Digitālās reklāmas plānošanas izaicinājumi • IR.lv
25. oktobris 2018
Digitālās reklāmas plānošanas izaicinājumi
25. oktobris 2018
Digitālās reklāmas plānošanas izaicinājumi

Digitālās reklāmas plānošanas izaicinājumi

Digitālā mārketinga padziļinātā plānošana mārketinga vadītājiem.

Ja Tavā atbildībā ir uzņēmuma vai organizācijas digitālā mārketinga stratēģijas sastādīšana, tad šis seminārs ir domāts Tev.

Neatkarīgi no tā, vai mārketinga plānu īsteno pats uzņēmums vai piesaistīta aģentūra, efektīva mārketinga noslēpums ir pareizi saplānotas īstās aktivitātes, aktīva realizācijas kontrole un nepārtraukta uzlabošana, vadoties no auditorijas uzvedības. Praksē novērots, ka mārketinga speciālistiem un aģentūrām mēdz būt ļoti dažādas izpratnes par kvalitātes standartiem un to, kādi īsti ir mārketinga uzdevumi, kas praksē padara neiespējamu mārketinga mērķu sasniegšanas kontroli un uzņēmuma mērķu īstenošanu.

Tieši tāpēc aicinām uz semināru uzņēmumu un organizāciju mārketinga vadītājus un speciālistus, kuru pārziņā ir mārketinga plānošana. Seminārs visnoderīgākais būs mārketinga ekspertiem, kuriem jau ir pieredze un zināšanas digitālajā mārketingā. Tāpat semināru iesakām apmeklēt uzņēmumu/organizāciju vadītājiem, kuru pakļautībā ir mārketinga vadītāji, lai zinātu kā izveidot reklāmas stratēģiju, deleģēt īstos uzdevumus un pārbaudīt to realizāciju.

Seminārā tiks aplūkoti visi nozīmīgākie pircēja ceļa mārketinga posmi, kas ļaus radīt efektīvu mārketinga stratēģiju. Seminārā tiks sniegts praktisks pārskats par to, kā izmantot Google Analytics un AdForm datu uzskaites platformas, lai stratēģiski izplānotu digitālās kampaņas, tai skaitā Facebook, dažādu mediju, Google Ads un remārketinga kampaņas. Tāpat aplūkosim, kā izmantot esošās klientu datubāzes, lai maksimalizētu reklāmas kampaņu atdevi - sākot no atpazīstamības kampaņu realizācijas līdz atkārtotiem pirkumiem un sev lojālas auditorijas būvēšanas.

Sekmīgai dalībai seminārā nepieciešams: seminārā terorija un atziņas ies roku rokā ar praktisku darbošanas, tāpēc dalībniekiem ļoti vēlams, lai būtu piekļuve uzņēmuma reklāmas un datu analīzes platformām un savs dators.

Darbnīcu vadīs Irbe Katrīna Zolneroviča - digitālā mārketinga aģentūras Infinitum Reklāmas nodaļas vadītāja un viena no sešiem Google sertificētiem treneriem Latvijā. Savā ikdienā Irbe veido un vada reklāmas kampaņas uzņēmumiem, kas darbojas ekomercijas, medicīnas, apdrošināšanas, finanšu, tūrisma u.c. nozarēs. Irbe un viņas komanda strādā ar tādiem reklāmas kanāliem kā Google (Search, Display, YouTube), Facebook, adQuota, Adform, RTB House, Yandex, TrafficJunky, Bing, LinkedIn, Twitter u.c.

Dalības maksa 65 EUR (ar PVN)

Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.

Vairāk informācijas: [email protected], 67281588

Informācijai: Pasākums var tikt fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.

 

4. aprīlis
MĀKSLĪGĀ INTELEKTA (AI) RĪKI DARBAM UN BIZNESAM. Seminārs ar Artūru Medni
MĀKSLĪGĀ INTELEKTA (AI) RĪKI DARBAM UN BIZNESAM. Seminārs ar Artūru Medni
10. aprīlis
SITUATĪVĀS LĪDERĪBAS MODELIS. 1.daļa. Darbnīca ar Katrīnu Ošleju
SITUATĪVĀS LĪDERĪBAS MODELIS. 1.daļa. Darbnīca ar Katrīnu Ošleju
16. aprīlis
NEIRODAŽĀDĪBA DARBA VIDĒ. Iekļaujošas darba vides nodrošināšana
NEIRODAŽĀDĪBA DARBA VIDĒ. Iekļaujošas darba vides nodrošināšana
17. aprīlis
PĀRLIECINOŠA PAŠPREZENTĀCIJA. Darbnīca ar Oskaru Priedi
PĀRLIECINOŠA PAŠPREZENTĀCIJA. Darbnīca ar Oskaru Priedi
24. aprīlis
SITUATĪVĀS LĪDERĪBAS MODELIS. 2. daļa. Darbnīca ar Katrīnu Ošleju
SITUATĪVĀS LĪDERĪBAS MODELIS. 2. daļa. Darbnīca ar Katrīnu Ošleju

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu