Ēlerte par, Druviete – kategoriski pret SC valdībā

103

Komentāri (103)

ritvars_kl 18.10.2010. 08.56

Būtu nu šāvis, šāvis pār strīpu un drusciņ arī padomājis !

0
0
Atbildēt

0

~ar rozā lentīti~ 16.10.2010. 23.42

Jā, ir ļoti svarīgi rēķināties ar viesiem Latvijas vēlētājiem.Un ir stulbi nosaukt kādu par muļķi, ja šis kādu savu apsvērumu dēļ ir izteicis viedokli, kas citiem, varbūt daudziem, nepatīk. Mēs jebkurš jebkurā citā mums nepatīkamā sabiedrībā būsim ar vairākumam nepatīkamu viedokli. Un ko tad? Vai cilvēciska cieņa pret citādākajiem ir sen aizmirsta kategorija? Nav SC visa ļaunuma sakne. Mēs esam visa ļaumuma pastiprinātāji savstarpēji rejoties. Man liekas, vajag patiesi diplomātiski izšķirt, kādi var būt kopīgi savstarpēji cienoši risinājumi. Lai arī ir skaidrs, ka Krievijas patriarhāta tipa domāšana ir ļoti ierobežojoša sarunās jebkādās. Ārkārtīgi žēl. Es ceru un paļaujos uz Dievu, ka Viņš mūsu savēlēto deputātu galvās iedos vislabākos risinājumus. Un piekrītu, ka krievu nācijas pārstāvju galvās šovinisms ielikts teju šūpulī, kas mums, citiem, ir katastrofa.

0
0
Atbildēt

0

Lauris 07.10.2010. 10.31

SC un tā politika maz atšķiras no ikgadējiem ,,Jaunā Viļņa,, pasākumiem Jūrmalā. Tieši šīs mentalitātes dēļ es neredzu iespēju kopā darboties. Mēs līdzās pastāvam un ar to arī jāsamierinās. Tāda ir realitāte!

+1
0
Atbildēt

0

Gints 07.10.2010. 02.30

Man te šādas tādas pārdomas. Es neuzskatu bailīgu piesardzību par latvisku vērtību- tas pirmais.
Otrais -Ja man te ir nepieradināts pretinieks- es papūlēšos viņu pieradināt. Viņam vairs nebūs iemesla par mani gānīties.
Trešais -Viņam būs jāpierāda, ka es viņa darba gribu ņemu nopietni, un tāpēc ir jādara vajadzīgais. Ja viņš to nedarīs – ņe hoķiķe, kak hoķiķe!
Un vispār- par 9. maiju. Man tikai tagad ienāca prātā, cik mazvērtīgiem ir jājūtas cilvēkiem, lai viņi sev izdomātu mītu par Eiropas glābšanu un pie tā turētos miera laikā ar iespējami lielāku troksni!
Varbūt, ja viņi dabū gandarījumu no sabiedriski derīga darba, pašvērtējums pieaug un šie “Sabantuji” vairs nav vajadzīgi?
Jā, un vēl- latviešu sabiedrība bija ļoti pateicīga par “narodnoje guļaņije” krastmalā Jāņu naktī!

0
0
Atbildēt

0

Ginta (Rūsiņš) 06.10.2010. 19.35

Filozofija ir jāmet pie malas un beidzot ir jāsāk strādāt.Ja cilvēki ir ievēlējuši SC tad arī viņiem nāksies tautai paskaidrot kāpēc viņi nav tur kur viņiem jābūt.

0
-2
Atbildēt

1

    Lauris > Ginta (Rūsiņš) 07.10.2010. 10.34

    Tie kuri pieticības dēļ atmeta filozofiju par neatkarīgu Latviju panāca, ka viņu kauli balo Sibīrijā. Visam ir savas robežas!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 06.10.2010. 09.59

Visas Ābuoltiņas izraisītās jezgas rezultāts varētu būt:
kamēr plēsās un diskutējā par SeCe kolīcijā ar Vienuotību , tikmēr izļuodzīs esuošuo koalīciju un atjēgsies,kad būs pavisam cita koalīcija. Bez VL. Un bez Vienuotības.

+3
0
Atbildēt

1

    Edzs > ilmisimo 06.10.2010. 19.38

    @lama
    nu jau katastrofas draudi laikam ir noversti.
    runcis Basilio spljaudas un makjerojas, lapsa Alise griezh zobus un klibo rudo asti iezhmiegusi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

judite_pavlovska 06.10.2010. 09.52

Ja Druviete būtu bijusi Rīgas sarakstā, viņa varbūt nemaz nebūtu ievēlēta. Nākošreiz laikam tiešām būs jābalso par SC tieši, ja nepietiek ar balsošanu par atvērtākajiem Vienotības pārstāvjiem:)

+1
-3
Atbildēt

1

    ilmisimo > judite_pavlovska 06.10.2010. 10.02

    būs jābalso par SC tieši, ja nepietiek ar balsošanu par atvērtākajiem Vienotības pārstāvjiem:)
    ————————————————-
    Kas t šiem atvērts?
    Bībele uz galda?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Valts Pūce 06.10.2010. 09.44

Mēs ikviens balsojām par sev izvēlēto partiju dēļ viena mērķa- sakārtot savu valsti. Sakārtot,lai ikviens tajā justos vajadzīgs lai būtu darbs un lai mūsu bērni varētu iegūt labu izglītību.Un nevaram ignorēt tos Latvijas iedzīvotājus, kuri balsojuši par SC (un tā ir turpat 1/3 no balstiesīgajiem). Ticu, ka lielākā daļa no SC elektorāta vēlas to pašu. Tikai vajag sākt runāt, muļķīgi ir nostāties pozā- sak,mēs jau tie īstie, tie pareizie. Arī SC ir Latvijas valstij lojāli cilvēki.
Ceru, ka “Vienotība”spēs savā starpā vienoties arī pēc vēlēšanām. Tajā ir daudz pragmatiski domājošu cilvēku, kuri nedomā par valsti kā savu “biznesu” ar mērķi nodrošināt tikai savu labklājību. Ja pratīsim vienoties ar SC un, būsim tikai ieguvēji. Nevajag pieļaut Atmodas kļūdas. Viegli zaudēt atbalstītājus, bet ilgs laiks, lai pēc tam atgūt viņu uzticību. Lielāku neticību un bažas rada PLL ar savu melīgo ideoloģiju.

+2
-3
Atbildēt

0

Jānis Blumbergs 06.10.2010. 06.49

“ļoti plašs atbalsts Saeimā” nozīmē darbu bez koalīcijas — tad tur ne ar ko nav jācīnās, par to vispār nav jādomā, vismaz ne tagad (ja nu saasināsies tad varbūt). Ja kādiem deputātiem liksies, ka viņiem Saeimā ir ļoti jākaro vai jaturas opozīcijā, tad tā ir viņu problēma, ja lielais vairums visu citu rīkojas draudzīgi un darbīgi. Sākumā lai izdomā par ko tad cīnīsies, un tad lai dalās frontēs!

0
0
Atbildēt

0

lauma_peetersone 06.10.2010. 05.42

un turklāt vienotības reklāmas kampaņā bija rakstīts, izvēloties mūs, jūs neatbalstīsiet saskaņas centru, tagad izrādās tomēr bišiņ būsim? tur reāli vajag partijas oficiālo viedokli

+4
-1
Atbildēt

0

Dzintars Kalniņš 06.10.2010. 05.04

Jā, rīts atnācis un pārlasu viedokļus – esam kārtīgi latvieši! :)))) no sākuma visi kopā par Vienotību, bet pēc tam, kad rezultāts sasniegts un jāsāk strādāt – klūpam krāgā viens otram, Vienotībai, utt.
Draugi – tikai tagad sākas darbs un tas nozīmē kompromisus un piekāpšanās! Nu nenobalsojām tā, lai Vienotība viena pati varētu izveidot valdību. Attiecīgi, jādomā, ar ko strādā. Loģiski būtu Vienotība+VL/TB/LNNK+ZZS. No otras puses, ZZS ir Lemberga kabatas partija, kura, kā jau teica, “guļ” tajā gultā, kur izdevīgāk. Vai nav jocīgi, ka ZZS ir bijis visās valdībās? Lielākie šķēršļi sadarbībai Vienotība+SC ir nacionālais un Krievijas ietekmes jautājums. Ja šos var skaidri un vienkārši definēt un par tiem vienoties, tad neredzu citus būtiskus šķēršļus. Risks ir tāds, ka atsevišķi indivīdi Vienotībā sāk plēsties un ietiepties (kā daudzi komentētāji šeit), kā rezultātā izveidojas koalīcija ZZS+SC+PLL. Tas, manuprāt, ir daudz bīstamāk nekā Vienotība+SC

+1
0
Atbildēt

0

liepinsoskars 05.10.2010. 21.09

Vai beidzot Vienotība nevarētu atrast kādu gudrāku cilvēku, kas runā ar presi un pauž viedokli? Āboltiņa diez ko labu priekšstatu neatstāj. Tāpat, no skatuves vajadzētu aizvākt ātrāk Kamparu, kamēr nav sastrādājis vēl kaut ko. Vājākais ekonomikas ministrs un vēl piedevām sūdīgs politiķis!

+3
-6
Atbildēt

0

reksa 05.10.2010. 20.19

Pilnīgs sviests!

Ja vēlēšanas notiktu šodien, es par Vienotību noteikti vairs nebalsotu.

Kādas vispār var būt sarunas par SC? Kādas???

Atceros, kā cilvēki meta akmeņus Saeimas logos. Es tagad labprāt mestu ķieģeļus Vienības biroja logos.

Un ko saka Kampars? (tikko TV3 ziņās) Ka viņš iebilst pret depozita sistēmu iepakojumam. Sūda Vienotība visu laiku pieminēja Igauniju kā paraugu, bet tagad taisās rīkoties kā Krievijā.

Cauri. Es Vienotībai vairs neuzticos. Tā bija pēdējā reize, kad es par viņiem esmu balsojis.
Pat Lembergs manās acīs tagad šķiet pievilcīgāks par Vienotību. Lembergs esot nozadzis miljardu, bet viņš vismaz nav zadzis uzticību.

+4
-8
Atbildēt

13

    mary75 > reksa 05.10.2010. 20.56

    Atvaino, toties es gan uzticos.
    Nevajag būt kā jaunai meitenei – ak, viņš man piemānija. es vairāk viņam neticu.
    Vienotība strādā valsts interesēs, un tās ne vienmēr sakrīt ar tavām emocionalām vēlmēm uz doto momentu.
    Pagaidi rezultātus, tad spried, tas viss ir tikai process.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    reksa > reksa 05.10.2010. 21.03

    Kā valsts interesēs var būt sadarbība ar SC?

    SC ir nepieskaŗamie. Ja viņus visu laiku ignōrē, tad viņi ar laiku paši iznīks. Krieviem galu galā apniks balsot par bezjēdzīgu SC, un lojālie krievi sāks iesaistīties latviešu partijās.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > reksa 05.10.2010. 21.11

    Dzeris domāju nāk no jauktas ģimenes (rus+lv) te ar izskaidrojama “lietu sapratne”.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > reksa 05.10.2010. 21.20

    Un tas ir arguments?
    Sāksim noskaidrot rases tīrību un izcelsmi?
    Tie, kas no latviešu ģimenēm, tie spriež pareizi, no jauktām – pa pusei, no krievu – vispār vārds nav jādod?
    Tā, apmēram?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > reksa 05.10.2010. 21.31

    Tā nav gan, bet tava aklā fanātiskā ticība tautu draudzībai, ne par ko labu neliecina gan.

    Palasi DELFI RUS komentārus, cik var atkārtot, un tad pasaki, kam šajā valstī ir problēmas un kapēc???

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > reksa 05.10.2010. 21.39

    Es pazīstu pietiekoši daudzus normālus krievus, kuri par krievu delfu komentētājiem domā līdzīgi.
    Tur salasās tie radikālākie un stulbākie.
    Visus krievus pēc tiem nav jāvērtē.
    Bet, arī latviešu delfos pietiek visa kā, un, ne tikai delfos.
    Bez tam, neiet runa par tautu draudzību, iet runa par normālu sadzīvošanu un elementāru savstarpēju izpratni, jo nav jau cita ceļa, nekur krievi nepazudīs.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    reksa > reksa 05.10.2010. 21.45

    Nu ko tu te muldi, džeri? Es esmu 100%-īgs krievs, bet man ar latviešiem ir līdzīga izpratne. Neviens latvietis man nekad nav pārmetis krieviskumu.

    Ar SC nedrīkst sadarboties – tas taču ir acīmredzami.

    Rīgas domē Šlesers ir sācis sadarboties ar SC, Saskaņas centram populāritāte uzreiz pieaugusi, krievi sākuši cerēt, ka var pārņemt varu. Par ko šajās vēlēšanās ir balsojuši SC vēlētāji? Paskaties rezultātus. No 29 deputātiem gandrīz visi ir krievi. Nekāda tautu draudzība nav iespējama. Integrācija ir noziegums pret latviešu tautu. Tāpat kā imigrācija Eiropā ir noziegums pret Eiropas tautām. Tikai nācionālām valstīm ir nākotne. Jo ātrāk to sapratīsim, jo labāk visiem.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > reksa 05.10.2010. 21.57

    Pats ar sevi nonāc pretrunās.
    Pats taču saki, ka esi krievs, bet, tev nav nekādas problēmas.
    Un par ko es runāju – visi krievi nav Latvijas ienaidnieki.
    Arī tie, kas balso par SC.
    Un emigrāciju Eiropā var nobremzēt, bet, apturēt vairs nevar, tur, manuprāt, neko nevar darīt.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > reksa 05.10.2010. 22.07

    Tas, kas balso par Latvijas ienaidniekiem, nevar būt Latvijas draugs.

    Vienā no iepriekšējiem komentāriem tu esi rakstījis “Sāksim noskaidrot rases tīrību un izcelsmi?”

    Tad lūk, neviens neskaidro rases tīrību. Katrs cilvēks ar savu rīcību parāda, vai viņš ir lojāls Latvijas valstij.

    Piemēram, kad visās Latvijas skolās mācības notiks tikai latviešu valodā, tad cilvēkiem būs izvēle:
    – ja viņi ir lojāli Latvijai, tad viņi savus bērnus sūtīs latviešu skolās, lai viņi kļūtu par latviešiem
    – ja viņi nav lojāli Latvijai, tad viņi aizbrauks projām no Latvijas (vai sāks protestēs, respektīvi – paši brīvprātīgi pieteiksies piespiedu deportācijai)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > reksa 05.10.2010. 23.52

    >Džeris.Krieviem raksturīgo ksenofobiju nav jāpieraksta latviešiem. Tā apmēram.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > reksa 06.10.2010. 07.45

    Ķrieviem nav jākļūst par latviešiem, tāpat, kā latviešiem nav jākļūst par krieviem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > reksa 06.10.2010. 07.46

    Ksenofobija, par nožēlu, piemīt abām pusēm.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > reksa 06.10.2010. 09.42

    Nevajag būt kā jaunai meitenei – ak, viņš man piemānija. es vairāk viņam neticu.
    ——————————————-
    Vajag būt kā vecam išakam-vienreiz piešmauc 2reiz, 3reiz…nreiz… paraud un atkal stiepj uz muguras savu kungu
    .Un testamentā nuovēl kungam savas išaka auses.Ekonomikas izaugsmes veicināšanai.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 05.10.2010. 20.17

Ja tēvocis Sems “pārstartē” attiecības ar kremliniem, satelītiem tas centīgi jāatdarina.

+2
-1
Atbildēt

0

Elīna Barkovska 05.10.2010. 19.06

ALLO atkārtošos trešo reizi šodien-SC FANI UN DIPLOMĀTI PALASIET DELFI RUS KOMENTĀRUS, KAUT VAI PAR R.DZINTARU!!!

Mums savā valstī jābūt sapratnei un tolerancei pret tiem kas mūs neieredz un ja būtu iespēja fiziski iznīcinātu. JUMS VISI MĀJĀS KO DZERI & CO.

Lielākā daļa sagaida jauno gadu plkst.23.00, krievu hokeja izlasi sauc par NASHI.. u.t.t

Ja Vienotība sadarbosies ar SC es būšu politiski nodots, bet ticu, ka tādi būs tūkstoši.

+9
0
Atbildēt

0

Edzs 05.10.2010. 17.36

Druviete mani patikami parsteidza.
atsaucu ikkatru savu slikto vardu ko jebkad jebkur Druvietes adrese esmu izteikusi.

+5
-2
Atbildēt

3

    dro > Edzs 05.10.2010. 17.53

    Tas Tev būs jādara arī attiecībā uz dažu, ko izsvītroji:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 05.10.2010. 18.47

    es laikam zinu par ko tu runa, jau nozheloju ka ta dariju un manai ricibai nebija seku – vinsh tika ieksha.
    nu labi jau, tatad, khmm, khmm,.. – Ghirtvaldi Kristovski! – es nozheloju ka tevi izsvitroju, bet tu tiki tur kur gribeji tapec cik spejas attaisno uz sevi elektorata liktas ceribas, varbut tu busi istais kas spes tai rudajai lapsai aizbazt muti lai shi ahuni viltiga intrigante neapkauno latviskas vertibas!!!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Edzs 05.10.2010. 21.01

    Nu tas jau arī ir vienīgais, ko Kristovskis prot – īstajā laikā pateikt ko patriotisku un īstajā laikā pamest grimstošu partiju un pārcelties uz perspektīvāko.
    Un tev tik maz vajag?
    Redzi, to izdarīt var katrs, bet, pieņemt valsts labā nepopulārus lēmumus – tur vajag Dombrovski.
    Nu, tev tas piedodams, kā sievietei, tās jau mīlot ar ausīm, bet, te jau daudziem it kā vīriešiem tikpat emocionāla domāšana, tas gan izbrīna.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

dro 05.10.2010. 17.20

čangalis. Ērik, visu cieņu, bet varbūt vienreiz ir pienācis laiks izbeigt atriebības misiju “zobs pret zobu”??? Varbūt jāsāk DZĪVOT TAGADNĒ UN NEVIS PAGĀTNĒ?!?!?!?
______________________
Ak kungs! Nu griezies ar šo tekstu pie Urbanoviča! Vai tu pats saproti, ka nav vairs PSRS, bet LV, un valsts valoda ir latviešu? Varbūt izdosies pat pierunāt, šos neSVINĒT! 9. maiju, jo tā ir visīstākā rakņāšanās Staļina mēslos, uzdodot tos par zeltu?:)

+9
-1
Atbildēt

2

    Dzintars Kalniņš > dro 05.10.2010. 17.48

    Ja palasītu manus citus komentārus, tad redzētu, ka uzskatu Urbanoviču par nulli. Bet ceru, ka Urbanovičs nesimbolizē visu SC. Par PSRS nevajag, nesāc… visu laiku strādāju ar cilvēkiem no ļoti daudzām valstīm un vienmēr uzsveru, ka PSRS (komunisms) ir bijis lielākais iespējamais ļaunums un ka fašims ir audzis no komunisma (Soviet Storie). Vēl vairāk, paša ģimene no tā ir cietusi ļoti daudz. Uzskatu, ka ir jabūt vienai piemiņas dienai – visu totalitāro režīmu upuru piemiņas dienai. Nezinu, vai tas ir iespējams, bet tas ir tas, par ko būtu jārunā…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 05.10.2010. 17.54

    Es par māti, Tu par meitu:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

Edzs 05.10.2010. 16.50

nevaru te atrast un ir piemirsies kads ir pilns Shtokenberga/Pabrika partijas nosaukums – Saskanja Citai Politikai, vai?

+6
0
Atbildēt

2

    dro > Edzs 05.10.2010. 17.28

    Labs:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > Edzs 05.10.2010. 20.35

    Hi-hi, es tagad arī nevaru atcerēties kāds ir tās SCP pilns nosaukums :)))

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 05.10.2010. 16.38

Nez kāpēc esam iedomājušies, ka SC nopietni un pa īstam grib strādāt koalīcijā. Urbanoviča izteicieni krieviskajā tv un sarauktais ģīmītis nozīmē tikai to, ka PRASA. Argumenti par labu tik lielai koalīcijai nav nemaz tik fiksi noraidāmi, bet… Tikko piedāvās „nākt un strādāt” varu derēt, ka parādīsies kādas neizpildāmas prasības. Vai nu valdības deklarācijā, vai krēslu-dibenu attiecībās. Paprasīs kādu nopietnu (finansu ministrs?) vai mākslīgu amatu, ir jau redzēti visādi „ministru prezidenta biedri” ar un bez portfeļiem.
Jā, nu kuru ministriju tad viņiem dosim, jo vairāk tagad, kad gribam taču pārvaldi vienkāršot? Ārlietu? Aizsardzības? Izglītības? Varam būt mierīgi – i to neņems, jo vajag tikai ieganstu bļaušanai, nevis DARBA vietu. Pagaidām.

+5
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 05.10.2010. 16.37

Dzeris te runaa lielu patiesiibu , taču redzu ka to mees nevaram pieņemt , skaidrs ka Urbis nav nekaada sveeta gods un krievi mums ir krievi, bet viņš jau taads pats zicpriekšseedeetaajs kaa Brigmans ZZSā … Lembe jau ieradies pie Urbja , viņš staro redzeedams pretrunas Vienotiibas frontee, tas viss beigsies ar mafiozi triumfu…muusu krusteevi , godaati par oligarhiem tik viegli neatdos savas poziicijas , ar to bija jaareeķinaas no rezultaatu paziņošanas , galu galaa stiprai koaliicijai vajaa opoziicija buutu uz rokas , ko tad Urbis no Eiropas savieniibas valsti izraus , vai NATO , cereeju , ka tiksim ar zagļiem un korumpantiem galaa , bet liekas ka nekas nesanaaks , ar ZZSu , vispaar nevajadzeeja ielaisties…

+4
-3
Atbildēt

1

    mary75 > Janka, Janic 05.10.2010. 21.16

    Bet es jau no iesākuma biju par variantu – tikai SC un V.
    Vienīgās partijas, kas nav sevi galīgi diskriditējušas, un būtu cerība, ka kaut kas mainītos.
    Bet, izskatās, daudziem patīkamāka Lemberga un Batjkas smirdoņa, nekā SC.
    Un galvenā problēma ar SC ir par budžetu – viņi grib lielāku deficītu, pārējais viss ir pupu mizas.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

buchamona 05.10.2010. 16.33

Nu, jau kuro reizi uzdošu vienu un to pašu jautājumu – kas tā ir pēkšņi par motivāciju, kuras vārdā SC sāks atbalstīt Dombrovska valdību? Tās sadarbības modeli ar SVF, drakonisko taupības režīmu turpmākajos gados, ārpolitisko kursu prom no Kremļa utt.
Kāpēc SC būtu pēkšņi jāsāk strādāt pret sava elektorāta pārliecību?
Pabriks kaut ko te runā par oligarhiem un risku, ka tie pārņems SC, ja Vienotība to neizdarīs pirmā :) Viņš runā par SC, gluži kā par pasta zirgu ar maisu galvā, kuru tagad var pārmīt pēc vajadzības.
Man tas izskatās pavisam citādi. V+SC+ZZS, atšķirībā no V+ZZS+ VL/TB/LNNK, būs tikai neskaidrs ķīselis ar abstraktu mērķi, kurā Vienotība drīz vien zaudēs savu vadošo lomu un ar to arī viss būs beidzies. Otru reizi starta pogu Vienotībai spiest vairs neviens neļaus, pie tam – nav skaidrs, cik Vienotība pati paliks vienota, pēc šādām spēlēm.

+9
0
Atbildēt

3

    astra_ozo > buchamona 05.10.2010. 16.47

    Tieši tā – ko SC prasīs pretī? Ne jau par skaitām valža acīm viņi būs gatavi uzņemties atbildību.
    Muļķības, ka nebūs politisku prasību. Varbūt, ka tās būs slepenas, tauta par tām uzziinās tikai no konkrētas rīcības, kad ieejot veikalā uz jautājumu latviski sāks atbildēt krieviski.
    Mēs taču atceramies cik bezgodīgi pabriki notirgoja Abreni krieviem.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 05.10.2010. 17.18

    @rinķī apkārt
    _…Pabriks kaut ko te runā par oligarhiem un risku, ka tie pārņems SC, ja Vienotība to neizdarīs pirmā :) Viņš runā par SC, gluži kā par pasta zirgu ar maisu galvā, kuru tagad var pārmīt pēc vajadzības…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    patika man tavs “…pasta zirgu ar maisu galvā”.
    tad Vienotiba bus tas zirgs vai kjeve ar maisu galva kas savus veletajus uzmetusi jo hvz kur aizvedusi.
    Pabriks atkal nespej saturet dailjrunashanu, runa apsteidz domu, vienu laiku gan bija labojies.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > buchamona 05.10.2010. 18.58

    Man patika tavs “HVZ KUR AIZVEDUSI”:))) Tas bija CIETI:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 05.10.2010. 16.23

Es domāju, ka visiem labs nebūsi nekad!
ja jau ar visiem draudzēsies, tad ar to vien visu laiku jānodarbojas, bet strādāšanai laika neatliks!

+9
0
Atbildēt

2

    Edzs > austrisv 05.10.2010. 17.12

    tad tads bus tas darbs – ar visiem draudzeties.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 05.10.2010. 17.27

    Kā anekdotē draudzējas, draudzējas, kamēr sāk kopoties.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

Dzintars Kalniņš 05.10.2010. 16.19

Sveiki, draugi! Atkal no Ķīnas.
Ziniet, skumjākais ir tas, ka šobrīd pēc vēlēšanām arī šeit komentējošie sāk izrādīt “vislabāko” latviešu īpašību – nespēju pragmatiski spriest un vienoties. VIENOTĪBA? Vai patiesi turpināsim dalīt Latvijas iedzīvotājus latviešos un krievos?!?!?!? Cik ilgi vēl? Varbūt tomēr pietiek? 20 gadus jau esam skrējuši un medījuši “sarkanos monstrus” un neesam nevienu krievu iekļāvuši valdībā – vai tas ir kaut ko devis?
Taisnība Ēlertei, Āboltiņai un Pabrikam – ir jāiesaista SC, jo tie 26% Latvijas balstiesīgo iedzīvotāju! ZZS ir tik “viegls”, ka jebkurā brīdī “pagulsies” zem kāda cita (tā, kurš izpildīs Lemberga uzdevumus).
Izbeidzam beidzot šo muļķīgo nacionālo naidu un sākam domāt valstiski. Mūsu valsts ir pārāk maza, lai tiktu čakarēta (bremzēta pilsoniska un demokrātiska attīstība) šādā veidā. VISI ekstrēmisti nav pieņemami – vienojamies, ka LV tika okupēta, ka latviešu valoda ir vienīgā valoda un uz priekšu!

+5
-8
Atbildēt

4

    dro > Dzintars Kalniņš 05.10.2010. 17.25

    Čangalis.
    Varbūt tomēr pietiek? 20 gadus jau esam skrējuši un medījuši “sarkanos monstrus” un neesam nevienu krievu iekļāvuši valdībā – vai tas ir kaut ko devis?
    ___________________
    Vai tu Ķīnā esi dzimis, ka nezini, ka krievs Makarovs bija ministrs no TB/LNNK, arī Tolpežņikovs bija LNNK biedrs. Pēc tautības dala SC elektorāts, izsvītrojot latviešu kandidātus.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    @Ino
    žēl, ka tā. žēl, ka tā nespējam dzīvot ŠEIT UN TAGAD. Esmu dzimis Jūrmalā un audzis arī tur. Tik sanācis tā, ka esmu dzīvojis gan Eiropā, gan Amerikā, gan Āzija, gan arābu valstīs. Zini, ir vieglāk paskatīties uz mūsu “mazajām” lietām, ja ir pieredze citur pasaulē. Kad sāc apjaust (un nevis saprast), ka problēmas ir lielākas par Latvijas, Eiropas, vai Āzijas problēmām, tad tikai var sākt pieņemt loģiskus lēmumus paša valstī. Lai vai kā, sauc mani par stulbu ideālistu, bet uzskatu, ka ignorēt SC būtu viena no lielākajām kļūdām, ko mēs latvieši šobrīd varētu izdarīt…

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > Dzintars Kalniņš 05.10.2010. 21.10

    Es, dabiski, piekrītu čangalim.
    Bet, par mūsu iecietību – kāpēc tad V tīri latviskais elektorāts pielika ap 8ooo mīnusu tam irānim, kas zināja valodu, utt?
    Var būt vēl kāds spilgtāks ksenofobijas piemērs?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > Dzintars Kalniņš 06.10.2010. 00.04

    ——– Pēc tautības dala SC elektorāts, izsvītrojot latviešu kandidātus. ——————————————————————
    Savukārt nepieciešamību dalīt pēc tautības sava elektorāta zemapziņā ir iedzinusi “Saskaņa”, uzņemoties informācijas monopolista lomu.

    Neesiet naivi, puikas – krievi, kas ir izrāvušies no SC/PCTVL zombētavas – par viņiem nebalso. Līdz ar to runāt par atstumšanu pēc etniskā principa nav nekāda pamata … nez vai “homo sovieticus” vispār var saukt par “etnosu” …

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Ilziiiic 05.10.2010. 15.41

kaimiņa mazdēls, kura vectēvs savulaik izvaroja Jūsu vecmāti, aizsūtīja vectēvu vergot un nomirt purvā, šobrīd ir ievācies Jūsu mājas blakus istabā. pēdējā laikā kaut kā bija izdevies viņu telpā noizolēt, bet tagad viņam ir kāja jau durvīs un naidā ārdās, laužās iekšā, jo uzskata, ka tam atkal tiesības uz vismaz pusi mājas.
tas sakās, ka esot mainījies un bijušais jāaizmirst, bet emociju uzplūdos redzams, ka tam manieres nav mainījušās ne par mata tiesu. un mazdēla radi blakus mājā to vien gaida, kad varēs apvienot īpašumus, jo viņu saprašanā Jūsu māja vienmēr bijusi viņu māja.

nu pažēlojiet viņu un esiet eropeiski iecietīgi. eiropa jau nav dzīvojusi ar “kaimiņu” 50 gadus vienā gultā.
psiholoģijā to sauc par pašviktimizāciju.

+29
-12
Atbildēt

10

    Dzintars Kalniņš > Ilziiiic 05.10.2010. 16.28

    Ērik, visu cieņu, bet varbūt vienreiz ir pienācis laiks izbeigt atriebības misiju “zobs pret zobu”??? Varbūt jāsāk DZĪVOT TAGADNĒ UN NEVIS PAGĀTNĒ?!?!?!? Kas bijis, bijis – to mēs vairs nevaram mainīt. Vienīgais, ko varam darīt, ir dzīvot šobrīd un tagad – lai nepieļautu šādas kļūdas nākotnē.
    Starp citu, arī manā ģimenē ir bijušas traģēdijas – manai vesmammai bija 8 bērni. Daļa no tiem no latviešu leģionāra, otra daļa no latviešu partizāna. Viens gan ir “nezināmas izcelsmes”, jo ieņemts, kad “krievi gāja pāri”. Lai viņam vieglas smiltis. Vai tāpēc man būtu jāienīst tie krievu jaunieši, kas dzīvo šeit un adekvāti uzvedas?!?!?!

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ilziiiic 05.10.2010. 16.35

    Man jau sen apnicis par tiem okupantiem utt., kaut pašam ģimenē bija represētie.
    Nevar visu politiku būvēt, balstoties uz pagātni un vēsturi.
    Bija tāda kaut kāda paruna, tipa – ja mēģināsi iet uz priekšu, skatoties atpakaļ, obligāti nogāzīsies no kraujas, vai kā līdzīgi.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Ilziiiic 05.10.2010. 16.42

    ->dzeris
    Nejauši uzdūros internetā: drīzumā Amsterdamā atklāj Jaunu memoriālu nogalinātajiem ebrejiem…
    Kā redzi, arī viņi joprojām dzīvo pagātnē…

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 05.10.2010. 16.48

    nav runa par neieredzēšanu ne mazākā mērā.

    runa par to, ka nevar kaimiņam uzticēt savas mājas atslēgas tik ilgi, kamēr tas vēl šodien apkauj citu kaimiņu viņa paša mājās vēl šobaltdien Gruzijā, kauj pats savus mājiniekus Čečenijā un daļu savas naudas tērē tam, lai iegūtu balss tiesības mūsu mājās.

    nav runa par Latvijas krieviem, kas vēlas šeit dzīvot, bet par lielo kaimiņu, kuram arvien šeit ir imperialistiskas intereses, kuru vārdā krievi ir padarīti par šīs politikas ķīlniekiem.

    bet ko tad mums tādā kontekstā darīt?
    padoties čekistam Putinam, kurš savā zemē ar visiem jau ir ticis galā?

    kādus tad latviešiem vajag pierādījumus vairāk jau par zināmajiem, lai saprastu, ka SC nav Latvijas krievu, bet Maskavas partija ar pavisam citu kontekstu.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 05.10.2010. 17.01

    Dzeris
    tieši tas arī ir tas, ko austrumos vēlas. lai latvietis aizmirst pagātni un tad, tā kā kristietība sen vairs nav vienojošs centrs, paliks vien kosmopolītiskā patērēšana, kuras vārdā jau liela daļa izklīdusi pasaule. (nerunāju par tiem, kas piespiedu kārtā).

    Kā zināms, kurš neatmin vēsturi, tam lemts to atkārtot.

    Un, ja latvieši tagad ielaidīs austrumu vējus valdībā, tad ticiet, ka pienāks visai drīz brīdis, kad galdā liks celta Satversme.

    un tad Kabanovs degunu šņauks savu degunu vairs ne karogā, bet Satversmes lapās.
    nevajag slēgt līgumus ar ļaunumu. pie tā pierod un zaudē modrību.
    būs tas pats kā ar zagļiem, kad attapās tauta ar izlaupītu valsti. tikai šajā gadījumā likme ir pati valsts.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Dzintars Kalniņš > Ilziiiic 05.10.2010. 17.04

    @ Ēriks
    bet kāpēc diez tā ir, ka tā ir Maskava spēj kontrolēt kādu partiju? varbūt tāpēc, ka viņiem nav ļāvuši justies, kā cilvēkiem zemē, kur viņi ir dzimuši? zinu, ka nav grūti iegūt pilsnoību, bet stāsts nav par to… stāsts ir par to, ka 26% Latvijas BALSTIESĪGO pilsoņu ir nobalsojuši par SC un ka, ignorējot SC, mēs tikai turpināsim paplāšināt plaisu. Vai tas būt jādara?
    Kā Raivis Dzintars teica, ja SC piekrīt trim lietām – (1) Latvija tika okupēta, (2) latviešu valoda ir VIENĪGĀ valsts valoda, (3) atsakās no sadarbīas “Jeģinaja Rossija” – tad varam runāt par sadarbību valdībā. Ja nē, tad gan tā ir tikai SC vaina. Trīs jautājumi, trīs vienkāršas atbildes. Punkts.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 05.10.2010. 17.17

    -> Changals
    tieši šie punkti ir tie, kurus prakstiski neviens krievs nekad nav atzinis.
    tas, ko tur Ušakovs pirms vēlēšanām latviešu mēdijos divdomīgi pamuldēja, nekā neatspoguļo viņa elektorāta viedokli.

    tā kā krievi neatzīst šos punktus, mēs secinam, ka
    pa punktiem:
    1) viņi arvien uzskata, ka latvieši ir vēlējušies viņu “draudzīgos” apskāvienus un gūstot šeit balss vairākumu, mierīgi varētu balsot par atkalapvienošanos kādā “jaunā” apvienībā ar Krieviju

    2) viņi pretojas integrācjai, arvien cerot uz laikiem, kad latvieši būs spiesti runāt krieviski

    3) viņiem ir līgums ar “darba devēju”, kuru nekad nelauzīs sava ideoloģiskā ienaidnieka spiediena ietekmē. tā ir principiāla lieta. redzam, ka spiediens un iejaukšanās Latvijas iekšējās lietās no Krievijas puses šajās dienās notiek vistiešākā veidā. Latvieši pie tā pieraduši un uzskata to par normālu.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ilziiiic 05.10.2010. 20.46

    Vai tad es teicu – vajag aizmirst pagātni?
    Aizmirst nevajag neko, bet, nevar nepārtraukti dzīvot pagātnē un visu politiku balstīt tikai uz to.
    30 ie gadi neatgriezīsies, un krievi nekur nepazudīs, patriotiem būtu vairāk jāuztraucas, lai latvieši atgriežas, nevis jādzīvo sapņos un ilūzijās.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > Ilziiiic 05.10.2010. 23.57

    Džeri, tu gan esi naivs. Tev to dziesmiņu par pagātni gadījumā nav Urbis iemācījis ?
    Diez kapēc tad 9.maija svinības gan Krievijā , gan te jo gadu jo krāšņākas ? Tā nav “dzīvošana pagātnē” ?

    Pagātnes aizmiršana nozīmē iekšēju atteikšanos no laikiem, kad mēs bijām brīvi un lepni, tas nozīmē – komunistu iepotēto stereotipu pieņemšana zemapziņā. Attopies – SC ir izveidots no PSKP+VDK atliekām, vai tiešām tu esi tik naivs, ka tici viņu interesei par cilvēciskām vērtībām ?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ilziiiic 06.10.2010. 07.41

    Nu un, lai svin 9 maiju, mēs – 8 maiju, nu un, nesvin viņi Latvijas okupāciju un nevajag tik daudz uzmanībass pievērst simboliem.
    Visiem nav jādomā vienādi.
    Varbūt, jāatstāj aiz iekavām šie jautājumi, un jādomā par nākotni?
    Vai tevi cits nekas vispār neinteresē?
    Tā jau ir tā dzīvošana pagātnē.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Vaira Tempele 05.10.2010. 15.35

Pabriks gribot SC! Galiigi nezibriina! Nez kaa vinjam neesaajas eezelja ausis peec Abrenes atdoshanas?

+6
-5
Atbildēt

1

    mary75 > Vaira Tempele 05.10.2010. 21.06

    Abrene Latvijai sen nepieder, cik ilgi par to var murgot, Pabrikam ko – vajadzēja pieprasīt pārskatīt pasaules kara robežas?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

smilskalna49 05.10.2010. 15.14

Patiesībā man nav pārliecības, ka, mēģinot iesaistīt SC, Vienotība patiesībā vēl vairāk neapdraud koalīcijas stabilitāti.

Jo tādā veidā viņi leģitimizē ZZS tiesības darboties ar SC. Vajadzīgajā brīdī ZZS varēs pateikt – redz kā – Vienotība jau tāpat sadarbojas ar SC. Piesolīs SC kaut ko vairāk, un sanāks oligarhi + SC, kas būs pilnīga katastrofa.

+30
-4
Atbildēt

3

    Edzs > smilskalna49 05.10.2010. 17.01

    rums_kola
    labprat pieliktu shim tavam tekstam vairakus plusus.
    tu te dod itka sarezhgitu konstrukciju bet baidos ka tas ko saki var tiesham realizeties jo labos projektos nekas nav vienkarshs.
    jau pashlaik Vienotiba ar Aboltinjas pazinjojumiem apdraud koalicijas stabilitati un ir specigi sashupojusi elektorata uzticibu tai.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > smilskalna49 05.10.2010. 21.05

    Oligarhi + sc, drīzāk, būs, ja V neiesaistīs SC koalīcijā, nevis pretējā gadījumā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    smilskalna49 > smilskalna49 06.10.2010. 00.19

    Es par to nebūtu tik pārliecināts. SC elektorātam Dombrovskis visdrīzāk ir vai nu vienlīdz, vai pat vēl nepatīkamāks nekā Lembergs. Tā kā viņiem visdrīzāk būtu vienalga, ar ko sadarboties, ka tik lielāka vara. Lembergs, savukārt, droši vien būtu ar mieru viņiem dot pilnu vaļu visos jautājumos, jo diez vai viņu pārāk uztrauc kaut kādi nacionālie jautājumi, ka tik viņš tiek pie pilnas brīvības savu lietu kārtošanā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 05.10.2010. 14.58

Jāsaka, ka miers bija tika svētdien – Vienotība atguvās pēc svinībām, bet SC – sēroja! Ja vēlas pieturēties pie kompromisiem, tad ir jāsaglabā balanss. Pašlaik Vienotība kā tādi āksti lēkā ap SC un visu laiku šupo to matrjošku, bet matrjoška kā par beigtu izliekas. Ir labi, ka ir motivācija arī iesaistīt SC, tomēr pieļauju, ka viņi jau nezina, ko darīt – nebija gatavi, ka ar viņiem vispār kāds runās. Pirmais, ko viņi dara – uzdod mājas darbu Vienotībai, lai paši tikmēr varētu izstrādāt savu stratēģiju sarunām. Tā teikt, kamēr no Putina nav norādījumi, Urbanovičs nezina, ko darīt.

+12
-4
Atbildēt

0

mariam 05.10.2010. 14.55

Gribētos jau piekrist Ēlertei, bet kaut kā īsti neticās.

Man jau liekas ka līdz nākošai saeimai Vienotība būs sadalījusies kādās mazākās daļās. Lai arī SCP Rīgas domes vēlēšanās netika pāri līnijai, tomēr tagad sanāk, ka tiem kas vēlas balsot par vērtībām, ko savulaik sludināja viņi, jābalso vai nu par Pēdējo partiju vai par Vienotību, kurā pilns ar visādiem kristovskiešiem un VL atbalstītājiem.

+4
-10
Atbildēt

6

    Sanšains > mariam 05.10.2010. 15.10

    Žēl, ka nebalsojāt par “Pēdējo Partiju” – aiz borta ar visām pašvaldību vēlēšanu tiesībām nepilsoņiem un laimes lāčiem.:)

    Ja tā būtu darījis, būtu par vienu mazāk, kurš piesakās uz kopējās “Vienotības” pēcvēlēšanu segas vilkšanu prokrieviskajā virzienā.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    snjuu > mariam 05.10.2010. 15.19

    Varbūt derētu saprātu nejaukt ar “prokrievismu”. Prokrieviska (rezultātu ziņā aka “pēc augļiem jums būs spriest”) drīzāk ir VL nostāja, jo veicina nevis “Latvijas krieva” identitātes nostiprināšanos, bet pieķeršanos vīriešu pārim, kas vada kaimiņvalsti.

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    mary75 > mariam 05.10.2010. 15.32

    Tev pasaule melnbalta un vienkārša, esi sadalījios visus “labajos” un “sliktajos”, “prolatviskajos” un “prokrieviskajos”, utt., tikai, viss ir iekārtots daudz sarežģītāk.
    Un pēdējās partijas programma bija perfekti liberāla, man ļoti patika.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > mariam 05.10.2010. 15.34

    Prokrieviska (rezultātu ziņā aka “pēc augļiem jums būs spriest”) drīzāk ir VL nostāja, jo veicina nevis “Latvijas krieva” identitātes nostiprināšanos, bet pieķeršanos vīriešu pārim, kas vada kaimiņvalsti.
    ==========================
    Redzu, ka esat no tiem, kuri uzskata: krievi ir nevis paši izvēlējušies savu ideoloģiju un politisko nostāju, bet latvieši viņus ir veidojuši kā tādu māla piku un pierakstījuši kā baltu lapu.:)

    Mazais latviešu cinītis atgrūž interfronti un tās ideju turpinātājus, un tāpēc nabaga krievi ir SPIESTI noliegt vēstures faktus un pieprasīt okupācijas laiku privilēģiju atjaunošanu?:)

    Nepārsteidz. Tādu uzskatu piekritēju “Ir” (bijušās “Dienas” un Ēlertes) tuvumā vienmēr ir bijis daudz.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > mariam 05.10.2010. 15.34

    (turpinājums)

    Pieņemu, ka jūs (Jums līdzīgie) sevi uzskatāt par liberāļiem. Bet man nekad nav bijis īsti saprotams, kā liberālisma idejas un pārliecība par indivīda varēšanu un spēju izdarīt izvēli “iet kopā” ar ideju, ka, piemēram, krievi, lūk, piepeši NAV paši izvēlējušies to, KĀDI viņi ir?:)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mariam 05.10.2010. 16.37

    ->Haris
    Kādi viņi liberāļi. Viņi nīst citu viedokļus tāpat kā visdedzīgākie boļševiki. Viņi visiem piekarina birkas – skatīt kaut vai Ozoliņa komentārus pirms vēlēšanām. Dzera komentus dienā un ir utt. Viņi uztver SC elektorātu kā vienu masu – trešdaļa vēlētāju, kā vienmēr uzsver Dzeris.
    Bet īpaši viņiem patīk naidot latviešus – meklējot skabargu mūsu acī, bet neredzot to pretējā. Partijas viņi sauc tikai vadītāju vārdos, pat ja konkrētie latviešu politiķi nemaz nav šajās partijās. Jo ir taču tik viegli lamāt “Lemberga partiju”, bet daudz grūtāk – Zaļo un zemnieku savienību.. Jo arī šie cilvēki ir mūsu tauta, vai ne?
    Tikko arī Vienotība pārtapa par “Dombrovska partiju”. (paskaties citus rakstus IR…) Tas laikam tāpēc, lai varētu ignorēt citu V biedru viedokli…

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

mxblack 05.10.2010. 14.46

Piekrītu Pabrikam un Ēlertei. Tikai kādi būtu SC piedāvājumi? Viņiem ir samērā liela apvienība, bet ko viņi prot un kādā kvalitātē? Urbanovičš pagaidām nepiedāvā neko, tikai taisa gražīgu ģīmi, kā apvainota jaunkundze. Viņi nav taču valdība strādajuši. Bet pirkt cūku maisā te nedrīkst. Vai viņi vienkārši jau tagad nesāk meklēt kašķi? Pēc tā ož. Mainīt esošos, pieredzi ieguvušos ministrus, kuri veiksmīgi strādā pret cūku maisā nedrīkst. Arī uzticēt finasu ministriju nepieredzējušiem un nepārbaudītiem nedrīkst. Te ir jāatrod pareizā izvēle, tas nu ir ļoti svarīgi.

+10
-6
Atbildēt

1

    snjuu > mxblack 05.10.2010. 14.56

    Pirms pāris vēlēšanām arī JL “nebija valdībā strādājuši”, bet sanāca tīri ok, kaut gan bija kašķēšanās ar krievu skolām (pārāk maz runāšanas un pārāk daudz ignorances) un Repšes uzstāšanās nedaudz atgādināja Liniņu Volža uzsaukumus no bruņumašīnas.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

(Jānis Kalnbergs,Kai 05.10.2010. 14.42

Pabrik, kaa vini var shuupot valdiibu ja koaliicijai 63 balsis?

+22
-6
Atbildēt

6

    Tā ver: SC+ZZS+PLL=59 balsis

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Ja SC buus valdiibaa vai vini tad nevar shuupot sho valdiibu?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    snjuu > (Jānis Kalnbergs,Kai 05.10.2010. 15.04

    Mazāka vēlme to darīt.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Var.
    Tikai tad viņi paši būs atbildīgi savu vēlētāju priekšā par nespēju sastrādāties, par nespēju iziet uz kompromisiem.
    Būs strādājusī valdībā un būs atbildīgi par pieņemtajiem lēmumiem. Vairs nevarēs iziet pie vēlētājiem ar tukšām frāzēm – “vai tiešām nevēlaties dzīvot labāk?”, norobežojoties no valdības paveiktā.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Daugule > (Jānis Kalnbergs,Kai 05.10.2010. 15.28

    Viņi to var darīt tāpēc, ka ZZS ir absolūti bezprincipu hameleons, ka tik var būt pie siles.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    streips. ZZS spice ir “bezprincipu hameleons”. Nekādu šaubu, derētu pat stiprāks vārds. Tomēr – vai vietējās reģionālās nodaļas nesadumpotos, nesasauktu ārkārtas kongresu, ja brigmanis& sasaistītos ar sc un pll? Arī Puzes ķeizara darbībā nav manīts, ka vēlētos varu novēlēt citam (to biš sc).

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

mary75 05.10.2010. 14.41

Nu to gan es iedomāties nespēju.
Manuprāt, vai nu ar vieniem, vai ar otriem.
Un, ja tomēr nonāksim līdz tādai savstarpējai iecietībai un tolerancei, tad jau mēs sāksim līdzināties normālai eiropeiskai valstij.
Politkorektumā būsim Nobeļa laureāti.
Un VL būs atteikusies no saviem principiem.
Pārāk neticams scenārijs.

+6
-14
Atbildēt

7

    snjuu > mary75 05.10.2010. 14.57

    Nu, vispār jau VL ideoloģiskais dvīnis un pretmets – PCTVL – izlidoja.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    Ieva Melgalve > mary75 05.10.2010. 15.16

    Nesaprotu,kamdel Tev tads”bubulis”ir TB/VL:)?Krievijas domes vicespikeris tacu aicinaja”zabakus mercet Indijas okeana”,”bombardet Tbilisi”,bet neko sez ar savu frakciju dome jau cik tur tos sasaukumus:).Man ari dvesele tada labdabiga-lai tak butu ta koalicija ar 92 balsim,bet butiskakais tada gadijuma ir ,lai ne tikai augtu savsstarpeja tolerance,bet ari KRIETNI PALIELINATOS NEATKARIGAI LATVIJAI LOJALO IEDZIVOTAJU DAUDZUMS.Un vel gribetos,lai sie kremla”avoti” aicinatu ne tikai cienit nepilsonjus,bet respektetu ari Latviesus-aicinadami nepilsoniem,piemeram,apgut tas valsts valodu kura dzivo.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    snjuu > mary75 05.10.2010. 15.21

    “KRIETNI PALIELINATOS NEATKARIGAI LATVIJAI LOJALO IEDZIVOTAJU DAUDZUMS.”
    ===
    Līdzdalības sajūtas radīšana un nostiprināšana ir viens no veidiem. Kremļa vai jo vairāk “vicespīkera” aicinājumus gan derētu ignorēt. Tiem tāpat nav nekādas korelācijas (arī ne apgrieztas) ar Latvijas interesēm.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.10.2010. 15.26

    Latvijas vēlētājs nezina vārdu “politiskais pretinieks”, viņam tie ir ienaidnieki.
    Tāpēc arī SC tiek uzņemts tieši tā, te dominē emocijas, nevis veselais saprāts.
    Un Žirinovska muldēšanai ar SC politiku nav nekāda sakara.
    Viņi aizstāv savu vēlētāju, Latvijas pilsoņu, intereses, nu un?
    Kura partija to nedarītu?
    Un kāds gaida, ka viņi runās, kā VL?
    Un lojālu pilsoņu lielākui daudzumu var panākt ar zināmu pretīmnākšanu, nevis pasludinot viņus visus par ienaidniekiem un vēl nezin ko.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    Ieva Melgalve > mary75 05.10.2010. 15.33

    Neviens negaida,ka runas kaa VL.Runas vienkarsi krieviski,nemacedami sava vairakuma, ne varda latviski.Luk kur problema cien. Dzeri:).

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Melgalve > mary75 05.10.2010. 15.56

    Ja un vel.Varbut pat saktu simpatizet SC,ja si politiska speka pastavesanas laika butu ieverojis pretimnaksanu latviskajam elektoratam,proti,aicinot ari savus veletajus uz toleranci-ne tikai konkurejoso partiju.Kur ir kads SC pazinjojums,ka “zolidi”zinat tas valsts valodu kura dzivo,ka “ne-ipasi zolidi”ir braukat autinos ar citas valsts karogu.Bet visa uzmaniba parsvara uz konfrontaciju!Parmetums par divkopienu valsti-nu pa 50% ir uz pasu saskaniesu sirdzapzinas.Nenoliedzami gan,ka celjs uz savstarpeju cienju ejams no abam pusem.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > mary75 05.10.2010. 18.16

    K. Freimanim – PCTVL nu nekādi nesanāk “VL ideoloģiskais dvīnis un pretmets”, jo VL necīnās par okupantu valodas un nelikumīgi okupācijas laikā iebraukušu kolonistu tiesībām.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam