Grāmatas, kurām jābūt uzņēmēja grāmatplauktā • IR.lv

Grāmatas, kurām jābūt uzņēmēja grāmatplauktā

Iesaka mārketinga aģentūras Frank by Inspired vadītājs Kristaps  Kalniņš: «Nekad nepārstāt mācīties. Grāmatas un izlasītā pielietošana praksē ir īsākais ceļš uz sevis pilnveidošanu.»


Kim Scott. Radical Candor: Be a Kickass Boss Without Losing Your Humanity
Grāmata, kas māca — atklātība uzņēmumā nodrošina ne tikai labu komunikāciju ar kolēģiem, bet arī augstu produktivitāti un komandas izaugsmi. Šajā pārmaiņu laikā, kad transformējas darbaspēka ekspektācijas un darba kultūra kopumā, šīs prasmes kļūst īpaši svarīgas.

Donald Miller. Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen. Nav noslēpums, ka mūsdienu patērētāji aizvien vairāk meklē zīmolu pievienoto vērtību. Šis būs noderīgs ceļvedis, lai ikviens spētu no savas ieceres vai uzņēmuma izveidot spēcīgu zīmolu, kura piedāvātais produkts vai pakalpojums atšķirsies no konkurentiem, precīzi atbildot uz patērētāju vajadzībām. 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu