Interesantas problēmas • IR.lv

Interesantas problēmas

Ivars Krūtainis. Foto — Reinis Inkēns
Marija Leskavniece

15 gadus strādājot mārketingā vairākos kontinentos, Ivars Krūtainis ir iemācījies, ka gandrīz visu var paveikt dažādos veidos. Katram tikai jāatrod sava pieeja

Nelineāra karjera — tā par savu ceļu biznesā saka Ivars. Strādājis brīvprātīgo darbu pie Amerikas latviešiem Garezerā, mācījies biznesu Rīgā un mārketingu Londonā. Visilgāk viņš strādājis globālā mediju plānošanas aģentūrā Mindshare — vispirms Lielbritānijā, tad Austrālija un Nīderlandē, visbeidzot Ķīnā. Ar tādiem zīmoliem kā Dove, L’Oreal, Land Rover, Rolex.

Taču pa vidu karjerai mārketingā Ivars arī dibinājis savu uzņēmumu un kādu laiku profesionāli pievērsies ceļošanai. Viņa veidotais zīmols Skinny Latvian radīja bikses kalsniem vīriešiem. Viens no šo bikšu valkātājiem bija arī, iespējams, slavenākais tievais un garais latvietis Kristaps Porziņģis. 

Savukārt viņa ceļojumu bilancē jau līdz 30 gadu vecumam bija 100 valstis. Un ne jau tikai pabūt lidostā vai paskatīties pa autobusa logu bija viņa mērķis. Katrā no šīm valstīm Ivars centās piedzīvot arī mazliet vietējo ikdienas.

Savā LinkedIn profilā Ivars norādījis, ka meklē problēmas, kuras varētu atrisināt. Kopš pērnās vasaras viņš ir atgriezies no Šanhajas, attīsta savu e-komercijas projektu un sniedz konsultācijas maziem un vidējiem biznesiem, kā arī jaunuzņēmumiem par mārketingu un attīstību eksporta tirgos. 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu