Lielo pārmaiņu un pārsteigumu laiks • IR.lv

Lielo pārmaiņu un pārsteigumu laiks

Andris Rubīns, Nord DDB Riga izpilddirektors

Pēdējā pusotra gada laikā šķietami mainījies gandrīz viss

Pasaules hokeja čempionāts nospēlēts ar tukšām tribīnēm. Tradīcijas saglabāšanas vārdā dziesmu un deju svētkus it kā neatcēla, bet neko daudz vairāk par tiem nezinām. Tikmēr atjaunoto Mežaparka estrādi pieskandināja Rimi Rīgas maratona dalībnieki, bet ansim turpat izdevās noorganizēt garāko rindu repa koncertu vēsturē. 

Pirms pandēmijas pievienoties sanāksmei attālināti nebija labais stils, bet tagad tikpat neierasti ir satikt kādu darba kolēģi vai biznesa partneri «dzīvajā». Nav jau nekāds brīnums. Jauna ieraduma veidošanai nepieciešams aptuveni mēnesis, savukārt deviņu mēnešu laikā viss jaunais kļuvis par normu.

Tāpēc jo īpaši priecē tās dažas lietas, kas starplaikā nav mainījušās. Regulārs cepiens tviterī, baraviku ražas sacensības instagramā, troļļu uzbrukumi feisbuka komentāros, mūžam priecīgu cilvēku dejas tiktokā un arī ikgadējais mīlētāko zīmolu tops. Jau 17. gadu varam ienirt Baltijā plašākā zīmolu un dzīvesstila pētījuma dzīlēs. Un starp ierastajām zivīm un jūraszālēm ieraudzīt pa kādai pērlei, kādam nogrimuša kuģa vrakam un jaudīgai ātrumlaivai.

Kas pārsteidz, un kas nepārsteidz?

Nu jau vairs nepārsteidz Baltijas zīmolu topa uzvarētājs Swedbank, kas savas pozīcijas spējis noturēt jau trešo gadu pēc kārtas. Pārsteidz fakts, ka kosmētikas ražotāja Dzintars atdzimšana un to pavadošā masīvā kampaņa pagaidām vēl neatspoguļojas zīmola mīlētāju skaita pieaugumā. Bet, kā zināms, inercei liels spēks, un lielākas pārmaiņas zīmolu vērtējumos jāaplūko ilgākā laika periodā.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu