASV patērētājus. Edgars ir uzņēmējs, vadošais konsultants un partneris biznesa un mārketinga konsultāciju aģentūrā Pattern, kā arī vienā no vadošajām reklāmas aģentūrām WKND.
Annai Ivuškānei ir maģistra grāds un plašas akadēmiskās zināšanas tirgus izpētē un patērētāju uzvedībā. To papildina arī praktiska starptautiska pieredze projektos kopā ar pētījumu aģentūrām Kantar, Millward Brown un Nielsen. Pašlaik Anna ir stratēģe konsultāciju aģentūrā Pattern un strādā ar projektiem Rietumeiropas un ASV tirgos.

Piedāvājam trīs darbnīcas ar Edgaru Pētersonu:

  • 6. martā plkst. 10.00-13.00: Patērētāju kultūra un tendences 2020. gadam.
  • 7. aprīlī plkst. 10.00-13.00: Izpētes metodes un to jaunie virzieni – lokāli un globāli.
  • 8. maijā plkst. 10.00-13.00: Pārprastās un ignorētās auditorijas – seniori un jaunieši Latvijā.

Vienas darbnīcas dalības maksa 75 EUR (ar PVN). Piedaloties visās trijās darbnīcās, cena 195 EUR (ar PVN). Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi. Atlaides nesummējas.

Lai kļūtu par abonentu, nāc te: https://ir.lv/abonesana,  raksti uz [email protected] vai zvani - 27734907.

Informācijai: Pasākums var tikt fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.

Vairāk informācijas: [email protected], 27734907.

Print Friendly, PDF & Email
28. janvāris
KĀ AIZSARGĀT SEVI UN SAVU UZŅĒMUMU KIBERTELPĀ. Darbnīca ar Kirilu Solovjovu
KĀ AIZSARGĀT SEVI UN SAVU UZŅĒMUMU KIBERTELPĀ. Darbnīca ar Kirilu Solovjovu
30. janvāris
Švarcvaldes ziemas pasaka un Jonass Kaufmans – PĀRDOTS!
Švarcvaldes ziemas pasaka un Jonass Kaufmans – PĀRDOTS!
4. februāris
PIECI SOĻI PRETĪ SPOŽAM UZŅĒMUMA NOSAUKUMAM. Darbnīca ar Solvitu Pošeiko
PIECI SOĻI PRETĪ SPOŽAM UZŅĒMUMA NOSAUKUMAM. Darbnīca ar Solvitu Pošeiko
6. februāris
KĀ DOMĀT PAR VIRTUALITĀTI? Darbnīca ar Gunitu Kuļikovsku
KĀ DOMĀT PAR VIRTUALITĀTI? Darbnīca ar Gunitu Kuļikovsku
7. februāris
Venēcijas karnevāls un Milānas dārgumi – PĀRDOTS!
Venēcijas karnevāls un Milānas dārgumi – PĀRDOTS!

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu