Veiksmīgi uzņēmēji. Nevis sliņķi • IR.lv

Veiksmīgi uzņēmēji. Nevis sliņķi

10
Eva Johansone. Foto — Mikus Kļaviņš
Anda Burve-Rozīte

LTV žurnāliste Eva Johansone divus gadus iedziļinājās influenceru kultūrā, lai par tiem izveidotu dokumentālo filmu, kurā atklāj divu slavenāko Latvijas influenceru ikdienu un uzskatus

Ja piederat pie tiem, kuri klusībā domā: «Ai, tie stulbie influenceri!», jaunā LTV dokumentālā filma Influenceri ir tieši jums. Arī tad, ja kādam no tiem sekojat un labprāt iesaistītos diskusijā par sociālo tīklu kultūru un influenceru ietekmi sabiedrībā. 

Filmas scenārija autorei Evai Johansonei šādas diskusijas aizsākšana Latvijā bijis viens no mērķiem. Astoņu mēnešu garumā filmēšanas grupa sekoja diviem no slavenākajiem Latvijas influenceriem — Agnijai Grigulei un Rojam Rodžeram. Viņi savu popularitāti Instagram un YouTube uzbūvējuši ar pievilcīgu, dažkārt provokatīvu saturu. Ik dienu abu aktivitātēm digitālajā vidē seko aptuveni tikpat cilvēku, cik raidījumam Panorāma. 

Filma dokumentē abu jauniešu gaitas un kopā ar digitālās vides ekspertu palīdzību preparē influencēšanu kā komunikācijas, mārketinga un jaunas slavenību pasaules veidu. Filma būs skatāma 10. novembra vakarā LTV1. 

Kādā mērā influenceri ietekmē sabiedrisko domu visdažādākajās jomās Latvijā?
Latvijā ir influenceru tops, kurā skaidri definētas jomas, kurās viņi darbojas. Visā pasaulē tā ir ļoti attīstīta joma — uzņēmējdarbības digitālā sfēra.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu