Grāmatas, kurām jābūt uzņēmēja grāmatplauktā • IR.lv

Grāmatas, kurām jābūt uzņēmēja grāmatplauktā

Marija Leskavniece

Iesaka Ogilvy PR Latvia valdes locekle Maija Prozoroviča: «Grāmatas, kas man bijušas un vēl aizvien ir nozīmīgas, patiešām atklājušas kaut ko jaunu, palīdzējušas risināt situācijas biznesā un, iespējams, saprast un izmainīt kaut ko sevī.»


Klauss Otto Šarmers. U teorija. Vadība no topošās nākotnes. 
Grāmata iepazīstina ar vadības zinātņu un ekonomikas eksperta izstrādātu metodi, kas palīdz gan indivīdiem, gan grupām apzināties savu klātbūtni tagadnē, tādējādi aktivizējot apslēptos resursus un atvieglojot jaunu lēmumu atklāšanas un pieņemšanas procesu. Tas ir stāsts par cilvēka dzīves un biznesa attīstības likumsakarībām un vadītājam būtisko iekšējās perspektīvas maiņu. Grāmata māca paskatīties uz situācijām no jauna, no emocionālas reakcijas uz lietām nonākot pie patiesas realitātes izjūtas.


Robert B. Cialdini. Influence: The Psychology of Persuasion. 
Pasaulē pazīstamā ietekmes un pārliecināšanas psiholoģijas eksperta, Arizonas Universitātes profesora Čaldīni grāmatā ir stāsts par to, kas cilvēkiem liek mainīt uzvedību, biežāk piekrist un teikt «jā» prasmīgiem pārliecināšanas meistariem. Autors iepazīstina ar universāliem pārliecināšanas pamatprincipiem jeb sešiem «ieročiem», kas piemērojami visdažādākajās dzīves jomās. Un arī paskaidro to darbību — kā mēs šos ieročus varam izmantot, kļūstot par prasmīgiem pārliecināšanas meistariem. Un kā, ieročus pārzinot, varam pret tiem «aizstāvēties». 


Marian Salzman. Agile PR: Expert Messaging in a Hyper-Connected, Always-On World. 
ASV sabiedrisko attiecību ekspertes Marianas Zalcmanes grāmata ir par to, kā šodienas pārpildītajā un mainīgajā publiskajā telpā PR profesionālim veidot savu vēstījumu. Kādu taktiku un kanālus izvēlēties, lai tiktu sadzirdēts arī vispārējā troksnī. Grāmata iepazīstina ar dažādiem nozares noslēpumiem un šodienas komunikācijas rīkiem veiksmīgai auditorijas sasniegšanai un ietekmes paplašināšanai. Minēti piemēri no plaši pazīstamu zīmolu, uzņēmumu un organizāciju kampaņām.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu