20. septembris
HUMORS ZĪMOLU KOMUNIKĀCIJĀ. Darbnīca ar Artūru Medni un Kārli Krēgeru
20. septembris
HUMORS ZĪMOLU KOMUNIKĀCIJĀ. Darbnīca ar Artūru Medni un Kārli Krēgeru

HUMORS ZĪMOLU KOMUNIKĀCIJĀ. Darbnīca ar Artūru Medni un Kārli Krēgeru

Mēs katrs ne vienu reizi vien esam ieraudzījuši Facebook kādu smieklīgu postu, ko vēlāk pārsūtījiām arī saviem draugiem vai kolēģiem. Zem katras šādas publikācijas slēpjas apakšā cilvēks vai cilvēku grupa, kas to ir pārdomājusi un izveidojusi tā, lai tā sasniegtu mērķa auditoriju īstajā laikā un vietā - radot "viral" efektu.

Humora izmantošana zīmola komunikācijā prasa ne tikai to, lai uzņēmums būtu drosmīgs un atļautos publicēt šādu saturu savos sociālajos tīklos, bet arī prasmi efektīvi iesaistīt uzņēmuma produktus vai pakalpojumus humoristiskā saturā. Kas nebūt nav vienkārši. Tā ir māksla, kas ir jāapgūst prakses laikā!

Veiksmīgi izmantots humors zīmola komunikācijā ļauj pārdot, piesaistīt jaunus klientus, palielināt zīmola atpazīstamību un rast pozitīvu priekšstatu par zīmolu patērētāju acīs. Tomēr, dzīvojot memju laikmetā, ir viegli apjukt formātu un satura jūrā. Kā arī tajā, vai mēmes patiešām ir vienīgais formāts, kas zīmolu komunikācijā apzīmē humoru?

Nav šaubu, ka humoram jābūt gaumīgam, un tam nekādā gadījumā nedrīkst noniecināt pašu zīmolu - lai cik labs joks tas arī nebūtu. Tādēļ ir būtiski apgūt, kā pareizāk izmantot humoru tieši sava zīmola komunikācijā, lai tas sniegtu pozitīvākos rezultātus uzņēmuma labā.

Darbnīcas laikā tiks apskatīti vairāki veiksmīgas prakses piemēri un dažādas noderīgas metodes, kā vislabāk iekļaut humoristisku saturu savā zīmola komunikācijā.

Artūrs Mednis ir jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists ar 20 gadu pieredzi komunikāciju nozarē. 2009. gadā Artūrs nodibināja un 6 gadus attīstīja sociālo mediju aģentūru Inspired Digital. Digitālā satura mārketinga aģentūras New Black dibinātājs un radošais direktors. Kopš 2005. gada Artūrs un viņa komanda ir vairākkārt saņēmuši apbalvojumus par labākajām un efektīvākajām mārketinga kampaņām tādos reklāmas festivālos kā Password, Adwards, Golden Hammer, Baltic PR Awards, u.c.

Kārlis Krēgers ir projektu direktors Radošā digitālā satura mārketinga aģentūrā New Black ar 5 gadu pieredzi sociālo mediju mārketingā. Ikdienā strādā ar Latvijas vadošajiem zīmoliem un vada satura izstrādes komandu. Kārlis ir ar humoru uz Tu, ko novērtējuši ir gan viņa kolēģi, gan klienti.

Dalības maksa 75 EUR (ar PVN)

Piesakoties abām sociālo mediju darbnīcām:
20. septembrī: Humors zīmolu komunikācijā.
9. decembrī: Customer journey: tendences 2020. gadā
Dalības maksa 130 EUR (ar PVN) par abām.

Žurnāla Ir Nauda gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi. Atlaides nesummējas!
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: https://ir.lv/abonesana,  raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.
Informācijai: Pasākums tiks fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli tiks izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.
Vairāk informācijas: [email protected], 67281588.

Print Friendly, PDF & Email
23. septembris
UX PIEEJA – BIZNESS, LIETOTĀJS, PRODUKTS. Darbnīca ar Albertu Pumpuru
UX PIEEJA – BIZNESS, LIETOTĀJS, PRODUKTS. Darbnīca ar Albertu Pumpuru
27. septembris
EMOCIONĀLĀ INTELIĢENCE. Darbnīca ar Aritu Featherstoni
EMOCIONĀLĀ INTELIĢENCE. Darbnīca ar Aritu Featherstoni
2. oktobris
ATTĪSTĪBAS UN NOVĒRTĒŠANAS PĀRRUNAS: KĀ TO DARĪT AR JĒGU? Darbnīca ar Katrīnu Ošleju
ATTĪSTĪBAS UN NOVĒRTĒŠANAS PĀRRUNAS: KĀ TO DARĪT AR JĒGU? Darbnīca ar Katrīnu Ošleju
4. oktobris
DATU VIZUALIZĀCIJA. Darbnīca ar Niku Aleksejevu
DATU VIZUALIZĀCIJA. Darbnīca ar Niku Aleksejevu
8. oktobris
KĀ VEIKSMĪGĀK SAVIENOT SOCIĀLO TĪKLU KOMUNIKĀCIJU AR REKLĀMU? Darbnīca ar Irbi Katrīnu Zolneroviču
KĀ VEIKSMĪGĀK SAVIENOT SOCIĀLO TĪKLU KOMUNIKĀCIJU AR REKLĀMU? Darbnīca ar Irbi Katrīnu Zolneroviču

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu