fbpx
9. decembris
CUSTOMER JOURNEY: TENDENCES 2020. GADĀ. Darbnīca ar Artūru Medni un Līvu Bleideli
9. decembris
CUSTOMER JOURNEY: TENDENCES 2020. GADĀ. Darbnīca ar Artūru Medni un Līvu Bleideli

CUSTOMER JOURNEY: TENDENCES 2020. GADĀ. Darbnīca ar Artūru Medni un Līvu Bleideli

Klientu iepirkšanās tendences 2020. gada digitālajā mārketingā. Aģentūras New Black pētījums par klienta pirkuma ceļu 2020. gadā, balstoties uz aktuālajiem datiem par paaudžu iepirkšanās paradumiem internetā.

Paaudžu uzvedība digitālajā vidē strauji mainās, un tas, kas bija aktuāls pirms gada, ne vienmēr ir izmantojams šodien. Tādēļ paliek svarīgs jautājums - vai digitālajā reklāmā ir iespējams visu izdarīt pēc "grāmatas"? Protams, teorijā viss ir vienkārši pateikts un skaidrs ka, mājas lapā ir jābūt retārgetinga "tagiem", ir jāizmanto multi-kanālu kampaņas, reklāmām ir jābūt personalizētām, remārketingam advancētam un saturam unikālam.

Tomēr, kad digitālā mārketinga zināšanas jāliek praksē, nevienam vien ir radušies sarežģījumi ar to, kā tad labāk izvēleties efektīvākos reklāmas kanālus, veidot reklāmas saturu, tārgetēt savas reklāmas kampaņas un, vispār, vai izvēlētā stratēģija patiešām ir efektīva?

Pēc New Black Customer Journey pētījuma uzzini, kurus digitālos kanālus izmantot 2020. gadā, lai gudrā veidā uzrunātu savu klientu!
Darbnīcas laikā iziesim soli pa solim cauri 2020. gada klienta pirkuma ceļam.

Artūrs Mednis ir jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists ar 20 gadu pieredzi komunikāciju nozarē. 2009. gadā Artūrs nodibināja un 6 gadus attīstīja sociālo mediju aģentūru Inspired Digital. Digitālā satura mārketinga aģentūras New Black dibinātājs un radošais direktors. Kopš 2005. gada Artūrs un viņa komanda ir vairākkārt saņēmuši apbalvojumus par labākajām un efektīvākajām mārketinga kampaņām tādos reklāmas festivālos kā Password, Adwards, Golden Hammer, Baltic PR Awards, u.c.

Līva Bleidele - New Black e-komercijas speciāliste, kas dzimusi digitālajā laikmetā un ar entuziasmu runā par analītiku, datiem un reklāmu. Savā 5 gadu pieredzē digitālā mārketinga nozarē strādājusi ar 50+ zīmoliem un dažāda mēroga digitālās reklāmas un e-komercijas kampaņām Latvijā, Baltijā un Pasaulē, no kurām vairākas ir saņēmušas apbalvojumus. Savā ikdienā vada reklāmas komandu, izstrādā reklāmas stratēģijas un ar prieku uzņem jaunākās digitālās tendences.

Dalības maksa 75 EUR (ar PVN)

Piesakoties abām sociālo mediju darbnīcām:
20. septembrī: Humors zīmolu komunikācijā.
9. decembrī: Customer journey: tendences 2020. gadā
Dalības maksa 130 EUR (ar PVN) par abām.

Žurnāla Ir Nauda gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi. Atlaides nesummējas!
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: https://ir.lv/abonesana,  raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.
Informācijai: Pasākums tiks fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli tiks izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.
Vairāk informācijas: [email protected], 67281588.

 

Print Friendly, PDF & Email
25. novembris
“Ir” domubiedri: godalgotās filmas “Projām” kinoseanss un tikšanās ar režisoru Gintu Zilbalodi
“Ir” domubiedri: godalgotās filmas “Projām” kinoseanss un tikšanās ar režisoru Gintu Zilbalodi
26. novembris
NEKĀP UZ GRĀBEKĻIEM! MĪTI UN PATIESĪBA PAR AGILE. Darbnīca ar Ati Kaksi un Edgaru Viļumsonu
NEKĀP UZ GRĀBEKĻIEM! MĪTI UN PATIESĪBA PAR AGILE. Darbnīca ar Ati Kaksi un Edgaru Viļumsonu
27. novembris
ZĪMOLA VIZUĀLĀS VALODAS PAMATELEMENTI. Darbnīca ar Miķeli Baštiku
ZĪMOLA VIZUĀLĀS VALODAS PAMATELEMENTI. Darbnīca ar Miķeli Baštiku
1. decembris
Advente Leipcigā un Leipcigas filharmoniķi Nelsona vadībā
Advente Leipcigā un Leipcigas filharmoniķi Nelsona vadībā
3. decembris
PERSONISKAIS ZĪMOLS. Darbnīca ar Olgu Kazaku
PERSONISKAIS ZĪMOLS. Darbnīca ar Olgu Kazaku

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu