Satura radītāji, kam sekot uzņēmējiem • IR.lv

Satura radītāji, kam sekot uzņēmējiem

Marija Leskavniece

«Meklējot saturu digitālajā vidē, paļaujos gan uz cilvēku ieteikumiem, gan algoritmiem — nereti tie pazīst tevi labāk, nekā pats vēlies atzīt. Pēdējā laikā īpašu uzmanību pievēršu audiosaturam, jo man patīk ideja apvienot, piemēram, pastaigu ar vērtīgas informācijas ieguvi,» saka radošās digitālās aģentūras WRONG līdzīpašnieks Vilhelms Meisters.


Raidieraksts Land of the Giants
Lieliska raidierakstu sērija par dažiem no pasaules lielākajiem tehnoloģiju uzņēmumiem — Netflix, Apple, Google, Amazon. Īpaši jāuzteic to kvalitāte un struktūra — ieraksti vairāk atgādina dokumentālo filmu audioformātā nekā klasisku, intervijās bāzētu raidierakstu.


Raidieraksts Decoder with Nilay Patel
Aizraujošu interviju sērija ar pasaules jaudīgāko uzņēmumu vadītājiem, ietekmīgākajiem YouTube satura radītājiem un citiem viedokļu līderiem.


YouTube kanāls Wall Street Journal
Daudz patērēju saturu YouTube — bieži ļaujos arī platformas algoritmam, kas man iesaka saturu. Nereti gadās, ka tas ir Wall Street Journal veidots. Viņi pamanās ietērpt interesantākos stāstus, ziņas un tendences ne tikai rakstos, bet arī interesantos, koncentrētos dažu minūšu videosižetos.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu