Maskava sola respektēt “referendumu” iznākumu Austrumukrainā (papild.)
68Saistītie raksti
Radars /
13. novembris
Radars pasaulē
Redaktores sleja /
13. novembris
Mūsu atbilde
Ārpolitika /
13. novembris
Eiropai jāspēj aizstāvēties
Ārpolitika /
13. novembris
«Miers, bet ne par katru cenu»
Komentāri (68)
raimondsudris 12.05.2014. 23.40
Neo (Ilmāram Poikānam) 23.maijā 10:00 Rīgas Centra rajona tiesā
(Abrenes iela 3) notiks tiesa, kuru tiesnese skatīs slēgtā sēdē.
Vairāk par tiesas sēdi var meklēt googlē, ierakstot –
“Tiesa noraida lūgumu izskatīt Neo lietu atklātā procesā”
Lieta tiek apzināti safabricēta pret viņu. Meklējiet googlē, ierakstot –
“Neo lietas izmeklētāja strādā cietušajā kredītiestādē?”
Neo vienkārši nosūtīja žurnālistei datus, kam uzdūrās internetā!!
Tas nebūtu noziegums demokrātiskā valstī.
Aicinu rakstīt e-pastus un zvanīt (vēlams laipni), lai izbeigtu lietu
un attaisnotu Neo!!!
Prokurore Vita Ozoliņa – [email protected]
Tiesnese Una Melameda – una.melameda@ zemesgramata.lv
Tieneses palīdzes telefons – 67077242 (darbdienās līdz 16:00)
Rīgas Centra rajona tiesa – [email protected]
Ģenerālprokuratūra – [email protected]
0
Amis 12.05.2014. 20.30
Daniil
Nestāsti nu, ka ar express minetu nopelnīji tādu naudu!!!!
0
Ansis 12.05.2014. 19.03
Interesanti, ka vēl pirms dažām dienām proKrieviskie separatiski teloja “demokrātiju”. Bet šodien ir ziņa, ka Strēlnieks deputātus, gubernatorus, vēlēšanu komisiju un visus parejos ir padzinis un nu ir vienpersonisks virspavēlnieks.
http://m.diena.lv/pasaule/krievijas-diversants-strelnieks-pasludina-sevi-par-doneckas-separatistu-virspavelnieku-14055309
Laikam jau pat vietējie separātistu līderi jau sāk apjēgt, ka sapinušies ar nepareizajiem un sākuši iebilst. (varbūt uzdrošinajušies reāli skaitīt biļetenus vai tamlīdzīgu nepatriotisku noziegumu paveikuši)
2
egils_krastins > Ansis 12.05.2014. 20.28
Krievijas militārā izlūkdienesta – Galvenās izlūkošanas pārvaldes (GRU) – līdzstrādnieks Igors Girkins, kurš ir pazīstams arī ar pseidonīmu «Strēlnieks», pasludinājis sevi par tā dēvētās Doņeckas tautas republikas augstāko virspavēlnieku un vērsies pie Krievijas ar lūgumu sniegt militāro palīdzību.
«Ņemot vērā valstī radušās situācijas ārkārtējo raksturu, Kijevas huntas izvērsto genocīdu pret Doņeckas iedzīvotājiem, kā arī NATO intervences draudus, vēršos pie Krievijas Federācijas ar lūgumu sniegt Doņeckas tautas republikai militāru palīdzību,» teikts GRU līdzstrādnieka «rīkojumā».
http://www.apollo.lv/zinas/krievijas-diversants-pasludina-sevi-par-doneckas-separatistu-virspavelnieku-un-piesaka-karu/650935
*****************
…kā arī NATO intervences draudus…
Agrāk nebija dzirdēts. Šis ir kaut kas jauns…
0
vegan > Ansis 13.05.2014. 08.11
Ha, interesanti. Iisteniibaa es nebriiniitos, ja krievu separaatistu alkatiiba un varaskaare vinju pashu “taisno lietu” beigaas arii pazudinaatu..
0
marchaeva 12.05.2014. 17.08
Es saprotu, ka taktika tāda – vispirms sasūta iekšā bijušos afgāņus, specdienestu vīrus un kamuflāžai piesauc vietējos treniņbiksēs.
Tad – 2. solis – taisa referendumu, ar to saprotot, ka nevienu no malas nelaiž pieskatīt, ka viss labi, bet nu apt. 15 % reāli par balsojošo tomēr vajag (kā Krimā).
Tad – 3. solis – bruņo opolčencus ar automātiskajiem ieročiem, zenītraķetēm un tankiem un izsaudz vietējos kvislingus, te tautas patriekto prezidentu-oligarhu.
4. solis, ja viss beidzas labi, proti, ar teritorijas faktisku kontroli – atzīstas, ka tomēr bija vien pašu armija tā īstā darītāja un apbalvo karavīrus un žurnālistus, kas visaktīvāk stāstīja pasakas.
..pie kam nevienā brīdī nedodot iespēju starptautisku novērtāju pārraudzītam referendumam apstākļos, kad nav militāra iedzīvotāju apdraudējuma…, jo reālas plebiscīts, jau vēl ka tikai nepasaka, ka opolčencus naf…
Nu, ko lai saka, o, laiki, o, tikumi. Morāle, ka ja kaimiņos par prezidentu vecojošs čekists ar nez cik stipru garīgu veselību, varbūt tomēr vajag nevis 2 % aizsardzībai, bet vismaz 12 % (kā Šveicē) un varbūt arī Šveices aizsardzības modeli.
1
Amis > marchaeva 12.05.2014. 20.32
sniega_roze un tankiem un izsaudz vietējos kvislingus
==================
Kvislings bija savas valsts patriots, kuram pateicoties norvēģi viegli pārnesa okupāciju.
0
Ansis 12.05.2014. 13.36
Par tiem referendumiem:
1. Skaidrs, ka viņus nevar uzskatīt par leģitīmiem referendumiem
2. Tai pat laikā tas tomēr ļoti raksturo reģiona neuzticēšanos Kijevas varai
Ja Kijevas vara grib veidot Eiropeisku valsti un tuvināties ES un NATO, tad viņiem ir jāmaina līdzšinējā politika:
1. Ir jāmazina savu partiju radikālo spēku veikta vardarbība (Odesas tipa notikumu atkartošanos nedrīkst pieļaut)
2. Austrumu reģionu iedzīvotajiem ir jāsola kautkadi konkrēti burkāni – krievu valodas statusa atcelšana uzreiz pēc Maidana bija kļūda. Austumu apgabalos dzīvojošie iedzīvotāji pārsvara ir Ukraiņi ar dzimto krievu valodu. Šāda tipa lemumi vienkārši atgrūž šos iedzīvotājus no Kijevas, tieši Maskavas rokās.
3. Pretterorisma operācija pašlaik izskatās murgaina
* pašlaik tiek veikti atsevišķi uzbrukumi, kuros netiek saglabāta kontrole, bet tiek pieļauti civilo upuri – gan Maksavas propagandai laba augsne, gan pro_Ukrainiskie vietējie vīlušies
* Vajag:
1) Stringrāk kontrolēt valsts robežkontroles posteņus, lai nepieļautu ieroču piegādes;
2) Seperātistu kontrolētās pilsētas ir jāaplenc, lai separātisti nevar pārvietoties starp tām;
3) Nacionalā gvarde nav īsti piemērota aktīvām operācijām separātistu pārņemtajās pilsētās – viņi var sargāt objektus, kontrolposteņus, robežu;
4) Specvienībām pamazām jāiznīcina teroristi, tai pat laikā cenšoties izvairīties no civilo upuriem;
5) Ja tiek pārņemta kontrole kādā no pilsētām, kā Mariopolē, tad jānodrošina adekvāti milicijas spēki un uzreiz jāveic civiliedzīvotāju “pielabināšanas” kacijas, lai separatisti vairs nevar pārņemt kontroli atpakaļ. Civilajiem nemieru organizētājiem nevis jāšauj kājās, galvā vai jādzen prom, bet gan jāarestē un jāliek cietumā vismaz līdz nestabilā perioda beigām.
6) proKrieviskie militaristi …
a) profesionālie – kas pārsvarā gan nav aktīvi Krievijas karavīri, bet izbijušie … Ukrainas teritorijā viņi bez šaubam uzskatami par slepkavam un teroristiem – snaiperiem un specvienībam pamatā jācenšas viņus iznīcināt. Viņus uzkstāmi var atšķirt pēc formas un ekipējuma.
b) piesaistītie neprofesionālie – viņi pēc būtības nav uzskatami par ļoti bīstamiem – jāapcietina un cietumā.
11
dro > Ansis 12.05.2014. 13.53
Edgars Avotiņš. Izlasīju. Atkal māci ukraiņus kā Maidana laikā, kad paredzēji Janukoviča uzvaru?
Ir jāmazina savu partiju radikālo spēku veikta vardarbība (Odesas tipa notikumu atkartošanos nedrīkst pieļaut)
__________________
Interesanti kā to var izdarīt, ja provokātorus piesedz milicija? Varbūt uzskati par radikāļiem futbola fanus, uz kuru gājienu šāva?
pašlaik tiek veikti atsevišķi uzbrukumi, kuros netiek saglabāta kontrole, bet tiek pieļauti civilo upuri
__________________
Interesanti kā ukraiņi var uzbrukt plašā frontē, ja milicija un armija ir nolaistas līdz kliņķim un tajās atrodas daudz simpatizējošo Maskavai? Īpaši uzjautrina pamācība nepieļaut civiliedzīvotāju upurus:)
Civilajiem nemieru organizētājiem nevis jāšauj kājās, galvā vai jādzen prom, bet gan jāarestē un jāliek cietumā vismaz līdz nestabilā perioda beigām.
_______________
Tas man atgādina rietumu tantiņu neizpratni, kādēļ ierodoties čekai, PSRS pilsoņi neizsauca policiju:)
0
inta_s > Ansis 12.05.2014. 13.53
Edgar, piekrītu!
0
dro > Ansis 12.05.2014. 14.01
Viedoklis_lv. Tas nu gan būtu pārsteigums, ja ločmeļa ierindas biedrs nepiekristu:)
0
ingazilunska > Ansis 12.05.2014. 14.16
Es tiešām nesaprotu vienu šajos pseidolatviešos, kā Ino: ja jūs esat tik naidīgi krieviem, kāpēc jūs izbrīna un izraisa jūsos šašūtumu, ja pret jūsu pseidolatviskumu Staļins un padomju vara attiecīgi arī rīkojās?
Nu, nevar taču civiliedzīvotāju nogalināšanu uzskatīt par labu esam, ja tu draudzējies ar galvu. Starp citu, Staļins un padomju vara tādā veidā nerīkojās un mierīgu civiliedzīvotāju nogalināšanu neatbalstīja, atšķirībā no jums.
0
dro > Ansis 12.05.2014. 15.06
Starp citu, Staļins un padomju vara tādā veidā nerīkojās un mierīgu civiliedzīvotāju nogalināšanu neatbalstīja, atšķirībā no jums.
_________________________
Neviena valsts, neviens režīms nav iznīcinājis tik daudz civīliedzīvotājus kā boļševiki. Staļins savas valsts pilsoņus ir iznīcinājis vairāk kā Hitlers okupēto valstu iedzīvotājus. To vajadzētu saprast pat tik aprobežotai būtnei kā tev, anniņ:)
0
ingazilunska > Ansis 12.05.2014. 15.33
Tās ir tikai emocijas, kas nav balstītas faktos saskaņā ar tradiciju, jo pseidolatviešu pseidovalsts ir tāda pati, balstīta tikai dažu iegribās, nevis cilvēku jeb personu reālās vajadzībās.
0
Amis > Ansis 12.05.2014. 16.36
Edgars Avotiņš
Ir jāizbeidz karš pret “Labējo sektoru” un prokremliskie mērgļi jāpasludina ārpus likuma. Ukraiņiem pietiks labas gribas, lai atbrīvotu savu valsti no mēsliem.
0
Valdemārs Valdemārs > Ansis 12.05.2014. 16.49
Padomju vara 1962. gadā Novočerkaskā apslaktēja streikojošos strādniekus. Esi piemirsis, ciklop?
0
ingazilunska > Ansis 12.05.2014. 17.09
Bet pseidolatviešu vara katru gadu mērdē badā savu tautu un dzen to prom.
0
Ansis > Ansis 12.05.2014. 19.25
Ino un Pētniek – Ukrainai ir jāizvēlas – vai tā grib kļūt par “Sīriju” vai par Eiropeisku valsti.
Par Odesu – nešaubos, ka prokrieviskie apšaudīja gājienu. Bet sekojošais slaktiņš arodbiedrību namā nu nekādi nav attaisnojams. Bet priekš tā ir valsts vara un specvienības – nedrīkst ļaut partijas paramilitaristiem apslaktēt savus pretiniekus.
Labējā sektora kaujinieki ir jāatbruņo – lai stājas nacionālaja gvardē, ja grib civilizētu valsti.
Par uzbrukšanu plaša frontē – protams ka tur nav nekāds uzbrukums plaša frontē vajadzigs.
Cik tad to proKrievisko militaristu tur var būt? Ne vairāk par tūkstoti.
Lai nu kā, tad Ukrainas rīcība ir vairāki tūksoši kaujasspējīgu kareivju un vēl iekšlietu ministrijas specvienības.
Tur noteikti pietiek spēki, lai nobloķētu ceļus starp tām nemiernieku sagrabtajam pilsētām. Nacionalā gvarde un regulara armija ir spējīgi sargāt kontrolposteņus.
Savukārt uzbrukumus javeic specvienībām. Un uzreiz janodrošina milicija kārtības nodrošināšanai.
Staļins nenogalinaja civiliedzīvotājus? Personīgi jau laikam nē. Bet viņam pakļautie režīmi noslepkavoja vairāk civiliedzīvotājus PSRS nekā Hitlers – tai skaitā krievus.
Ne velti PSRS līdz pat pašām beigam nespēja pateikt, cik Hitlererieši noslepkavoja PSRS (ieskaitot okupētos) iedzīvotājus – jo cipari negāja kopā ar tautas skaitīšanas datiem. Pēc kara PSRS teica, ka karā gāja bojā ap 6miljoni, pamazām ciparu audzēja, kamēr Gorbačova laikā jau cipars bija sarēķināts uz 20-24miljoni. Kāpēc? Jo PSRS savādāk nespēja izskaidrot, kur pazuduši vairak, kā 10miljoni iedzīvotaju starp 1930-to un 1950-to gadu tautas skaitīšanām – nogrūda visu uz Hitleru, kautgan Staļins skaidri pateica, ka Hitlers vainojams pie 6 miljoniem – pārējie ir paša Staļina rokas puišu darbs.
0
Amis > Ansis 12.05.2014. 20.24
Edgars Avotiņš Austumu apgabalos dzīvojošie iedzīvotāji pārsvara ir Ukraiņi ar dzimto krievu valodu.
===================
“Ukraiņi” ar dzimto krievu valodu, ir krievi un tie ir neleģitīmi ne tikai ukraiņu zemē. Globāla atkrievošana ir neizbēgama mūsdienu realitāte.
http://ipvnews.org/
0
ligakalnina 12.05.2014. 13.29
Nezinu gan, skatos Ukrainas kanālus, un salīdzinu tos ar Krievijas kanāliem, un atšķirība milzīga.
Un Odesas notikumu Kijevas skaidrojums, tomēr, daudz ticamāks par Maskavas interpretāciju, kurai vispār ar faktiem nav nekāda sakara.
13
Andris Jautriņš > ligakalnina 12.05.2014. 14.20
dzeri, pievieno linku, kur var redzēt Kijevas versiju. Vēl labāk, pieliec to tur augstāk, kur es Maskavas versiju jau pieliku.
0
ievuliitis > ligakalnina 12.05.2014. 19.48
Doveik, dienu pēc notikumiem Odesā šeit pat IR komentāros vairākkārt bija ielikts tiešās translacijas no notikumu vietas pie Arodbiedrību nama ieraksts – uz stundām divām vismaz. Nevar būt, ka neesi redzējis.
0
ievuliitis > ligakalnina 12.05.2014. 20.08
Re, atradu vienu translācijas daļu YouTubā, gandrīz stunda
http://www.youtube.com/watch?v=SpaMTwsl7vk
0
bebiekste > ligakalnina 12.05.2014. 22.24
>betija
Te sākums.
http://www.youtube.com/watch?v=Cq1OhkuLzeA
0
bebiekste > ligakalnina 12.05.2014. 22.30
No otras puses
http://www.youtube.com/watch?v=qYMrY0r0CoY
0
ievuliitis > ligakalnina 13.05.2014. 00.28
Piedod, puika, biju prom. Pirmo esmu jau toreiz redzējusi. Otro tūlīt noskatīšos.
0
bebiekste > ligakalnina 13.05.2014. 01.04
>betija
YT tagad jau grūti atrast nemontētu video bez attiecīga viedokļa. Kaut kur bija labs par šāvējiem aiz sarkano lentīšu miliču muguras.
0
ievuliitis > ligakalnina 13.05.2014. 12.53
Tas daudzkārt redzēts. Pat ar Fučerdži fonā, kurš bez mazāka satraukuma un vēlmes to novērst to procesu vēro.
Arī, kā miliči ar saviem vairogiem piesedz un slēpj privātdrēbēs ģērbtu personu ar automātu. Filmēts bija no blakusesošas ēkas balkona vai loga. Ļoti uzskatāmi informē.
0
bebiekste > ligakalnina 13.05.2014. 13.08
>betija
Nevarēju vairs atrast. YT uz “darbaļaužu pieprasījuma” ņem ārā daudzus video. Toties ir parādījušies daudzi montēti video ar pareiziem komentāriem un dramatisku audio pavadījumu :D
0
ievuliitis > ligakalnina 13.05.2014. 13.43
Nez’ ko Doveiks neatsaucas? Tik ilgi skatās? Es nesaprotu, ko viņš gribēja – lai mēs – neprofesionāļi žurnālistikā, kino/video montāžā un polittehnoloģijās, viņam pa minūtēm sāktu ķidāt Maskavas sižetus un stāstīt par pielietotiem manipulācijas instrumentiem? Tādas analīzes esmu lasījusi Ukrainas saitos. Latvijā diemžēl laikam nav profesionāļu, kas spētu to uzskatāmi tautai parādīt. Vai arī tie neuzskata par vajadzīgu to darīt.
Jebkurā gadījumā, ja lasīšu tādas analīzes vēl kautkur, noteikti šeit ievietošu ar norādi – “Speciāli Doveikam”.
0
Andris Jautriņš > ligakalnina 13.05.2014. 17.06
Natsaucos, jo tas pie dzera komentāra un man e-pasts par šo nenāk. Kad skatījos, nepamanīju, ka šim zemāk ir betijacelmale rūpes veltījusi. Paldies, un sveiciens dzerim, kurš noslinkojis, ja jau atbildi ar “mēs – neprofesionāļi žurnālistikā” :)
Skatīšos.
Jau mazliet konspetktīvi ieskatījos. Kurā minūtē zaļie cilvēciņi?
0
ievuliitis > ligakalnina 13.05.2014. 22.38
Dzeris ir profesionālis žurnālistikā? Nu, nē. Lai cik man Dzeris nekristu uz nerviem ar savu demagoģiju bieži vien, bet taisnība man dārgāka :) Cilvēks kuram “runa iet”, noteikti nevar būt žurnālists. :):)
Kas attiecās uz manis lietotu “mēs”, ar to es domāju sevi un puiku.
0
Andris Jautriņš > ligakalnina 14.05.2014. 09.43
Ja sevi un puiku, tad pārmetums par manu neuzmanību šajā komentāru daļā bija nevietā, jo pirms mana komentāra ir tikai dzeris. Neredzu, ka būtu uzdevis jautājumu betijacelmai. Tas par procedūru un “mēs – NEprofesionāļi” (citēts).
Par saturu. Es neredzu īpašu atšķirību mūsu pieejā (vismaz šeit). Tiešā reportāža ir fakts no viena skata punkta. Esmu redzējis diezgan daudz, bet neesmu redzējis neko, kas parādītu, ka dzeris49 raksta ko pamatotu. Viņa pazušana no šīs sarunas parāda, ka vismaz mazliet draudzējas ar veselo saprātu :)
Var gadīties, ka pat 5 tiešās reportāžas neparāda, ka policijas priekšnieks dod rīkojumus gan policistiem, gan “seperātistiem”, gan šāvējiem. Ka daļai “seperātistu” un daļai policistu ir vienādi apsēji uz rokām, un tie rīkojas saskaņoti, burtiski plecs pie pleca. Vai Maidana apšaušanas tiešā reportāža parādīja šāvējus?
0
Ansis 12.05.2014. 13.12
Dzeri – Par Krievijas propagandu Tev piekrītu, bet:
1) Hitleru un Gebelsu Tu tomēr novērte par zemu – pašā Vācijā cilvēki ne tikai bija uzkurināti karošanai, bet tur vispār sabiedrības izpratne par morāles vērtībām bija ļoti izmainīta – katra ziņā Hitlers un Gebels no Putina un Kiseļeva neko daudz neatpalika.
2) Kijeva arī sasniedz aizvien lielākas virsotnes propagandas karā – bet viņiem vēl daudz jāmācās – pagaidām sanāk kļūdaini un nerada ticamību:
a) Odesas notikuma Kijevas skaidrojums ir fantastisks un neticams;
b) Un šodienas ziņa, ka ir atrats dzīvs tas ceļu policijas priekšnieks, kurš pirms pāris dienām bija atrasts pakārts … arī Kijevas avotu uzticamību nevairo
0
ligakalnina 12.05.2014. 12.59
Tagad skaidrs, ka visi tie Putina iebildumi pret referendumu bija kārtējā specoperācija, ar ko viņš Rietumiem it kā parādīja, ka, it kā, nekontrolē tos separatistus, un, it kā, grib viņus piebremzēt, un viss tas bija tikai kārtējais “uzmetiens”, tipa – ko ta es, viņi jau mani neklausa.
Tai pat laikā, visiem skaidrs, ka nekas tur nenotiek bez Krievijas atbalsta, jo, taisni pēc šī paziņojuma, stāvoklis Ukrainā saasinājies, notika separatistu bandas uzbrukums Mariupolas milicijas nodaļai, un šie “mierīgie protestētāji” pakāra milicijas priekšnieku, kas atļāvās tiem pretoties.
1
egils_krastins > ligakalnina 12.05.2014. 13.33
Tagad skaidrs, ka visi tie Putina iebildumi pret referendumu bija kārtējā specoperācija
***************
Vai tu tikai tagad to saptrati?:D
Slavjanskā un tās apkārtnē ir milzīgi gāzes krājumi. Ino vakar ielika video…
Krievija darīs visu, lai tos dabūtu sev.
0
inta_s 12.05.2014. 12.41
“Vienlaikus Kremlis norāda, ka Krievija rūpīgi sekojusi līdzi “referendumu norisei,” un uzsver, ka referendumos bijusi augsta vēlētāju aktivitāte.”
Nav jau svarīgi kāda bija cilvēku aktivitāte šajā aptaujā – referendums tas nebija, jo nebija nekādu novērotāju un tas nozīmē ka:
“Nav svarīgi, kā balso, bet svarīgi kā saskaita” – Josifs Vissarionovičs STAĻINS
0
Alise 12.05.2014. 12.26
IR, tā virsrakstu mainīšana ir piegriezusies!!
Vai ir grūti likt vienu lielu virsrakstu, un pēc tam, piemēram, ar laika un datuma atzīmi likt apakšvirsrakstus, piemēram:
MASKAVA PAR AUSTRUMUKRAINAS “REFERENDUMIEM”
12.05.2014. 09:00 Putins nogaida, vēl nekomentē “referendumu”
12.05.2014. 12:00 maskava sola respektēt “referendumu” iznākumu
Savādāk ļoti bieži ir grūti saprast komentāru jēgu.
1
ingazilunska > Alise 12.05.2014. 12.34
latvijā tas ir OK, jo te neviens neko īsti nesaprot.
0
lindukjis 12.05.2014. 12.06
Viss ir pareizi un jauki; Rietumi un liela daļa pārējās pasaules, iespējams, nekad neatzīs Krimas okupāciju, neatzīs šos referendumus un, ja notiks Austrumukrainas, jeb, eventuāli, visas Ukrainas pievienošana Krievijai, neatzīs arī to, bet, kāda tam visam ir jēga? Kā liecina vēsture, Latvijas un tās kaimiņvalstu okupāciju arī neatzina daļa Rietumvalstu (ASV, LB, Can etc), bet no neatzīšanas fakta nekāda taustāma labuma, ka atceramies, nebija; viss “rullēja” savu gaitu; latvieši smaka PSRS “cietumā”, bet amerikāņi gan runājas, gan tirgojās ar okupantu valsti un “cietums” sekmīgi pastāvēja 50 gadus. Šaubos, vai ukraiņiem būs vieglāk, apzinoties ka formāli viņu valsts “pastāv” kādos Vašingtonas, Londonas, Parīzes vai Berlīnes birokrātu arhīvu dokumentos…
0
ingazilunska 12.05.2014. 11.08
Nu, un? 1991.gada 3.martā latvieši arī paveica savu aptauju par izeju no PSRS bez jelkādiem starptautiskiem novērotājiem:
http://lv.wikipedia.org/wiki/1991._gada_3._marta_aptauja
Variet iečekot ar vārdu “novērotāj” brauzera jeb pārlūkprogrammas meklēšanā šajā Vikipēdijas lapaspusē. Man nebūtu nekā pretī, ja jūs vnk atrastu kādu liecību, ka 1991.gada 3.martā latviešiem šajā aptaujā par izeju no PSRS bija kādi starptautiski novērotāji. Bet tādu nav bijis, par spīti visiem kledzieniem, kas ASV vai dažas ES valstis nekad neesot atzinušas Baltijas pievienošanu Krievijai. Austrumukraiņi dara to pašu, paldies latviešiem, ka uzrādīja ceļu, kā uzspļaut virsū visiem likumiem un konvencijām.
3
artisch > ingazilunska 12.05.2014. 12.58
Ir gan neliela atšķirībā starp atdalīšanos no valsts par pamatu ņemot aptauju kurā var piedalīties visi kuri grib grib, ja vien prot “pareizi” atbildēt, un atbrīvošanos no okopācijas režīma par pamatu ņemot okopētajā teritorijā dzīvojošo (tai skaitā ļaujot piedalīties šajā aptaujā arī konkrētajā teritorijā esošajām okopācijas karaspēka daļām).
Bez tam Latvijas Republikas neatkarības atjaunošana (nevis iegūšana) notika pamatojoties uz Augstākās Padomes lēmumu nevis tevis pieminēto aptauju. Tāpēc nevajag dzīt demagoģiju tur kur tas ir nevietā.
0
ingazilunska > ingazilunska 12.05.2014. 13.58
“Mārtiņš Bisenieks Ir gan neliela atšķirībā starp atdalīšanos no valsts par pamatu ņemot aptauju kurā var piedalīties visi kuri grib grib, ja vien prot “pareizi” atbildēt, un atbrīvošanos no okopācijas režīma par pamatu ņemot okopētajā teritorijā dzīvojošo (tai skaitā ļaujot piedalīties šajā aptaujā arī konkrētajā teritorijā esošajām okopācijas karaspēka daļām).”
– Kāda tad starpība? Abās aptaujās piedalījās tie, kuri grib piedalīties.
“Bez tam Latvijas Republikas neatkarības atjaunošana (nevis iegūšana) notika pamatojoties uz Augstākās Padomes lēmumu nevis tevis pieminēto aptauju. Tāpēc nevajag dzīt demagoģiju tur kur tas ir nevietā.”
Jā, LR neatkarība tika iegūta pamatojoties uz AP lēmumu, bet kurš jums ir teicis, ka Austrumukrainas neatkarība tiks iegūta kaut kā citādi?
Bet starp atjaunošanu un iegūšanu vispār šajā gadījumā nav nekādas atšķirības, jo pamatā ir tautas vēlme atdalīties no kādas valsts – vai no Ukrainas, vai no PSRS. Tāpat es varu jums teikt, ka rietumukraiņi, tāpat kā latvieši, tikai vēlas atjaunot to kārtību, kas agrāk ir bijusi, jo agrāk Austrumukraina taču iekļavās Krievijas teritorijā. Jūs variet skaitīt vai nu Krievijas impēriju, vai arī PSRS. Fakts ir viens, rietumukraiņi tāpat kā latvieši vēlas atjaunot kādu agrāku kārtību šai ziņā.
0
Amis > ingazilunska 12.05.2014. 16.31
http://ipvnews.org/2nd_column/images/1678.jpg
0
ligakalnina 12.05.2014. 10.12
Staļins ar Gebelsu, salīdzinot ar Putinu un viņa TV, ir bērnudārzs.
Melošanā un dezinformācijā Putins pārspējis visus, un, traģiskākais, ka, izskatās, viņš pats sāk ticēt tam, ko melo viņa TV, tāpat, kā visi tie viņa 300 propagandisti, ko viņš nesen slepeni apbalvojis.
Nesen pa Krievijas TV jau bija sižēts, ka ukraiņu fašisti apšāvuši bērnus, kuri tur gājuši kādā “miera maršā”.
Skatoties Krievijas TV, katrreiz liekas, ka tālāk krist nav kur, bet, nākamajā dienā, izrādās, tomēr ir.
Un tautas vairākums tam visam tic, un jau gatavi karot, ne tikai ar Ukrainu, bet, arī ar ASV, Eiropu, gatavi pieciest sankcijas, uzkurināts naids pret visu pasauli, Hitlers par to vararēja tikai sapņot, un Gebelss, salīdzinot ar Putina TV, pelnījis prēmiju “par patiesību”.
15
Andris Jautriņš > ligakalnina 12.05.2014. 10.48
Dzeri, tā kā Tu pat 2x centies aprakstīt ar vārdiem, steidzos Tev palīgā ar ilustratīvo materiālu
http://www.youtube.com/watch?v=xIRUImI4vB4
0
bebiekste > ligakalnina 12.05.2014. 16.16
http://www.youtube.com/watch?v=mYlDRUnzvsc
0
bebiekste > ligakalnina 12.05.2014. 16.17
http://www.youtube.com/watch?v=m9su9CoQ57A
0
bebiekste > ligakalnina 12.05.2014. 16.17
http://news.bigmir.net/ukraine/813822-Soldatskaya-mat-iz-Kieva-mitingyet-kak-odessitka-v-Moskve
0
bebiekste > ligakalnina 12.05.2014. 16.37
http://www.youtube.com/watch?v=dzM47F8TzSs
0
Andris Jautriņš > ligakalnina 12.05.2014. 16.49
Var teikt, ka dāma Ostapa Bentera, bet pēc klasikas precīzāk ir leitnanta Šmita dēla, mantiniece. Melnīgsnējais reportieris droši vien nav ticis lietus (lējēju) televīzijā, bet turpina censties.
Vai par Odesu, kur policija un ir kā prokrievisti ar vienādām sarkanām aprocēm darbojās, kaut kas būs?
0
bebiekste > ligakalnina 12.05.2014. 16.56
Dāma stāsta par Odesas notikumiem.
Pirmais video ar blondo kundzi gan ir par raksta tēmu.
PS. Kāda nozīme tajā sižetā reportiera ādas tonim?
0
bebiekste > ligakalnina 12.05.2014. 17.06
Un šis laikam svaigākais sakarā ar Odesas notikumiem.
http://www.segodnya.ua/politics/pnews/gpu-budet-dobivatsya-ekstradicii-fuchedzhi-519548.html
0
Andris Jautriņš > ligakalnina 12.05.2014. 17.32
Varbūt par raksta tēmu, bet ne par dzera komentāra tēmu. Dzera tēma ir meli. Es piedāvāju “melus”, kurus vajadzētu “celt gaismā” un apzāģēt “īsās kājas”. Klusums. Vai tiešām taisnību rāda?
Resurs zem linka. Vāji – viena tante teica. Video neatrodu… Dzeris zemāk raksta, ka skatoties Ukrainas tV. Laikam jau saprot ukraiņu valodu. Esmu mēģinājis, bet nesaprotu tik labi, lai uz to atsauktos.
P.S. Ādas krāsu mierīgi var lietot kā grupas pazīmi (bez attieksmes pret personu), ja reiz cietiem tikai lentītes krāsa attaisno runas un darbus pret lentīti nēsājošo personu par lentītes nēsāšanu.
0
bebiekste > ligakalnina 12.05.2014. 17.36
>Andris Doveiks
Ar lentīti pauž atbalstu kādam politiskam spēkam, ideoloģijai. Vai jūsuprāt to dara arī izvēloties ādas krāsu? ;)
0
bebiekste > ligakalnina 12.05.2014. 19.31
>Andris Doveiks
Jautājums zemāk bija dzerim par Kijevas versiju. Varbūt dzeris arī atbildēs.
Mazliet papildināšu ilustratīvo materiālu.
Pievēršam uzmanību Krievijas TV sižetā vietai par logiem ar Ukrainas karogu un aizdegšanos. Pēc tam skatamies video no ~1:50.
http://www.youtube.com/watch?v=pnR5gbfLtcY
0
Andris Jautriņš > ligakalnina 13.05.2014. 11.51
Visādi jocīgie…
http://www.youtube.com/watch?v=zDSfE4zPOWQ
0
bebiekste > ligakalnina 13.05.2014. 12.44
>Andris Doveiks
Не читайте до обеда советских газет. (с)
Ticēt tur nevar nevienas puses sniegtajai informācijai. Un nepavisam ne blogos un soc. tīklos masveidā izplatītajai.
0
bebiekste > ligakalnina 13.05.2014. 13.16
Beidzot pamanījuši troļļus. :D
http://www.forbes.com/sites/paulroderickgregory/2014/05/11/inside-putins-campaign-of-social-media-trolling-and-faked-ukrainian-crimes/
0
Andris Jautriņš > ligakalnina 13.05.2014. 14.58
puika > Ticēt tur nevar nevienas puses sniegtajai informācijai….
Es precizētu, ka nevajag ticēt informācijas interpretācijai, tas darbiņš (analīze) ir jādara pašam. Ja informācijas nav, tad labāk palikt pie “nav viedokļa”, nevis pieņemt kaut ko, kas līdz tevīm piegādāts.
Diemžēl tauta visā “civilizētajā” pasaulē ir izlaidusies, attaisnojot savu slinkumu ar domu, ka tā dēvētā ceturtā vara ir imūna pret pirmo trīs varu hroniskajām kaitēm.
0
Þanis Bezmers 12.05.2014. 09.57
Ja Staļins ar Gebelsu varēja melot uz nebēdu, tad tagad vairs tā nav. Ar visu to putinopiteku pamuļķumu, pats putlers tāds galīgi nav. Nogaida reakciju, pēc tam rīkojas.
0
dace_ampermane 12.05.2014. 09.52
ebenemez, dzeris
akurāt manas domas, piektdien bija gaidāmas kādas amerikāņu papildus akcijas- skrūvju piegriešana, bet nekas nenotika. laikam gan tāpēc, ka mazais kremļa punduris pēkšņi atcēla referendumu, pat uzstājās pret!
vai tad tiešām tik viegli ir apmuļķot pasauli? šodien viņš pēkšņi grib nogaidīt rezultātus! smiekli nāk :)
0
ligakalnina 12.05.2014. 09.32
Varbūt, vēl nav paspējis izņemt no Šveices bankas visu savu naudu, tas ieteikums separatistiem nogaidīt ar referendumu, it kā, bija ciešā sakarībā ar informāciju par Putina “uzkrājumiem”, kurus grasījās laist atklātībā, un pat piedraudēja konfiscēt, ne par velti aicinājums izskanēja pēc Putina un Šveices pārstāvja tikšanās.
0
Janka, Janic 12.05.2014. 08.59
liekas ka čekas speciaalistam ir plaans , nogaidiis kaada buus rietumu reakcija …
0