Dalos pieredzē: kā attīstīt pārtikas produktu e-komerciju? • IR.lv

Dalos pieredzē: kā attīstīt pārtikas produktu e-komerciju?

Jaunā uzņēmēja Dace Damberga, Daces Zaļumi. Foto — Edmunds Brencis
Alise Zita Zeidaka

Daces Zaļumi

Īsumā. 2018. gada rudenī Dace Damberga sāka audzēt un pārdot mikrozaļumus. Patlaban produkcija nopērkama dažos veikalos Rīgā un Kurzemē. Regulāri klientiem tiek nodrošinātas arī individuālas piegādes.
Mērķis. Audzēt un piedāvāt veselīgus, svaigus un gardus mikrozaļumus ikvienam Latvijas iedzīvotājam.
Skaistākais. «Klientu novērtējums un prieks, saņemot zaļumu paciņu, gandarījums par kvalitatīvu ražu un iepakojumi, kuri tiek atdoti.»
Grūtākais. «Būt «visdarim» un pieņemt nozīmīgus un ambiciozus lēmumus, kad nav laika izvērtēt plusus un mīnusus.»

Mentors Valts Grasbergs.
Foto — Edmunds Brencis

Grasbergs 

Īsumā. Grasbergu ģimenes saimniecībā Zilūži kopš 1994. gada ražo pienu, bet kopš 2013. gada — arī augstvērtīgus piena produktus. Produkciju var iegādāties uzņēmuma autoveikalos, un aizvien aug tirdzniecības vietu skaits, kur to var atrast. Nupat Grasbergs sācis individuālās piegādes.
Mērķis. Efektivizēt uzņēmumu, padarīt to pēc iespējas draudzīgāku darbiniekiem un klientiem.
Skaistākais. «Apzināties, ka Dievs mums šo visu ir devis — dēstījis vīna dārzu un mūs ielicis par dārzniekiem —, novērtēt to un censties pēc vislabākās sirdsapziņas.»
Grūtākais. «Būt disciplinētam, sadalīt un ievērot prioritātes, un pieņemt, ka ne viss notiek pēc mūsu prāta.»

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu