Aicinājumam virzīt Maizīti atsaukušies divi tūkstoši

141

Komentāri (141)

Kārlis Catlaks 19.04.2010. 17.55

Labi, ka pārskatot lielāko daļu portālu ir skaidrs, ka lielākajai daļai sabiedrības Maizītis nav nemaz tik vēlams, kā to mēģina iztēlot daži politiskie spēki un Latvijas nozīmes pensionāri (bija tādi Vissavienības nozīmes pensionāri). Lūk, tas jau ir klajš spiediens.

+2
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 19.04.2010. 17.30

Publikā joprojām iraid dzīvas ilūzijas par radošo un akadēmisko inteliģenci.Tājau arī ir sabiedrības spogulis.70to gadu tradīcijas ne tikai nav zudušas, bet arī rod sev jaunus turpinātājus citās paaudzēs.

UN(kādas L. Pakalniņas filmas nosaukums) vēl -Varas gaiteņi mēdz mīlīgos rozā siventiņus mazliet pārvērst.

+1
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 19.04.2010. 17.22

Ideja jau apmēram kā Kikuļu Jēkaba lūgumraksts žēlīgai ķeizarienei.Zāģēt malku ar nagu vīlīti.

+2
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 19.04.2010. 17.17

kgu?
Stendzenieks gan drīzāk būtu biedrs.Spriežot pēc intervijām.

+2
-1
Atbildēt

1

    kaspars_kalnins > ilmisimo 19.04.2010. 18.39

    Stendzenieks varēja labāk izrakt kādu krāteri Mazsalacā…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

kaspars_kalnins 19.04.2010. 15.42

Vēlētājs saņem kārtējo vēsti, ka daudziem deputātiem ticēt nevar. Uz jautājumu, kuriem konkrēti, neviens neatbild un neatbildēs. Bet neviens nevar aizliegt mums pašiem turēt acis vaļā. Jo laiks iezīmē gan publiski redzamas, gan aizkulisēs shēmotas politisko spēku grupēšanās ar mērķi – sargāt savus ieguvumus un sakopot spēkus rudenim. Vainot Vienotību, ka tā savā balsojumā būtu gājusi pati pret sevi, būtu vien neloģiski, bet arī neticami. Savukārt ZZS savu nepatiku pret Maizīti nav slēpusi un tad nu attiecīgi savā „brīvajā balsojumā”, iespējams, arī (ne) atbalstu paudusi. Līdzīgi varbūt rīkojusies arī LPP/LC. Bet abām partijām ir tikai 27 balsis. Ja pieņemam, ka ZZS un LPP/LC nobalsoja pret, tad „uzmetēju” veseli 20 deputātu. Tātad balsošanas negatīvo rezultātu noteica tās politiskās partijas, kuras sniedza nepārprotamu atbalstu Maizītim un… meloja.

+3
0
Atbildēt

0

murnieks112233 19.04.2010. 15.30

Maizītis pa 10 gadiem nav NEVIENU valsts izlaupītāju iesēdinājis, NEVIENU ofšoru uzracis, NEVIENU krimināllietu par korupciju novedis līdz tiesiskam iznākumama!!!!
Neredzu gan par ko šitais resnais jāpatur būtu vēl uz 3. termiņu! Viņš taču pats ir no tās pašas vecās slakas.

+4
-5
Atbildēt

3

    ievuliitis > murnieks112233 19.04.2010. 15.57

    Vai neesi pamanījusi, cik ilgu laiku notiek izmeklēšana un tiesvedības procesi citur? Par piemēru varam kaut vai Berluskoni piesaukt. Gadu desmitiem tiesājās. Visai Itālijai ir skaidrs – nav viņš godīgs. Tikai pierādīt to ir ārkārtīgi grūti. Un vēl liela daļa sabiedrības uzskata, ka tas nav nekas drausmīgs. Kurš muļķis neņems, ja būs iespēja? Tur ir liela daļa vainas.
    Tieši tāpat pie mums. Labi zinām savus varoņus, bet pirādīt to tā lai būtu notiesājošs spriedums ir ārkārtīgi grūti – liecinieku bailes liecināt, daudzu lietišķo pierādījumu pazušana vai neesamība utt. Tu tak negribi lai pie mums kristu citā galējībā un cilvēkus sēdinātu cietumos, balstoties uz pieņēmumiem.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > murnieks112233 19.04.2010. 16.21

    Neaizmirsti, ka Itālija ir izteikta mafijas valsts.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    jansemjo > murnieks112233 19.04.2010. 16.51

    haha, alias, un kas tad ir Latvija?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Andis Čonka 19.04.2010. 14.57

Esmu par Maizīša kunga pārvēlēšanu.Nav jau nekāds jaunums ka šī blēžu valdība atbrīvojas no godīgiem cilvēkiem.

0
0
Atbildēt

0

Agnese Lûse 19.04.2010. 14.38

ar LPP/LC es gribētu vismazāk būt saistīts !

+2
0
Atbildēt

0

ilmisimo 19.04.2010. 14.19

lno Ja tā būtu, tad nevarētu pielikt nevienam. Pārbaudīju – arī Tev varu pielikt + vai -, bet dažiem nevar”

Dažiem nelīp. Kosmētika tāda.

+1
0
Atbildēt

0

kaspars_kalnins 19.04.2010. 14.18

Ja līdzšinējās nedēļās (kopš Maizīša oficiālās izvirzīšanas) parlamentā pārstāvētās partijas būtu paudušas šaubas vai neziņu par kādu prokuratūras darba rezultātu vai ģenerālprokurora amata kandidāta piemērotību, ja nomācošais vairākums nebūtu apliecinājis Maizītim atbalstu, ja skaļi un pārliecinoši paustā atbalsta vietā būtu vismaz paklusējuši vai atklāti likuši galdā savas pretenzijas, tad notikušo varētu itin labi saprast, un situācija būtu ja ne labāka, tad vismaz skaidrāka. Pirmkārt, darījums lieku reizi apliecinātu zināmo, – ka politiskā tirgus noteikumi stāv pāri objektivitātei. Otrkārt, politiķi izvairītos no nekrietniem meliem un gļēvulīgas slēpšanās. Treškārt, no pazemojuma tiktu pasargāts ģenerālprokurors Jānis Maizītis. Ceturtkārt, Saeima nekļūtu tik nožēlojami necienīga savās un sabiedrības acīs, kad zūd morālās tiesības šādi balsot vēl un vēl…

+3
0
Atbildēt

0

Ģirtmens 19.04.2010. 14.03

njaaa ….. aicinajumi, petiicijas utt, jau naak smiekli, kas joprojam ir kada ticība musu saeimai ??? un vel sevišķi musu VVF arī vel lien politikā, kas slikti dzīvojas sežot uz mūsu kakla. Kamēr latvieši, kartejo reizi neizies ielā un piespiedīs Zatleru atlaist jau tagat saeimu, kaut vai kada jēga, tos pašus “godīgos”ievēlēsim vietā :) kāda tauta, tāda valdība.

+1
-3
Atbildēt

0

ilmisimo 19.04.2010. 13.37

juriskaza Tīri emocionāli runājot (un šādās jūtās droši vien dalās citi) petīcijas ir laba lieta, bet labāk sadzird Bruģakmeņa kunga ierašanos pa logu.”

Varbūt Latvijas “Kazu un aitu audzētāju asociācija” varētu sūtīt pret saeimu savus āžu leģionus?

0
-3
Atbildēt

0

ilmisimo 19.04.2010. 13.27

Eksprezidenti aicina vēlreiz nosaukt Maizīti ”

Nuja, Vien praktizējoša šamane, otrs ar bijis Gimalajos(laikam ar kalvīti reizā).
Kā teiks-tā ar notiks.

+1
-5
Atbildēt

2

    ::Vai cis :: > ilmisimo 19.04.2010. 13.42

    Latīņu valodā šo paņēmienu sauc “ad hominem” – pret cilvēka ideju argumentu nav, tāpēc jāmēģina nomelnot šī cilvēka personību. Stipri prasts un glupjš paņēmiens…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    v-auto > ilmisimo 19.04.2010. 14.42

    Tieshi taapat kaa Juus attieciibaa uz Stendzenieka k-gu.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Maija Bogena 19.04.2010. 12.47

nē! PCTVL visi pieci balsoja par atklāto nobalsošanu!

+1
-1
Atbildēt

0

kristineim 19.04.2010. 12.23

Krievu delfos publicēts Ilgas Kreituses viedoklis: http://rus.delfi.lv/news/daily/politics/article.php?id=31330343 Bišķi besī ārā Latvijas populisms ar petīcijām, kuru saturu lielākā daļa parakstītāju pilnībā neizprot.
Patika arī twiterā paustais E_Stendzenieks viedoklis (pārcitēt nav tiesību, lasiet paši :)

0
-9
Atbildēt

2

    ::Vai cis :: > kristineim 19.04.2010. 13.07

    Saki, lūdzu, kas ir E_Stendzenieks un kāpēc kaut kāda E_Stendzinieka viedoklis kādam būtu interesants?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > kristineim 19.04.2010. 14.13

    Stendzinieks ir labs un talantīgs reklāmas jomas speciālists. Diemžēl viņš kļūdaini uzskata, ka nauda nesmird un gatavs strādāt – ta jebkam. Pateicoties tieši viņa reklāmas kampaņām no pirmsākumiem LPP ir iesoļojusi Saeimā pirmajā reizē, tad – kopā ar LC – otrajā un arī iepriekšējās pašvaldību vēlēšanās. Šobrīd viņa garabērns ir “uzņēmēju” apvienība zem LPP/LC paspārnes – žuļicīgi biznesmeņi, kas mācēs pārvaldīt valsti.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

terauds123 19.04.2010. 11.44

Ko domāja tie X deputāti, kas meloja?..da neko viņi nedomāja:)..viņi vienkārši izpildija to, ko onkuļi lika ..onkuļiem ir sarunu ieraksti, izmaksāto naudu saraksti, iespējams pat parakstīti papīri un cita veida “jaukumi” kuri varētu nākt gaismā tad, ja nebalsos kā vajag un onkuļi dabūs ciest…Damokla zobeni tak ne toreiz ne vēlāk nekrita,man personīgi pat neliels prieks ir par to,ka ka starp tiem 100 vēl atradās 45 nestipendiāti..skaits varēj būt vēl mazāks..

+4
-3
Atbildēt

2

    ::Vai cis :: > terauds123 19.04.2010. 12.00

    Tas Damokla zobens manuprāt nokrita uz Induļa Emša galvas .. Līdz šai dienai tā īsti nesaprotu, kāda milzīga šmuce slēpās aiz Silenieka atnestā un Emša pasētā naudas čumudāna, jo manuprāt vecais zēns jau nu gan nebūt nebija tas lielākais nelietis Saeimā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    terauds123 > terauds123 19.04.2010. 12.56

    Uz Induļa galvas drīzāk uzkrita kaut kas daudz piezemētāks:D bet viisticamāk, viš tēlaini izsakoties, iekāpa tīklveidu struktūru neģēlīgi noliktā govs pļekā:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

kaspars_kalnins 19.04.2010. 11.42

Ne vien tā sanāk, bet gluži melns un balta redzams, ka parlamenta deputāti īsti neuzticas nedz pašu apstiprinātajam AT priekšsēdētājam, nedz pašu izveidotajai Juridiskajai komisijai, nedz Saeimā pārstāvēto partiju publiski izteiktajam atbalstam, nedz paši sev… Tas viss met lielu aizdomu ēnu tajā virzienā, ko pazīstam kā aizkulišu tirgu, kura galvenie diriģenti nav redzami, bet nojaušami gan. Kad pilnīgi liekas kļūst uzziņas par Maizīša labiem vai sliktiem darbiem, par darīšanu vai nekā nedarīšanu. Kā jau tas agrāk domāts un piedzīvots, izskatās, ka rezultātu nosaka tie politiskās lugas režisori, kas uz publiskās skatuves nemaz nekāpj. Jau pilnīgi atklāti runā, ka daudzus jautājumus valstī nosaka divi vai trīs cilvēki… Baisi iedomājoties, kur un kā rokās atrodas valsts faktiskā vara, demokrātija un tiesiskums. Eksprezidentu petīciju par atbalstu Maizītim parakstījuši tūkstoši, redzēsim, vai arī tautas balss neko nenozīmē…

+3
0
Atbildēt

0

Dina Repša 19.04.2010. 10.34

Domāju, ka nedz runa, nedz problēma ir Maizītī, Riecentiņā vai Doniņā. Runa ir par nespēju atbildēt par valsts likumdošanu un savu darbu, atbildību un elementāru saprātu… Ko domāja tie X deputāti, kas meloja? mani interesē melu pamatojums. Manuprāt, parlamentārā demokrātijā katram deputātam jāspēj argumentēt ikvienam vēlētājam sava rīcība un balsojums.
Gribētu būt skarbāks un teikt, ka iepriekšējās nedēļas meli norāda, ka var būt pārbaudāma un apšaubāma visa pastāvošā LR likumdošana. Nedomāju, ka šī ir vienīgā reize, kad deputāti melo… Kā labā viņi strādā?
Atklāts vai neatklāts balsojums – viena alga, bet to ir jāspēju konrēti pamatot! Mani interesētu žurnālistisks eksperiments: uzdot katram Saeimas deputātam 5 konkrētus jautājumus par likumiem, par kuriem viņš ir reāli balsojis. Pie tam atbildes drīkst būt tikai konkrētas un balstītas uz reāliem faktiem.
Nez kā šī aptauja beigtos…

+4
-1
Atbildēt

5

    ::Vai cis :: > Dina Repša 19.04.2010. 10.48

    Uz jautājumu “Kā labā viņi strādā?” jau pirms 100 gadiem atbildēja Veidenbaums: ” Un vēders – dievs visaugstākais, Ikkatris pats sev tuvākais”

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > Dina Repša 19.04.2010. 10.58

    SAEIMA – S-kaisti A-tmazgājam E-iropas I-zsniegto M-ilijardu A-izdevumu.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Pēterītis > Dina Repša 19.04.2010. 11.01

    Nespēja saskatīt konkurencē veidoto dabas (arī cilvēka dabas) harmoniju un nespēja pieņemt realitāti bija Veidenbauma problēma pirms 100 gadiem. Dažs pamanījies šo problēmu joprojām saglabāt.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Pēterītis > Dina Repša 19.04.2010. 11.07

    To alias
    Labs.
    Viss S A E I M As skaistums procesa uzrauga rokās

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Dina Repša 19.04.2010. 16.20

    Nespēja saskatīt konkurencē veidoto dabas (arī cilvēka dabas) harmoniju un nespēja pieņemt realitāti bija Veidenbauma problēma pirms 100 gadiem. Dažs pamanījies šo problēmu joprojām saglabāt.”
    ———
    T.i.-Parekss nebija jāglābj?

    Dažiem toties ir permanentas problēmas ar Kalna sprediķi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 19.04.2010. 10.00

IR.LV
Kādēļ vieniem var pielikt + vai -, bet citiem tikai+?

+2
-3
Atbildēt

4

    ::Vai cis :: > dro 19.04.2010. 10.24

    Tev štruntīgs brauzeris:) Es Tev nupat bez pūlēm pieliku -, nekā personīga, tikai iespēju demonstrācija.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.04.2010. 10.31

    Ja tā būtu, tad nevarētu pielikt nevienam. Pārbaudīju – arī Tev varu pielikt + vai -, bet dažiem nevar.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    terauds123 > dro 19.04.2010. 11.47

    man ar ir šitā pate kaite..es te vienam piparam nekādi nevaru mīnusu iešķiebt,pārējiem viss iet..

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.04.2010. 12.42

    Andrew
    Tev varu pielikt tikai -, + nevaru:) Kaut kas sistēmā nav kārtībā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

::Vai cis :: 19.04.2010. 09.38

Bļaustīšanās diezin vai ir par Maizīša ievēlēšanu vai neievēlēšanu. Drīzāk bļaustīšanās ir par elementāru nelietību, kas papildina tādus Saeimas rīcībnespējas pierādījumus kā balsošanu par azartspēļu atbalstīšanu, par valsts drošības iestāžu likumu grozīšanu, par Loskutova atlaišanu, par Vīganta neapstiprināšanu utt. Saeima pastāv, lai kalpotu iedzīvotājiem, nevis iedzīvotāji pastāv tāpēc, lai uzturētu 52 neliešus.

+10
-1
Atbildēt

0

Ivars Zvirbulis 19.04.2010. 09.19

Man personīgi, kā ļoti aizdomīgam cilvēkam, tas sāk šķist aizdomīgi… Vai tiešām visiem politiķiem sāk svilt pēdas, ja uztraucas par to, ka Maizīša vietā varētu būt cits kandidāts? Nu nav neaizvietojamu cilvēku. Tukša vieta nepaliks. Laikam pastāv zināma iespēja, ka jaunais ģenerālprokurors varētu uzdot nepatīkamus jautājumus. http://www.neoidiotisms.blogspot.com/

+2
-9
Atbildēt

4

    dro > Ivars Zvirbulis 19.04.2010. 09.37

    Loģika ne visiem ir stiprā puse: ja jau VISIEM politiķiem bail no jauna Ģenerālprokurora, tad taču būtu ievēlējuši Maizīti? Vai tomēr nav otrādi, padomā?:)_

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Pēterītis > Ivars Zvirbulis 19.04.2010. 09.53

    Te nav tikai tas, kuram politiķim ir un kuram nav bail no Maizīša vai mazliet cietāka ģenerālprokurora. Te ir vēl trešā interese organizēt Latvijā iespējami lielāku haosu. Pēdējiem izdevīgāka izskatījās Maizīša neievēlēšana. Iespējams, tas arī izšķira rezultātu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Ivars Zvirbulis 19.04.2010. 11.24

    dažiem ir izdevīgi ja Maizīža vietā tiek iecelta viņiem labvēlīga persona, lai būtu brīvas rokas pirms vēlēšanām, citiem izdevīgi ja paliek Maizītis, kas neuzdot nepatīkamus jautājumus valdošai koalīcijai… http://www.neoidiotisms.blogspot.com

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Ivars Zvirbulis 19.04.2010. 11.43

    savādi… bet vai tikai mani ar “-” necenzē tie, kas padevīgi savām partijām, kurām šobrīd gāžu virsū dubļus? ;-))

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

disassociative 19.04.2010. 09.11

Šobrīd par Maizīša ievēlēšanu ir vienkārši tukša bļaustīšanās. No vienas puses – noteikti jāievēl vēlreiz, bet nekādu argumentu, kāpēc tas būtu jādara. Tiesiskuma garants esot. Mums jau bija viens garants, paši zināt, kur ar viņu tikām. No otras puses skaļi aplausi par to, ka neievēlēja. Bet nekur, vēlreiz uzsveru – NEKUR! nav normālas analīzes par Maizīša padarītajiem vai nepadarītajiem darbiem! Cik lielas, nopietnas lietas novestas līdz tiesai un kāds ir tiesas lēmums, cik lielas, nopietnas lietas ir iestrēgušas un kādu iemeslu dēļ. Tas, ka Maizītis ir labs un godīgs cilvēks, neko šajā gadījumā nenozīmē. Labs cilvēks nav amats!

+4
-5
Atbildēt

7

    dro > disassociative 19.04.2010. 09.29

    Nav argumentu par labu Maizīša kārtējai ievēlēšanai? Varbūt pašam nav vēlēšanās tos saklausīt? Tomēr manuprāt kliedzošākais nav pats fakts, bet veids kā tas tika realizēts.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 19.04.2010. 09.36

    Veids, kādā tas tika realizēts, ir cinisks un nepieņemams, bet ne par to ir runa. Nu nav nevienam sen vairs nekādu ilūziju par šo Saeimu. Bet par Maizīša padarīto vai nepadarīto korekta analīze kaut vai nākamajā Ir numurā būtu ļoti lietderīga. Iepriekšējā numurā bija intervija ar Maizīti, ļoti labi. Bet labo un nelabo darbu saraksti un analīze būtu vēl labāk.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Pēterītis > disassociative 19.04.2010. 09.39

    Pievienojos katram ALIAS vārdam.
    Papildus par atklātu vai aizklātu balsošanu un par viedokļa uzspiešanu Biškovičam. Ja turpmākajiem pieciem gadiem vēlamies iespējami labāko generālprokuroru, no viedokļa uzspiešanas vajadzētu atturēties un priekšroka dodama aizklātam balsojumam. Ja vēlamies tālāk diskredītēt Saeimu, jāuzspiež atklāts balsojums.
    Pamatojums. Deputāti tomēr ir vairāk informēti un pārsvarā godīgi, tikai bailīgi. Starp citu, tādi paši kā mēdiji, kuri slēpj Prokuratūras nedarbus, jo baidās par tiem runāt.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > disassociative 19.04.2010. 09.55

    Nu mums ir kardinālas atšķirības saeimas lomas, funkciju izpratnē. Saeimas ir sabiedrības kalpi, kuri nolīgti uz 4 gadiem, ne otrādi. Ne jau mēs diskreditājam saeimu, bet saeima pati to izdarījusi. Ģenerālprokurora vieta tukša nepaliks. Nešaubies ne mirkli – lielākajam kretīnam jau dots rīkojums sagatavoties startam:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Pēterītis > disassociative 19.04.2010. 10.49

    Taisnība, neliela atšķirība Saeimas funkciju izpratnē mums ir.
    Ja sliemnieks nolīgst ārstu, viņš tam uztic savu veselību, bet neuzspiež savu viedokli. Līdzīgi ir ar vēlētāju, kurš uztic deputātam pārvaldīt savu valsti. Arī šeit mazāk kompetenta viedokļa uzspiešana pārsvarā nevar nākt par labu.
    Ka azotē tiek turēti arī lielākie kretīni, piekrītu. Piemēram, virsprokurors Kalniņš jau tika minēts kā viens iespējamajiem g.prokurora vietas izpildītājiem. Par citiem publiski izskanējušiem kandidātiem man precīzas informācijas nav.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > disassociative 19.04.2010. 12.09

    “Ja vēlamies tālāk diskredītēt Saeimu,” ???
    Vai tad viņi paši nav to izdarījuši? Ja melis nav nosaukts par meli viņš automātiski kļūst godavīrs?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > disassociative 19.04.2010. 13.43

    “Ja sliemnieks nolīgst ārstu, viņš tam uztic savu veselību, bet neuzspiež savu viedokli. Līdzīgi ir ar vēlētāju, kurš uztic deputātam pārvaldīt savu valsti. Arī šeit mazāk kompetenta viedokļa uzspiešana pārsvarā nevar nākt par labu.”
    Nepiekrītu. Ja es vēlos deputātiem darīt zināmu savu viedokli un viņu darba vērtējumu, kāds tur spiediens? Ja to pašu vēlas darīt tūkstošiem cilvēku, tas tikai liecina par to, ka deputāts rīkojās pretēji vēlētāju gribai un interesēm. Deputātiem ir atšķirīgi viedokļi. Kurš no tiem ir kompetents – pēc jūsu domām?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Bebrs 19.04.2010. 08.32

Atbalstu, pievienojos un parakstu. Lai mums veicas!

+3
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 19.04.2010. 07.17

labāk būtu uzreiz aicinājuši visus 47 izmēra konspiratorus doties beztermiņa komandējumā uz Islandes vulkānu.

0
-3
Atbildēt

0

Inga Tetere-Frolova 19.04.2010. 00.32

Tīri emocionāli runājot (un šādās jūtās droši vien dalās citi) petīcijas ir laba lieta, bet labāk sadzird Bruģakmeņa kunga ierašanos pa logu.
Varbūt drīzāk ar vairākiem tūkstošiem vienkārši nevardarbīgi/pasīvi, bet arī nepaklausot, bloķēt Saeimu pirms nākamās plenārsēdes un vismaz pāris stundas nelaist šo melīgo, korumpēto varzu uz darbu?

+12
-4
Atbildēt

8

    photocom > Inga Tetere-Frolova 19.04.2010. 01.11

    Jā jā doma laba !
    :)
    tik pingvīni kur paklīduši ir ?
    Vo i organizē ar Kleksi
    domā Alfa nav sakāvi piemirsuse ?
    sanāks kā tavam puikam KopČīkā
    ieliks šķūnī /labākā gadījumā/

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaža izrādās ir vīrs ar makten agresīvām nosliecēm. Ha ha zviedru terorists :)

    Nez, Juri, man šķiet akmeņu mešana nav īsti ne zviedru ne mūsu stilā. Tā vairāk tāda bezspēcības izpausme. Nu labi, franči tur 3x gadā aš pus Parīzi nodedzina un izdemolē, bet vai tas ir īstais risinājums? Ja visus 80-tos sadziedājās bez akmeņu mešanas, šaušanas un citām atraktīvām metodēm un krievus nogāza, vai tad nu tagad vajadzētu pus Rīgu nolīdzināt lai pie kādas politiskas skaidrības tiktu. Nu, nu…

    Par otrās rindkopas 3šās klases līmeņa apsaukāšanos gan Jurim īsti ordenis nepienākas, bet ideja kopumā ir laba. Piestaigāšu, dodiet tik ziņu :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Jāatceras, ka 1968. gads kārtīgi sapurināja Francijas valdošos, tāpat protesti pret Vjetnamas karu ASV beidzot piespieda karaklausības atcelšanu, arī bija nopietns faktors kara izbeigšanā. Protams, ka demolēšana tikai dos īslaicīgu darbu stikliniekiem, bet nevardarbīga, pilsoniski nepaklausīga Saeimas blokēšana tomēr būtu interesants politisks eksperiments.
    Attiecībā uz vēlēšanām, par tām jau bija skaidrs ” The Who” (ja jau apskatam 60. gadu pieredzi)

    Sk: http://www.youtube.com/watch?v=Rp6-wG5LLqE

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Pēterītis > Inga Tetere-Frolova 19.04.2010. 08.35

    Būsim korekti. Ne ar sadziedāšanos krievus nogāzām. Krievi paši nogāzās, jo ar Staļinu skarbā KGB rotācija izbeidzās un tas orgāns nokorumpējās. Ja turpināsim visas olas likt sadziedāšanās groziņā, arī mums tas orgāns nokorumpēsies līdz sarkanajai līnijai. Tālu vairs nav atlicis.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Inga Tetere-Frolova 19.04.2010. 12.02

    Jā, tikai iepriekš jāparūpējas lai pie mūsu nevardarbīgās kāds apzināti neizprovocē tos akmeņus. Tad par iemeslu – kāpēc tauta ir vienojusies nevardarbīgā protestā nerunās, bet stāstīs – cik maksāja iestiklošanas darbi no nodokļumaksātāju kabatām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kaspars_kalnins > Inga Tetere-Frolova 19.04.2010. 14.23

    Aicinājuma autors diez vai pats tic kūtrā latvieša varoņdarbiem. Un diez vai bruķakmeņa riešana bija mūsu pašu pūdelīša darbs…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kaspars_kalnins > Inga Tetere-Frolova 19.04.2010. 18.44

    Pats arī iesiet bloķēt? Vai ar muti Rīgā…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ja lietu pareizi organizēs — tas ir, ja nesanāks nevajadzīgas klopes ar policiju –un ja būs noorganizēta juridiskās palidzības un publicitātes brigādes, tād jā…

    Te nelaiķa Hovarda Zina (mana ģimnāzijas klases biedra tēva) viedoklis par pilsonisko nepaklausību:

    www (punkts).youtube(punkts)com/watch?v=-oRoQTwac9M

    Un par nevardarbīgu pretošanos:

    http://www.soaw.org/article.php?id=644#6

    0
    0
    Atbildēt

    0

photocom 19.04.2010. 00.24

Jā pamēģināju !
1315
Name: Vinis Viļums on Apr 18, 2010
:)
raksti ko gribi un kā tur gribi
cik gribi reizes..!
:(

+1
0
Atbildēt

0

MĀRDŽĪ! 18.04.2010. 23.31

Nellija un citi, vai šo “petīciju” ievietoja kāds jums zināms cilvēks, vai arī pienāca anonīms mails? Pagaidām izskatās pēc nešanas cauri. :(

+1
-1
Atbildēt

4

    murnieks112233 > MĀRDŽĪ! 19.04.2010. 00.03

    Īstais ir šis: http://www.ipetitions.com/petition/partiesiskuvalsti/

    To otro deputāti-meļi izdomāja.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    MĀRDŽĪ! > MĀRDŽĪ! 19.04.2010. 00.12

    es domāju arī pirmo. Var teikt, abus kopā. Ja tā nav nešana cauri, tad tā vismaz ir… ne visai gudra rīcība.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    bebiekste > MĀRDŽĪ! 19.04.2010. 01.23

    Pat ja tas ir joks, ir neliela iespēja, ka jociņš var pārvērsties par ko nopietnāku :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > MĀRDŽĪ! 19.04.2010. 11.56

    Nedomāju vis. Iniciātori rīkojās sirdsapziņas un labāko nodomu vadīti. Kāpēc jūs pārsteidz, ka te ir daudz cilvēku, kas grib to pasākumu diskreditēt? Un arī Ieva Plaude grib mūsu acīs izskatīties balta un pūkaina – par ko brīnaties?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

MĀRDŽĪ! 18.04.2010. 23.27

tiktāl esam gan – kaut kādā tīmekļa sviesta portālā, kur katrs var ierakstīt jebko, pieprasīsim tiesisku valsti. Interesanti, kurš šo izdomājis? :( Nu, un protams, petīcijas parodija ar Gotharda Ketlera parakstiem īsti vietā.

+2
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 18.04.2010. 23.10

lno Vai tagad nebūtu laiks savu vārdu teikt radošajai inteliģencei? Vai tā atver muti tikai tad, ja par teikto labi maksā? Akadēmiķi, aktrises, ārsti un profesori;;;”

Tas “vārds” izklausīties apmēram tā ” eee ..mums tagad piķi nogrieza,,,, ko ta mēs….šķēlem vismaz ir plāns….beeee,,,,,”

+5
-3
Atbildēt

2

    MĀRDŽĪ! > ilmisimo 18.04.2010. 23.28

    Tur būs, ka “kultūrai nedod naudu”. Vot.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Artis Frankovics > ilmisimo 19.04.2010. 03.24

    Vai tad kādreiz ir devuši? Arī “stabilitātes garants” nedeva un lācītis ne tik nedos. Tik cik ūsainā madama ar elkoņiem “izsita” tik arī bija. Man šķiet Dāldera k-gs ir ok profesionālis, iespējams arī labs administrators, bet nekādus megaprojektus viņš “cauri neizistīs”. Nu, bet, labi ja arī šīs lietas pabeigs.

    … Atceros kādā 1988.g vai apmēram tā to kolektīvo raudāšanu, ka nav kur grāmatiņas salikt tipa sliktā padomju vara bendē nost nabaga latviešus. Stūma gudras runas Mežaparkā un Krastmalā ar Īvānu priekšgalā kā nu ies un kā nu darīs. Ir pagājuši 25 gadi, bet viss savās vecajās vietās – tikai argumenti citi un vairs nav ne komuminstu ne sliktās Maskavas…

    0
    0
    Atbildēt

    0

Kristaps O. 18.04.2010. 22.36

Nellij Ločmele, palīgā!!!!! Tikko petīcijā Ieva Plaude-Rēlingere(ja nav viltota) ierakstījusies! Šleseristi nāk atšķaidīt petīciju! Nē!!!!

+3
-2
Atbildēt

0

Kristaps O. 18.04.2010. 22.33

http://www.ipetitions.com/petition/partiesiskuvalsti/ šī ir īstā! Tumšie spēki jau pretdarbojas :), ielikuši, kur Valters fon Pletenbergs parakstījis…

0
0
Atbildēt

0

Kristaps O. 18.04.2010. 22.32

pagaidi!!!!! tā ir viltotā, par lielisku latviju, ļauns joks!!!!

0
0
Atbildēt

0

murnieks112233 18.04.2010. 22.25

Nellija,Tīģeris es kaut ko tomēr nesaprotu! Vai kāds vispār ir ieskatījies kas tur parakstījušies?! Tas taču nav nopietni!!! Es redzu pat Kārli Ulmani, Kirkenšteinu, Kviesi!!!
Iedodiet vismaz precīzu adresi, citādi kaut kādos marasmos iebraucu,piem.:www.ipetitions.com/pe…
Vai tiešām nevarēja izdomāt kaut ko sakarīgāku?!

+2
-3
Atbildēt

2

    Artis Frankovics > murnieks112233 19.04.2010. 03.13

    Mī un žē! Šī taču ir kārtējā PR akcija līdzīgi kā par pensijām pirms pāris gadiem. Uztinat uz ūsu un liekaties mierā :) Pūlim vajag tikai pašūmēties lai šo pasākumu atkal nosauktu par kaut kādu “pildspalvu revolūciju” un atkal būtu 3 gadus par ko runāt. Tas arī viss. Izbaudiet politisko teātri :D

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    KristapsRocans > murnieks112233 19.04.2010. 12.47

    Klau, Tu nu gan esi baigais aktīvists, skarbais spin doktors :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

murnieks112233 18.04.2010. 22.11

Vai stulbāku vietni nevarēja izvēlēties kur parakstīties?! Vai tur jāreģistrējas arī? ‘Tikai ši iemesla dēļ vairākums neparakstīsies! Ja grib vākt parakstus, tad tam ir jābūt brīvi pieejamam visai tautai un pie tam latviešu portālā nevis velns zina kur!!!

+3
-2
Atbildēt

2

    Kristaps O. > murnieks112233 18.04.2010. 22.17

    Lelle, mīļā, labā, daiļā Lelle, nav tak’ tik traki! labi, ka vispār ir saņēmušies petīciju uzrakstīt! Un nav tur nekas jāreģistrējas, tikai emailiņš jāieraksta!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    photocom > murnieks112233 18.04.2010. 22.24

    Raksti vārdu uzvārdu vienalga kādu pastu
    un spied
    tur tie dolāri nepieskatīs
    tos Tev
    stulbi bet tā tur ir nebaidies uz priekšu tad !
    :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 18.04.2010. 21.56

Es vēl nesaprotu, kā te viss darbojas. Dažiem nevar pielikt novērtējumu (+ vai -), citiem var. Ja ar kādu grib parunāt – jānospiež atbilde. Manuprāt apgrūtinoši.

+4
-2
Atbildēt

1

    Artis Frankovics > dro 19.04.2010. 03.05

    Jā, piekrītu! Tipa viss rullē, bet nav kaut kā īsti ērti. Nospied pogu – ekrāns aizbrauc utt. It kā funkcionāli viss ir pareizi un vietā, bet tomēr atgrūž… Varbūt pieradums, ka citur ir savādāk :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

džedajs, viesulis 18.04.2010. 21.34

Es gan īsti nesaprotu, kāpēc Aicinājums Latvijas tautai ievietots .com?

Citādi visādi es piekrītu. Jāspēlē uz visu banku!

+7
0
Atbildēt

0

dro 18.04.2010. 21.31

Vai tagad nebūtu laiks savu vārdu teikt radošajai inteliģencei? Vai tā atver muti tikai tad, ja par teikto labi maksā? Akadēmiķi, aktrises, ārsti un profesori, pašvaldību deputāti, kultūras namu direktori, kuri tik aizgrābjoši uzstājās TP slavēšanas kampaņā, uz priekšu! Tauta gaida, jo klusēšana šobrīd ir līdzvērtīga pozitīvajiem meliem toreiz:)

+14
0
Atbildēt

1

    Kristaps O. > dro 18.04.2010. 21.39

    Pareizi! Rēzija Kalniņa taču arī noteikti ir PAR tiesisku valsti! :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

photocom 18.04.2010. 20.32

Re kā LNT Haralds samācīts
paši Vienotība neesot balsojuši
lai Maizīti dabūtu sev sarakstos !
:)
teikšu paliek jautri

+9
-1
Atbildēt

3

    jansemjo > photocom 18.04.2010. 21.29

    Kādu mūziku pasūta, tādu Haraldiņam jāspēlē… skumji, protams.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > photocom 19.04.2010. 11.46

    Tas nepārsteidz. Ēķis jau sen ir paziņojis, ka atbalstīs tagadejo opozīciju rudens vēlēšanās un tendenciozi atlasīti un vienpusēji interpretēti teksti jau sen mums tiek baroti – gan svētdienas Top10, gan ikdienas ziņu raidījumos.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    photocom > photocom 19.04.2010. 16.32

    Tieši tā ko šodien apliecināja arī LC Bērziņš
    bet nu cik plats tik resns palicis
    :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

edijs_boss 18.04.2010. 20.01

Cik var cepties par to, ka nomainot atsevišķas amatpersonas ir apdraudēta demokrātija un cīņa pret korupciju! Demokrātiskā sistēma normāli darbojas tieši tad kad nav iespējams vienai amatpersonai kaut ko ietekmēt – sistēmai jādarbojas kopumā. Un labot tā jāsāk ar Saeimas kārtības rulli!

+4
-3
Atbildēt

7

    Arcijs > edijs_boss 18.04.2010. 21.54

    Kamēr salabos sistēmu, jācīnās par atsevišķām personībām, kas kaut ko var ietekmēt.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > edijs_boss 18.04.2010. 22.01

    Jā, tā tam jābūt idealā, bet, tik korumpētā valstī, kā Latvija personālijām ir liela nozīme, to var redzēt kaut vai pēc KNAB vai cilvēktiesību biroja darba, viena “pareizā” personālija attiecīgā amatā spēj paralizēt vai pataisīt par butaforiju visu iestādi.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Artis Frankovics > edijs_boss 19.04.2010. 03.00

    Tieši tā – vajag sistēmisku pieeju lai nav no svara Maizītis, Desītis vai Sierītis sēž amatā. Ja cilvēks ar pilnvarām un iespējām pa 10 gadiem šādu sistēmu nav radījis, tad ir jānomaina cilvēku nevis jāraud par tiesiskumu.

    ĢP vēl KNL diskusijā nekautrējas paziņot, ka viņš var administratīvi “norakt” jebkuru lietu uzliekot prokuroram papildus pienākumus vai kaudzi izmeklējamo lietu. Identificē risku un…? Kāpēc tad 10 gados nav radīta sistēma/mehānisms, kas šādus riskus izslēgtu. Vēl 10 gadus vajag?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > edijs_boss 19.04.2010. 03.17

    Pēc Jūsu sistēmiskās pieejas, kad nav svarīgi cik zinoši, godīgi un stradīgi ir cilveki amatos, nakamais solis – mēs pēc stingri sastādīta grafika ejam saņemt algu visās valsts štatu vietās – sistēmiski sakārtota valsts funkcionēs bez cilvēku līdzdalības.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Artis Frankovics > edijs_boss 19.04.2010. 04.26

    Nē, tieši pēc manas zīmētās idilles tiesiskums ieņem pirmo vietu un nav svarīgi kuras partijas kurš favorīts ieņem krēslu vienā vai otrā vietā. Un kas tieši Jūsuprāt ir cilvēciska līdzdalība (likumiskos ietvaros) – burtnīcu norakšana, pulksteņu slēpšana vai pretkurmju aparātu uztādīšana?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > edijs_boss 19.04.2010. 07.04

    Jūs, acīmredzot, kādus gadiņus esat dzīvojis kaut kur ārpus Latvijas, ja neesat lietas kursā, ka saeimas vairākums te pēdējos gadus nevis radījis, bet iznīcinājis tiesiskumu?
    Vai arī prezidenta vēlēšanas, Loskutova atstādināšana, nespējīgā un nekompetenta cilvēktiesību biroja vadītāja ielikšana – tas viss ir tiesiskuma sistēmas radīšana?
    Un jūs domājat, ka absolūti nepamatots un neargumentēts balsojums pret Maizīti izskaidrojams ar rūpēm par tiesiskuma nostiprināšanu?
    Tad kas traucēja deputātiem argumentēti iestāties pret Maizīti jau pirms balsojuma?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > edijs_boss 19.04.2010. 13.32

    Cilvēciskā līdzdalība manā skatījumā ir darbs – cilvēks kustina smadzenes un rokas vai kājas – kāds nu kuram tas darbs ir, un veic dažādus uzdevumus. No viņa prasmēm, kvalifikācijas, kā arī no viņa morālām īpašībām ir atkarīga padarītā darba kvalitāte. Vajag vēl plašāk skaidrot?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 18.04.2010. 19.31

Es vienkārši esmu šokā,šeit neiet runa tik daudz par vai pret,bet gan runa,ka deputātu var atklāti melot.
Diemžēl es nevaru sevī rast uzticību Saeimai,jo manās acīs tā ir zaudējusi absolūto uzticību,jo kā var ticēt melim !
Es ļoti ceru ka tiks vākti paraksti par Maizīša atkārtotu ievēlēšanu,jo Satversmē ir rakstīts ka vara pieder tautai !
Es godīgi sakot nezinu kam vairs ticēt,lūdzu Dievu lai tas man dod pratu atšķirt politikā pelavas no graudiem .
Loti vēlos izlasīt IR redakcijas viedokli kuru es ļoti cienu un uzskatu par ārkārtīgi profesionālu :)

+7
0
Atbildēt

3

    Artis Frankovics > Agnese Lûse 19.04.2010. 02.51

    Ei nu! Jauns cilvēks un tik švaku nervu sistēmu, ka šokā uz līdzenas vietas? Es kā vecs ateists varu tikai pateikt, ka Dieva lūgšana ir visai iracionāls pasākums – vajag domāt, analizēt un rīkoties.

    Par šitādu muldēšanu droši vien man lpp/lc saliks -99, bet nu… Ne jau dēļ komentāru reitingiem dzīvojam :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Artis Frankovics > Agnese Lûse 19.04.2010. 04.08

    speciāli tornado http://www.ir.lv/kodekss

    0
    0
    Atbildēt

    0

    v-auto > Agnese Lûse 19.04.2010. 13.46

    Nesaliks -,+, tu joprojaam esi liegts shai opcijai.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Dagmāra 18.04.2010. 19.30

Atbalstu! Taču ar parakstu vākšanas tehnisko izpildījumu ir problēmas. Es pati nejauši nobalsoju divas reizes, tāpat tur reģistrējies Aivars Lembergs un Stepanovs…. Tas visu šo pasākumu drusku tā kā sašķoba.

+4
-1
Atbildēt

2

    Kristaps O. > Dagmāra 18.04.2010. 19.45

    Ir tur visādi pasākumu diskreditējoši vārdi pieteikušies – sabotāža! Tas jau parasta lieta, bet derētu kaut ko pret to pasākt

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Artis Frankovics > Dagmāra 19.04.2010. 02.45

    A par ko jūs gribējāt parakstīties? Oficiālas pilsoņu parakstu vākšanas ar zināmām juridiskām sekām izsludina un veic CVK. Parakstīties jau var arī uz šķūņa durvīm, tikai jēga maza.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Elita Ļabe 18.04.2010. 19.14

Nu vainiigie jau skaidri. TP un LPP/LC. Vecie sheemotaaji.

+4
-1
Atbildēt

2

    dro > Elita Ļabe 18.04.2010. 21.58

    Pieliec arī SC un PCTVL, kuri atbalstīja aizklāto balsojumu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Artis Frankovics > Elita Ļabe 19.04.2010. 02.41

    un Vienotību… protams, visi sitīs pie krūts un teiks ka balsoja kā vajag, tikai nesanāk kopējais cipars pa visiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

jansemjo 18.04.2010. 18.46

:D Nr.94 – Aivars Lembergs :D
Vai nevarēja atrast nedaudz nopietnāku veidu, kā savākt parakstus?

+6
-1
Atbildēt

4

    mediacloud_lv > jansemjo 18.04.2010. 20.12

    Gluži manas domas. Aicinājums puslīdz pieklājīgs, arī cilvēku vārdi un uzvārdi cienījami un nopietni. Tieši tāpēc vēl jo lielāka vilšanās, kad saproti, ka visa šī iestāšanās ‘par tiesisku valsti’ notiek nevienam neko nenozīmējošā veidā – caur anonīmu interneta petīciju.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > jansemjo 18.04.2010. 21.41

    Internets ir dinamisks, ātri, vienkārši.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mediacloud_lv > jansemjo 18.04.2010. 22.00

    Ātri, vienkārši, bez nozīmes. Tomēr, jāsaka, šādiem projektiem ir dziļš, dziļš skaistums. Kaut vai šai (šķiet, Nila Saksa) petīcijai: http://www.ipetitions.com/petition/parlieliskuvalsti/signatures

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > jansemjo 19.04.2010. 01.03

    kritizēt jebkurš māk. Labi priekšlikumi nez kāpēc tik naski nenāk.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

mary75 18.04.2010. 18.31

Loskutova atcelšana bija vēl lielāka nekaunība, absurds, un drauds visiem kas patiešām gribēja cīnīties ar korupciju, kas ar tiem būs ja ies pret sistēmu, par Loskutovu iestājas tūkstoši cilvēku, un kas – tas atturēja kādu no šiem te pērkamajiem tautas kalpiem par to nobalsot?
Arī Maizītis ir izdzīvošanas jautājums ietekmīgiem cilvēkiem, plus vēl atriebīgais žurkulēns Lembergs nekad nepiedos Maizītim to, ka tas vienkārši godprātīgi pildīja savus pienākumus, un nežēlos naudu, lai Maizītis nebūtu.
Tā ka perspektīva nav rožaina nekādā gadījumā, vai Bickovics to darīs, vai nedarīs.
Bet, ja parādās kāds Vilnītis -2, tad vēlēšanas kaut vai jāboikotē.
Jā, citadiena.lv pret Maizīti nepārtraukti aģitēja visiem zināmais Zvirbulēns, nez kur tagad pazudis?

+21
0
Atbildēt

5

    lolita_valta > mary75 18.04.2010. 20.31

    Jā, piekrītu Tev Mūsu “cienījamais” Zvirbulēns ir pazudis! Kaut kā skumi! Nu, nepatika viņam Maizītis! Ai, kā nepatika!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Artis Frankovics > mary75 19.04.2010. 02.34

    dzeris49 ir kāds prokurors, advokāts vai tiesnesis? Tik kompetents viedoklis pilnīgi prasās pēc vārda, amata, publikāciju saraksta uz 3 lapām un zinātniskajiem grādiem.

    Man personīgi J.Maizītis kā cilvēks neliekas ne labs ne simpātisks, bet par profesionālām lietām labāk nespriedīšu. Varbūt ir ūber kruts, varbūt galīgi nekāds. Man nav (paldies dievam) bijusi darīšana un ceru, ka nebūs ar’.

    Cik žēl, ka visi cilvēki, kas zin kā vadīt valsti vai izvirzīt apsūdzības zagļiem un bandītiem, brauc taksometros vai griež matus..

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 19.04.2010. 06.53

    Tam piāks:
    Vispār, cilvēkam piemīt tāda smadzeņu funkcija, kā domāšana, kad, uz zināmu un neapšaubāmu faktu pamata, cilvēki mēdz izdarīt spriedumus un secinājumus.
    Piemērs: tu taču neesi bijis uz Marsa vai Jupitera. bet neapšaubi, ka attiecīgas planētas eksistē?
    Vai, tomēr apšaubi?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > mary75 19.04.2010. 11.02

    Tas piāks vispār nav apjēdzis, par ko tiek runāts :) Mamma ar tēti nav mācījuši, ka melot nav labi. Un, ja melo tautas pārstāvji Parlamentā – tas nepavisam nav labi. Bet piākam tāds domas lidojums – par grūtu :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    v-auto > mary75 19.04.2010. 13.40

    Tev nevar ieliktn ne + ,ne – , “ir” tev sho funkciju ir liegusi. Interesanti kaapeec ?

    0
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 18.04.2010. 18.12

Ja varu, tad daru!

+4
0
Atbildēt

0

dagnis_skurbe 18.04.2010. 18.01

Sinoptiķi nākamajā nedēļā paredz nokrišņus. Ar steigu jāmeklē lietussargs ;)

+7
0
Atbildēt

1

    lolita_valta > dagnis_skurbe 18.04.2010. 20.34

    Jā, Ka tikai mēslu dakšas nebūs pareizākais instruments!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Kristaps O. 18.04.2010. 17.54

kāpēc nevar apskatīties, kas to petīciju jau parakstījuši? Ja parakstīs Nellija L., Anita Brauna, Anda Burve un Lolita Čigāne, tad es metīšos aģitēt visus savus čomus!

0
0
Atbildēt

8

    gunita_nadzina > Kristaps O. 18.04.2010. 18.20

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > Kristaps O. 18.04.2010. 18.51

    Es parakstījušo aicinājumu, jo tas ir reāls priekšlikums, kā likt deputātiem skaidrot savu viedokli un atbildēt par saviem darbiem. Sevišķi tik svarīgā jautājumā kā šis un it īpaši apstākļos, kad daļa politiķu un viņu saimnieki ir personīgi ieinteresēti prokuratūras vājināšanā.
    Ar nepacietību gaidu Bičkoviča reakciju.
    Labprāt uzzinātu arī partiju vadītāju un Zatlera viedokli.

    +34
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > Kristaps O. 18.04.2010. 19.05

    Jā, Aivars Lembergs arī ir parakstījis (nr.94). Ko nozīmē paraksti- anonymus?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Artis Frankovics > Kristaps O. 19.04.2010. 02.19

    Nav šaubu – visas pieminētās personas parakstīs! Droši meties aģitēt :)

    Nellija – vēl neesmu attapies kas viena ierēdņa amatā ir tik šausmīgi svarīgs, ka trīs dienas jau te tāda panika un histērija valda. Biedrs A.Ozoliņš aivakar izteica savu pārliecību, ka krievu tanki braukšot jau nākamnedēļ pāri Zilupei un Maizītis krievu ģenerāļus no Staburaga Daugavā metīs slīcināt. Vai tas ir tiesa? Vai bļendukus un aproču pogas no noslīcnātajiem kolekcijai var dabūt? Un ģenerāļu sarakstu ar Aivara un Nellijas autogrāfiem arī, lūdzu!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Kaspars Foigts > Kristaps O. 19.04.2010. 12.05

    Pilnīgi piekrītuvisam uzaicnājumā teiktajam ! Šī nožēlojamā ,melīgu un negodīgu deputātu Saeima sen bija jāatlaiž.Tur 2 deputāti cieš no šizofrēnijas, t.i. no personības dalīšanās ja sabojāja balsošanas biļetenus balsojot gan ”par ” gan ”pret”, bet pārējie ”pret” balsotāji balsošanas kabīnē ieraudzīja no mākoņiem uz leju vērstu īkšķi Savkārt Brigmanis, savai Frakcijai, kam bija pieļāvis brivo balsojumu, tomēr signalizēja ar kadu citu norunātu zīmi,bet Vineta Muižniece godādama sevi ar”mēs ”apgalvoja ,ka viņas frakcija balsojusi ”par”.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Kristaps O. 19.04.2010. 12.58

    vai to petīciju nevarēs attīrīt no acīmredzamiem viltojumiem – Šlesers parakstījies :) , Zaļā Vardīte, Dž.Soross u.c. Jo skaidrs, ka absolūti lielākā daļa ir īsti cilvēki, lai asprāši nebojā pasākuma tēlu :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Kristaps O. 19.04.2010. 13.42

    Nav nepieciešamības…. tur jau tas joks, arī tas ir viedoklis un attieksmes izpausme…. tātad cilvēku zem tāda nika tas tomēr interesē un viņš parāda, ka nav vienaldzīgs…. bumeranga efekts…..lai tik raksta, līdz pirkstiņi piekūst!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Kristaps O. 19.04.2010. 14.20

    labprāt atņemtu punktu par to vien, ka esi parakstījusies (bet es to nevaru, jo portals tādu iepēju nepieļauj) ;P Nu nav Maizītim tur vietas – jāmeklē cits kandidāts, nevis tāds lēnīgs prokurors, kas labi ja reizi gadā mēdz paspīdēt ar kaut ko nopietnu. Nerok viņš pietiekami dziļi. Bet Bičkovičš ir maita bijis un būs. Nesaprotu, ka viņam vispār pietiek dūšas būt tik nekaunīgam.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Miķītis, Džeikobs ॐ 18.04.2010. 17.42

Loti ceru, ka LV politikas smagsvaru aicinajums spes mainit AT prieshsedetaja ieprieksh pazinoto leemumu:)

+16
-1
Atbildēt

1

    Šitais jau drusku pēc ņirgāšanās izklausījās. Ne onka tik vecs ne tik smags. Parkinsonu jau labu brīdi ar zālītēm velk, bet efekts ir redzams ar nepabruņotu aci.

    0
    0
    Atbildēt

    0

::Vai cis :: 18.04.2010. 17.25

Atbalstu šo aicinājumu un parakstījos. Lai veicas!

+19
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam