7 vārti uz klientu sirdi • IR.lv

7 vārti uz klientu sirdi

Jānis Vēvers

Augot socializācijas platformu skaitam un dažādībai, uzņēmumiem jāiegulda aizvien vairāk resursu, lai sasniegtu esošos un potenciālos pircējus. Tādēļ svarīgi izvēlēties efektīvākos kanālus

Elastība un spēja piemēroties mainīgiem apstākļiem ir ikviena biznesa panākumu atslēga. Arī domājot par mērķauditorijas sasniegšanu internetā. Lai arī formāli pasaulē lielākais sociālais tīkls joprojām ir Facebook, šajā jomā nemitīgi notiek svārstības un izmaiņas, kuras jāprot izmantot. Cilvēces jaunākajā vēsturē ir simtiem piemēru, kā veiksmīga «ielēkšana» strauji augošā vidē palīdzējusi iegūt atpazīstamību ātrāk nekā cīnīšanās par uzmanību neskaitāmu konkurentu apdzīvotās platformās.

Tas gan nenozīmē, ka katra jaunā vietne garantēs panākumus. Ne tuvu. Lielākā daļa «jauno un daudzsološo» paliek šādā statusā līdz pat darbības izbeigšanai, un tikai saujiņai izdodas nostabilizēties globālajā apritē. Un neviens nevar skaidri pateikt, kurām platformām paveiksies. Tādēļ uzņēmumu atbildīgajiem darbiniekiem nākas paļauties uz pieredzi, intuīciju un veselo saprātu, kas jāliek lietā, lai nesagrābtos pārāk daudz kontu, kuru apčubināšana paņems nesamērīgi daudz laika un dos niecīgu atdevi.

Kādiem sociālajiem tīkliem tad jābūt uzņēmuma arsenālā? Digitālā mārketinga speciālistu zelta recepte ir izvēlēties tās platformas, ar kuru starpniecību var sasniegt visvairāk cilvēku ar vismazāko naudas ieguldījumu. Protams, jāpatur prātā arī uzņēmuma auditorija, jo, piemēram, B2B segmenta uzņēmumiem var nebūt vislabākā izvēle tie tīkli, kuru lietotāju aprindās dominē jaunieši un bērni, kuri nebūs īstie lēmumu pieņēmēji biznesa vidē. Taču citās nišās tieši tā ir galvenā mērķauditorija.

Facebook

Lai kas pēdējos gados būtu runāts par pasaulē lielāko socializācijas tīklu, lai kādi personas datu privātuma pārkāpumi būtu tam pārmesti un lai cik ļoti kāds konkurents centies to apglabāt, Facebook biznesa pasaulē joprojām ir spēks. Gan plašās aptveres, gan seno iestrāžu dēļ. Šajā platformā var sastapt trešo daļu planētas iedzīvotāju, un reklāmu menedžeris sniedz iespēju diezgan precīzi atlasīt uzrunājamo auditoriju. 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu