Pie rakstāmgalda un kases aparāta • IR.lv

Pie rakstāmgalda un kases aparāta

Personālvadības direktore Gunita Ķiesnere dala kabinetu ar astoņiem citiem vadības komandas biedriem un atzīst, ka šāds iekārtojums palīdz labāk savstarpēji komunicēt un risināt problēmas. Foto — Edmunds Brencis
Krista Draveniece

Maxima Latvija personālvadības direktore Gunita Ķiesnere

Lielveikala Akropole piektā stāva kabinetā veikalu tīkla vadības komanda pieņem lēmumus, kas apspriesti sanāksmju zālēs ar garšīgiem nosaukumiem — Avokado, Dzērvenes, Mellenes un Dilles. Bet pirms lieliem svētkiem personālvadības direktore dodas pastrādāt arī pie īstiem gardumiem. Veikalā pie kases, jo tieši tur jūtama īstā darba duna. Gunita Ķiesnere iepriekš ir veiksmīgi vadījusi Statoil, Rimi, Lindex un Fazer komandas, bet tagad gandrīz pusotru gadu rūpējas par vienu no lielākajiem kolektīviem valstī — Maxima Latvija 7500 darbiniekiem. 

Plaši logi, pa kuriem paveras skats uz Rīgas ieliņām. Uz galda dators, telefons, pierakstu blociņš, kurā rūpīgi atzīmēta svarīgākā informācija un darāmo darbu saraksts. Turpat ūdens pudele, kas visur dodas līdzi. Jau gadu 400 uzņēmuma biroja darbinieki strādā trijos Akropoles stāvos. Piektais, kurā ikdienā satiekama arī Ķiesnere, ir reprezentatīvais stāvs. Personālvadības direktore dala kabinetu ar astoņiem citiem vadības komandas biedriem un atzīst, ka šāds iekārtojums palīdz labāk savstarpēji komunicēt un risināt problēmas. Kādreiz ar kolēģiem bija jāsazvanās, taču tagad tikai jāpaskatās pāri datora ekrānam. 

«Esmu rīta cilvēks, parasti darbā ierodos nedaudz pēc septiņiem, tad ir visklusākais un ražīgākais laiks. Iepriekš atnācu uz darbu, pārbaudīju savu kalendāru, kas konkrētajā dienā darāms. Šajā darbā bez plānošanas grūti, tas man ļoti palīdz. Tad lielu dienas daļu aizņēma sapulces, tagad tās aizstājušas videokonferences, jo Covid-19 laikā, protams, visi strādā attālināti,» skaidro Ķiesnere. 

Viņa pastāsta, kā pērn pielāgojušies jaunajiem darba apstākļiem. Pavasarī biroja darbiniekiem sociālajos tīklos izveidotas iekšējās komunikācijas lapas. Kad vadība saprata, ka daļai darbinieku mājās nav tehniskā nodrošinājuma, gatavojoties pandēmijas otrajam vilnim, visiem nopirkti portatīvie datori, piedāvāti arī krēsli un galdi. «Sākumā mums iznāca paradoksāla situācija — veikalu darbinieki, kuri nevar no mājām strādāt, baidījās nākt uz darbu, savukārt biroja darbinieki vēlējās braukt uz darbu, bet mēs neļāvām,» atceras personālvadības direktore. 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu