Dalos pieredzē: kā ielauzties modes biznesā • IR.lv

Dalos pieredzē: kā ielauzties modes biznesā

Jaunā uzņēmēja Laura Zača, SIA Laura Zacs. Foto — Ieva Salmane
Alise Zita Zeidaka

Īsumā. Lauras Začas somu un apģērbu zīmols, kas dibināts 2021. gadā, bet aktīvi sāka strādāt pērn.  Mērķis. To be bold, just be yourself. Lai manis radītie tērpi un somas izceļ katras dāmas unikalitāti, ļaujot justies īpašām, skaistām un pašpārliecinātām. Skaistākais. «Redzēt, ka sievietes manis radīto valkā un par to priecājas.» Grūtākais. «Jaunam zīmolam ielauzties Latvijas tirgū un kļūt pamanāmam.»

Mentore Ingrīda Arāja, SIA Pixie.
Foto — Ieva Salmane

Īsumā. Mātes un meitas — Ingrīdas Arājas un Dārtas Kalējas — apģērbu un aksesuāru ražošanas zīmols radīts 2015. gadā. Mērķis. Kalpot sievietei, atvieglojot viņas ikdienas dzīvi. Skaistākais. «Kad redzi — kliente, stāvot pie spoguļa, iztaisnojas, un viņai iemirdzas acis. Kad klientes aizņemtībā atrod laiku, lai uzrakstītu vēstuli vai pastāstītu, ka nekad nav saņēmušas tik daudz komplimentu.» Grūtākais. «Rutīnas darbi, kuru sakrīt tik daudz, ka netiec galā, un nogurums, kas nāk tiem līdzi.»

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu