CVK: "Vienotībai" Saeimā būs 33 mandāti, SC – 29
98Saistītie raksti
Analīze /
8. maijs
Vēlēšanām gatavi
Aktuāli /
25. aprīlis
Šķiltava nr.213: Stadions vai mazdārziņi? Konkursu vājās vietas. “Vienotība” krustugunīs
Radars /
13. marts
Radars Latvijā
Radars /
28. februāris
Radars Latvijā
Redaktores sleja /
29. novembris 2023
Atveram acis!
Komentāri (98)
Liga Riga 03.10.2010. 22.35
Ja kādu interesē vairāk, tad pateikšu, ka daudzi cilvēki netic šiem vēlēšanu rezultātiem kaut vai tāpēc, ka pie vēlēšanu iecirkņiem stāvēja rindas, bet Centrālās vēlēšanu komisijas uzrādītais vēlētāju skaits nav īpaši lielāks kā iepriekšējās vēlēšanās, kad rindas nebija. Ir vēl citi faktori, kas saistās ar vēlēšanu rezultātu “nopirkšanu”, par ko īpaši skaļi nerunā.
Varu pateikt, ka, lai gan īpaši Latvijas tiesām nevar ticēt, tomēr pilnīgi iespējams, ka vēlēšanu rezultāti tiks apstrīdēti.
0
LAURIS 03.10.2010. 15.17
cik nez simtus tukstoshus izmaksaja pll katrs mandats? ka tik nav dargakie LR vesture.
0
disassociative 03.10.2010. 15.05
Ja uz vēlēšanām Vienotība būtu paņēmusi bariņā arī Visu Latvijai, būtu 51 balss vieniem pašiem. Rezultāts būtu bijis daudz augstāks kā saplusotie sausie procenti. Ļoti ceru uz veselo saprātu no Vienotības puses un tiešām strādāt spējīgi koalīciju un strādāt spējīgu, gribošu un valstiski domājošu valdību. Divas maitu lijas ir pieliktas pie sienas, viena vēl palika. Jācer, ka uz laiku. Un jācer, ka Vienotība tiešām kļūs vienota un valstiski domājoša un savas trakās ambīcijas noliks maliņā arī Kristovskis, Ēlerte un Āboltiņa.
1
piziks > disassociative 03.10.2010. 16.03
Sacerējies nu gan! K-k-k-kristovskis jau knapi pēc pirmo rezultu paziņošanas sāka vienvirzienā Vienotības dzīvi maitāt. Paaugusies laikam Āboltiņa, — pietika prāta izdomāt un drosmes skaļi pateikt, ka SC ar > 250 000 vēlētājiem pataisīt par pretiniekiem nebūtu gudri. Kristovskim nez kāpēc tieši tāda muļķība liekas varena, — jo švakāks zemessargs, jo plašāki savējo kapi.
0
liepinsoskars 03.10.2010. 13.52
Ir jau ir šodien tāda kā svētku sajūta. :-) Tagad vajag vēsu prātu, mazāk kašķu latviešu partijās un pragmatisku pieeju valdības sastādīšanā.
Reizēm šķiet, ka šajā situācijā noderētu Tautas fronte, kā tas bija 1990., lai, mums vēlētajiem, tagad ir lielāka iespēja uzmanīt ievēlētos un sist pa nagiem, ja kaut kas tiek darīts pretēji valsts interesēm.
0
Baiba 03.10.2010. 13.24
Piekrītu Reinim RZ, ka, ņemot SC koalīcijā, ir divi ieguvumi. Pirmais – SC parādīs, “kas ir kas” reālā darbībā – nevienam citam kā savam elektorātam. Otrais – nedaudz/daudz mazāk kāršu lemberdzēnu rokās. Divi vienā.
3
P_Dancis > Baiba 03.10.2010. 13.54
“SC parādīs, “kas ir kas” reālā darbībā”
SC strādā pirmkārt nevis sava elektorāta. bet Kremļa oligarhu interesēs. Un tā ir fundamentāla atšķirība. Ne jau Latgales un Rīgas krievi tiks pārstāvēti, bet Putina, Gazproma un Kargina intereses.
Bez tam, ja Vienotība ņem SC koalīcijā, aiziet prom arī Nacionālās apvienības balsis, jo Zīle paziņoja, ka vienā valdībā ar šamiem nestrādās. Tas nozīmē vēl mazāku koalīciju kā esošajā variantā.
0
Elita Ļabe > Baiba 03.10.2010. 14.06
Saproti, ka arī bez SC koalīcijai balsis pietiks tādēļ uztraukumam nav pamata. Lai SC rāda ko māk pēc tik ilgas demagoģijas, tad jau redzēsim. Protams nedot viņiem amatus, kas apdraudētu nacionālo un ekonomisko kursu.
0
Elita Ļabe > Baiba 03.10.2010. 14.08
Un par nacionālo vēlētāju zaudēšanu stipri šaubos, jo bez VL un Vienotības nav citu alternatīvu.
0
Baiba 03.10.2010. 13.03
Kristap Freimani! Mans prieks ir identisks.
0
emils_levsins 03.10.2010. 12.53
Pirmais pozitīvais komentāris no manis pēc ilga laika. Beidzot LV iedzīvotāji ir sākuši domāt un neuzkāpa uz grābekļa atkārtoti. Protams nav jau tā kā vienotība atvedīs Laimes lāci, bet prieks ka sabiedrība mainās. :)
1
Arija Saleda > emils_levsins 03.10.2010. 14.44
Par to grābekli varēsi izteikties pēc četriem gadiem, bet tagad labāk aizej noliec svecīti, lai Dombroviskis ar savu grupu nepiečakarē ka visi iepriekšējie.
0
Baiba 03.10.2010. 12.53
Šo svētdienas rītu kādas mazas valstiņas iedzīvotāji var iesākt ar pateicību Dievam, jo vēlēšanu rezultāti apliecina, ka viņu veselais saprāts nav neatgriezeniski zudis un ka brālīšiem Š+Š ir norādītas tiem pienākošās vietas. Protams,ja vien viņi nav savlaicīgi iefiltrējuši citos sarakstos sev uzticamus ļaudis. Kas attiecas uz brālīti Aivaru L., tad viņš laupījis gudri un ar apdomu, to apliecina kurzemnieku aklums, kas ir gan klausījušies viņa vārdos, bet nav spējuši saskatīt viņa (ne)darbus. Vēlu Valdim D. attaisnot vecāku cerības, nosaucot dēlu tieši tādā vārdā. Dievs, svētī Latviju!
1
dro > Baiba 03.10.2010. 13.20
Lai Tev laba veselība par komentāru!:)
0
dro 03.10.2010. 12.36
Izskatās, Urbanovičs noraka Saskaņu.
____________________________________
Urbanoviču noraka V sauklis:izvēlies premjeru – Dombrovski vai Urbanoviču, ko daudzi uzskatīja par stulbu pasākumu. Protams, Urbanovičš arī pats piepalīdzēja pēc savas saprašanas un labākās sirdsapziņas, jo viņa pārliecība ir jaunībā iepotētā: davitj gadov!:)
0
Dainida Sarma 03.10.2010. 12.23
Rezultāts labs.šleseristi izgāzās un var sākt tīt makšķeres uz aiziešanu no skatuves, paldies tev šLESER,ka parādiji tautai savu trulumu.Bažas rada jaunās koalīcijas veidošanas process, alias, par sc apmierināšanu.Tā Biškeka,kaut kā stāv kopā ar urbaņugu-nu dikti viš šodien tāds uzvilcies.
1
maris > Dainida Sarma 03.10.2010. 12.28
Katram sava Biškeka. Labāk maza krīze, nekā ilgtermiņa politikas maiņa.
0
Elita Ļabe 03.10.2010. 12.20
Domāju, ka SC var ņemt valdībā, lai arī viņi beidzot uzņemas atbildību (bet bez lielas varas mainīt Latvijas nacionālo kursu), jo citādi viņi atkal sēdēs opozīcijā un audzēs reitingus. Lai strādā un parāda saviem krieviem, ko viņi īsti dara. Kā arī tas nozīmē, ka opozīcijā atstāt tikai PLL kā klaunus, lai vēlētājiem beidzot skaidrs, ka tie džeki tiešām nav vēlami nekur un varbūt arī beidzot elektorāts no viņiem novērsīsies pilnībā.
0
astra_ozo 03.10.2010. 12.02
Teikt, ka PLL izgāzās absolūtii nevar – uzdzīt reitingu no 2…3 % uz 8% nav tik viegli. Vēl ir acīmredzams, ka vismaz trešdaļa no ZZS vēlētājiem domā tāpat kā AŠ2 fani, tikai viņu kumīrs ir cits.
0
maris 03.10.2010. 12.00
Labi rezultāti, necerēti. Izskatās, Urbanovičs noraka Saskaņu.
Vienotība nekad neies uz valdību ar SC ja nenotiks varas pārdale Rīgā.
Tā kā pirmais solis jāsper SC. Jāatdod izzagšanas meistars Šlesers sadalīšanai gabalos. 4 gadi ir laiks lai pietiekoši daudz uzraktu par viņa ekonomiskajiem noziegumiem un kukuļņemšanu.
0
Saulīte! 03.10.2010. 11.57
Ļoti priecājos par šiem rezultātiem. Kremt, ka PLL tika virs 5% un ka vēl 4 gadus vajadzēs vērot viņu ķēmošanos.
0
Driimeris 03.10.2010. 11.57
ir arī melnais variants- ZZS+PLL+SC+nopirktie deputāti no V. ka tik tā arī nebūs :(
1
piziks > Driimeris 03.10.2010. 15.55
Melno variantu sev uz kakla dabūsim visi, ja tie, kas stumda un grūsta Dombrovski, sev sagribēs pārāk daudz, bet Dombrovskis nemācēs aizstāvēt savu nostāju: nevar noliegt, ka viņš pārāk bieži pats ļurkājas un ļauj citiem sevi ļurkāt. Ja ļurkāšanās būs un nevēlēšanās ar SC sarunāties, uzradīsies nauda, par ko nepieciešamo piepirkt, tad gan Vienotība varēs daudz ko sākt un gala un aizmirst par nācijas glābšanu. Pirmais ir jāneitralizē un pie ratiem K-k-k-kristovskis jānoliek.
0
ivetao2007 03.10.2010. 11.53
Daudzi eksperti un “politiķi”
iesēdušies peļķē. TO milzīgo naudu, kuru tik brutāli izmantoja Ulmaņa, šlosera un arī sakaņieši, tomēr ir nosviesta zemš. Jo tam troksnim nebija seguma – darbu un gudrības. Vienīgie, kuriem izdevās daudz mušu noķert uz sava mušpapīra bija zemsavieši. Viņu balsotāji joprojam palikuši nesaprašanā, ka komunisti nekad nebūs īsti saimnieki. Laembergs ar to milzīgo naudu, kuru viņš ieskaloja savā un radinieku kontos, Ventspili un vēl dažas Latvijas pilsētas varētu uzbūvēt no jauna. Taču tās druskas, ko viņš pameta plebejiem, arī bija pietiekamas, lai divi komunistu sekretāri Lembergs un Brigmanis varētu berzēt rokas par latviešu pērkamību.
0
photocom 03.10.2010. 11.41
Pirmais secinājusm
lembis – nesēdēs tuvākos 4 gadus..
otrais
šlosarjs bye bye Rigas duma and freeport
drūmi Rīgā
treņkās un semuškas grauž..
0
ilmars_slapins 03.10.2010. 11.18
varu derēt šleseram šī nakts nebija pēdējā, sekos vēl gadsimta uzmetiens no sc puses, tad gan būs ko redzēt, ne tikai asaras bet arī ušu paņēmieni.
0
dro 03.10.2010. 11.05
Vai šī ir uzvara? Nē šī ir iespēja atbildīgam, ļoti grūtam, sarežģītam darbam, kuru vēlētāji uzticējuši viņuprāt labākajai apvienībai. Vienotībai vajadzētu birojā piekārt Kalvīša bildi, kas patstāvīgi atgādinātu, ka viņi ir kaut godājami, bet tomēr tikai tautas kalpi.
0
andris902 03.10.2010. 10.55
…alekss…
….vēl jau nav teikts, ka Šķēle vispār būs ticis Saeimā…to izšķirs +/- pie Andrīša uzvārda….šķiet, ka to mīnusiņu būs krietni daudz…un Andrītis kā bija, tā paliks tikai ierindas biedrs…mākoņos…:))
0
Aivars Krauklis 03.10.2010. 10.45
Naktī redzu – Šķēle pa tumsu ar LB šņabja pudeli azotē jož pie Urbanoviča un Šlesers s poklonom pie Lemberga – glābiet, mīlīši. Vēl cīņa nav galā un nebeigsies, sastiķēsim, mīļie draugi. Kā senāk teicis viens no Amerikas tēviem pēc deklarācijas parakstīšanas – ja tagad neturēsimies kopā, tad drīz karāsimies atsevišķi…
Cipari tādam biznesam pietiekoši. Ideoloģisku domstarpību nav, tikai praktiskas – par sadali un pārdali, a par to uz laiku var vienoties, kad ūdens mutē smeļas.
Tātad fanfarām vēl par agru, ne tādi vien brīnumi pieredzēti.
0
varrvara 03.10.2010. 09.36
Žēl! Biju noteicis, ka ieviesīšu personīgo svinamo dienu, ja PLL netiks pāri 5 %. Tikai mazdrusciņ šie mani iegāza. Toties to visu kompensē Vienotības uzvara!
0
mariam 03.10.2010. 08.49
Ceru, ka Dombrovskis un Vienotība nepieļaus Kalvīša pēcvēlēšanu kļūdu – paziņojot, ka nobalsots par stabilitāti un iepriekšējo koalīciju. Daudzi, kas balsoja par Vienotību, balsoja par mazāko ļaunumu, cerot uz pozitīvām pārmaiņām, ne stagnāciju.
4
astra_ozo > mariam 03.10.2010. 11.58
Daudzi, kas balsoja par Vienotību, balsoja par mazāko ļaunumu – atkal piekrītu, vienā no radio tā arī teica, ka aptaujājot latviešus pie iecirķņiem – viņi ir nobalsojuši par “mazākā ļaunuma partiju”.
Bail iedomāties, kas notiks, ja mazākais ļaunums izveidos valdību kopā ar tiem, kas Kononovu uzskata par varoni. Starp citu, “Saskaņai” Latgalē 50%, Daugavpilī 60%, Vienotībai attiecīgi 14 un 10 procenti. Tur jau ir īsta Saskaņa krievu gaumē.
0
mary75 > mariam 03.10.2010. 12.35
Tev, varbūt, tas ir liels jaunums, bet, Latvijā dzīvo arī daudzi krievvalodīgie Latvijas pilsoņi.
Un tas, ka SC ir tik liels atbalsts Latgalē, tikai vairo nepieciešamību sadarboties ar to.
Demonrātija nav vienas daļas iedzīvotāju ignorēšana, bet, kompromisu meklēšana starp visām grupām.
0
astra_ozo > mariam 03.10.2010. 13.01
Es tieši pretēji – vēlos, lai ši lielā iedzīvotāju grupa, rēķinās ar to, ka TE ir Latvija, nevis Vitebskas guberņa.
0
mary75 > mariam 03.10.2010. 13.11
Redzi, Latvija tavā uztverē un latvija viņu uztverē atsķiras, bet, iespējams, savā ziņā viņi nav mazāki Latvijas patrioti.
Tā ka vajag sarunāties, nevis tā, kā mums ierasts – ak nedomā, kā es – tātad, ienaidnieks!
0
buchamona 03.10.2010. 08.48
Par sadarbību ar SC. Pirms vēlēšanām Vienotība paziņoja, ka tuvākais apvienības partneris ir VL/LNNK un viņu galvenais uzdevums vēlēšanās ir “sasitst SC”. Ja tagad – tūlīt pēc vēlēšanām, Vienotība atstās aiz borta VL/LNNK, un tās vietā paņems SC koalīcijā, viņi jau pirmajā dienā būs “uzmetuši” lielu daļu savu vēlētāju, kuri par Vienotību nebalsotu, ja saistītu apvienību ar SC. “Pokeri” ar vēlētāju spēlēt nedrīkst, sevišķi situācijā, kāda sagaida Dombrovski, pirms naudas “griešanas” otrās kārtas. Taču, piekrītu Āboltiņai – ja šo situāciju var atrisināt “diplomātiski” ( padalīties atbildībā ar SC) , kā jau tas ir darīts līdz šim, tad tas ir jādara. Priecājos, ka izsvītroju Kristovski. Vakar viņš tādus ūdeņus radio gāza, abi ar Līdaku – izklausijās, ka sarunājas 2 niknākie ienaidnieki, nevis nākošās koalīcijas partneri.Ja Vienotībā ir daudz tik ambiciozu ļaužu, tad būs smagi, apvienība var neizturēt.
0
mariam 03.10.2010. 08.43
Lai nu viņiem nesakāpj galvā! – Jo balsojot par Vienotību, domāju daudzi balsoja par mazāko ļaunumu. Un – par Dombrovski. (arī tie, kas balsoju citos apgabalos, ne Vidzemē)
Un vēl – ceru, ka Kristovskis daūs vairāk svītrojumu, kā plusu, bet Āboltiņa – vairāk plusu. Es ar esmu par valdību bez ZZS un Lemmberga, un arī – TB liekuļiem ar VL bez lāpnešiem. UN, protams – bez PLL zagļiem.
Es galu galā tomēr nobalsoju par Vienotību – bet ne tāpēc, lai viņi taisītu ar koalīciju ar Lemberga ZZS. Un zinu daudzus tādus. Domāju, ka koalīcija ar SC būtu mazāks ļaunums.
0
mary75 03.10.2010. 08.32
Aiz borta jāatstāj TB, kas iebrauca, tikai pateicoties VL izkārtnei, un kuriem vieta turpat, kur PLL.
Tirpināt ignorēt Latvijas krievvalidīgos pilsoņus, ko pārstāv SC, būtu ļoti netālredzīgas un kaitīgs gājiens.
Vai tad vēl nepietiek ar 20 gadu pieredzi, nekādus secinājumus neviens izdarīt nespēj?
Bez ZZS iztikt, acīmredzot, nevarēs, bet tad koalīcijai jābūt ZZS, SC un V.
11
buchamona > mary75 03.10.2010. 08.56
Redzi, ja tagad Vienotība atstātu aiz borta VL/LNNK un paņems SC, tad viņi man, kā vēlētājam pirms vēlēšanām būtu melojuši. Tādā gadījumā viņi ir tādi paši “uzmetēji”, kā PLL. Par krievalodīgajiem – neapvaino visus krievalodīgos – saistot tos tikai ar SC.
SC – tie ir nevis etniski, bet ideoloģiski LV ienaidnieki. Atceries Urbanoviča saukļus par Biškeku un asinīm, par Gruzijas prezidentu kā noziedznieku un tādā garā. Var jau būt, ka Urbanovičs pats tā nedomā, bet viņam ir jāizpatīk savam elektorātam ar kuru Tu tā alksti sadarboties
0
Andris > mary75 03.10.2010. 10.51
Pirmo reizi ieliku Clasham mīnusu IR pastāvēšanās vēsturē :(
SC nepārstāv krievus, SC pārstāv tikai tos krievus, kuri balsoja par SC. “Krievi” nesēž visu laiku opozīcijā, opozīcijā sēž tikai tie krievi, latgaļi un latvieši, kuri balsoja par SC un PCTVL. Un tur viņiem arī jāsēž, ja jau pat smagās valsts krīzes laikā SC nespēja piesaistīt lielāku elektorātu. Tiešī pēckrīzes vēlēšanas spilgti parādīja, ka piektās kolonnas partijām Latvijā nav perspektīvu un atrašanās opozīcija ir viņu dabisks stāvoklis.
0
gundega_heiberga > mary75 03.10.2010. 11.08
Kad daļa vēlētāju pārstās balsot par kremlinu veidotajām partijām, situācija Latvijā harmonizēsies, būs saskaņa.
0
andris902 > mary75 03.10.2010. 11.19
…agrunte..
….precīzi raksturoji SC elektorātu…un, diemžēl, katrai no Tevis minēto ļaužu grupām…ir sava motivācija, kāpēc viņi izvēlējās balsot par SC…
0
mary75 > mary75 03.10.2010. 12.06
Nezinu gan, man SC šķiet daudz atbilstošāks partneris par alu cilvēkiem – homofobiem un ksenofobiem no VL un par TB vispār neizteikšos.
Un SC nesastāv tikai no Urbanovica.
Katrā ziņā, aiz SC stāv vairums krievvalodīgā elektorāta, neviena valsts, kas grib stabilitāti, to ignorēt nevar.
SC varētu uzticēt Labklājības un Satiksmes ministrijas, tranzītu tas nepasliktinās, tas droši, ja SM tiks tai alu cilvēku un blēžu apvienībai – garantija, ka tranzīts pasliktināsies.
0
martins_kibilds > mary75 03.10.2010. 12.53
Es arī piekrītu Dzerim – lai iedod SC, teiksim, labklājības un veselības ministriju. Viņi taču paši teica, ka pensionāri ir viena no viņu sarkanajām līnijām. Pie reizes arī dalīs atbildību un vairs nevarēs kā opozicionāri uzstāties.
0
andris902 > mary75 03.10.2010. 13.17
…nu, iedos viņiem Labklājības un Veselības ministriju…un kas notiks?…viņi sāks drukāt naudu?…būs tas pats, kas ar Baibiņu….staigās pa pēdām VD un bļaus – dod, dod, dod!….ja nedos miljonus…varēs vaimanāt, ka mēs jau gribējām, bet sliktie neļauj!….
0
liepinsoskars > mary75 03.10.2010. 13.21
Es arī piekrītu, ka tas būtu vismaz jāpiedāvā. Kaut gan domāju, ka SC , kā otra lielākā Saeimā pārstāvētā partija, prasīs kādu no būtiskākajām pozīcijām valdībā (piemēram, tieslietas, iekšlietas, ekonomiku vai satksmi). Ja tās negribēs dot, tad paši izvēlēsies opozīciju un kopā ar PLL turpinās virzīties “biškekas” politikas virzienā.
0
jessdrthomas > mary75 03.10.2010. 13.23
Krievvalodīgos iedzīvotājus pārstāv Dmitrijs Mironovs no VL! Rīgas saraksta – cerams, ka būs ticis Saeimā!
SC ir Krievijas izlūkdienesta Trojas zirgs.
0
mary75 > mary75 03.10.2010. 13.31
Katrā ziņā, ar SC nopietni jārunā, ko viņi grib, kur ir sarkanās līnijas, kādi iespējami kompromisi, utt, un, ja nesanāk, tad nesanāk.
Tā uzreiz atteikties no sadarbības ar otro lielāko partiju – tā būtu milzīga muļķība un netālredzība.
0
ievuliitis > mary75 04.10.2010. 01.10
Piekrītu – ir jārunā. Bet ne lūgties, ne pakļauties ultimātiem.
0
dace_ampermane 03.10.2010. 07.27
kā Tante Sidra saka: jācer ka vienotībai nesakāps galvā. es savā vēlēšanu lapiņā mūrnieci un kristovski izsvītroju :)
1
Driimeris > dace_ampermane 03.10.2010. 11.52
es arī!
0
dace_ampermane 03.10.2010. 07.20
PLL 7,84 – ar šito nummuru būs grūti zagt. šķēle nevarēs to lielo bedri uz dzirnavu ielas [starp tērbatas un kr. barona] tālāk būvēt. ulmanīšam/rumpītim tas hokejs izbeigsies. stendzeniekam nāksies piezemēties un atbildēt autoritātēm. šļesaks/čekists vakar teļukā izskatījās kā kondons no kura izlaists gaiss. labi, labi, beidzot es lepojos ar latviešiem :)
2
alisesenberga > dace_ampermane 03.10.2010. 11.59
Es arī, es arī! Man atkal parādījušās ļoti siltas jūtas pret tautu. Par to, ka nav muļķi, kam bija veltītas LNT diskusijas. Ka nav muļķīši, kā Stendzenieks cerēja. Tauta, mēs esam gudri, un tā ir brīnišķīga sajūta!!
Vienīgi nesaprotu ZZS panākumus ar apsūdzēto Lembi priekšgalā. Lavieši iemāc’jušies neuzķerties uz tukšpļāpātājiem (Šlesers) un valsts izzadzējiem (Šķēle un daļēji Šlesers), bet valsts izzadzējiem ar smaidu, kas atliekas atmet letiņiem, – to vēl nav iemācījušies atkost.
0
Elita Ļabe > dace_ampermane 03.10.2010. 12.02
Man arī ir radusies cerība, ka vairums tautas tomēr domā ar galvu. PLL esam izmetuši mistkastē..nākamais solis būtu beidzot izmest arī Lembergu. Bet nu..visu pēc kārtas un tad jau būs pavisam labi :)
0
Edzs 03.10.2010. 03.01
@Kristaps Freimanis
vinjiem prieksha smagas razborkas, – nopietni cilveki nopietnus lidzekljus ieguldijushi pasakuma ka kads Stendzenieks ir izgazis jo organizejis nenopietni.
3
armn > Edzs 03.10.2010. 11.15
Es tev piekriitu. Sii kampanja bija neveiksmiiga, paarspiileeta un bez izdomas. Tagad “peecgarsha” par sagrautiem buldozeriem celjmalaas… nav taa labaakaa asociaacija ko nopirkt par lielu naudu.
0
Elita Ļabe > Edzs 03.10.2010. 11.58
PLL kampaņa tiešām bija atbaidoša nevis piesaistoša. Un par visu to ieguldīto ļimaku viņi tā arī nemācēja paskaidrot savas pagātnes kļūdas un grēkus.
0
Elita Ļabe > Edzs 03.10.2010. 11.59
P.S. – vakar TV3 ziņās labi varēja redzēt PLL elektorātu no Valmieras: neizglītoti cilvēciņi, kas gatavi atdot balsi par ekskursiju uz Rīgu. Tāda lūk viņiem skaitās tā Labā Latvija.
0
astra_ozo 03.10.2010. 02.59
Iedomājieties, veči, kādu darbu un cik naudas Krievijas GRU ir iztērējusi, lai konsolidētu krievus un izslēgtu no aprites PCTVL. Rīgā kādreiz tik spēcīgās PCTVL balsu skaits gandrīz nemaz nepieaug.
Noteikti, ka ir staigāts pa mājām, aģitēts, lai izdotos plāns – Saskaņas centra uzvara un rezultātā uz Latvijas rēķina palielināt t.s. krievu pasauli.
Viņi nekautrējas būt šovinisti, bet aktīvi darbojas. Mums ir no kā mācīties.
1
Edzs > astra_ozo 03.10.2010. 03.25
@andza
Kremlis gan velejas pavisam citas uzvaras un citu koaliciju – PLL ar SC, noradi uz resursiem tagad svetku noskanja negribu meklet.
es nesaku ka Vienotibai ar SC vajadzetu mesties uzreiz pekshnja koalicija, bet uzskatu ka sho vinju elektorata izveli noteikti vajadzetu respektet.
0
snjuu 03.10.2010. 02.52
PLL dabūja 10x vairāk, nekā bija iespējams. Būtībā ieāķējās likumdevējos ar iespēju dabūt savus ļautiņus komisijās. Nekas vairāk šiem tāpat nespīdēja.
0
Edzs 03.10.2010. 02.32
man shkiet ka atbildibu butu pratigi sadalit. ZZS atljaujas koķeteriju, Brigmanis saka ka bus koalicija jo kas var but labaks par to, Lembergs ir izteicies ka varetu ari nebut, TV neieradas, pazinjoja ka uz Rigu nebrauks, – iedzers shampanieti, panjems kadu no savam tantem un ies gulet, rits vinjam visu radis.
piekritu Skudram ka krievi atshkiriba no latvieshiem nav tik plurali, vinji klausa komandierus kuriem uzticas un fakti rada ka Zhdanoka vairs vinjus nespej regulet. te piekritu Rozenvaldam, tas saka ka krievi shis veleshanas uztver ka uzvaru, lai vinji butu ari turpmak priecigi vinjiem ir jadod iespeja uznjemties atbildibu piedaloties valsts parvalde. manuprat tas butu gudri. vajadzetu atrast veidu ka par shadas racionalas ricibas nepiecieshamibu parliecinat VL nu un ari protams TB/LNNK, lai gan tie uz visu ko rakstisies, tos ipashi nevajadzes parliecinat.
es negribetu dot iespeju Lembergam vel 4 gadus izvairities no tiesas.
3
snjuu > Edzs 03.10.2010. 02.49
:) uzjautrina, protams, doma, ka vajag, lai šie būtu “priecīgi”, bet vismaz cienīt pilsoņus, kas LV pilsonību ir ieguvuši ar eksāmeniem, kurus lielākā daļa latviešu (izņeot Ino) nespētu nolikt, liekas tikai gogīgi…
0
dro > Edzs 03.10.2010. 10.50
Par ko tad tu uz mani sadusmojies? Es jau arī gribētu dzīvot draudzīgi ne tikai ar mūsu krieviņiem, bet arī ar varenplašo. Žēl tikai, ka otra puse vienmēr un visur cenšas runāt no spēka pozicijām. Ja daudzi mani uzskata par nacionālistu, kas nav tālu no patiesības, tad tam ir nopietns pamats – mana dzīves pieredze. Krievi respektē tikai spēku un stingrību, līšana viņos izsauc vēlmi vēl vairāk pakļaut līdēju. Neskatoties uz to, ka pilsonības eksāmens parasti bija tikai formalitāte, vairums joprojām ir nepilsoņi un pilsonību pieņems tikai kā dāvanu /viņu uzskatā parāda atdošanu/.
0
ievuliitis > Edzs 03.10.2010. 12.03
Mani pārsteidz Kristapa Freimaņa apgalvojumi par arhigrūtiem pilsonības iegūšanas eksāmeniem. Esmu pirms gadiem tuvāk iepazinusies ar šo jautājumu, man tevi jāapbēdina – jautājumi ir viegli. Cita lieta, ka vienam-otram “jazik ņe povorachivajetsa” dabūt pāri lūpām atbildes, kuras ir pretrunā ar paša pārliecību.
0
snjuu 03.10.2010. 02.03
Par rezultātiem laikam pēdējoreiz tik ļoti priecājos pēc 1990. 4. maija balsojuma vai marta aptaujas…
===
Latvija IR :)
0
snjuu 03.10.2010. 01.59
Sor par fleimu. Ir lapā par daudz flash un par maz html. :)
0
mariam 03.10.2010. 01.56
Es gribētu cerēt, ka varētu iztikt bez ZZS un Lemberga. Un arī TB/VL
3
P_Dancis > mariam 03.10.2010. 02.22
Mēs varētu vispār iztikt bez savas etniskās identitātes, jo tā taču rada tik daudz nepragmatiskas problēmas.
0
Edzs > mariam 03.10.2010. 02.54
vertigs ir atgadinajums par Kalvisha valdibu kas absoluti ignoreja opoziciju – mes treknie braucam un gazejam, jus parejie paskatieties ka to dara specialisti.
ceru ka Dombrovskim un Vienotibai nesakaps galva shie saulainas dienas panakumi.
0
astra_ozo > mariam 03.10.2010. 03.11
->žoržs
Pilnīgi piekrītu, ņemot vērā, ka Vienotībā ir diezgan daudzi bijušie Šķēles cilvēki, kas uzdāvināja Abreni, – Štokijs, Pabriks, Paegle, plus cilvēki, kas nelabprāt atzīst faktu par Latvijas okupāciju (Loskutovs), tad tirgus ar Kremliniem ir pilnīgi iespējams.
0
snjuu 03.10.2010. 01.56
=> otra puse (kaut kā karas parasta atbilde)
===
:) Nekad neesmu teicis, ka SC ir godīgi. Šobrīd gan nav neviena, kas šos pieskatītu. Roka roku, abas baltas. RD koalīcija varēja būt arī citāda, Kristovskis un Jaunups gribēja būt pārlieku latviski.
==
Par “kā vēl nekad” šaubos + lielākā daļa iespējamās korupcijas laikam ir mantota no senākiem laikiem un drīzāk ir PLL ” komanda”, i.e. konkrētie aizdomīgie personāži nepārtraukti vai ar pārtraukumiem RD strādā jau 10-15 gadu.
0
dro 03.10.2010. 01.36
Nepiepildījās prognoze, ka būsim neapmierināti ar vēlēšanu rezultātiem!
Šovakar TV5 kārtējo reizi pārliecinājos, ka Ēlerte ir personība. Viņa prezentēja šai stūdijai nepieņemamu vēsti par Latviju kā nacionālu valsti. Tas bija bija nepatīkams vēstījums šai kompanijai, bet visi to noklausījās ar respektu:)
0
Dzintars Kalniņš 03.10.2010. 01.26
Labrīt no Ķīnas! Izskatās, ka lielākā daļa ir domājuši līdzi un liels prieks par to! Jācer, ka koalīcijas sarunas būs pragmatiskas un personīgās ambīcijas un aizvainojums tiks noglabāts kaut kur dziļi, dziļi! Jāatzīst, ka, neskatoties uz to, ka var izveidot nacionālu koalīciju, uzskatu, ka arī SC ir jāiesaista, jo par to ir nobalsojuši ceturtā daļa balstiesīgo (Latvijas pilsoņu). Pa lielam, jādefinē, ka Latviešu valoda ir un būs VIENĪGĀ valsts valoda latvijā un ka bija OKUPĀCIJA. Pārējās lietās būtisku atšķirību neredzu. Lai vai kā, uzskatu, ka paļauties tikai un vienīgi ZZS (Lembergu) ir pārāk riskanti. Jābūt pragmatiskākiem un jādomā par nākotni. Ja atkal SC tiks “iemests” opozīcijā un ja jaunā valdība savārīs, es atvainojos, sūdus, tad nākamajās vēlēšanās viņu pārsvars var būt ļoti būtisks. VISIEM ir jāstrādā kopā – mūsu mīļā, mazā zemīte ir pārāk maza, lai mēs turpinātu plēsties!
Priekā!
0
Arija Saleda 03.10.2010. 01.17
Ino, kas ta aptaujām vainas, precīzas gana.
1
dro > Arija Saleda 03.10.2010. 01.38
Laikam Tev taisnība, Vienotība turās braši:)
0
snjuu 03.10.2010. 01.13
Jebkurā gadījumā šis ir ļoti jauks “dienesta biedru” sveiciens Lagzdiņam… :)
0
dro 03.10.2010. 00.55
Žēl Rumpīti, kuru Šķēle pasauca iztīrīt savu ateju un lai nu šis smeltu centīgāk, iemeta tajā zelta monētu. Rumpītis pūlēdamies, izvārtījās mēslos līdz acīm, bet monētu neatrada:)
0
madararaa 03.10.2010. 00.53
Uzjautrinoši skatīties vēlēšanu vakara diskusijas LNT – caurkrituši “neatkarīgie” eksperti neveikli apspriež, cik ļoti viss negodīgi noticies :) Brīnums, ka vēl ir spēks turpināt to farsu, interesanti, kā LNT prosticūcija ir ietekmējusi šī kanāla reitingus kopumā.
2
elinaliepina > madararaa 03.10.2010. 08.46
“Prosticūcija”! Labs!:)
0
Elita Ļabe > madararaa 03.10.2010. 11.52
Es arī gribētu uzzināt kā LNT pārdošanās un LNT žurnālistu/prostitūtu darbs ir ietekmējs viņus reitingus.
0
dro 03.10.2010. 00.50
Ceru, ka Vienotība būs ieguvusi lielāko balsu skaitu, tomēr tās pārsvars par SC nebūs tik liels kā prognozēja aptaujas.
Patīkami skatīties, kādu žulti savā bezspēcībā lej “eksperti” Kreituse, /kura apgalvoja, ka Vienotība savu vēlēšanu kampaņu balstījusi tikai uz PLL apmelošanu/, Rajevskis, Runcis, Rozenvalds un labie latvieši no PLL:)
0
advokate 03.10.2010. 00.41
Tagad visi ļoti ceram, ka koalīcija SC+ZZS+PLL tomēr netiks izveidota.
6
snjuu > advokate 03.10.2010. 00.47
Kāpēc?
0
Silvija Adijāne > advokate 03.10.2010. 00.57
Nu varbūt tāpēc, ka tas kopumā būtu diezgan s..i valstij?
0
snjuu > advokate 03.10.2010. 01.12
Tieši otrādi. Ar to, kas viņiem ir, viņi neko principiāli mainīt nevar un būtu kontrolējami, bet tādējādi var tuvināt krievus LV kā tādai (dot iespēju LV krieviem vairāk identificēties ar LV), jo šie būtu pārstāvēti arī valdībā.
0
P_Dancis > advokate 03.10.2010. 01.33
Rīgā jau SC ir pie varas un korupcija domē ir sazēlusi kā vēl nekad savas pastāvēšanas vēsturē. Neredzu atšķirību starp atklātajiem kampējiem PLL un aizklātajiem SC, kuri pie tam maskējās aiz tautu tuvināšanas rozā brillēm.
0
snjuu > advokate 03.10.2010. 01.54
:) Nekad neesmu teicis, ka SC ir godīgi. Šobrīd gan nav neviena, kas šos pieskatītu. Roka roku, abas baltas. RD koalīcija varēja būt arī citāda, Kristovskis un Jaunups gribēja būt pārlieku latviski.
==
Par “kā vēl nekad” šaubos + lielākā daļa iespējamās korupcijas laikam ir mantota no senākiem laikiem un drīzāk ir PLL ” komanda”, i.e. konkrētie aizdomīgie personāži nepārtraukti vai ar pārtraukumiem RD strādā jau 10-15 gadu.
0
bekijja > advokate 03.10.2010. 12.48
Nu ir jautājums – ko darīt ar karsto kartupeli Lembergu. Ņemt sabiedrotajos vai atstāt pretiniekos? Viņš ir īstais uzvarētājs šajās vēlēšanās. Nevar nepiekrist Jurkānam, kurš vakar teica, ka ir vajadzīgs kaut kāds process, caur kuru dot iespēju oligarhiem “iznākt no skapja”. Varbūt Lembergu notiesās, tomēr cerība maza. Tas drīzāk ir vor v zakoņe gadījums… Varbūt viņam tomēr sirdsapziņa kremt par pagātni? Sirdsapziņa ir bargāks soģis par jebkuru tiesu. Ja viņam dotu iespēju deklarēt savu bagātību ar nosacījumu, ka paliels procents tiek iemaksāts valsts kasē, un ja viņš pats tautai godīgi atzītu savas pagātnes kļūdas, viņš būtu tiesīgs piedalīties Latvijas veidošanā. Gudrs viņš ir – ZZS panākumi šajās vēlēšanās to pierāda. Cilvēki viņam rūp, saimniekot māk.
0
Jānis Krūmiņš 03.10.2010. 00.39
Patiess prieks par Vienotības uzvaru :)
0
andris 03.10.2010. 00.16
Nepatīk tas, ka viss būs atkarīgs no ZZS garstāvokļa
2
snjuu > andris 03.10.2010. 00.46
Ir iespējas variēt. Var mēģināt izspēlēt vienu Vpils naudasmaisu (Lembergu/zzs) pret nedaudz mazāku un pirmējam naidīgu (Stepanovu/sc).
==
Tāpat – krievi ir bišķi nobraukuši no krievu šovinisma un parakstījušies uz sadzīvošanai cerīgākiem saukļiem (SC vs PCTVL).
=
Jāpaskatās gan, cik ticams ir Le MOnde stāsts.
0
mariam > andris 03.10.2010. 01.59
Nu ir eleganta un nebijusi iespēja iztikt pavisam bez ZZS un Lemberga.
0
Александр Панковец 03.10.2010. 00.13
Viss izskatās pat ļoti cerīgi. Cerams, ka tā tas arī būs beigās un PLL nedabūs savus 5%. :)
0