Ukrainas prezidents aicina ES adekvāti novērtēt Krievijas rīcību (papild.)

78

Komentāri (78)

jtozolins 15.07.2014. 18.36

)ОБЯЗАТЕЛЬНО ПОСМОТРИТЕ!

Ребята, я чуть с ума не сошла, зашла на 5 минут, зара ботала 20 баксов, теперь всем советую. Уже и деньги получила на карточку, можно смело работать (авторизация через вк) –> http://urle.ml/2c

0
0
Atbildēt

0

archoftriumph 15.07.2014. 06.57

ir verts palasiit “Послесловие. Новодворская об Украине, России, аннексии и Путине”

http://news.liga.net/articles/politics/2526088-novodvorskaya_desyat_tsitat_samogo_otkrovennogo_politika_rossii.htm

0
0
Atbildēt

0

Ralfs 14.07.2014. 22.27

Народ, нашла новую фишку по заработку – просто читать смс и получать за это деньги, я в день зарабатываю от 15 баксов просто читая смс, времени не занимает вообще и возраст не имеет значения.!! Попробуйте сами, вам понравиться этот вид заработка. Вот ссылка –

http://vk.cc/2MNzEo

0
0
Atbildēt

0

dzerkaleliva 14.07.2014. 21.53

Iesaku uz visu notiekošo paskatīties nedaudz plašāk, gan euro pipec dēļ, gan naftas rezervju sakarā un līdz ar to rašistu perspektīvu dēļ. Tas tā.

0
0
Atbildēt

0

dzerkaleliva 14.07.2014. 21.50

Turpat

Nevertheless, BP is cautious in defining oil reserves. At the top of an introductory web page on the subject, the company states baldly: “Nobody knows or can know how much oil exists under the earth’s surface or how much it will be possible to produce in the future.”

And while the amount of proven oil reserves, and their extraction, are rising each year, so is concern about how their recovery. Not only do new extraction methods use huge amounts of energy to get even more energy, particularly from shale, they also use chemicals and metals that many fear poison nearby soil and groundwater, and generate huge amounts of toxic wastewater.

Such methods are helping the United States, for example, to achieve energy independence. But that won’t apply to China, a huge customer for fossil fuels. BP says Asia-Pacific oil reserves will last only 14 years at current rates. That means China will have to keep importing oil, putting further strain on global reserves.

0
0
Atbildēt

0

dzerkaleliva 14.07.2014. 21.49

According to BP, drivers whose vehicles rely on burning oil have a little more than a half-century to find alternate sources of energy. Or walk.

BP’s annual report on proved global oil reserves says that as of the end of 2013, Earth has nearly 1.688 trillion barrels of crude, which will last 53.3 years at current rates of extraction. This figure is 1.1 percent higher than that of the previous year. In fact, during the past 10 years proven reserves have risen by 27 percent, or more than 350 billion barrels.

http://www.csmonitor.com/Environment/Energy-Voices/2014/0714/How-long-will-world-s-oil-reserves-last-53-years-says-BP?

0
0
Atbildēt

0

dzerkaleliva 14.07.2014. 21.42

Any new shocks could halt the euro zone’s economic recovery, spoil improving market sentiment and eventually tip the region into deflation, the International Monetary Fund warned on Monday.

“With limited policy space in the near term, further negative shocks – either domestic or external – could sour financial market sentiment, halt the recovery, and push the economy into lower inflation and even deflation,” the Fund wrote in a regular report.

http://uk.reuters.com/article/2014/07/14/uk-imf-eurozone-idUKKBN0FJ1UJ20140714

0
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 14.07.2014. 19.41

Mūsu ķēkarošanai izsīkst valodas pazīmes – kas par daudz, tas par skādi. Varbūt, pietiktu portālu vērt reizi nedēļā !?

0
0
Atbildēt

0

esmeralda_se 14.07.2014. 13.42

Latvijas Ukraiņu biedrība varētu izvērst kādas plašākas aktivitātes, ja vien tur nav savākušies Novorossijas atbalstītāji.

Kaut vai palīdzību ievainotajiem UA karavīriem vākt, es nezinu, ko nopietnāku droši vien NEDRĪKST:(

+4
0
Atbildēt

1

    dzintarz > esmeralda_se 14.07.2014. 15.39

    Raicha Latvijas Ukraiņu biedrība varētu izvērst kādas plašākas aktivitātes, ja vien tur nav savākušies Novorossijas atbalstītāji.

    ===========

    Liec mieru ukraiņiem, raiču-latviet!

    Labāk dibini Novomoskovijas biedrību, jo Laiks nepielūdzami tuvojas..

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Jolanta Švābe (Stalidzāne) 14.07.2014. 13.28

Ja Eiropas Savienības vadība un tajā ietilpstošo valstu valdības vēl nav sapratuši, kas notiek Ukrainā, tad viņi ir pelnījuši pa zaļo cilvēciņu divīzijai pašu teritorijā – “zaļo” tanku kolonna Briseles ielās birokrātus ātri atskurbinātu. Viņiem jāsaprot, kas patiesībā notiek Ukrainā un ar ko tas draud visai civilizētajai pasaulei. Ukrainas armijas puiši šobrīd cīnās un mirst ne tikai par Ukrainu, bet arī par Eiropas Savienību vistiešākajā veidā. Maidans skaidri parādīja, ka vairums Ukrainas iedzīvotāju izvēlas iet Eiropas ceļu. Tā vietā, lai čammātos ar “vai ieviest sankciju N līmeni”, ES un ASV ir jādara viss iespējamais lai Krievijas pahanāta maļinai jau tagad nocirstu jebkuru vēlmi bāzties svešā teritorijā. Gāze nav to vērta, lai upurētu morālas vērtības. Kā notiek bizness Krievijā pie pašreizējās varas, Rietumeiropas uzņēmējiem jau tā kā bija jāzina. Un tos kretīnus no Francijas, kas parakstīja kara kuģu piegādi Krievijai, pašreizējā politiskajā situacijā bija jāsoda par sadarbību ar kara noziedzniekiem.

+14
0
Atbildēt

0

dancis4 14.07.2014. 11.53

Izskatās, ka ES upurē Ukrainas mieru miera ar Putinu dēļ, šajā procesā Merkele arvien pārliecinošāk spēlē pirmo vijoli, vairums pārējo kusli piebalso. Pie demokrātijas pamatprincipiem (un sava mugurkaula) palicis vien retais no ES līderiem – Ilvess, piemēram.

ASV, šķiet, izvairās no jau tā pietiekami saspringto attiecību saasināšanas ar Vāciju spiegu skandāla dēļ un attiecībā uz Putinu turpina vien runāt par relatīvi smieklīgām sankcijām, par kurām pēdējais,visticamāk, vien paņirdz un sūta savus tankus dziļāk Ukrainā.

Iespējams, ka Rietumi,zinot, kādi resursi ir Putina rīcībā, nolēmuši pieturēties pie “ar trakiem pa labam” politikas. Rūdītā čekista domāšana to uztver kā vājuma pazīmi un tas tikai palielina apetīti. Viņš jau ir pārkāpis neskaitāmas sarkanās līnijas un turpinās to darīt. Tikai tad, kad kompleksainais “krievu pasaules” veidotājs sajutīs reālu pretsparu no Rietumu puses, viņam prātiņš atdzisīs un, varbūt, pat pārnāks mājās.

+13
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 14.07.2014. 11.35

BBC Germany and Russia have urged direct talks between Kiev and the rebels.

neiedomājami! krievu uzbrucējs kopā ar Vāciju aicina Kijevu vest sarunas ar krievu uzbrucēju!!!!!

+9
0
Atbildēt

0

Þanis Bezmers 14.07.2014. 11.32

Cienījamās dāmas un godātie kungi! Rietumi, it sevišķi Vācija, atceras nacionālsociālistisko vektoru pēc WW1. Es negribu teikt, ka pašlaik sakarā ar problēmu Krievija – Ukraina no mūsu virtuves loga skatoties viss noris pēc mūsu prāta un saprašanas. Proti, netiek efektīgi putinam un krievijai novilktas bikses un sadots pa dupsi tā, ka maz neliekas. Tikai aizmirstam, ka putleram, atšķirībā no hitlera, ir atompoga. Tautas pazemojuma masu apziņu uzģenerēt un jebkādas pilnvaras no parlamenta dabūt putlers un viņa jeģinorosi spēj jebkurā laikā. Domāju, ka šis apstāklis guļ zem visiem eiropiešu lēmumiem. Merkele atzīmēja putina atrašanos ārpus realitātes un viņa pie tā pieturas. Iespējams ar daudziem, daudziem kompromisiem. Tajā skaitā ar francūžiem un viņu mistrāl, pat ar ukraiņu dienvidaustrumiem u.c. Otro nacisma vs rašisma dzimšanu neviens negrib. Un putlers nav mūžīgs tāpat kā viņa uzģenerētais jeģinorosu veidojums. Nedomāju, ka viss, kas pašlaik tiek jau darīts, ir nekam nederīgs.

+8
-3
Atbildēt

23

    Ansis > Þanis Bezmers 14.07.2014. 11.38

    Ļoti precīzi!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Þanis Bezmers 14.07.2014. 11.55

    It kā jgandrīz vai pamatoti, tomēr… Reiz jau „rietumu demokrātijas” pēc līdzīgas receptes apkaroja, mierināja un atmaidzināja nacionālsociālismu – ceļš no Rūras apgabala remilitarizācijas caur anšlusu līdz pat Minhenei bija tik gluds… nu gluži kā uz elli.

    Ko nu?

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Þanis Bezmers 14.07.2014. 11.58

    “Un putlers nav mūžīgs tāpat kā viņa uzģenerētais jeģinorosu veidojums.”

    Проходит все… Не вечен Путин.

    К рулю придет иная шваль.

    Не изменить рашистской сути:

    И в этом – главная печаль…

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    archoftriumph > Þanis Bezmers 14.07.2014. 12.00

    mistraalus putinam paardot gan ir pilniigi lieki, ja vien tajos neiemontee bumbas ar taalvadiibu.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Þanis Bezmers 14.07.2014. 12.06

    zirnekliene Šeloba. Ģeniāla četrrinde:)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Þanis Bezmers 14.07.2014. 12.21

    Zirneklienes pantiņš tiešam jauks. Ne jau tajā sarkanajā pundurī vaina. Kāda tauta, tādi valdnieki.

    Путин наконец-то сделал что-то значимое, и при том такое, что огромному большинству граждан России очень нравится. Граждане теперь поддерживают Путина потому, что это их лидер, тот, который ведет их туда, куда они хотят идти.

    http://www.ej.ru/?a=note&id=25524

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Þanis Bezmers 14.07.2014. 12.42

    Nē, nē… Pantiņš nav mans, bet Meļņikoff’a lapā ipvnews.org atrasts. Bet būtību izsaka vnk perfekti. Putins beidzot dara un saka to, ko vairākums krievu grib redzēt un dzirdēt un tātad problēma ir krievu nācijā kā tādā.

    Realitāte ne par ko negrib atbilst politkorektuma dogmām.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Þanis Bezmers 14.07.2014. 12.44

    ierados. Krievi vienmēr atzinuši tikai vienu argumentu – spēku. No otras puses Putinam jau 60, un ja taisnība Belkovskim, ka Putinam interesē tikai paša liktenis, tad viņš ir gatavs uz visu. Tomēr piekāpšanos viņš sapratīs tikai kā vājuma pazīmi. Manuprāt viņš tāpat nicina rietumu vadītājus kā kādreiz Hitlers…

    “Par Dugina patieso varu liecina šāds incidents: 6. maijā viņš kādā intervijā izteicās, ka ukraiņi esot “jānosit, jānosit, jānosit”. Ne mazāk kā 11 000 sašutušu pilsoņu parakstījās zem prasības, lai Maskavas Valsts universitātes (MGU) rektors atbrīvo Duginu no Socioloģijas fakultātes Starptautisko attiecību socioloģijas katedras vadītāja amata. 27. jūnijā tika oficiāli paziņots, ka MGU rektors Duginu atlaidis. Taču jau nākamajā dienā tikpat oficiāli tika paziņots, ka minētā informācija neatbilst patiesībai un Dugins turpina vadīt katedru. Viss skaidrs, Putins savu guru “neuzmet”. http://www.la.lv/vai-dugins-ir-putina-rasputins%E2%80%A9/

    Vai “ukraiņi jānosit, jānosit, jānosit” neatgādina slaveno I. Ērenburga aicinājumu? Vai Obama spēs apturēt Krievijas agresiju Ukrainā kā kādreiz Kenedijs PSRS plānus Kubā?

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Þanis Bezmers 14.07.2014. 12.49

    zirnekliene Šeloba. Vai tad nu krievi vienīgie tādi šajā pasaulē. Frančiem ne mazāk grūti bija samierināties ar savu koloniju zaudēšanu un vēl tagad uzskata savu valsti par pasaules lielvaru.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > Þanis Bezmers 14.07.2014. 12.52

    lno

    Manuprāt viņš tāpat nicina rietumu vadītājus kā kādreiz Hitlers…

    ______________

    Vai tad ne Staļins nicināja. Vai domā, ka to fizisko un morālo kropli, Rūzveltu, kura iepuvušas olas tas bija satvēris dzelzs tvērienā, viņš cienīja?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    ILZE > Þanis Bezmers 14.07.2014. 12.56

    lno Vai tad nu krievi vienīgie tādi šajā pasaulē. Frančiem ne mazāk grūti bija samierināties ar savu koloniju zaudēšanu

    ______________

    Glumiem varžēdājiem būtu gan jāapzinās, ka koloniju zaudēšana bija tieši saistīta ar viņu agresiju pret Vāciju, kas ievilka karā Angliju un ASV, kas ir WWII netaisnīgā iznākuma sekas.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Þanis Bezmers 14.07.2014. 13.00

    rostins. Nu piedod, ka aizskāru tavu elku:):):)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > Þanis Bezmers 14.07.2014. 13.03

    lno

    Vai Obama spēs apturēt Krievijas agresiju Ukrainā kā kādreiz Kenedijs PSRS plānus Kubā?

    _________________

    Pederastu, nēģeru un padzīvojušo mājsaimnieču mīlulis, Kenedijs, izraisīja Karību krīzi. Par to “pateicīgie” tautieši, CIP vai kubieši to mērgli nošāva kā traku suni.

    Atgādināšu, ka viņš aizliedza izlidot kubiešu no ASV nopirktām un pašu līdzekļiem izremontētām lidmašīnām, kurām bija jāatbalsta kubiešu desants Cūkas līcī. Tā kuces bērna dēļ Fidela karotāji visus apšāva.

    Vai atgādināt pa čekas kuci, Norma Jeane, kas to padļugu aiz diedziņiem raustīja?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > Þanis Bezmers 14.07.2014. 13.05

    Atšķirība ir tāda, ka gribētāju dzīvot Francijā netrūkst, bet par Krieviju to gan nevar teikt un tas nozīmē, ka franči bez svešu zemju okupācijas un kolonizēšanas ir paveikuši un radījuši arī daudz ko pozitīvu, turklāt PAŠI, nevis pēc Pētera I parauga ar copy – paste no visas Eiropas palīdzību. Tāpat ne Francija, ne vēl kāda cita lielvalsts, lai kāda būtu tās pagātne, nav ar varu un viltu piegrābusi 1/7 pasaules sauszemes – bretoņu un basku apspiešana, protams, padara Franciju līdzīgu Krievijai, tomēr teritoriālās “bilūmijas” izpausmes, kas liktu censties tagad, 21. g.s. piegrābt kaimiņu teritorijas, šobrīd frančiem nepavisam nav raksturīgas.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > Þanis Bezmers 14.07.2014. 13.07

    lno

    Nu piedod, ka aizskāru tavu elku:):):)

    ______________

    Nē es vienkārši nevaru pieļaut, ka tu savu elku, viskrieviskāko izdzimteni, kādus vien sātanam bija izdevies radīt, Staļinu, nostādi līdzās Hitleram.

    Pamēģini būt taisnīgs! Tiecies pēc zināšanā, tas palīdzēs.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ILZE > Þanis Bezmers 14.07.2014. 13.18

    zirnekliene Šeloba

    Putins beidzot dara un saka to, ko vairākums krievu grib redzēt un dzirdēt un tātad problēma ir krievu nācijā kā tādā.

    _____________

    Tātad, krievi, tas ir kolektīvais Putins, pat ja 2-3% starp viņiem tādi nav. Ir jāatmet visniecīgālās ilūzijas par krievu pasauli un jāizvēlas, vai nu viņi, vai mēs, homo sapiens?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Þanis Bezmers 14.07.2014. 13.21

    v_rostins. Ja nepieminu ar labu vārdu Hitleru, tad momentā kļūstu par Staļina fanu? Tu man uzmācies ar Pēdējo republiku, bet pats tā arī neesi sapratis Suvorova domu, kas izteikta viņa 1. grāmatas nosaukumā Hitlers – Staļina ledlauzis:):):)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ILZE > Þanis Bezmers 14.07.2014. 13.37

    lno

    bet pats tā arī neesi sapratis Suvorova domu, kas izteikta viņa 1. grāmatas nosaukumā Hitlers – Staļina ledlauzis:):):)

    _________________

    Nedirs nu, tāds grāmatas nav. Tu tiešām esi idiots, ja nespēj atšķirt diktatūra, kas tai laikā valdīja lielākā daļā pasaules valstu, no Staļina dzimtbūšanas.

    http://ipvnews.org/stump/articles/ar075/images/001.jpg

    Tu tiešām esi slims, ja iedomājies, ka tikai pateicoties Molotova – Rībentropa paktam, Staļins atbrīvoja drausmīgo zvēru, kas sēž katrā krievā. Vēl pirms pakta tie izdzimteņi, cilvēces atkritumu, iebruka Spānijā un ja nebūtu patriekti, Staļins Armagedonu Eiropai būtu sarīkojis vēl 1937. vai 38. gadā,

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Þanis Bezmers 14.07.2014. 13.48

    v_rostins. Kenedijam draudēja lielas nepatikšanas, diez vai viņš atšķirībā no Obamas tiktu ievēlēts uz otru termiņu

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > Þanis Bezmers 14.07.2014. 13.53

    lno

    Ja nepieminu ar labu vārdu Hitleru, tad momentā kļūstu par Staļina fanu?

    _______________

    Ja piemini ar ļaunu vārdu Hitleru, kas paglāba manu tautu no pilnīgas iznīcināšanas, jādomā esi jau paguvis izraut rīkles desmit okupantiem.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Þanis Bezmers 14.07.2014. 13.55

    rostins. Nu labi, grāmatu tiešām sauc Ledlauzis, bet doma ta tāda. Man patīk tavs vīrišķīgais stils:):):)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > Þanis Bezmers 15.07.2014. 04.31

    nulle

    Ko tad UK, Francijai un ASV vajadzēja darīt?

    _______________

    Pēc tava saprāta brāļu, krievu fašistisko izdzimteņu, iebrukuma Spānijā, vajadzēja dot tādu triecienu agresoram, lai tādi apzīmējumi, kā krievs, vai krievija uz visiem laikiem pazustu no leksikas, bet tev, invaļidam, bez tiem bidlām būtu garlaicīgi.

    Kas attiecas uz atkritumiem, domāju senie romāņi, germāņi vai franki tevi, pederastu, atdotu suņiem apēšanai.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > Þanis Bezmers 15.07.2014. 04.37

    lno

    Saasināta tasnīguma izjūta un kā nacistam, mīlestība pret savu tautu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > inta_s 14.07.2014. 11.14

    Un Tu joprojām nevari rimties :)))

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > inta_s 14.07.2014. 11.29

    Nekā personīga – tāds darbs.

    Kā atzinis viens krievu ģenerālis –nepārtrauktai lamāšanai ASV mums ir visizdevīgākais „ienaidnieks”, jo esam droši, ka nekādu atbildes darbību nebūs.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Ansis > inta_s 14.07.2014. 11.35

    Taisnība jau Tev ir, bet …

    Reāli – Krievijas tipa atbrīvošanu esam jau pieredzējuši – vairāk negribas.

    Un reāli cita sabiedrotā, kas varētu atbaidīt Krieviju no iebrukšanas – NAV.

    Tā ka – es turpināšu kritizēt ASV par viņu veiktajam muļķībām (Lībijā, Irakā, Sīrija utt), tāpat piekrītu, ka ASV demokrātija ir fikcija, ka ASV dolārs ir … finanšu piramīda, kas agri vai vēlu sabruks,

    BET

    Tai pat laikā Es aizstāvēšu Latvijas dalību NATO (tai skaitā ANO sankcionētās misijās),un ASV kā vienīgo iespējamo mūsu militāro sabiedroto, tikai ar nelielu piebildi, ka Latvijai nevajadzētu iesaistīties apšaubamo ASV militāro avantūru sākuma fāzē, kamēr tās nav ANO sankcionētas.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > inta_s 14.07.2014. 11.36

    Paranoja 10 balles no 10. Ja ģenerālim visur rādās zilie, tad viedoklim masoni. Nu teic man, viedokli, kāds sakars ASV vēlēšanu sistēmai ar šo rakstu?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ansis > inta_s 14.07.2014. 11.40

    nomale – Viedoklim ir misijas apziņa. Viņam pat lapa anglu valodā, kur šo popularizē. Ideālists.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > inta_s 14.07.2014. 12.00

    rinķī apkārt Un Tu joprojām nevari rimties :)))

    ============

    Neko darīt.. Tāds Līgums.. Staļingrads un Zagranatrjads aiz mumsiem.. Nav svarīgi ciki mani bērni, mazbērni un mazmazbērni mirs – g(la)venais – es dzīvošu!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > inta_s 14.07.2014. 15.42

    Viedoklis vienkārši ir ieprogrammēts robots.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 14.07.2014. 23.49

    Edgar,

    ASV pilsoni un konstitucija nav tas pats kas ASV rezima saimnieki.

    http://m.bbc.com/news/blogs-echochambers-27074746

    0
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 14.07.2014. 23.58

    nomale,

    Paradi kur te ir.lv ir raksts par to ka ASV valda oligarhija nevis demokratija – ka so pieradija Prinstonas universitates profesori sava petijuma. Un tad nebus no manis sadi komentari.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ansis 14.07.2014. 11.10

Manuprāt – Merkelei pārmetumi ir lieki. Nevajag šādas ziņas nekritiski smelties no Krievijas TV – tur speciāli tiek radīts iespaids, ka daļa Eiropas atbalsta Putinu, tikai ļaunie ASV traucē pilnīgai laimei.

+9
-1
Atbildēt

4

    Ansis > Ansis 14.07.2014. 11.25

    Eiropas izteikumi pamata ir – vajag mierīgu atrisinajumu pēc Porošenko miera plana. Un ļoti pareizi. Porošenko miera plāns paredz sakaut teroristus un tad .. runāt ar tiem, kas nav saistīti ir šiem teroristiem.

    Vienīgi – Eiropa nepilda savus solījumus par 3. limeņa sankcijām. Man ir divi izskaidrojumi:

    1) Eiropa žēlo sevi un nespej vienoties …

    2) Daļa Eiropas uzskata, ka šie draudi “ieviest sankcija” ir pēdējais, kas attur Krieviju no atklāta iebrukuma. Ja sankcijas tiktu ieviestas, tad … draudu vairs nebūtu un Krievija kara iesaistītos pilnīgi atklāti.

    Bet – manuprāt jau pēdējās dienās Krievija ir ļoti pārkāpusi līniju, kur viņi varētu teikt, ka nav tieši iesaistīti.

    No otras puses – ja sāktos atklāts Krievijas iebrukums – ar raķetēm, aviāciju utt … Ukrainas armija nespētu kautcik nopietni turēties pretī – jautajums tikai par iespējamo partizānu karu pēc okupācijas. Un tā kā Eiropa un NATO negatavojas iesaistīties karā (vismaz neesmu dzirdējis, ka Latvija jau gatavotu bataljonu pārsviešanai uz Ukrainu) – tad vispār Eiropa dara samērā pareizi, ka cenšas nepieļaut atklātu iebrukumu.

    Būtība – to varētu uzskatīt par laika iegūšanu – vienīgi:

    a) man ir zināmas šaubas, vai Ukraina spēs noturēties pret šādu “neīsto karu” ilgstoši (ar pieaugošu Krievijas atbalstu)

    b) laika iegūšana būtu laba, ja Eiropa gatavotos militāri apdraudējuma likvidēšanai – bet kautkā neizskatās

    Rezultāts pagaidām izskatās bēdīgs.

    rezume – es šeit nekritizētu Merkili – viņa ir salīdzinoši ar pārējo Vāciju ļoti adekvāta.

    Uzprasiet labāk mūsu politiķiem – vai 2% IKP aizsardzībai sasniegšana kautkad … 2020. vai 2024. gadā vairs mums spēs palīdzēt? Manuprāt tuvākajos 2-3 gados jāatrod adekvāts finansējums, lai NBS var iespejami drīz sasniegt vismaz minimalās aizsardzības spējas! Krievijas pārapbruņošanās programmu paredzēts pabeigt 2018. gadā …

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ansis 14.07.2014. 12.57

    Krievija jau ir iesaistījusies karā pilnīgi atklāti, Ukrainā visi to saprot, Rietumiem, vienkārši, izdevīgi to “neredzēt”, un, lielā mērā, pateicoties Rietumu impotencei un savtīgumam, ja kas Putinu arī var apturēt, tad tikai sankcijas, nevis atturēšanās no sankcijām, ja ar bandītu grib “pa labam”, viņš vienmēr to izskaidros tikai un vienīgi kā vājuma izpausmi, un tas tikai sekmēs viņa visatļautību, nevis kavēs.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ansis 15.07.2014. 11.58

    Edgars Avotiņš

    No otras puses – ja sāktos atklāts Krievijas iebrukums – ar raķetēm, aviāciju utt …

    ________________

    Lidmašīnu, kas notriekta 6 km augstumā, nekādi teroristi nevarēja notriekt, to paveica armija. Obamas rīcība pret Krieviju atgādina kāda bija pret Asadu. Pēc tā sarīkotā ķīmiskā uzbrukuma savai tautai, tā vietā, lai nekavējoties likvidētu režīmu, bet pašu atdotu “pateicīgiem” tautiešiem, lai tie izplēš tam arbūza lieluma caurumu dirsā, uzsāk pārrunas par MII nodošanu starptautiskiem novērotājiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ansis > Ansis 15.07.2014. 12.19

    Pirmkārt – Krievija varēja nodot BUKu teroristiem, vai arī viņi varēja dabūt BUKu kādā Ukrainas pretgaisa bāzē.

    Ukraiņu informācija par šo ir … skaidrs, ka tā nav objektīva, militara informācija, bet gan “ekspertu” fantazēšana par iespejamiem variantiem balstoties uz to vienīgo faktu, ka lidmašīna itkā lidojusi 6500m augstumā.

    Reāli – ja tā būtu bijusi gaiss-gaiss raķete no Krievijas lidmašīnas, tad Ukrainas radari vismaz to lidmašīnu būtu fiksējuši.

    Tapat tie mistiskie stasti, ka Snežnij bombardešanu veikusi Krievijas aviācija … tukša muldēšana. Ukrainai radari ir – līdz ar to viņi skaidri zin, kas un kur lidoja.

    Vienkārši lidz mums atnāk daudz “ekspertu” fantazēšanas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 14.07.2014. 11.05

…Ранее слишком жёсткой линии в отношении России придерживались лишь США, а канцлер ФРГ Ангела Меркель, напротив, была сторонником более мягкого подхода. Однако, по версии издания, Меркель удалось одержать победу над некоторыми немецкими дипломатами, и её линия стала гораздо жёстче…

http://rus.delfi.lv/news/daily/politics/financial-times-strany-baltii-agressivno-prodavlivayut-sankcii-protiv-rossii.d?id=44723790#ixzz37QWVidZk

Merkele jau nu nav pelnījusi to, ka viņu lamā IR komentētāji :) Tieši otrādi,lai kādas tās arī būtu, bet, iestājoties par sankcijām pret Krieviju, Merkele ir ieņēmusi, riskēšu un teikšu ,:)pretēju viedokli lielākās daļas gan savas valsts ” vienkāršo” iedzīvotāju viedoklim, biznesa ļaužu viedoklim, un tad jau arī, protams, ļoti lielas daļas politiķu interesēm.

Info aktualitātes Vācijā un Latvijā būtiski atšķiras. Ja Latvijā Krievijas agresija Ukrainā ir problēma, kas ļoti lielam skaitam ļaužu ir svarīaga, par šo situāciju runā ne tikai masu mēdiji un oficiālas amatpersonas, bet tā ir tēma, kuru savā pelēkajā ikdienā apspriež arī ” dzīves ierindnieki” :), tad Vācijā, vismaz tajā daļā, kurā es dzīvoju, par krievu iebrukumu Ukrainā vispār nerunā, neesmu dzirdējis. Ziņo ziņās, bet tas ir viss. Publikas reakcija nekāda, nevienu tas neinteresē, un, ja Ukrainas dēļ var gadīties sarežģījumi personīgajā dzīvē – gāze paliks dārgāka utt, tad vācieša reakcija uz ES sankcijām pret Krieviju ir izteikti negatīva. Tāpēc pasvītrošu vēlreiz, Eiropai ir paveicies, ka Vācijas kanclere tieši šobrīd ir Merkele. Ja Vācijas kanclers šobrīd būtu itāļu, spāņu, portugālu utt premjeru domu biedrs, tad tiešām būtu vāks.

+14
-1
Atbildēt

6

    ligakalnina > buchamona 14.07.2014. 12.51

    Ja tā, tad tas tikai liecina par vāciešu “īso” domāšanu un absolūto nespēju saprast, ka, ja Putinu neapturēs, viņš neapstāsies, un, Vācijā viņš, protams, neiebruks, bet, netiešas Krievijas agresijas sekas, agri vai vēlu, skars arī viņus, un, daudz smagākā veidā, kā tad, ja pret Krieviju pielietotu sankcijas pašā sākumā.

    Par tādām lietām, kā elementaru solidaritāti ar tautu, kura vēlas brīvību, bet, Krievija tam traucē, laikam jau vispār nav nozīmes runāt.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > buchamona 14.07.2014. 13.15

    “Vācijā viņš, protams, neiebruks, bet, netiešas Krievijas agresijas sekas, agri vai vēlu, skars arī viņus, un, daudz smagākā veidā, kā tad, ja pret Krieviju pielietotu sankcijas pašā sākumā.”

    Re kā 1944.g. iebruka gan. Bet vācieši laikam dzīvo “šeit un tagad”, uzskatot pagātni un nākotni par ilūziju…

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 14.07.2014. 13.28

    Manuprāt Vācijā neiebruks, jo kas tad Putina rokaspuišiem ražos BMW un Mersedesus? Pietiks, ka pieliks pistoli pie deniņiem un diktēs, ko fričiem darīt:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > buchamona 14.07.2014. 13.40

    Es domāju, ka Krievija arī pati turpinās sevi izolēt no Rietumiem (pamazām aizvien vairāk ir to, kuriem “neiesaka” braukt uz ES), līdz krievi degradēsies līdz 1945.g. sarkanarmiešu līmenim, kam pragmatiskie apsvērumi vairs nebija no svara – pietiks ar prastas demolēšanas un laupīšanas iespējām “atbrīvošanas” gaitā.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 14.07.2014. 15.35

    Vispār, tas ir intersanti, ES un ASV kreiso un pārējo Palestīnas draugu pievērsta konfliktam Gazas sektorā, kur upuru simtreiz mazāk, bet, Ukraina un Krievijas agresija, kur konflikts ir tūkstoškārt lielāks un bīstamāks, un notiek neatkarīgas valsts okupācija, ES “humānos” kreisos politiķus intersē daudz mazāk, ja tikai tie vēl vispār neatbalsta Krieviju, absurds.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > buchamona 14.07.2014. 16.58

    http://www.kasparov.ru/material.php?id=53C3CFEC33F59

    Nu re, pamazām sāk atteikties arī no mersedesiem… Ja tiešām notiks tā, ka Krievijai un Vācijai būs kopīga robeža, tad tā būs nevis Krievija, kāda tā ir šobrīd, bet riktīga Viduslaiku Zelta Orda.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

alexander 14.07.2014. 11.02

Kamēr rūpes par Mistrālu un mersedesu pārdošanas apjomiem un gāzes piegādes nepārtrauktību būs svarīgākas par brutāliem staptautisko tiesību un cilvēktiesību pārkāpumiem un agresiju pret neatkarīgu valsti, tikmēr adekvāta situācijas izpratne ir mazticama. Nožēlojami.

+20
0
Atbildēt

0

dro 14.07.2014. 10.37

МОСКВА РАССМАТРИВАЕТ ВОЗМОЖНОСТЬ НАНЕСЕНИЯ ТОЧЕЧНЫХ ОТВЕТНЫХ УДАРОВ ПО УКРАИНСКОЙ ТЕРРИТОРИИ

14 июля 2014 | 09:30

Об этом сообщает «Коммерсантъ» со ссылкой на источник, близкий к Кремлю. Он подчеркивает, что речь не идет о какой-либо масштабной акции, а исключительно о целенаправленных единичных ударов по позициям, откуда ведется огонь по российской территории.

Вчера фугас, выпущенный с территории Украины, попал в жилой дом в Ростовской области. В результате погиб человек, еще один тяжело ранен. Власти в Киеве отрицают свою причастность к обстрелу.

Eiropa mūs nesapratīs:):):)

+5
0
Atbildēt

0

austrisv 14.07.2014. 10.32

Eiropa turpina aukleties ar slepkavu

+21
0
Atbildēt

0

dzintarz 14.07.2014. 10.23

Ukrainas prezidents aicina ES adekvāti novērtēt Krievijas rīcību

=============

Ukrainas prezidents prasa neiespējamas/neadekvātas lietas no ES birokrātiem..

Tāpēc viņš – Eiropas izpratnē – pieskaitāms neadekvātiem..

BTW.. Varbūt kremļa asiņainā botoxpundurzombija tēls sāk brukt? Svaigākie pundurzombija publiskās renderēšanas (atspoguļošanas) piemēri raisa aizdomu, ka vašingtonas obkoms vairs nepiegādā pietiekoši ātrus videoprocesorus kremļa obkomam objektu reāllaika renderēšanai.

http://en.wikipedia.org/wiki/Generation_%22%D0%9F%22

+11
0
Atbildēt

0

gliters 14.07.2014. 10.18

+16
-1
Atbildēt

1

ligakalnina 14.07.2014. 10.10

Putins satiek Merkeli, protams, sabučojas apkampjas, pēc krievu modes, un Merkele viņam jautā – nu, kā tur tavējie Donbasā?

Putins nopūšas un atbild – smagi, māmiņ, bet, bez tevis būtu vēl smagāk.

+22
-1
Atbildēt

0

ligakalnina 14.07.2014. 09.37

It kā Brazīlijā notikusi neformāla Merkeles un Putina tikšanās, un abi “vienotā ekstāzē” esot nolēmuši, ka, galvenais esot – apturēt asinsizliešanu, un sākt “miera sarunas” ar “separatistiem”.

Uz tā fona, ka Ukrainā no Krievijas ienāk kolonas ar desmitiem bruņutransportieru un jaunākiem T90 tipa tankiem, ar Krievijas karogiem, ATO tiek apšaudīta ar Krievijas GRAD, utt., Merkeles un Putina kopīgie ieteikumi Parošenko sākt videokonforenci ar teroristiem, kurus kontrolē pats Putins, izskatās sevišķi “pikanti” un liekulīgi, intersanti, cik tālu vēl Merkele ies?

Acīmredzot, gan Putinam, gan Merkelei ir kopējas interses – noteikti jāleģitimizē teroristi, un tālāk jau visu atbildību par asinsizliešanu varēs uzvelt Ukrainai, un sākt kārtējo demagoģiju tipa “abi vainīgi”, redz, arī Ukrainai jāpiekāpjas, sarunas taču notiek, utt., Merkele un ES varēs ziņot, ka viņi pielika visas pūles, lai novērstu asinsizliešanu, un Putina izdevīgums pašsaprotams – Lugandas republika tiks leģitimizēta, un Ukrainas teritorijā būs leģitīms teroristisks anklāvs.

+18
-1
Atbildēt

6

    vegan > ligakalnina 14.07.2014. 09.50

    Mhm, un tai pat laikā Krievija turpina kūdīt uz turpmāku naidu un asinsizliešanām:

    https://www.youtube.com/watch?v=BAxlDlkdNVY

    Līdz šim laikam visnekaunīgākie (turklāt visacīmredzamākie) meli, turklāt pa centrālo pirmo kanālu.

    Humānākais, ko šī kuce ir pelnījusi, ir lode.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > ligakalnina 14.07.2014. 11.07

    Krievi šodien īsteno 16.gs.(!) koloniālisma reālpolitiku, nekautrējoties pat izmantot 16.gs. domāšanas stilu iekaroto teritoriju atveidē – New Zealand, New England… New Russia.

    kas ir vēl trakāk, krievi patiesi domā, ka visa pasaule atrodas 16.gs. attīstības stadijā, ka “informācijas aprite” notiek no mutes mutē, un ka jo neticamākas lietas stāstīs par aborigēniem, jo lielāka būs ticamība stāstam.

    Jāpiekrīt, ka krievi savā domāšanā mīt viduslaikos, akurāt turpat, kur radikālie džihādisti.

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 14.07.2014. 11.22

    Tikoo ka pa radi Vesti ukraina par šo dzirdēju, tāpēc pārrakstīju komentāru.

    Šī te kuce atrodas Krievijā bēgļu nometnē, tēlo bēgli, kaut, viņai nav nekāda sakara ar Doņecku vai Slavisnsku, dabiski, ka viņai samaksāts, un samaksāja otra kuce, 1. kanāla “žurnaliste” Čumakova.

    Bez tam, Novaja gazeta jau aizsūtīja uz Slavinsku korespondentu, kuram neviens vietējais šo versiju neapstiprināja.

    Arī ļenina laukums Slavinskā vispār neeksistē.

    Pie kam to kuci atpazina, tā ir Galina Pišņaka, kas, īstenībā, dzīvo pavisam citā pilsētā, ir alokoholiķe un narkomāne.

    Intersanti, kad ES un ASV liegs iebraukšanas atļaujas, vismaz, TV kanālu vadītājiem un tiem “žurnalistiem”, kas dara tādas lietas, kultivējot naidu, ASV it kā sākta parakstu vākšana pret šiem “žurnalistiem”.

    +19
    0
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > ligakalnina 14.07.2014. 18.06

    Šajā ksenofobijas lēkmē izdzirdam patiesības graudu – fašisti tā nedarīja. Melu sorķīrā mūs neļauj nomočīt ākstība ar nekādas valodas teatrālo izvēli. Vecais kurgiņjans beigs spļaudīties, šitais skuķis būs jau satrennējies.

    Nepiekrītu, ka viņa pelnījusi lodi. Ja foto nemelo, lode viņai nāktu kā atpestīšana.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 14.07.2014. 18.15

    http://vestiua.com/ru/news/20140714/50978.html – par ES Ārlietu resora vadību grib iecelt Krievijas atbalstītāju.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 14.07.2014. 23.51

    ….Vēstule Krievijai no Doņeckas…

    “Так уж вышло, что я коренной дончанин. Гордиться тут особенно нечем, но это факт. Жил бы дома и до сих пор, если бы кучке сумасшедших фанатиков при поддержке России не пришло в голову устроить войну в моем родном городе и привезти туда российских наемников.

    Хоть я и учился после провозглашения независимости, образование получил типично российско-советское. Я рос и воспитывался на русских фильмах, на русской музыке, на русских книгах, я долго считал Россию дружественной страной, родственной страной, но теперь – все это в прошлом.

    Теперь у меня, у моих близких, у миллионов русскоязычных и русских людей Украины больше никогда не повернется язык назвать вас братским народом.

    Мы, ваши ментальные близнецы, выросшие на одних с вами книгах и мультфильмах, дошли до того, что хотим отгородиться от вас трехметровой стеной, как Израиль от Палестины.

    ….

    Вы влезли во внутренние дела независимого государства. Вы стреляете в граждан Украины на их земле из своего оружия и одобряете это по своему телевизору. И как бы вы не врали себе, что это все против фашистов, что это все обосновано и справедливо – в глазах всего мира вы агрессоры.

    Исчезла навсегда страна-освободитель, страна победитель фашизма. Все это в прошлом. Теперь вы оккупанты, вы каратели, по вине которых гибнут невинные люди, падают ракеты на города, которые жили в мире, пока вы не пришли.

    Ваши парады на 9 мая, весь этот пафос, военные песни, вечные огни – все это не стоит больше ничего. Это вранье.

    http://www.pravda.com.ua/rus/articles/2014/07/14/7031881/

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam