fbpx
4. decembris
ATRIBŪCIJAS ANALĪZE. ANALYTICS, ADFORM UN GEMIUS. Darbnīca ar Irbi Katrīnu Zolneroviču
4. decembris
ATRIBŪCIJAS ANALĪZE. ANALYTICS, ADFORM UN GEMIUS. Darbnīca ar Irbi Katrīnu Zolneroviču

ATRIBŪCIJAS ANALĪZE. ANALYTICS, ADFORM UN GEMIUS. Darbnīca ar Irbi Katrīnu Zolneroviču

Atribūcija ir aktuāls un karsts termins jau vairāk kā 5 gadus digitālās uzņēmējdarbības kontekstā. Īpaši aktuāls tas paliek mirklī, kad tiek izmantoti vairāki digitālā apmeklējuma kanāli. Atribūcija ir modelis, kā katram kanālam tiek piešķirta vērtība, atkarībā no tā, kurā cilvēka iesaistes līmeņa posmā tas ir uzrunājis un to iesaistījis.

Vai zināji, ka izskatot datus tikai pēc tam, kad ir veikts klikšķis, tiek garām palaisti 99% no cilvēkiem, kas ir redzējuši reklāmu, taču nav veikuši klikšķi uz tās? Tā rezultātā var pieņemt kļūdainus lēmumus. 

Vidēji tie ir tikai 2%, kas no mājaslapas apmeklējuma veic pirkumu. Un mazāk kā 1% no cilvēkiem, kas ir redzējis reklāmas baneri, ir uzspiedis uz tā.
Neatkarīgi no mārketinga budžeta, ir nepieciešams saprast, kuri kanāli un punkti visaktīvāk stimulē mērķauditorijas pazīstamību ar zīmolu un veicina mājaslapas mērķu izpildi.
Neņemot vērā atribūcijas datus, var kļūdaini pieņemt lēmumus un samazināt kopējo biznesa atdevi? Savukārt vairāk fokusējot kanālus, kuriem ir bijusi visaugstākā iesaiste pirms pirkuma veikšanas - veicināt jaunu klientu pieplūdumu.

Kā atrast nozīmīgāko kanālu, kas ir aizvedis pie mērķa darbības?
Kurš kanāls visvairāk ir bijis pirmais saskarsmes punkts?
Kurš kanāls ir visaktīvāk veicinājis pirkuma veikšanu, taču iespējams neuzrādās atskaitēs?
Kurš kanāls ir nesis spēcīgāko ietekmi uz zīmola atpazīstamību pirms cilvēks ir noklikšķinājis uz reklāmas?
Kas ir pirmā klikšķa atribūcija un kas ir pēdējā klikšķa atribūcija?
Kurās situācijās izmantot lineāro atribūciju ?

Uz šiem un vēl citiem jautājumiem gūsi atbildes Atribūcijas darbnīcā.

Darbnīcu vadīs Irbe Katrīna Zolneroviča - digitālā mārketinga aģentūras Infinitum Reklāmas nodaļas vadītāja un viena no sešiem Google sertificētiem treneriem Latvijā. Savā ikdienā Irbe veido un vada reklāmas kampaņas uzņēmumiem, kas darbojas ekomercijas, medicīnas, apdrošināšanas, finanšu, tūrisma u.c. nozarēs. Irbe un viņas komanda strādā ar tādiem reklāmas kanāliem kā Google (Search, Display, YouTube), Facebook, adQuota, Adform, RTB House, Yandex, TrafficJunky, Bing, LinkedIn, Twitter u.c.

Šoruden piedāvājam trīs darbnīcas ar Irbi Zolneroviču:
8. oktobrī - Kā veiksmīgāk savienot sociālo tīklu komunikāciju ar reklāmu?

13. novembrī - Kā realizēt veiksmīgu integrētu digitālo kampaņu?
4. decembrī - Atribūcijas analīze. Analytics, AdForm un Gemius.

Vienas darbnīcas dalības maksa 65 EUR (ar PVN). Piedaloties visās trīs darbnīcās, cena 180 EUR (ar PVN).
Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi. Atlaides nesummējas. Lai kļūtu par abonentu, nāc te: https://ir.lv/abonesana, raksti uz[email protected] vai zvani - 67281588.

Informācijai: Pasākums var tikt fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.

Vairāk informācijas: [email protected], 67281588.

Print Friendly, PDF & Email
17. oktobris
JAUNĀKĀS TENDENCES IEDARBĪGU E-PASTU RAKSTĪŠANĀ ANGĻU VALODĀ. Darbnīca ar Aigu Veckalni
JAUNĀKĀS TENDENCES IEDARBĪGU E-PASTU RAKSTĪŠANĀ ANGĻU VALODĀ. Darbnīca ar Aigu Veckalni
22. oktobris
FINANŠU BOOTCAMP. Seminārs ar Tomu Kreicbergu
FINANŠU BOOTCAMP. Seminārs ar Tomu Kreicbergu
26. oktobris
Andalūzija un tās kultūras pērles (Malaga, Granāda, Ronda) – PĀRDOTS!
Andalūzija un tās kultūras pērles (Malaga, Granāda, Ronda) – PĀRDOTS!
29. oktobris
KRĪZES KOMUNIKĀCIJA. Darbnīca ar Olgu Kazaku
KRĪZES KOMUNIKĀCIJA. Darbnīca ar Olgu Kazaku
30. oktobris
KĀ BŪT IZCILAM LĪDERIM UN VIENLAIKUS NEIZDEGT? Darbnīca ar Ivo Ālmani
KĀ BŪT IZCILAM LĪDERIM UN VIENLAIKUS NEIZDEGT? Darbnīca ar Ivo Ālmani

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu