Tas ir viss ko tu spēj pārspļaut pār lūpu? Nožēlojami. Man tiešām tevis žēl – ne tevi mīl tur kur esi piedzimis, ne tur kur esi ar sirdi. Krievijai tu esi lēta 5. kolonna, irbulītis ar ko pabakstīt kaimiņu. Maziņš, tups irbulītis. :P
Pie Latvijas ūdeņiem pamanīta Krievijas armijas izlūkošanas lidmašīna un prezidents bērziņš lai nesadusmotu krievus pateiks, ka tas jau nekas tāpat kā viņš teica par Latvijas krievvalodīgajiem puišeļiem kuri pavadīja laiku krievijā kara nometnēs
Būtībā ļoti jāiespringst nav, ja vien tiek dota adekvāta atbilde. Ja netiktu, tad gan būtu jāsāk uztraukties. Bet uztraukties par faktu kā tādu īpaši nevajag, drīzāk vajadzētu būt pat pateicīgiem, ka mums un sabiedrotajiem tiek atgādināts, ar kādu valsti ir darīšana, citādi vēl visi aizmirsīsim.
Mani gan interesētu, kas tie bija par „cita tipa lidaparātiem“, ko kaut kur pieminēja – parasti jau lidmašīnas nosauc ar visiem modeļiem, tātad tik nekonkrēts apzīmējums liek domāt par kaut ko vērā ņemamu, atļaušos izdarīt patvaļīgus secinājumus, bezpilota lidaparātiem? Lai gan tos, izteikšu rupju pieņēmumu, būtu problemātiski ar radaru identificēt un atšķirt no putnu bara.
Vispār šaja ziņā nav nekā – krievi pār neitralajiem ūdeņiem lido no pamatteritorijas un Kaļiņingradu. Viņi jau nekā savādāt uz turieni nemaz nevar tikt.
Nu un to elektronisko atpazīšanu jau viņi principā militarajam lidmašīnam neieslēdz un ar civilajiem kontroles dienestiem nerunā (droši vien pat nemāk angliski un nemaz nesaprot, ko tas radio tur murmulē)
Tas, ka NATO iznīcinātaji paceļas un atpazīst – tā arī nav ziņa – nu un protams, ka tā ir jādara, kad pa mūsu gaisa telpas kontroles joslu lido neatpazīts lidaparāts.
Bet kāpēc ik pārdienas šādas ziņas jāpublicē? Lai līdz vēlēšanām neaizmirstu, cik ļoti jūtamies nobijušies?
Jāpublicē, lai neaizmirstam cik mums kaimiņi “draudzīgi”. Neviens jau necepas par to ka lido, bet gan par to ka pieklājīgi par tādiem lidojumiem kaimiņus informēt.
Piekrītu nomale, jo mums visu laiku ir jāatgādina, lai neiemiegam laimē, kāds mums drausmīgi asinskārs un naidīgs kaimiņš, kurš nesen vēl okupēja Grūziju.
Ar tādu elektroniku kā krieviņam, drošāk lidot, ja redz krasta līniju. Būsim iecietīgi.
Kara gadījumā arī nav jāsatraucas – parasti krievu aviācija un flote beidz eksistēt kara pirmajās stundās. Ja kāds nodzīvojis vairākas dienas, viņa varonība tiek aprakstīta biezās grāmatās.
Edgar, ja nav sajēgas, tad nevajag. Tā ir NATO „bakstīšana“, tāpat kā simulētā Zviedrijas bombardēšana bija Zviedrijas armijas pārbaudīšana un savu muskuļu demonstrēšana. Lidojot pretī tiek parādīts, ka uzraugam savu teritoriju un esam gatavi atbildēt arī pa īstam, ja radīsies tāda nepieciešamība, un domāju – paši zinām, cik svarīgi ir tās tautas priekšā neizrādīt vājumu.
Aga, atnesa kultūru un izglītību :) Cik atceros – LV krievi ienākot to izlaupija kā barbari. Bija gan sieviešu izvarošana gan veikalu un dzīvokļu iztīrīšana. Katra krieva sapnis bija kabatas pulkstenis. Tev gadijum
a nav kāda vectēva “trofeja” aizķērusies – zelta kabatas pulkstenis ar ierakstu Joskei dzimšanas dienā noa Sāras 19.38. gads? Nav? Vectēvs slikti strādāja, nodzēra laikam.
Puisīt, tu tak nezini notikumus, kas risinājās tai 1940. gadā. Krievi atnāca, daļu vietējo nošāva uz vietas, daļu izsūtija uz Sibīriju, pārējiem mantas izlaupija, sadalija savējiem , sāka braukt iekšā visādi laimes meklētāji. Tad uzreiz atnāca vācieši – pēc visa tā krievu balagāna latviešiem būtu bijis jāiet krievu pusē? Pie tam tur bija ļoti daudz jaunieši (naivu, tādu kā tu), kas gāja vācu izpalīgos un aizsargos – vienkārši tikst vaļā no komunistiem, tur pat nacionaitāte nebija svarīga. Labs komunists – beigts komunists.
Es jau teicu, ka jums ir nosliece uz vardarbību. Agri vai vēlu tas jums beigsies aiz restēm vai pašam kļūstot par vardarbības upuri. Pajautājiet kaut vai jūsu senčiem, ja tie. protams, vēl dzīvi.
Nav nekāda vardarbība, bet ja uzprasīsies, tev var sanākt nepatikšanas, tas tiesa.
Krievija un Vācija ir bijusi agresīvākas valstis Eiropā pēdējos 2 gadu simtus. Vai tad latvieši vai igauņi sāka kādu no pasaules kariem? Mēs kādus Krievijas iedzīvotājus saucam par fašistiem un draudam to okupēt? Mēs ka’dus sūtijām uz Sibīriju vai mocijām čekas pagrabos? Padomā kādas muļķības tu runā.
“Ločmelis Nav nekāda vardarbība, bet ja uzprasīsies, tev var sanākt nepatikšanas, tas tiesa.”
Protams, ka uzprasos, kāpēc gan ne, jo tas, kas jums liekas no mūsu puses it kā esot pārlieka drosme, mums ir pilnīgi normāla parādība, tāpēc krievi arī ir vislielākā slāvu tauta:
Par latviešu drosmi neuztraucies – kad vajag tad arī ir drosme. Palasi Grīna “Dvēseļu pulteni” tur ir aprakstīta krievu varonība “) Varbūt ka neprecīzi atceros bet kopējā ideja ir tāda ka krievs sēž ierakumos, laiž balodīšus un tik domā kā notīties. Palasi, palasi – būs ļoti kauns.
Neviens nesaka ka krievi ir garām, bet tā viennozīmīgi nav pārākā tauta, neviena nav. Zin kapēc? Tāpēc ka stāsts par pārāko tautu Eiropā jau ir izspēlēts – Hitlers pasludināja Vāciju par supervalsti un vāciešus par āriešu pēctečiem, pārcilvēkiem. Austrija ar runāja vāciski, tāpēc Hitlers jau savā grāmatā Mein Kampf saka ka visām vācu tautām jāapvienojas un jāsasit visi pārējie. Sliktais Hilers. Un tagad paskatamies uz Puķinu – krievi pārākā tauta, visiem slāviem jāapvienojas un jāsasit ļaunie Rietumi. Draudziņ, tas jau sāk smakot ļoti nelabi.
Jūsu mīti par sevīm pašiem: uz raudāšanu spējīgi jūs, ne mēs.
Tāpat kā uz zagšanu. Jums nav morāles. Jums to nesaprast.
Jūsu rakstnieki ir meli. Jūs neesat pazīstami pasaulē, un tas ir pelnīti. Paprasiet Ņujorkas opēru, lai tur nospēlētu jūsu Lūciju Garūtu. Viņi jums pateiks: “Are you crazy? Would you like us play this …?”
Pagaid, ar ko tad tu te lielies? Ar varenajiem Krievijas prātiem? Da viņi tev pa galvu sadotu ja redzētu kādas muļķības te esi sarakstijis. Man jau patīk kā šovinisti lielās ar saviem dzejniekiem, rakstniekiem, komponistiem. Kad paprasu par ko tad viņi rakstija, konkrētus darbus un citātus – klusums. Neko nav lasijuši, dzirdējusi – tikai kliedz. Varēji vēl lielīties ka esi no Zemes :) Tāds, kā saka krievi, loxs.
– Российской Федерации ни в коем случае не следует присоединять Крым. По очень простой причине: если мы всерьез озаботимся присоединением к себе именно Крыма, то, конечно, мы получим немалое число граждан, желающих внутри российского единства, но одновременно с этим в оставшейся части Украины число людей, стремящихся к общерусской интеграции, упадет.
Таким образом, если мы сейчас погонимся за Крымом, нам будет гораздо сложнее вести дальнейшую реинтеграцию. Свет клином на Крыме не сошелся. Нам нужен не только Крым, а все русские земли, составляющие, если смотреть по носителям русского языка, по меньшей мере три четверти нынешней территории Украины.
Starp citu, latvieši dabūja medaļas pateicoties Padomju Savienībai, kura uzcēla Latvijā attiecīgās bāzes tajos sporta veidos, kuros latvieši dabūja savas četras medaļas. Ja nebūtu Pad. varas, latvieši šīs medaļas nedabūtu, jo šī niecīgā nabagā filma “Sapņu komanda” vai kaut kā tā par latviešiem basketbolistiem pirms kara demonstrē, ka latviešiem bija laime vispār doties kaut kur starptautiskās sacīkstēs, pat nedabūjot nekādas medaļas. Bet pateicoties Pad. varai latvieši tika pie medaļām.
Te par šo tēmu ir, vai nu rakstā, vai arī komentāros:
Kur tad te ir antisemītisms? Mans šefs ir ēbrejs, ļoti gudrs un izglītots cilvēks. Tieši tāds pats kā Pasternaks – ēbrejs ar ko visi krievi lielās kā varenu krievu rakstienieku :)
Tikai antisemīts spējīgs sacīt: “Man ir draugi ebreji”, vai “Mans šefs ir ebrejs”, jo normālam cilvēkam tautība nav svarīga un viņš to nepamana, pajautājiet kaut vai Barakam Obamam vai amerikāņu vēstniekam Latvijā. Bet jums, kā latvietim, tas, protams, ir nesaprotams.
Starp citu, vārds “ebrejs” rakstāms bez garumzīmes. Bet jums, kā latvietim, tas, protams, ir nesaprotams.
Vispār jau ēbrejs vai ebrejs ir krievicisms – latviešiem līdz pat 40.-tam gadam bija vārds žīds, ko paši krievi Krievijā padarija par lamu vārdu un mums uzspieda darīt tā pat.
Tu saki ka krievi nav antisemīti? Dēliņ, piedod, bet palasi Krievijas vēsturi.
Reku pirmā filma kas uzņemta Rīgā, par to ēbrejiem klājās Cariskajā Krievijas impērijā:
Šodien klausījos Rīgas “Radio Pik” raidījumu par to, ka arvien vairāk iedzīvotāju Ukrainā pieņem Krievijas pilsonību.
Arī Latvijā tādu ir daži DESMITI TŪKSTOŠU. Krievija vienmēr aizstāv savus pilsoņus, tāpēc pat nemēģiniet viņus aiztikt, skatoties uz Osētijas un Abhāzijas piemēru. Jā, Latvija ir NATO dalībvalts, bet viss kādreiz notiek pirmoreiz.
Pirmie Latvijā bija krievi, jo tā ir sena slāvu zeme:
Un kāds sakars mongoloīdiem ar slāviem?
“Напомним, что «русские» — мифический сказочный народ, выдуманный немецкими масонами в конце 18 века вместе с т.н. «русским языком» по заданию русских царей имперцев. Русскими называли объединенного в одну кучу конгломерата омонголенных финно-угорских народов, поэтому выступать с лозунгом «Я Русский!» и считать себя представителем несуществующего в реале (по крови) «русского народа» может любой желающий”
Раз урод, два урод, вышел русский человек…
Русские – это всего лишь не смытый Историей чекистский понос, присохший к лубянскому сортиру!
Pret krievu tehniku jāizturas ar izpratni un jīdzjūtību. Kopš visu tautu dižākais paranoiķis paziņoja, ka kibernētika ir sātana māņi, VEF Spīdola bija PSRS elektronikas augstākais sasniegums. Pat, ja navigācijas iekārtas un cita elektronika darbotos, sirmā Krievzeme ir radusi visu labāk aptaustīt – tāpēc lidinās gar pierobežu. Arī Sevastopoles flote atgrieztos mājās, ja būtu pārliecība, ka navigācijas iekārtas šādu soli var realizēt. Turpmāk, kad Krievijas flote tiks papildināta ar Francijā būvētiem kuģiem, ir cerība uz tās izdzīvošanu.
Bet, protams, jums tas nav arguments, jo jūs vadāties nevis no prāta argumentiem, bet no emocijām un sava naida. Krievi jūs būs pārliecinājuši, un tad arī jūs sapratīsiet, ka nacionālisms ir cilvēces mēris. Krievi prot pārliecināt. Jūs to labi zināt.
Mongoļi tatāri reiz atbrīvoja to teritoriju ko tagad sauc par Krieviju :) Paši krievi to sauca par mongoļu-tatāru jūgu :) Kad celsiet pieminekli atbrīvotājiem?
Vakar Sevastopolē plašā mītiņā par pilsētas valsts administrācijas vadītāju “ievēlēja” Krievijas pilsoni (parasti šo amatpersonu ieceļ valsts prezidents)
Šodien pilsētas valsts administrācija piesardzīgi nosodīja tādu rīcību, tādēļ tagad pulcējas “vēlētāji”, pieprasa apstiprināt savu kandidātu un draud ielauzties iestādē
Vakar pie Sevastopoles vazājās Krievijas jūras kājnieki uz bruņumašīnām, bet šodien Krievijas armijnieku laulenes un atvases pieprasīja, lai milicija ierīko posteņus uz ceļiem apkārt pilsētai.
Savukārt Simferopolē varonīgie omonieši pēc atgriešanās no Kijevas slaktiņa aizbarikādējušies savā bāzē, un no ārpuses šos vēl apsargā kaut kādi “krievu kazaki”.
Fretkas k-gs, lūk, kā sevastopolieši sagaidīja specvienības Berkut atgriešanos no Kijevas:
22 февраля из Киева в Севастополь вернулись сотрудники внутренних войск, батальона патрульно-постовой службы и спецподразделения «Беркут».
В 11 часов утра встречали бойцов внутренних войск. К часу дня ждали автобусы с ППСниками. Но милиционеры из патрульно-постовой службы задержались в пути, у них под Симферополем сломался автобус. Коротая время, горожане провели митинг, на котором зачитали решения депутатского съезда в Харькове и одобрили их. Потом часть из них сходила к Штабу Черноморского флота РФ и передала петицию с просьбой выставить блок-посты на въезде в город с собранной тысячей подписей.
Наконец милиционеры приехали. Командирам не удалось выстроить личный состав, потому что родные и чужие люди бросились обнимать бойцов.
«Спасибо, что вернулись. Больше мы вас туда не отпустим», — говорили женщины. Толпа скандировала «Спасибо!»
Энтузиазм горожан достиг апогея к приезду подразделения «Беркута». Толпа не давала бойцам отойти от автобусов. Им дарили цветы и сладости, скандировали «Гордимся!», пели гимн города. Не снимая масок, прибывшие из Киева плакали.
Наконец командир выстроил подчиненных и вывел их к памятнику Нахимову. Толпа расступилась. Сорванным голосом командир доложил людям о том, что подразделение «выполнило задание по охране общественного порядка в Киеве, личный состав вернулся в пункт дислокации без замечаний». Люди возбужденно приветствовали бойцов, один мужчина даже упал перед ними на колени.
Под конец встречи милицейский оркестр сыграл марш про оперов.
Mazas tautas nav drošsirdīgākas par lielām tautām.
Protams, ka nav. Lielas tautas, vienalga mazskaitlīgas, vai daudzskaitlīgas, pat neskatoties uz to, ka savu dzīvību vērtē ļoti augstu, vienmēr ir drosmīgākas. Tam liecība, piepļūtītie sarkanarmiešu kerzaviki, kas paliks krievu ģenētiskā atmiņā līdz pat to drīzam galam. Tādu pat kara mantojumu gļēviem krieviem sagādāja arī drosmīgie UPA cīnītāji un Ustaši.
Sadisma ziņā krievam nevar līdzināties neviens, īpaši tas izpaudies pret sievietēm, bērniem un sirmgalvjiem.
Komentāri (103)
dace_roze_lmt_lv 25.02.2014. 00.20
Zagli, tu esi garlaicīgs un paredzams.
Īstais savējo dēls. Vai pabērns. Nekā jauna.
1
Malda > dace_roze_lmt_lv 25.02.2014. 01.53
Tas ir viss ko tu spēj pārspļaut pār lūpu? Nožēlojami. Man tiešām tevis žēl – ne tevi mīl tur kur esi piedzimis, ne tur kur esi ar sirdi. Krievijai tu esi lēta 5. kolonna, irbulītis ar ko pabakstīt kaimiņu. Maziņš, tups irbulītis. :P
0
Malda 24.02.2014. 23.48
Kaut kur tas džeks bij dzirdēts, dziesma ne par tevi ace (tev noteikti ir gemorojs um mātes armijā neesi dienējis, bet vajadzētu):
http://www.youtube.com/watch?v=RCJLnb6rZwc
0
dace_ampermane 24.02.2014. 23.21
Pie Latvijas ūdeņiem pamanīta Krievijas armijas izlūkošanas lidmašīna un prezidents bērziņš lai nesadusmotu krievus pateiks, ka tas jau nekas tāpat kā viņš teica par Latvijas krievvalodīgajiem puišeļiem kuri pavadīja laiku krievijā kara nometnēs
3
dace_roze_lmt_lv > dace_ampermane 24.02.2014. 23.22
Поставил вам плюс.
Esmu licis jums plusu.
0
Malda > dace_ampermane 24.02.2014. 23.29
Nē, nē, pareizais krievu tieciens ir – labi ir tur kur mūs nav. :)
0
ineta_rr > dace_ampermane 25.02.2014. 01.32
Būtībā ļoti jāiespringst nav, ja vien tiek dota adekvāta atbilde. Ja netiktu, tad gan būtu jāsāk uztraukties. Bet uztraukties par faktu kā tādu īpaši nevajag, drīzāk vajadzētu būt pat pateicīgiem, ka mums un sabiedrotajiem tiek atgādināts, ar kādu valsti ir darīšana, citādi vēl visi aizmirsīsim.
Mani gan interesētu, kas tie bija par „cita tipa lidaparātiem“, ko kaut kur pieminēja – parasti jau lidmašīnas nosauc ar visiem modeļiem, tātad tik nekonkrēts apzīmējums liek domāt par kaut ko vērā ņemamu, atļaušos izdarīt patvaļīgus secinājumus, bezpilota lidaparātiem? Lai gan tos, izteikšu rupju pieņēmumu, būtu problemātiski ar radaru identificēt un atšķirt no putnu bara.
0
dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 23.20
Krievu tautas dzejnieks: “Kur krievam patīk, tur arī ir mūsu zeme”: Нам по нраву эти горы и поля, Значит, здесь казачая земля”:
http://www.youtube.com/watch?v=4Su6MQrI85w
1
Malda > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 23.34
Black Russians?
0
dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 23.10
Aktuāls video, tas ir par to, ka krievi savējos nepamet nelaimē:
http://www.youtube.com/watch?v=dWwuEkqSMGc
1
Malda > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 23.30
Slepkavas vēl brīvībā.
0
Ansis 24.02.2014. 21.48
Vispār šaja ziņā nav nekā – krievi pār neitralajiem ūdeņiem lido no pamatteritorijas un Kaļiņingradu. Viņi jau nekā savādāt uz turieni nemaz nevar tikt.
Nu un to elektronisko atpazīšanu jau viņi principā militarajam lidmašīnam neieslēdz un ar civilajiem kontroles dienestiem nerunā (droši vien pat nemāk angliski un nemaz nesaprot, ko tas radio tur murmulē)
Tas, ka NATO iznīcinātaji paceļas un atpazīst – tā arī nav ziņa – nu un protams, ka tā ir jādara, kad pa mūsu gaisa telpas kontroles joslu lido neatpazīts lidaparāts.
Bet kāpēc ik pārdienas šādas ziņas jāpublicē? Lai līdz vēlēšanām neaizmirstu, cik ļoti jūtamies nobijušies?
6
jmaklakovs > Ansis 24.02.2014. 21.58
Jāpublicē, lai neaizmirstam cik mums kaimiņi “draudzīgi”. Neviens jau necepas par to ka lido, bet gan par to ka pieklājīgi par tādiem lidojumiem kaimiņus informēt.
0
austrisv > Ansis 24.02.2014. 22.21
Piekrītu nomale, jo mums visu laiku ir jāatgādina, lai neiemiegam laimē, kāds mums drausmīgi asinskārs un naidīgs kaimiņš, kurš nesen vēl okupēja Grūziju.
0
gundega_heiberga > Ansis 24.02.2014. 22.23
Ar tādu elektroniku kā krieviņam, drošāk lidot, ja redz krasta līniju. Būsim iecietīgi.
Kara gadījumā arī nav jāsatraucas – parasti krievu aviācija un flote beidz eksistēt kara pirmajās stundās. Ja kāds nodzīvojis vairākas dienas, viņa varonība tiek aprakstīta biezās grāmatās.
0
dace_roze_lmt_lv > Ansis 24.02.2014. 23.08
Neapšaubāmi, ka krievi ir varoņi:
http://www.youtube.com/watch?v=cpYDbW-R3ps
0
Malda > Ansis 24.02.2014. 23.32
Pižiks galvā pietrūkst :)
0
ineta_rr > Ansis 25.02.2014. 01.26
Edgar, ja nav sajēgas, tad nevajag. Tā ir NATO „bakstīšana“, tāpat kā simulētā Zviedrijas bombardēšana bija Zviedrijas armijas pārbaudīšana un savu muskuļu demonstrēšana. Lidojot pretī tiek parādīts, ka uzraugam savu teritoriju un esam gatavi atbildēt arī pa īstam, ja radīsies tāda nepieciešamība, un domāju – paši zinām, cik svarīgi ir tās tautas priekšā neizrādīt vājumu.
0
dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 19.49
Тягнибок заявил о возможности войны с Россией!
http://rus.delfi.lv/news/daily/abroad/tyagnibok-zayavil-o-vozmozhnosti-vojny-s-rossiej.d?id=44247325
Какой же он всё-таки молодец!
13
Malda > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 20.38
Aga, atnesa kultūru un izglītību :) Cik atceros – LV krievi ienākot to izlaupija kā barbari. Bija gan sieviešu izvarošana gan veikalu un dzīvokļu iztīrīšana. Katra krieva sapnis bija kabatas pulkstenis. Tev gadijum
a nav kāda vectēva “trofeja” aizķērusies – zelta kabatas pulkstenis ar ierakstu Joskei dzimšanas dienā noa Sāras 19.38. gads? Nav? Vectēvs slikti strādāja, nodzēra laikam.
0
dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 20.46
Pat ja bija kādi laupītāji, tad tādi paši bija arī pretējā pusē, bet leģionāri vai sarkanie strēlnieki bija visiem zināmi nelieši.
https://www.google.lv/search?q=%D0%B7%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0+%D0%BB%D0%B0%D1%82%D1%8B%D1%88%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%85+%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B2&oq=%D0%B7%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0+%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%B8&aqs=chrome.1.69i57j0l2.3996j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8#q=%D0%B7%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0+%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B2
https://www.google.lv/search?q=%D0%B7%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0+%D0%BB%D0%B0%D1%82%D1%8B%D1%88%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%85+%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B2&oq=%D0%B7%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0+%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%B8&aqs=chrome.1.69i57j0l2.3996j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8#q=%D0%B7%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0+%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%BD%D1%8B%D1%85+%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%BA%D0%BE%D0%B2
Interesanti, kāpēc Google dod tieši šādus rezultātus?
0
Malda > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 21.08
Nu pag, krieviem tak ar bija Vlasova armija. Tādi paši fašisti, cīnijās pret PSRS komunistu varu.
Plasi par vareno armiju: http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_Liberation_Army
0
dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 21.11
Latviešiem katrais desmitais bija nacists, jo leģionā bija 150 tūkstošu.
Krieviem tikai katrais simtais.
Tāpat kā ar zvērībām. Incanti, ka ieraksti Google “leģions” vai “sarkanie strēlnieki”, bet tas sniedz tieši noteiktās tautības pastrādātas zvērības.
https://www.google.lv/search?q=%D0%B7%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0+%D0%BB%D0%B0%D1%82%D1%8B%D1%88%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%85+%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B2&oq=%D0%B7%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0+%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%B8&aqs=chrome.1.69i57j0l2.3996j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8#q=%D0%B7%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0+%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B2
https://www.google.lv/search?q=%D0%B7%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0+%D0%BB%D0%B0%D1%82%D1%8B%D1%88%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%85+%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B2&oq=%D0%B7%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0+%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%B8&aqs=chrome.1.69i57j0l2.3996j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8#q=%D0%B7%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0+%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%BD%D1%8B%D1%85+%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%BA%D0%BE%D0%B2
Varbūt jums būtu jaiesūdz Google tiesā? Nevajadzētu tomēr mierīgi noskatīties uz šo neģēlību.
0
Malda > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 21.18
Puisīt, tu tak nezini notikumus, kas risinājās tai 1940. gadā. Krievi atnāca, daļu vietējo nošāva uz vietas, daļu izsūtija uz Sibīriju, pārējiem mantas izlaupija, sadalija savējiem , sāka braukt iekšā visādi laimes meklētāji. Tad uzreiz atnāca vācieši – pēc visa tā krievu balagāna latviešiem būtu bijis jāiet krievu pusē? Pie tam tur bija ļoti daudz jaunieši (naivu, tādu kā tu), kas gāja vācu izpalīgos un aizsargos – vienkārši tikst vaļā no komunistiem, tur pat nacionaitāte nebija svarīga. Labs komunists – beigts komunists.
0
dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 21.20
Es jau teicu, ka jums ir nosliece uz vardarbību. Agri vai vēlu tas jums beigsies aiz restēm vai pašam kļūstot par vardarbības upuri. Pajautājiet kaut vai jūsu senčiem, ja tie. protams, vēl dzīvi.
0
Malda > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 21.26
Nav nekāda vardarbība, bet ja uzprasīsies, tev var sanākt nepatikšanas, tas tiesa.
Krievija un Vācija ir bijusi agresīvākas valstis Eiropā pēdējos 2 gadu simtus. Vai tad latvieši vai igauņi sāka kādu no pasaules kariem? Mēs kādus Krievijas iedzīvotājus saucam par fašistiem un draudam to okupēt? Mēs ka’dus sūtijām uz Sibīriju vai mocijām čekas pagrabos? Padomā kādas muļķības tu runā.
0
jmaklakovs > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 21.38
super_e-y-e. …Es jau teicu, ka jums ir nosliece uz vardarbību….
—————————-
Nu, ko tur liegties. Ir jau ir. Vismaz pāris reizes gadsimta laikā sadodam kādai impērijai pa muti.
0
Ansis > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 21.57
Fantastiska Jums diskusija! Tā tik turpiniet!
0
dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 22.58
“Ločmelis Nav nekāda vardarbība, bet ja uzprasīsies, tev var sanākt nepatikšanas, tas tiesa.”
Protams, ka uzprasos, kāpēc gan ne, jo tas, kas jums liekas no mūsu puses it kā esot pārlieka drosme, mums ir pilnīgi normāla parādība, tāpēc krievi arī ir vislielākā slāvu tauta:
http://youtu.be/HK69saPRBIc
http://youtu.be/CGwGOiMlWs0
http://youtu.be/WhbBqNt80sc
http://www.youtube.com/watch?v=37l7P5V1eXU
Bet jūs esat zaglis, jo esat piesavinājies svešo niku, kas jums arī ir dabiski. Valsts jums arī ir nozagta. Tā ka viss ir čikiniekā.
http://www.youtube.com/watch?v=Uy0LV0c055g
0
Malda > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 23.28
Paraudāji un atlīdi atkal kašķēties? Nu labi.
Par latviešu drosmi neuztraucies – kad vajag tad arī ir drosme. Palasi Grīna “Dvēseļu pulteni” tur ir aprakstīta krievu varonība “) Varbūt ka neprecīzi atceros bet kopējā ideja ir tāda ka krievs sēž ierakumos, laiž balodīšus un tik domā kā notīties. Palasi, palasi – būs ļoti kauns.
Neviens nesaka ka krievi ir garām, bet tā viennozīmīgi nav pārākā tauta, neviena nav. Zin kapēc? Tāpēc ka stāsts par pārāko tautu Eiropā jau ir izspēlēts – Hitlers pasludināja Vāciju par supervalsti un vāciešus par āriešu pēctečiem, pārcilvēkiem. Austrija ar runāja vāciski, tāpēc Hitlers jau savā grāmatā Mein Kampf saka ka visām vācu tautām jāapvienojas un jāsasit visi pārējie. Sliktais Hilers. Un tagad paskatamies uz Puķinu – krievi pārākā tauta, visiem slāviem jāapvienojas un jāsasit ļaunie Rietumi. Draudziņ, tas jau sāk smakot ļoti nelabi.
0
dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 25.02.2014. 00.16
Jūsu mīti par sevīm pašiem: uz raudāšanu spējīgi jūs, ne mēs.
Tāpat kā uz zagšanu. Jums nav morāles. Jums to nesaprast.
Jūsu rakstnieki ir meli. Jūs neesat pazīstami pasaulē, un tas ir pelnīti. Paprasiet Ņujorkas opēru, lai tur nospēlētu jūsu Lūciju Garūtu. Viņi jums pateiks: “Are you crazy? Would you like us play this …?”
0
Malda > dace_roze_lmt_lv 25.02.2014. 01.57
Pagaid, ar ko tad tu te lielies? Ar varenajiem Krievijas prātiem? Da viņi tev pa galvu sadotu ja redzētu kādas muļķības te esi sarakstijis. Man jau patīk kā šovinisti lielās ar saviem dzejniekiem, rakstniekiem, komponistiem. Kad paprasu par ko tad viņi rakstija, konkrētus darbus un citātus – klusums. Neko nav lasijuši, dzirdējusi – tikai kliedz. Varēji vēl lielīties ka esi no Zemes :) Tāds, kā saka krievi, loxs.
0
dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 19.22
– Российской Федерации ни в коем случае не следует присоединять Крым. По очень простой причине: если мы всерьез озаботимся присоединением к себе именно Крыма, то, конечно, мы получим немалое число граждан, желающих внутри российского единства, но одновременно с этим в оставшейся части Украины число людей, стремящихся к общерусской интеграции, упадет.
Таким образом, если мы сейчас погонимся за Крымом, нам будет гораздо сложнее вести дальнейшую реинтеграцию. Свет клином на Крыме не сошелся. Нам нужен не только Крым, а все русские земли, составляющие, если смотреть по носителям русского языка, по меньшей мере три четверти нынешней территории Украины.
Читать полностью: http://www.km.ru/world/2014/02/19/situatsiya-na-ukraine/732773-pora-vernut-etu-zemlyu-sebe-60-let-nazad-khrushchev-po
13
jmaklakovs > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 19.28
Ja vārgā Krievija paņems Krimu, tad tūlīt pat noies pa burbuli. Diemžēl http://www.pizģož.ru par to nerakstis:(
0
dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 19.37
Jebkurā gadījumā Krievija ir lielākā par Latviju SIMT reizēs iedzīvotāju skaitā.
Nemaz jau nerunājot par kodolieročiem. Pajautājiet Suckashvilijam.
0
jmaklakovs > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 19.41
Piekritu, tā tas ir – latvieši 1,4 mlj. krievi 140 mlj. Nav brīnums, ka Krievija olimpiādē Sočos dabūja 400 medaļas!
0
dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 19.44
Cik dabūja amerikāņi? Amerikānu vairāk par krieviem divās reizēs. Un ķīniešu vairāk desmit reizēs. Bet krievu vairāk par latviešiem simtreizēs:-)
Lai jūs labāk saprastu:
ķīniešu vairāk par krieviem desmit reizēs;
krievu vairāk par latviešiem simtreizēs.
0
dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 20.07
Starp citu, latvieši dabūja medaļas pateicoties Padomju Savienībai, kura uzcēla Latvijā attiecīgās bāzes tajos sporta veidos, kuros latvieši dabūja savas četras medaļas. Ja nebūtu Pad. varas, latvieši šīs medaļas nedabūtu, jo šī niecīgā nabagā filma “Sapņu komanda” vai kaut kā tā par latviešiem basketbolistiem pirms kara demonstrē, ka latviešiem bija laime vispār doties kaut kur starptautiskās sacīkstēs, pat nedabūjot nekādas medaļas. Bet pateicoties Pad. varai latvieši tika pie medaļām.
Te par šo tēmu ir, vai nu rakstā, vai arī komentāros:
http://imhoclub.lv/ru/material/rossija_vpered
0
Malda > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 20.39
Bet Latvijā krievu iz vismaz 2 reiz’mazāk kā latviešu – tāpēc turi muti minoritāte. :)
0
dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 20.48
Jāskaita kopā ar Krieviju, jo tā ir visu krievu māte.
0
Malda > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 21.06
Un tēvs Izrēla? Vai atkal tēvs nezināms?
0
dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 21.10
Jā, latviešu vidū antisemitisms plaši izplātīts, paldies tumsonībai un personīgi dr. Gebelsam.
0
Malda > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 21.13
Kur tad te ir antisemītisms? Mans šefs ir ēbrejs, ļoti gudrs un izglītots cilvēks. Tieši tāds pats kā Pasternaks – ēbrejs ar ko visi krievi lielās kā varenu krievu rakstienieku :)
0
dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 21.16
Tikai antisemīts spējīgs sacīt: “Man ir draugi ebreji”, vai “Mans šefs ir ebrejs”, jo normālam cilvēkam tautība nav svarīga un viņš to nepamana, pajautājiet kaut vai Barakam Obamam vai amerikāņu vēstniekam Latvijā. Bet jums, kā latvietim, tas, protams, ir nesaprotams.
Starp citu, vārds “ebrejs” rakstāms bez garumzīmes. Bet jums, kā latvietim, tas, protams, ir nesaprotams.
0
Malda > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 21.22
Vispār jau ēbrejs vai ebrejs ir krievicisms – latviešiem līdz pat 40.-tam gadam bija vārds žīds, ko paši krievi Krievijā padarija par lamu vārdu un mums uzspieda darīt tā pat.
Tu saki ka krievi nav antisemīti? Dēliņ, piedod, bet palasi Krievijas vēsturi.
Reku pirmā filma kas uzņemta Rīgā, par to ēbrejiem klājās Cariskajā Krievijas impērijā:
http://www.youtube.com/watch?v=w9TZ_rgaLBk
0
austrisv > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 22.17
Paldies, Ločmeli un Nomale esat smalki sadevuši tai superacij! Asprātīgi! izsmējos, jo sadevāt argumentēti!
0
dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 19.18
Šodien klausījos Rīgas “Radio Pik” raidījumu par to, ka arvien vairāk iedzīvotāju Ukrainā pieņem Krievijas pilsonību.
Arī Latvijā tādu ir daži DESMITI TŪKSTOŠU. Krievija vienmēr aizstāv savus pilsoņus, tāpēc pat nemēģiniet viņus aiztikt, skatoties uz Osētijas un Abhāzijas piemēru. Jā, Latvija ir NATO dalībvalts, bet viss kādreiz notiek pirmoreiz.
8
jmaklakovs > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 19.21
Tūristus neaiztiekam! Tūristus mīlam!
0
dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 19.24
Jā, esat patmīļi.
Pirmie Latvijā bija krievi, jo tā ir sena slāvu zeme:
https://www.google.lv/search?q=patm%C4%ABlis&oq=patm%C4%ABlis&aqs=chrome..69i57.4504j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8#q=%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B2%D0%B8%D1%8F+%D0%B7%D0%B5%D0%BC%D0%BB%D1%8F+%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%85
0
Kaspars Špūle > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 19.32
Pirmie Latvijā bija krievi, jo tā ir sena slāvu zeme
———–
Un kur tad šie palika? Vai tiešām visus būsim asimilējuši pirms moskaļu okupantu ierašanās?
0
jmaklakovs > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 19.33
Jā, protams! Viens nomaldījies krievu neandertālietis šeit iesprauda savu karodziņu.
0
dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 19.35
Latvieši kā tauta parādījās tikai pirms 150 gadiem, Krievijas impērijā, kad tā saucamās Latvijas teritorija bija Krievijas sastāvā.
0
jmaklakovs > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 19.36
fretka. …Un kur tad šie palika?…
————–
Acīmredzot latviešu senči viņus patrieca;)
0
dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 19.41
Jūsu sapņos, jo dzīvojat atrāvušies no realitātes. Tas ir jūsu bankrots.
0
Antra > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 22.55
super_e-y-e
Pirmie Latvijā bija krievi, jo tā ir sena slāvu zeme:
Un kāds sakars mongoloīdiem ar slāviem?
“Напомним, что «русские» — мифический сказочный народ, выдуманный немецкими масонами в конце 18 века вместе с т.н. «русским языком» по заданию русских царей имперцев. Русскими называли объединенного в одну кучу конгломерата омонголенных финно-угорских народов, поэтому выступать с лозунгом «Я Русский!» и считать себя представителем несуществующего в реале (по крови) «русского народа» может любой желающий”
Раз урод, два урод, вышел русский человек…
Русские – это всего лишь не смытый Историей чекистский понос, присохший к лубянскому сортиру!
0
gundega_heiberga 24.02.2014. 18.59
Pret krievu tehniku jāizturas ar izpratni un jīdzjūtību. Kopš visu tautu dižākais paranoiķis paziņoja, ka kibernētika ir sātana māņi, VEF Spīdola bija PSRS elektronikas augstākais sasniegums. Pat, ja navigācijas iekārtas un cita elektronika darbotos, sirmā Krievzeme ir radusi visu labāk aptaustīt – tāpēc lidinās gar pierobežu. Arī Sevastopoles flote atgrieztos mājās, ja būtu pārliecība, ka navigācijas iekārtas šādu soli var realizēt. Turpmāk, kad Krievijas flote tiks papildināta ar Francijā būvētiem kuģiem, ir cerība uz tās izdzīvošanu.
10
dace_roze_lmt_lv > gundega_heiberga 24.02.2014. 19.14
Šis kuģis reiz stāvēs arī Rīgas ostā:
http://topwar.ru/uploads/posts/2013-06/1370238223_01.jpg
Būsim pazīstami: Grand Mistral.
0
jmaklakovs > gundega_heiberga 24.02.2014. 19.19
Franču desants Rīgā? Kā ciemiņi vai kā aizstāvji?
0
dace_roze_lmt_lv > gundega_heiberga 24.02.2014. 19.20
Krievija aizstāv patiesību, kura pieder Krievijas draugiem Latvijā.
0
Malda > gundega_heiberga 24.02.2014. 20.31
Protams ka stāvēs, palīdzēs deportēt tādus ka tu un ločmeli uz Pēterburgu.
0
dace_roze_lmt_lv > gundega_heiberga 24.02.2014. 20.49
Tev ir nosliece uz vardarbību, tāpēc mūsu policisti drīz tevi iesēdinās.
0
Malda > gundega_heiberga 24.02.2014. 21.05
Tie ir tie kas par kukuli tev pat minetu ir gatavi veikt? Samaksāsim, vai man žēl, uzreiz atlaidīs.
0
dace_roze_lmt_lv > gundega_heiberga 24.02.2014. 21.07
Tev naudas nepietiks.
Un ja nepaveiksies? Ne visi ir tautieši, daži tomēr ir godīgi.
0
Malda > gundega_heiberga 24.02.2014. 21.11
Jau nu vienīgi tu viņam vairāk samaksāsi :)
0
dace_roze_lmt_lv > gundega_heiberga 24.02.2014. 21.22
Ne visi ir tautieši, daži tomēr ir godīgi.
0
Malda > gundega_heiberga 24.02.2014. 21.27
Godīgie jau sen emigrējuši uz ASV un lamā Krieviju :)
0
marchaeva 24.02.2014. 18.56
Nu un vai tad 1 % aizsardzības budžets tomēr nav par mazu?
Un kā ar līdzīgām mūsdienīgām zenītraķetēm kādas ir Somijas armijai – varbūt ļoti labi noder?
0
Malda 24.02.2014. 18.52
Lūk īstena demokrātija. Pilsētas galvu ievēl cilvēki mītiņā, nevis ieceļ kaut kur Kijevā. Lūk, Sevastopoles Maidans:
==============================================
Nelegāli sapulcējušies nacistu seperātisti. Gan jau hoholi viņiem spranadas aplauzīs. Viņu zeme un darīs ko gribēs, ne jau ko Pļūtins pavēlēs.
9
dace_roze_lmt_lv > Malda 24.02.2014. 19.12
Krima nav ukraiņu zeme. Krimu Ukrainai pievienoja Hrusčovs 1954.gadā:
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D1%87%D0%B0_%D0%9A%D1%80%D1%8B%D0%BC%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B9_%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8_%D0%B8%D0%B7_%D1%81%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%B0_%D0%A0%D0%A1%D0%A4%D0%A1%D0%A0_%D0%B2_%D1%81%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2_%D0%A3%D0%A1%D0%A1%D0%A0
Bet, protams, jums tas nav arguments, jo jūs vadāties nevis no prāta argumentiem, bet no emocijām un sava naida. Krievi jūs būs pārliecinājuši, un tad arī jūs sapratīsiet, ka nacionālisms ir cilvēces mēris. Krievi prot pārliecināt. Jūs to labi zināt.
0
jmaklakovs > Malda 24.02.2014. 19.18
Krima ir krimas tatāru zeme, kurus 1944. gadā pēc Staļina pavēles izsūtīja “atbrīvotāji”.
0
dace_roze_lmt_lv > Malda 24.02.2014. 19.20
Tatāri ir Krievijas tauta:
Являются вторым по численности народом в Российской Федерации после русских. http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%8B
0
Malda > Malda 24.02.2014. 20.30
Mongoļi tatāri reiz atbrīvoja to teritoriju ko tagad sauc par Krieviju :) Paši krievi to sauca par mongoļu-tatāru jūgu :) Kad celsiet pieminekli atbrīvotājiem?
0
dace_roze_lmt_lv > Malda 24.02.2014. 20.52
Отношения русских княжеств и Орды были сложными и разными. Орда помогала русским князьям и их борьбе с нашествиями немцев, шведов и литовцев.
В целом же, называть отношения Руси с Ордой монголо-татарским игом, как непосильным ярмом для Руси, представляется неверным.
Взаимоотношения Руси с Ордой скорее следует характеризовать, как союзнические:http://www.diletant.ru/blogs/3796/1043/
0
Malda > Malda 24.02.2014. 21.01
Mahahahaha. Draudzīgas. Aga, un Kuļikovas kauja bija sporta spēles starp krieviem un mongoļiem :) Tak met tās savas vēstures grāmatas ārā.
0
dace_roze_lmt_lv > Malda 24.02.2014. 21.04
https://www.google.lv/search?q=%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D0%B2+%D0%BE+%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%BE-%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BC+%D0%B8%D0%B3%D0%B5&oq=%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D0%B2+%D0%BE+&aqs=chrome.4.69i57j0l5.6480j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8#q=%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D0%B2+%D0%BE+%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%BE-%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BC+%D0%BD%D0%B0%D1%88%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B8%D0%B8
0
Malda > Malda 24.02.2014. 21.35
Krievi cīnās pret likumīgo varu:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/ac/Yvon_kremlin.jpg/275px-Yvon_kremlin.jpg
0
Antra > Malda 24.02.2014. 22.48
super_e-y-e
Tatāri ir Krievijas tauta:
Tatāri ir Krievijas pamattauta. Viņi bija, kad sātans vēl nebija krievus izdomājis un būs, kad sātans tos visus būs aizsaucis atpakaļ pie sevis.
0
dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 18.50
Viņi ir krievi. Viņi ir latviešu draugi:
http://zenphotos.net/zenphotos/file/Online/SVD/Optics.mil/PK01_OMON.jpg
2
gundega_heiberga > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 19.02
e-y-e,
kāpēc tik šaurs sakatījums? Krievs tankā – tas ir visas pasaules draugs!
0
Malda > dace_roze_lmt_lv 24.02.2014. 22.47
Tanki ir vienīgā tehnika kas var izbraukt Krievijas ceļus. Protams ka visu draugs.
0
Kaspars Špūle 24.02.2014. 17.26
Vakar Sevastopolē plašā mītiņā par pilsētas valsts administrācijas vadītāju “ievēlēja” Krievijas pilsoni (parasti šo amatpersonu ieceļ valsts prezidents)
http://fototelegraf.ru/?p=221078
Šodien pilsētas valsts administrācija piesardzīgi nosodīja tādu rīcību, tādēļ tagad pulcējas “vēlētāji”, pieprasa apstiprināt savu kandidātu un draud ielauzties iestādē
http://www.0692.ua/news/482353
10
Inese > Kaspars Špūle 24.02.2014. 17.44
Lūk īstena demokrātija. Pilsētas galvu ievēl cilvēki mītiņā, nevis ieceļ kaut kur Kijevā. Lūk, Sevastopoles Maidans:
http://cs7001.vk.me/c540104/v540104159/12fea/tMxx63fICZE.jpg
0
jmaklakovs > Kaspars Špūle 24.02.2014. 17.50
Ločmelis. Kad kāds rietumos jautas kāpēc mēs nedodam krieviem balstiesības…, kaut gan – kurš vairs jautās!
0
Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 24.02.2014. 17.56
Zināšanai – lielākā daļa tur ir Krievijas kara flotes jūrnieku ģimenes locekļi, kā arī pensionēti Krievijas kara flotes jūrnieki.
Īsteni ukraiņi :)
0
Inese > Kaspars Špūle 24.02.2014. 18.10
fretka Zināšanai – lielākā daļa tur ir Krievijas kara flotes jūrnieku ģimenes locekļi, kā arī pensionēti Krievijas kara flotes jūrnieki.
===================
Nu, un?
0
Antra > Kaspars Špūle 24.02.2014. 18.36
Ločmelis
Pēc krievu armijniekiem un viņu ģimenes ločekļiem tribunāls raud gaužas asaras.
0
Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 24.02.2014. 19.01
Vispār Krimas moskaļi ir pamatīgi nobijušies.
Vakar pie Sevastopoles vazājās Krievijas jūras kājnieki uz bruņumašīnām, bet šodien Krievijas armijnieku laulenes un atvases pieprasīja, lai milicija ierīko posteņus uz ceļiem apkārt pilsētai.
Savukārt Simferopolē varonīgie omonieši pēc atgriešanās no Kijevas slaktiņa aizbarikādējušies savā bāzē, un no ārpuses šos vēl apsargā kaut kādi “krievu kazaki”.
0
Inese > Kaspars Špūle 24.02.2014. 19.23
Fretkas k-gs, lūk, kā sevastopolieši sagaidīja specvienības Berkut atgriešanos no Kijevas:
22 февраля из Киева в Севастополь вернулись сотрудники внутренних войск, батальона патрульно-постовой службы и спецподразделения «Беркут».
В 11 часов утра встречали бойцов внутренних войск. К часу дня ждали автобусы с ППСниками. Но милиционеры из патрульно-постовой службы задержались в пути, у них под Симферополем сломался автобус. Коротая время, горожане провели митинг, на котором зачитали решения депутатского съезда в Харькове и одобрили их. Потом часть из них сходила к Штабу Черноморского флота РФ и передала петицию с просьбой выставить блок-посты на въезде в город с собранной тысячей подписей.
Наконец милиционеры приехали. Командирам не удалось выстроить личный состав, потому что родные и чужие люди бросились обнимать бойцов.
«Спасибо, что вернулись. Больше мы вас туда не отпустим», — говорили женщины. Толпа скандировала «Спасибо!»
Энтузиазм горожан достиг апогея к приезду подразделения «Беркута». Толпа не давала бойцам отойти от автобусов. Им дарили цветы и сладости, скандировали «Гордимся!», пели гимн города. Не снимая масок, прибывшие из Киева плакали.
Наконец командир выстроил подчиненных и вывел их к памятнику Нахимову. Толпа расступилась. Сорванным голосом командир доложил людям о том, что подразделение «выполнило задание по охране общественного порядка в Киеве, личный состав вернулся в пункт дислокации без замечаний». Люди возбужденно приветствовали бойцов, один мужчина даже упал перед ними на колени.
Под конец встречи милицейский оркестр сыграл марш про оперов.
http://s1.bild.me/bilder/060112/716665547.jpg
0
Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 24.02.2014. 19.28
Oho, jau rokas gaisā?! :)
0
dace_roze_lmt_lv > Kaspars Špūle 24.02.2014. 19.47
Mazas tautas nav drošsirdīgākas par lielām tautām. Vienīgais, sadisma mažām tautām vairāk.
0
Antra > Kaspars Špūle 24.02.2014. 22.45
super_e-y-e
Mazas tautas nav drošsirdīgākas par lielām tautām.
Protams, ka nav. Lielas tautas, vienalga mazskaitlīgas, vai daudzskaitlīgas, pat neskatoties uz to, ka savu dzīvību vērtē ļoti augstu, vienmēr ir drosmīgākas. Tam liecība, piepļūtītie sarkanarmiešu kerzaviki, kas paliks krievu ģenētiskā atmiņā līdz pat to drīzam galam. Tādu pat kara mantojumu gļēviem krieviem sagādāja arī drosmīgie UPA cīnītāji un Ustaši.
Sadisma ziņā krievam nevar līdzināties neviens, īpaši tas izpaudies pret sievietēm, bērniem un sirmgalvjiem.
0
Janka, Janic 24.02.2014. 17.03
vakar bija ģeņ sovetskoi armiji , lidoja peec vecajaam koordinaateem….
0
Kaspars Špūle 24.02.2014. 16.35
Krievijas flote pārdislocējas Sevastopoles virzienā
http://izvestia.kiev.ua/article/60373
Krimas tatāri lūgs Turcijas un Azerbaidžānas palīdzību, ja Krima tiks pievienota Krievijai
http://haqqin.az/news/16839
Turcija gatava sniegt vispusīgu palīdzību Ukrainai
http://qtmm.org/ru/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8/4134-%D1%82%D1%83%D1%80%D1%86%D0%B8%D1%8F-%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D1%82%D1%8C-%D0%B2%D1%81%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%8E%D1%8E-%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D1%89%D1%8C-%D0%BE%D0%B1%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B9-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B8%D0%BD%D0%B5
2
austrisv > Kaspars Špūle 24.02.2014. 16.51
Izskatās, ka nebūs tik viegli Krievijai nošņāpt kādu teritoriju no Ukrainas
0
ievuliitis > Kaspars Špūle 24.02.2014. 23.37
Krievijai ir vajadzīgas vēl vienas nepatikšanas valsts iekšienē? Domājiet, Kazaņa mierīgi uz to noskatīsies?
0
Jolanta Švābe (Stalidzāne) 24.02.2014. 14.48
Krievi uz pohām kļūdījās un aizlidoja mazliet par tālu :)
0
Timurs Čuntonovs 24.02.2014. 14.16
cap, cap, cap; – cap, cap, cap kukū! :)
0
ievuliitis 24.02.2014. 14.10
Vai virsrakstam nevajadzētu būt “Pie Latvijas ūdeņiem atkal pamanīta Krievijas armijas izlūkošanas lidmašīna”?
0
austrisv 24.02.2014. 14.10
Tā krievija ir pilnīgi vājprāta valsts.
0